Cezu Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 Salutare ! De ceva timp imi tot fluctuiaza intensitatea la lumini ( far , bord , stop spate ) . Cand vreau sa plec in turatie joasa , dupa ce se incalzeste putin motorul pleaca strangulat primii cativa metri dupa care isi revine.Cand opresc intr`o intersectie sa dau prioritate dau in treapa 1 dupa care la fel face pana ajung in 4-5 mii de ture . Am pus bateria pe aparat cu motorul oprit si`mi da 12.8 iar acum bateria a murit de tot . Sa fie bateria , releul de incarcare ori altceva ? Salutare ! De ceva timp imi tot fluctuiaza intensitatea la lumini ( far , bord , stop spate ) . Cand vreau sa plec in turatie joasa , dupa ce se incalzeste putin motorul pleaca strangulat primii cativa metri dupa care isi revine.Cand opresc intr`o intersectie sa dau prioritate dau in treapa 1 dupa care la fel face pana ajung in 4-5 mii de ture . Am pus bateria pe aparat cu motorul oprit si`mi da 12.8 iar acum bateria a murit de tot . Sa fie bateria , releul de incarcare ori altceva ? Si acul la turometru in bord ... joaca permanent sus / jos cativa mm , nu sta fix in 1200 de exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NePlace Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 Releul mai mult ca sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 Din ce spui sa ales praful de baterie! Verifica incarcarea cu motorul pornit,s-ar putea sa incarce mai mult decat trebuie. Acul turometrului la moto nu este asa stabil ca la masina, dar asta poate sa se intample si de la un reglaj incorect al carburatiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 daca pilpiie la ralanti verifica si puntea redresoare, posibil sa ai 1-2 diode arse si in loc de tensiune continua ai una pulsatorie (iti lipseste jumatate din sinusioda redresata) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 Simptomele sunt cele ale unei baterii moarte. Ca sa vezi daca e doar bateria de vina sau mai ai si alta problema gen releu de incarcare trebuie sa verifici tensiunea pe baterie cu motorul pornit, DAR ca sa obtii un diagnostic corect al releului trebuie sa masori cu o baterie buna si incarcata pentru ca o baterie moarta genereaza valori aiurea la masurarea incarcarii. Am intalnit fix aceleasi simptome la un fireblade si in cazul ala doar bateria a fost de vina desi la o prima masuratoare (cu bateria moarta) parea ca releul ar fi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cezu Postat Octombrie 17, 2011 Autor Share Postat Octombrie 17, 2011 Maine inainte de munci merg la garaj sa fac si treaba asta . Multumesc frumos si va anunt tot maine noapte de rezultate . :cheers: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 Poti verifica,pe langa baterie si legaturile de la alternator la releu,de la releu la baterie;poate ai un contact oxidat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 Pariez 95% pe baterie. Poa' sa aiba voltaj. Daca n-are amperaj... Pune o baterie foarte buna (chiar noua) si vezi atunci daca mai e cazul sa masori sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cezu Postat Noiembrie 1, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2011 Bateria e problema Domnilor. Multumesc de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 daca pilpiie la ralanti verifica si puntea redresoare, posibil sa ai 1-2 diode arse si in loc de tensiune continua ai una pulsatorie (iti lipseste jumatate din sinusioda redresata) ce ai zis tu m-a pus pe ganduri. si mie imi fluctueaza relantiul, pana acum am zis ca or fi din cauza carburatoarelor daaar in acelasi timp porneste la sfert, trage, nu da in nas, merge ceas. totusi as verifica si eu ''puntea redresoare'' care o fi, pooate ma ajuta cineva daca asta intr-adevar influienteaza relantiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Chiar daca ai descoperit problema, verifica si mufele. Daca ai mers mai mult timp cu bateria descarcata sau s-a mai mers inainte asa, exista sanse sa fie afectate, oxidate sau chiar topite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Ce legatura are mersul cu bateria descarcata cu oxidarea sau topirea mufelor? (exceptand situatia in care bateria nu s-a incarcat calumea din cauza contactelor imperfecte din mufe) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.