Sari la conținut

Probleme tehnice la conserve


Dan Cata
 Share

Postări Recomandate

In aspect important: masina mea are momente cand functioneaza perfect, deci e un defect aleator

nu e, dar nu ai fost atent la factori. tre sa urmaresti sa vezi mai multe: temperatura mediu ambiant/ temeperatura motor/ sarcina/ umiditate/ combustibil/ starea carosabilului, inainte de stirile de la ora 5, alinierea planetelor, etc. sigur e un numitor comun, dar nu ai fost atent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 157
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Un lucru e sigur: functioneaa foarte bine , pana in momentul in care ajunge motorul la 90 de grade. Apoi se complica treburile.

Azi mi-a venit un sensor TPS...incerc si cu asta.

------

Sunt din Cluj...deci un mecanic din Bucuresti nu prea vad cum ma poate ajuta :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Idle air control valve zici ca e SH. Astea au prostul obicei sa se intepeneasca de la depuneri la mai multe masini. Chiar daca nu e blocata complet, poate sa nu functoneze corect. Curat-o bine de tot. Da-i cu penetrant gen WD40, cu degresant, carb cleaner sau ce mai ai prin garaj, las-o sa se inmoaie bine depunerile, nu te grabi.

Cand motorul se incalzeste valva asta sta mai inchisa. Poate ca in pozitia aia nu lasa destul aer sa treaca.

Poate afecta si raspunsul motorului cand accelerezi sau in sarcini mici.

 

Resoftare cu ce soft? E clar ca nu softul s-a defectat.

Amestecul sarac se vede pe bujii. Trebuie sa fie albe daca e sarac.

Editat de cristidb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inlocuit TPS-ul si degeaba. L-am masurat si pe al meu, si e ok. Masina merge la fel,

Fara sensor O2 nu am verificat :unsure:

deseara am sa pun valva IAC in ...pana mea, gasesc eu ceva. L-am dat cu spray de curatat franele, dar am simtit DOAR o usoara imbunatatire. Cel de la care l-am luat, zicea ca lui ii mergea bine...dar io stiu ce sa zic ?

Pe net, ebay, nu gasesc de 900 SE, care e cu 3 pini, doar de 9000 si 900 turbo, care e in 2 pini. Dar mai caut.

 

Da, pana la cca 60 grade3, merge ok, are putere, nu sacadeaza si nu da in nas.

 

20060709y.IAC_valve.jpg

:bigstar:

 

Prima sageata din stanga arata IAC valve, care preia aerul de deasupra clapetei de acceleratie , cand clapeta e inchisa si il lasa sa intre sub clapeta.

Daca nu deschide sau prea mult deschide in sarcina, asta nu stiu cum sa o interpretez: ca si cum ar trage aer fals ?

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema a aparut in mers. S-a aprins Check Engine si a aparut lipsa de putere, fara niciun simptom in prealabil.

La tester mi-a dat 2 coduri: Intake Air Flow Sensor defect, inactiv sau ''bate'' la masa si Idle Air Control valve defective, inactiv sau ''bate '' la masa.

Le-am inlocuit pe amandoua, ultimul fiind second. Dupa ce l-am inlocuit, am resetat masina, dar a reaparut eroarea.

Cel mai dezamagit am fost de dealurul Saab Cluj :disappointed:

 

Saab 900 SE, an 1995, 220.000 km, 2.0L, 131 cp, fara turbo.

Ai aprindere electronica? sau e electronica, dar cu distribuitor (nu cu platina)?

Eu am patit asa ceva la o aprindere electronica cu distribuitor. Cand se incalzea, pierdea putere si mergea aiurea (dadea in nas) cand accelerai brusc. Poate te ajuta informatia asta.

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Cu distribuitor. Electronica.

Distribuitoru', capacul , fisele si bujiile sunt noi.

--------

Carburolul (solutia de curat carburatoare) ataca plasticul ?

 

Dupa 2 zile de stat in carburol, se pare ca nu il ataca..

Aici e un tutorial legat de curatarea valvei care ma dispera: http://pages.infinit.net/mlbriand/saab/iac/page1.html

Am masurat continuitatea pe toate firele, de la calculator la mufa motorasului...e ok.

Am masurat rezistenta pe pinii motorasului si tensiunile de alimentare pe cele trei fire ce alimenteaza motorasul...sunt in parametri..intre 1-2...12 ohmi, cand valoarea default e 9-15. Intre 2-3, aceasi valoare cu aceasi referinta.

Tensiunile 10.6 V intre 1-2 si 4.5 V intre 2-3.

Am masuratsi rezistenta la TPS...2480 ohmi intre pinii 1-3 pe deschis si 1285 ohmi intre pinii 1-3 pe deschis. Aici nu stiu cat sunt valorile de referinta ( la TPS ma refer )

Pana mea... :disappointed: o sa imicaut un motor complet diesel... :-L

 

Valorile normale ale tensiunii, intre firele 2 si 3 ce alimenteaza motorasul IAC valve, sunt de 2 pana la 5 volti.

Ieri aveam 4.5 V( intre pinii 2 si 3 ), iar acum dimineata , tensiunea era de 7.6 Volti.

In acest caz, cand valoarea este mai mare...de unde este problema? De la calculator ?

Intre pinii 1 si 2, valoarea este aceeasi ca si ieri (azi fiind Sambata )

 

Valorile normale ale tensiunii, intre firele 2 si 3 ce alimenteaza motorasul IAC valve, sunt de 2 pana la 5 volti.

Ieri aveam 4.5 V( intre pinii 2 si 3 ), iar acum dimineata , tensiunea era de 7.6 Volti.

In acest caz, cand valoarea este mai mare...de unde este problema? De la calculator/ ECU ?

Intre pinii 1 si 2, valoarea este aceeasi ca si ieri (azi fiind Sambata )

:unsure:

 

Motivul pt care sunt oarecum suparat: post-36079-0-96810900-1322932078_thumb.jpg

Nu stiu cat e de real, cert e ca de 50 de lei fac cca 22 km in oras... :disappointed:

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bat-o s-o scuture de sonda...e noua, are 15-20 k km, am inlocuit-o anul trecut.

In timp ce azi mergea nasol, am tras pe marginea drumului si am scos mufa de la debitmetru...mergea mult mai rau, semn ca debitmetru e ok. :scratch:

Tot ce tine de aprindere e nou, nu au 1500 de km.

 

Maine am sa fac o poza bujiilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Is debusolat, frustrat, suparat, naucit, indignat, nedumerit, pt. ca imi functioneaza masina perfect.

De ce am starile astea? Pai...cica aveam inversate firele de la TPS (senzorul de acceleratie ) INVERSATE. Cu toate ca nu se vedea nicio interventie neautorizate ) adica nu aveam rupturi pe fire, izolari, adaugiri, etc. )

Cica 1 cu 3 erau inversate...de cand am cumparat masina.

Intrebare: de ce PLM a functionat pana acum ? :scratch:

 

Pt ca sunt mai sceptic cu preivire la acest defect , mai las masina in service pana la sfarsitul saptamanii, ca sa merga mecanicul cu ea acasa in fiecare zi, in ideea ca, daca reapare defectul, macar sa fie la el si sa constate hiba cu propriile simturi.

 

...PLM... :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai chiar asta e ''problema''. S-a schimbat in bine :scratch:

Consumul mi l-a aratat 9.8 l/ 100 km.

Am iesit cu ea in afara orasului in proba.

S-a stins si martorul Check Engine...fara reset sau altceva ghidusenie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Stie careva cum pot imbunatatii semnalul la radio-ul din masina? La 10 km de Cluj, se mai aud interferente, pentru Europa FM, ca asta ascult de obicei. Stiu ca la masinile mai noi se aude perfect radioul si ma intreb ce as putea face la conserva mea sa obtine acelasi lucru ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Stie careva cum pot imbunatatii semnalul la radio-ul din masina? La 10 km de Cluj, se mai aud interferente, pentru Europa FM, ca asta ascult de obicei. Stiu ca la masinile mai noi se aude perfect radioul si ma intreb ce as putea face la conserva mea sa obtine acelasi lucru ;)

 

Ce antena ai pe masina? Estea cea originala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da...

 

Am mai aflat cate ceva pana acum, nu am apucat sa le si aplic. Incerc si dupa aia revin. Daca nu tine figura, oi incerca cu un antenna booster dinala de pe ebay, poate si ala face ceva :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie careva cum pot imbunatatii semnalul la radio-ul din masina? La 10 km de Cluj, se mai aud interferente, pentru Europa FM, ca asta ascult de obicei. Stiu ca la masinile mai noi se aude perfect radioul si ma intreb ce as putea face la conserva mea sa obtine acelasi lucru ;)

radioul e de vina , fac pariu ca nu e cel de fabrica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba radioul !

Mai ales daca e Sony...e printre cele mai proaste receptoare de unde ;)

Chair daca e model 2011.

 

La duba in loc de antena, am un fier beton de 6, dar radioul e Blaupunkt. Merge perfect.

La Saab, cu ajutorul vecinilor, am ramas fara antena, dar la fel, casu' e cel original. Merge perfect si el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cele mai proaste sunt cele OEM Skoda Octavia II. la victoriei sau la leu nu se mai prinde nimic!

 

cat despre undita pe post de antena... hai lol! antena ca sa fie utila tre sa fie in primul rand metalica si in al doilea rand de o anumita dimensiune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, va trebui sa ma asigur ca antena nu se atinge de caroseria masinii, ca nu face contact adica. Apoi sa o ridic mai sus. Daca nici asa nu merge, oi da banu pe un dispozitiv dinala de antenna booster si vad atunci ce si cum. Teoretic, ar trebui sa iti transforme toata masina intr-o antena mare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...