Sari la conținut
DeVazut_TM

TRIUMPH 1200 Explorer

Postări Recomandate

Nu ma da pe spate... Daca ma uit bine, e doar o alta copie a BMW-ului GS...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca ma uit bine, e doar o alta copie a BMW-ului GS...

 

Pai si ce e rau in a copia o reteta de succes? Mergi la sigur...

Ia uita-te la o poza cu Triumph Tiger 800 si un BMW 800GS, impreuna... nu seamana la greu?

 

Io ma bucur sa apara cat mai multe, cu cat sunt mai multi competitori, cu atat este mai fascinant sa fii cel mai bun! :rolleyes:

 

p.s. si KTM "coace" un concurent pt. GS & co.

Editat de khk

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

KTM? Are deja 990-u.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

KTM? Are deja 990-u.

 

Pai ala nu e concurentul nimanui, e in clasa lui...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai comparati tot cu BMW...ce naiba au in comun...1200 CC( si asta obtinuta altfel unul din 3 cilindri altul din 2 + alta configuratie ) 2 roti si transmisia finala pe cardan...si cam atat.Daca vrei sa acoperi niste cerinte specifice acestui segment de piata oricum o dai vor aparea solutii care seamana din avion si cand intri in detaliu e alt ceva la fiecare.( fiecare rezolva altfel probleme de ergonomie/suspensie/ciclistica/electronica si alte dotari )

 

De KTM citisem mai spre inceputul anului ca vor ceva in clasa 1200cc si ceva in 800cc capital de dezvoltare este ca Bajaj si marit pachetul la ei a aparut un model mai mic Bajaj-KTM deja...asa ca e foarte posibil sa apara ceva nou si de la ei cu cat mai multi cu atat mai bine ...concurenta = progres sau iesi afara din cursa.

 

Cat despre noul Triumph mie unul imi place la prima vedere cum arata.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Păi te cam contrazici singur. De ce n-are 1000 sau 1400 cmc ci fix 1200? De ce astea de 1200 au cardan Âşi alea de 800 nu? Pentru că-s copii, sau mă rog, replici. Că nu se bagă nimeni la boxer Âşi îÂşi pastrează structura clasică a fiecărui producător, e doar pt a mai diferenția puțin. A nu compara modelele astea e doar îngustime a minții. Că nu e rău să fie concurență e altă poveste. Chiar Âşi cel mai bun va ridica Âştacheta.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi place Honda Crosstourer, apare in 2012, motor V4 de pe VFR 1200, o nebunie :)

peste vreo 6 ani am sa-l am :rolleyes:

post-56527-0-54760400-1316763311_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Singura inventie BMW in acest caz este cifra 1200, si aici se opres toate asemanarile cu celelalte modele din clasa. Cine insista pe asemanarii si copii o face numai din prea multa dragoste pt BMW sau din spirit de contradictie. Oricum in segmentul enduro turing, mare si mic, vin vremuri frumoase, toti se inghesuie sa scoata modele care mai de care!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mie-mi place tare mult :peace:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, se-nghesuie să scoată toți modele asemănătoare cu BMW-urile. Chiar cei de la Yamaha au zis că vor ca Supertenere să fie "GS killer". De ce nu seamănă astea noi apărute cu modelele de la KTM, care-s cu adevărat enduro dar suferă din cauza proverbialei lipse de fiabilitate? Hai să nu fim mai catolici ca papa. În speță producătorii, care declară pe față că vor o felie din tortul BMW.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Copierea, daca este sa fie, se poate referi la segment si la caracteristicile generale ale motoarelor. Ca sa fie copie dpmdv ar trebui ca solutiile tehnice adoptate de diversi producatori sa fie identice sau pe undeva pe aproape. ST, Honda chiar nu au nimic in comun cu GS-ul. BMW daca este sa fim drepti a trecut la 1200 pt ca nu putea sa se apropie de 100 CP in conditii de cuplu si fiabilitate, decat in acest fel. La vremea cand a aparut GS-ul, Varadero, V-Stromul 1000 si KTM950 aveau cca 100 CP la doar 1000 sau putin mai jos.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator PopaCosmin

Mie imi place Honda Crosstourer, apare in 2012, motor V4 de pe VFR 1200, o nebunie :)

peste vreo 6 ani am sa-l am :rolleyes:

Si eu astept modelul Crosstourer insa in comparatie cu Africa Twin-ul e mult prea "roz bon bon" pentru gustul meu.

 

pxkfO.jpg

 

Aceasi parere o am si despre Triumph.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu seamănă astea noi apărute cu modelele de la KTM, care-s cu adevărat enduro dar suferă din cauza proverbialei lipse de fiabilitate?

 

Totusi observ tendinta generala de a se scoate pe piata modele mai mult touring decat enduro. Ma refer la clasa mare. LC8-ul e mai mult enduro decat touring. D-aia spunea cineva ca e in clasa lui separata. Daca vanzarile LC8 ar fi fost mai mari decat GSA sunt sigur ca producatorii de moto ar fi incercat sa scoata "LC8 killer". Dar se pare ca lumea enduro-touring, in majoritatea ei, merge 1000 km pe asfalt si apoi 2 km pe macadam pana la cabana sau la un punct de belvedere. Si pt asta GSA, ST1200, noul Tiger, Crossrunner-ul, etc sunt ideale.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Era retorica, oricum :D

D-aia vezi strazile pline de SUV-uri si nu de off-roadere veritabile. SUV-urile astea pe doua roti ar fi misto sa aibe macar tractiune 2x2, daca nu si reductor :P

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

LC8-ul e mai mult enduro decat touring.

 

Care lc8? Lc8-ul Enduro, da, e mai mult enduro. Lc8-ul Adventure e mai mult touring, parerea mea.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Primele poze oficiale:

 

triumph-tiger-explorer-2.jpg

 

triumph-tiger-explorer-1.jpg

 

The c.1200cc, three-cylinder, shaft drive machine will be publicly unveiled at the massive Milan Show next month and receive its UK debut at Motorcycle Live at Birmingham’s NEC at the end of November.

 

The new engine, which is also expected to be used in Triumph’s new 1200 Trophy tourer in 2013, features shaft drive (as also employed by the class leading BMW R1200GS and rivals Yamaha’s Super Tenere 1200 and Moto Guzzi’s Stelvio) and is also equipped with traction control, cruise control as well as switchable ABS.

 

The new Tiger Explorer will be analysed in-depth with additional pictures over four full pages in this Wednesday’s MCN.

 

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2011/October/oct2411-new-triumph-tiger-explorer-revealed/

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

INCA O NEFERICITA "CLONA" DE BMW :crack: :crack:

 

CA SI HONDA, TRIUMPHUL unde se va vinde ...........

 

la dealer in budapesta.....si pentru garantie ...tot acolo??????

 

de bine de rau am 5 km pana la bavaria...asa cum e ea

Editat de ianachim

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

INCA O NEFERICITA "CLONA" DE BMW :crack: :crack:

 

Io nu vad sa aiba lacrimi in ochi. Ma rog, faruri. Si nici nu pare depresiva. :laugh:

 

CA SI HONDA, TRIUMPHUL unde se va vinde ...........

 

La ei, evident.

 

la dealer in budapesta.....si pentru garantie ...tot acolo??????

 

de bine de rau am 5 km pana la bavaria...asa cum e ea

 

Hai ca nu-i asa de departe, mai ales pentru calatorii de cursa lunga.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

sub deviza nu conteaza CE calaresti ci CAT calaresti

orice merge pe 2 roti e BUN

 

problema e ca daca pana acum toata lumea spunea ca BMW e scump si e pentru 3 c..oii

 

iata ca si JAPANEZII/henglezii s.au smecherit

preturile aferente unor 1200 cc rivalizeaza cu BMW

 

DE CE????

 

merg pe mana japonezilor daca am aceeleasi electonisme" ca si la BMW la un pret de ex 75% din pretul unui BMW

 

so cat costa yamaha 1200.............. cat costa trumph 1200 :banana:

 

deci o data cu CLONAREA MOTOCICLETELOR a aparut si clonarea PRETULUI

 

daca se de 1050 costa atat...

 

The SE retails for $16,490, and differs from the standard Tiger 1050 by adding hand guards, a gel seat, ABS and a centrestand as standard. It also has colour-matched hard panniers, which a total capacity of 43 litres. It is available in three liveries: red, white, or matt black/graphite.

 

cam la cat ajunge un 1200????????????????????????????

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Arata intr-un mare fel. Imi place.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

motorul e diferit. suspensia fata e diferita. unde naiba se aseama cu GS-ul? ca are cardan?

 

ar trebui sa scoata un producator ceva cu motor de 1300cmc poate atunci nu o sa mai semene cu gs-ul :lol:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

sub deviza nu conteaza CE calaresti ci CAT calaresti

orice merge pe 2 roti e BUN

 

problema e ca daca pana acum toata lumea spunea ca BMW e scump si e pentru 3 c..oii

 

iata ca si JAPANEZII/henglezii s.au smecherit

preturile aferente unor 1200 cc rivalizeaza cu BMW

 

DE CE????

 

merg pe mana japonezilor daca am aceeleasi electonisme" ca si la BMW la un pret de ex 75% din pretul unui BMW

 

so cat costa yamaha 1200.............. cat costa trumph 1200 :banana:

 

deci o data cu CLONAREA MOTOCICLETELOR a aparut si clonarea PRETULUI

 

Toate mobrele din segmentul asta sunt scumpe, nu numai BMW-ul. De ce? Intreaba producatorii, nu clientii.

Banuiesc ca daca Triumph ar reusi sa iasa pe piata cu noul Tiger la un pret semnificativ mai mic decat 1200GS, competitia in vanzari ar deveni acerba.

Pana una alta, despre Triumph 1200 se stie doar ca motorul in 3 cilindri e nou-nout si va avea un pic peste 1200 cc, va fi dotat cu alternator de 950W, acceleratie "ride by wire", cruise control, ABS decuplabil si control al tractiunii.

Din cate vad cadrul e similar ca si constructie cu cel de pe Tiger 800.

Dupa ce vedem specificatiile complete mai putem discuta despre performante.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

nu conteaza CE calaresti ci CAT calaresti

 

desi Ianachim e greu de citit ( da-ti, omule, un pic osteneala, ce naiba?! :) ), aici are dreptate... ce atata clona de x, clona de z... fiecare da banu' pe ce crede ca i se potriveste, e drept ca unii insista sa-si "justifice" alegerea aiurea...

 

concurenta e buna, si "clonele" la fel... nu sunt de acord cu varianta fara ghilimele nici in cazul ST, nici in cazul asta din ce vad, cel putin in poze si din legacy Triumph... bani de motoreta care-o vrea fiecare sa fie si in continuare de gaz... in rest, dezvolatarea segmentului nu e decat un lucru bun... altfel e ca in .ro dinainte de '89 - dacia 1300 cateva decenii si dupa aia maretul pas la 1310 :P

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi place cum arata si astept sa vad si ceva teste; insa mi se pare prea "stradala"; adica GS-ul cu niste cauciucuri enduro si mai ales calarit de cine tebuie, a demosntrat ca poate destul si in teren. Tiger-ul pare insa destul de cuminte in acest sens.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×