Cavaleru Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 vlad o fi din cauza ca nu are cauciucuri cramponate, crash bar si jante cu spite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimbo's Fighter Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 Mie imi place cum arata si astept sa vad si ceva teste; insa mi se pare prea "stradala"; adica GS-ul cu niste cauciucuri enduro si mai ales calarit de cine tebuie, a demosntrat ca poate destul si in teren. Tiger-ul pare insa destul de cuminte in acest sens. ... stai linistit va apare si un XC ca si la Tiger 800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 ... stai linistit va apare si un XC ca si la Tiger 800 Mai ales ca se vehiculeaza termenul de "Adventure", ar fi interesanta aceasta varianta. Dar sunt curios daca doar ii pun niste jante spitate si cutii metalice (caz in care va fi similar un GS cu ceva optionale/accesorii) sau chiar va aparea in sfarsit un concurent direct pt. GS Adv, cu rezervor mare, cursa mai lunga si inaltime mai mare etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 Mai ales ca se vehiculeaza termenul de "Adventure", ar fi interesanta aceasta varianta. Dar sunt curios daca doar ii pun niste jante spitate si cutii metalice (caz in care va fi similar un GS cu ceva optionale/accesorii) sau chiar va aparea in sfarsit un concurent direct pt. GS Adv, cu rezervor mare, cursa mai lunga si inaltime mai mare etc. Neavand inca specs de la modelul de baza de genul garda la sol, cursa suspensii, capacitate rezervor, greutate si toate cele as zice ca e prematur sa se puna problema necesitatii unor mai mari sau mai tari pt modelul XC sau cum i-o zice daca l-or scoate... poate in final nu se justifica decat niste roti spitate si un crash bar standard pt modelul respectiv... parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 Neavand inca specs de la modelul de baza de genul garda la sol, cursa suspensii, capacitate rezervor, greutate si toate cele as zice ca e prematur sa se puna problema necesitatii unor mai mari sau mai tari pt modelul XC sau cum i-o zice daca l-or scoate... poate in final nu se justifica decat niste roti spitate si un crash bar standard pt modelul respectiv... parerea mea. vezi ca modelul XC la tigerul de 800 e diferit radical fata de versiunea normala. roata de 21 fata de 19, furca diferita si dpdv ai cursei si al constuctiei, roti spitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 vezi ca modelul XC la tigerul de 800 e diferit radical fata de versiunea normala. roata de 21 fata de 19, furca diferita si dpdv ai cursei si al constuctiei, roti spitate. Da, la 800 sunt diferente si pe fata si pe spate, eu ziceam in ideea ca daca asta de 1200 standard are ceva de genul 22 travel fatza spate si o garda decenta dupa cum pare din poze s-ar putea ca o 21 pe fatza + alta aripa si spitze sa fie singura modificare la adventurizare, oricum garda ar creste cu roata de 21... referitor la celelalte chestii gen rezervor mai mare, ziceam ca nestiind cat are asta standard e inutila discutia, daca are vreo 27l nu cred ca o sa fie mai mare la presupusul model adventurizat. Oricum, nu cred sa fie ceva foarte smecher offroad din conceptul asta... 3 in linie plasati sus in cadru nu prea da bine la centrul de greutate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 (editat) Intre timp a fost prezentat oficial nu stiu daca ati remarcat pana acum dar noul motor e facut pt anduranta... vreau si eu 16.000 km intre schimburile de ulei... Neavand inca specs de la modelul de baza de genul garda la sol, cursa suspensii, capacitate rezervor, greutate si toate cele as zice ca e prematur sa se puna problema necesitatii unor mai mari sau mai tari pt modelul XC sau cum i-o zice daca l-or scoate... poate in final nu se justifica decat niste roti spitate si un crash bar standard pt modelul respectiv... parerea mea. Vezi aici specificatii detaliate Editat Noiembrie 19, 2011 de E.Z.rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 (editat) Vad ca inaltimea la sa este 885, iar latimea 840-860. Nu cumva este greseala de tipar si de fapt sunt invers? Inaltimea la sa reglabila 840-860, acceptabila si normala pt categorie si 885 latimea probabil la ghidon. Arata si asta bine si mai ales este mai usor. Singurul care poate da ceva impresii este Ovidiu, care l-a si incalecat la EICMA. Explorer-ul este si prima din categorie cu cruiscontrol electronic in dotare standard. Editat Noiembrie 19, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 (editat) "greseala de tipar" sunt si datele tehnice "ciudate" de pe site-ul oficial, de exemplu turatiile la care se obtin cuplul si puteea maxima, ambele 6400? Cam trist sa incepi asa... http://assets1.triumphmotorcycles.com/adventure/pdf/triumph-tiger-explorer-en.pdf Ca fapt divers... vad ca si astia lanseaza colectia de echipament aferenta Interesante si utile mi se par saua incalzita, tempomat-ul si sistemul de monitorizarea a presiunii in pneuri. Nu vad nimic de masa totala maxima... Si mai vad vreo 30kg in plus fata de GS dar, ce-i drept este la nivelul restului concurentei Mie imi place mult cum arata, cel putin din poze, clar mai mult decat celelalte aparitii mai recente din segment (ST, CT). http://www.triumphadventure.com/en/ Editat Noiembrie 19, 2011 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 Am avut ocazia sa o vad pe viu la EICMA. Motocicleta arata intr-un mare fel....e foarte bine finisata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 foarte frumoasa motoreta asta. iar motorul e potent rau. are fo frumos sa scoata si varianta XC cu roata de 21 pe fata si jante cu spite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 "greseala de tipar" sunt si datele tehnice "ciudate" de pe site-ul oficial, de exemplu turatiile la care se obtin cuplul si puteea maxima, ambele 6400? Cam trist sa incepi asa... http://assets1.triumphmotorcycles.com/adventure/pdf/triumph-tiger-explorer-en.pdf http://www.triumphmotorcycles.co.uk/motorcycles/range/adventure/tiger-explorer/2012/tiger-explorer/7946 Maximum Power - 137PS/135bhp/101kW @ 9000rpm Maximum Torque - 121Nm/89 ft.lbs @ 6400rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 (editat) "greseala de tipar" sunt si datele tehnice "ciudate" de pe site-ul oficial, de exemplu turatiile la care se obtin cuplul si puteea maxima, ambele 6400? Cam trist sa incepi asa... Macar sa fie asta singura tristete! Editat Noiembrie 21, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Macar sa fie asta singura tristete! bogdan pentru tine orice nu e BMW e bun...stim si sunt de acord cu tine ...insa NU la pretul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Cat costa smecheria asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 (editat) bogdan pentru tine orice nu e BMW e bun...stim si sunt de acord cu tine ...insa NU la pretul asta De ce crezi tu ca doua motoare care fac acelasi lucru trebuie sa coste diferit. De ce pe un GS ar trebui platit dublu? Doar pt ca este BMW? Si nu este adevarat ca pt mine tot ce nu este BMW este bun. Stelvio, Multistrada, Harly si multe altele" nu bun pt mine". Editat Noiembrie 21, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Cat costa smecheria asta? Probabil in jur de 11000 de lire sterline, dupa MCN. http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2011/November/nov0911-milan-show-video-triumph-tiger-explorer-1200/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 (editat) Care-i breh pretu'? Si fac si cu roti cu spite? Astea nu-mi prea plac asa mult. Astia ziceau 12.000 pounds, nu mi se pare f. ieftin pentru o copie GS. LE: acum am vazut postul doctor x, ok Editat Noiembrie 21, 2011 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Astia ziceau 12.000 pounds, nu mi se pare f. ieftin pentru o copie GS. Trebuie sa recunoasteti si voi fani, copiile au inceput sa depaseasca originalul. GS/GSA in forma actuala este imediat dupa Stelvio in coada clasamentului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 (editat) In primul rand in romana scriem "fanii" cu doi "i". In al doilea rand nu am tangenta cu sectorul adventure (dupa ce mi-am dat seama ca mai toti care-si iau astfel de mobre - aici ma includ si pe mine in perioada in care eram la fel de prost (ca si tine acum) - o fac sa arate ca-n filmele de pe desoperi) insa din pura curiozitate mai dau o geana sa vad ce se mai inatmpla (si evident sa ma ca c pe mine de ras cum ti se devalueaza celebra yamaha). La ultima verificare am constatat ca geseurile tin cel mai bine pretul, vand inca cel mai bine in acest sector si beneficiaza de statutul de etalon. Eh, in momentul in care orice alta mobra va fi etalonul o sa putem zice ca ninge-n iad. Pana atunci, asta este, ramanem (din pacate) cu geseul. Eu unul m-am cam saturat de el insa daca ailalti nu scot nimic comparabil ... Editat Noiembrie 21, 2011 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 (editat) In primul rand in romana scriem "fanii" cu doi "i". In al doilea rand nu am tangenta cu sectorul adventure (dupa ce mi-am dat seama ca mai toti care-si iau astfel de mobre - aici ma includ si pe mine in perioada in care eram la fel de prost (ca si tine acum) - o fac sa arate ca-n filmele de pe desoperi) insa din pura curiozitate mai dau o geana sa vad ce se mai inatmpla (si evident sa ma ca c pe mine de ras cum ti se devalueaza celebra yamaha). La ultima verificare am constatat ca geseurile tin cel mai bine pretul, vand inca cel mai bine in acest sector si beneficiaza de statutul de etalon. Eh, in momentul in care orice alta mobra va fi etalonul o sa putem zice ca ninge-n iad. Pana atunci, asta este, ramanem (din pacate) cu geseul. Eu unul m-am cam saturat de el insa daca ailalti nu scot nimic comparabil ... Faptul ca ma consideri la fel de prost ca tine o iau ca pe un compliment avand in vedere parerea foarte buna pe care o afisezi despre propria persoana Tu si inca cativa plecati din Romania ati uitat soselele noastre. Zilele trecute drumul de la Fagarasi la Mediasi pe judetene a fost o "adventura" adevarata,nu imposibil, dar mult mai incomod de parcurs cu alta motocicleta decat un enduroturing. Toata clasa enduroturing mare s-a departat de conceptul general adventure, majoritatea motoarelor respective neparasind niciodata drumul, in toate formele lui posibile, de la autostrada la drum de pamant batatorit, pe care din pacate sau fericire il gasim in Romania din plin. Trebuie sa recunoasteti si voi fanii, copiile au inceput sa depaseasca originalul. GS/GSA in forma actuala este imediat dupa Stelvio in coada clasamentului. Uite am corectat si i-ul, dar nu trebuie sa te enervezi, ci doar sa te obisnuiesti cu ideea ca GS-ul a fost rege, deocamdata fiind depasit de cam toate noile venite. Si noutatile nu s-au terminat, Aprilia, KTM, Suzuki stau la panda. Cred ca proiectantii de la BMW, dupa EICMA 2011, au aruncat la cos toate desenele si s-au apucat, din nou, de treaba. Oricat ar cosmetiza, noul GS-WC, nu au cum sa prinda concurenta din urma. Editat Noiembrie 21, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 (editat) Vezi ca ai pus un "i" dupa Fagaras. Si Medias. Editat Noiembrie 21, 2011 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 (editat) Oricat ar cosmetiza, noul GS-WC, nu au cum sa prinda concurenta din urma. Stai linistit, BMW nu dezamageste, va rupe gura targului in curand, asa cum a facut si cu alte modele. (vezi K1600GT, S1000RR etc) Tu inca te bucuri la o imaginara pierdere a BMW in fata concurentei dar nu uita ca modelul asta deja are 8 sezoane la activ. Or sa apara si testele comparative in curand, si eu sunt curios. Oricum, din tot ce apare pana acum, doar din poze ce-i drept, Triumph-ul asta pare singurul concurent serios pt. GS (dupa parerea mea). p.s. apropos de scris... pe langa ce a zis Budd, iti mai aduc aminte vreo doua: "Triumph" si (Arcul de) "Triumf", ambele cu M in loc de N. Editat Noiembrie 21, 2011 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Hmm... invariabil, pe toate topicurile se contreaza cam aceleasi persoane si cam din aceleasi motive Am scris si eu pe undeva ceea ce a mentionat Bogdan Harea: adventure in Europa de Vest e un moft, pe cand la noi e o necesitate Modelul ales e in functie de gusturi si de soldul contului (sau invers) TriuMph-ul nu o sa faca prea multe furori in RO, exact din cauzele astea doua Pe segmentul Adv, cam toti romanii cu bani si-au cumparat sau isi vor cumpara BMW Bogdan e o exceptie Ipotetic, daca as cumpara Triumph, stau si ma intreb cum mi-ar sta sa fac si eu sute de km pt orice fleac si/sau pentru revizii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Vezi ca ai pus un "i" dupa Fagaras. Si Medias. OK cu i-urile, m-a luat valul, dar macar ai prins "ideia". Tu inca te bucuri la o imaginara pierdere a BMW in fata concurentei Si de unde ai tras concluzia ca ma bucur? Eu fac doar constatari, si primii care ar trebui sa se bucure ca de acum exista concurenta pt GS ar trebui sa fiti voi, fanii, pt ca numai asa BMW va incerca sa corijeze defectele de proiectare sau constructive. Multumiti lui Yamaha ca a scos ST-ul ca nu mai scapati de colbutori nici peste 10 ani. De apa ce sa mai zic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.