Sari la conținut

Cbr 2


Cezu
 Share

Postări Recomandate

Salutare !

De ceva timp imi tot fluctuiaza intensitatea la lumini ( far , bord , stop spate ) . Cand vreau sa plec in turatie joasa , dupa ce se incalzeste putin motorul pleaca strangulat primii cativa metri dupa care isi revine.Cand opresc intr`o intersectie sa dau prioritate dau in treapa 1 dupa care la fel face pana ajung in 4-5 mii de ture . Am pus bateria pe aparat cu motorul oprit si`mi da 12.8 iar acum bateria a murit de tot . Sa fie bateria , releul de incarcare ori altceva ? :unsure:

 

Salutare !

De ceva timp imi tot fluctuiaza intensitatea la lumini ( far , bord , stop spate ) . Cand vreau sa plec in turatie joasa , dupa ce se incalzeste putin motorul pleaca strangulat primii cativa metri dupa care isi revine.Cand opresc intr`o intersectie sa dau prioritate dau in treapa 1 dupa care la fel face pana ajung in 4-5 mii de ture . Am pus bateria pe aparat cu motorul oprit si`mi da 12.8 iar acum bateria a murit de tot . Sa fie bateria , releul de incarcare ori altceva ? :unsure:

Si acul la turometru in bord ... joaca permanent sus / jos cativa mm , nu sta fix in 1200 de exemplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce spui sa ales praful de baterie!

Verifica incarcarea cu motorul pornit,s-ar putea sa incarce mai mult decat trebuie.

Acul turometrului la moto nu este asa stabil ca la masina, dar asta poate sa se intample si de la un reglaj incorect al carburatiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca pilpiie la ralanti verifica si puntea redresoare, posibil sa ai 1-2 diode arse si in loc de tensiune continua ai una pulsatorie (iti lipseste jumatate din sinusioda redresata)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simptomele sunt cele ale unei baterii moarte. Ca sa vezi daca e doar bateria de vina sau mai ai si alta problema gen releu de incarcare trebuie sa verifici tensiunea pe baterie cu motorul pornit, DAR ca sa obtii un diagnostic corect al releului trebuie sa masori cu o baterie buna si incarcata pentru ca o baterie moarta genereaza valori aiurea la masurarea incarcarii.

Am intalnit fix aceleasi simptome la un fireblade si in cazul ala doar bateria a fost de vina desi la o prima masuratoare (cu bateria moarta) parea ca releul ar fi problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine inainte de munci merg la garaj sa fac si treaba asta . Multumesc frumos si va anunt tot maine noapte de rezultate . :cheers: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pariez 95% pe baterie. Poa' sa aiba voltaj. Daca n-are amperaj...

Pune o baterie foarte buna (chiar noua) si vezi atunci daca mai e cazul sa masori sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

daca pilpiie la ralanti verifica si puntea redresoare, posibil sa ai 1-2 diode arse si in loc de tensiune continua ai una pulsatorie (iti lipseste jumatate din sinusioda redresata)

ce ai zis tu m-a pus pe ganduri. si mie imi fluctueaza relantiul, pana acum am zis ca or fi din cauza carburatoarelor daaar in acelasi timp porneste la sfert, trage, nu da in nas, merge ceas. totusi as verifica si eu ''puntea redresoare'' care o fi, pooate ma ajuta cineva daca asta intr-adevar influienteaza relantiul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...