COObra Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 In aspect important: masina mea are momente cand functioneaza perfect, deci e un defect aleator nu e, dar nu ai fost atent la factori. tre sa urmaresti sa vezi mai multe: temperatura mediu ambiant/ temeperatura motor/ sarcina/ umiditate/ combustibil/ starea carosabilului, inainte de stirile de la ora 5, alinierea planetelor, etc. sigur e un numitor comun, dar nu ai fost atent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Un lucru e sigur: functioneaa foarte bine , pana in momentul in care ajunge motorul la 90 de grade. Apoi se complica treburile. Azi mi-a venit un sensor TPS...incerc si cu asta. ------ Sunt din Cluj...deci un mecanic din Bucuresti nu prea vad cum ma poate ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 (editat) Idle air control valve zici ca e SH. Astea au prostul obicei sa se intepeneasca de la depuneri la mai multe masini. Chiar daca nu e blocata complet, poate sa nu functoneze corect. Curat-o bine de tot. Da-i cu penetrant gen WD40, cu degresant, carb cleaner sau ce mai ai prin garaj, las-o sa se inmoaie bine depunerile, nu te grabi. Cand motorul se incalzeste valva asta sta mai inchisa. Poate ca in pozitia aia nu lasa destul aer sa treaca. Poate afecta si raspunsul motorului cand accelerezi sau in sarcini mici. Resoftare cu ce soft? E clar ca nu softul s-a defectat. Amestecul sarac se vede pe bujii. Trebuie sa fie albe daca e sarac. Editat Noiembrie 21, 2011 de cristidb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 @ yzulyka : Am vazut ca esti din Cluj,mecanicul de care iti zic eu e la Brad,ti-am zis daca nu-i dai de cap da-mi un pm si iti dau nr lui de tel,sigur te rezolva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Pana 90 de grade merge bine? Cum merge fara sonda lambda? Ca asta e bagat in seamna doar cu motor peste 60 de grade, sau ceva de gen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 (editat) Am inlocuit TPS-ul si degeaba. L-am masurat si pe al meu, si e ok. Masina merge la fel, Fara sensor O2 nu am verificat deseara am sa pun valva IAC in ...pana mea, gasesc eu ceva. L-am dat cu spray de curatat franele, dar am simtit DOAR o usoara imbunatatire. Cel de la care l-am luat, zicea ca lui ii mergea bine...dar io stiu ce sa zic ? Pe net, ebay, nu gasesc de 900 SE, care e cu 3 pini, doar de 9000 si 900 turbo, care e in 2 pini. Dar mai caut. Da, pana la cca 60 grade3, merge ok, are putere, nu sacadeaza si nu da in nas. Prima sageata din stanga arata IAC valve, care preia aerul de deasupra clapetei de acceleratie , cand clapeta e inchisa si il lasa sa intre sub clapeta. Daca nu deschide sau prea mult deschide in sarcina, asta nu stiu cum sa o interpretez: ca si cum ar trage aer fals ? Editat Noiembrie 23, 2011 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 In mod normal, aer care trece prin IAC, trece si prin debitmetru deci e masurat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 (editat) Problema a aparut in mers. S-a aprins Check Engine si a aparut lipsa de putere, fara niciun simptom in prealabil. La tester mi-a dat 2 coduri: Intake Air Flow Sensor defect, inactiv sau ''bate'' la masa si Idle Air Control valve defective, inactiv sau ''bate '' la masa. Le-am inlocuit pe amandoua, ultimul fiind second. Dupa ce l-am inlocuit, am resetat masina, dar a reaparut eroarea. Cel mai dezamagit am fost de dealurul Saab Cluj Saab 900 SE, an 1995, 220.000 km, 2.0L, 131 cp, fara turbo. Ai aprindere electronica? sau e electronica, dar cu distribuitor (nu cu platina)? Eu am patit asa ceva la o aprindere electronica cu distribuitor. Cand se incalzea, pierdea putere si mergea aiurea (dadea in nas) cand accelerai brusc. Poate te ajuta informatia asta. Editat Noiembrie 23, 2011 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 (editat) Cu distribuitor. Electronica. Distribuitoru', capacul , fisele si bujiile sunt noi. -------- Carburolul (solutia de curat carburatoare) ataca plasticul ? Dupa 2 zile de stat in carburol, se pare ca nu il ataca.. Aici e un tutorial legat de curatarea valvei care ma dispera: http://pages.infinit.net/mlbriand/saab/iac/page1.html Am masurat continuitatea pe toate firele, de la calculator la mufa motorasului...e ok. Am masurat rezistenta pe pinii motorasului si tensiunile de alimentare pe cele trei fire ce alimenteaza motorasul...sunt in parametri..intre 1-2...12 ohmi, cand valoarea default e 9-15. Intre 2-3, aceasi valoare cu aceasi referinta. Tensiunile 10.6 V intre 1-2 si 4.5 V intre 2-3. Am masuratsi rezistenta la TPS...2480 ohmi intre pinii 1-3 pe deschis si 1285 ohmi intre pinii 1-3 pe deschis. Aici nu stiu cat sunt valorile de referinta ( la TPS ma refer ) Pana mea... o sa imicaut un motor complet diesel... Valorile normale ale tensiunii, intre firele 2 si 3 ce alimenteaza motorasul IAC valve, sunt de 2 pana la 5 volti. Ieri aveam 4.5 V( intre pinii 2 si 3 ), iar acum dimineata , tensiunea era de 7.6 Volti. In acest caz, cand valoarea este mai mare...de unde este problema? De la calculator ? Intre pinii 1 si 2, valoarea este aceeasi ca si ieri (azi fiind Sambata ) Valorile normale ale tensiunii, intre firele 2 si 3 ce alimenteaza motorasul IAC valve, sunt de 2 pana la 5 volti. Ieri aveam 4.5 V( intre pinii 2 si 3 ), iar acum dimineata , tensiunea era de 7.6 Volti. In acest caz, cand valoarea este mai mare...de unde este problema? De la calculator/ ECU ? Intre pinii 1 si 2, valoarea este aceeasi ca si ieri (azi fiind Sambata ) Motivul pt care sunt oarecum suparat: Nu stiu cat e de real, cert e ca de 50 de lei fac cca 22 km in oras... Editat Decembrie 3, 2011 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 Impresionant! Nici cu BMW cu motor de 3 litri pe benzina nu am reusit asa ceva. Sigur ca sonda aia lambda e buna? Bujiile cum arat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 Bat-o s-o scuture de sonda...e noua, are 15-20 k km, am inlocuit-o anul trecut. In timp ce azi mergea nasol, am tras pe marginea drumului si am scos mufa de la debitmetru...mergea mult mai rau, semn ca debitmetru e ok. Tot ce tine de aprindere e nou, nu au 1500 de km. Maine am sa fac o poza bujiilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 in afara ai acelasi consum? ia mergi cu mufa scoasa de la senzorul de oxigen. fa o tura daia de 50 lei (sau mai putin, cum vrei), o sa mearga un pic mai rau dar e un test. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 ia mergi cu mufa scoasa de la senzorul de oxigen. Asta a fost si sugestia mea, mai de mult. Cred ca e un test util. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 Is debusolat, frustrat, suparat, naucit, indignat, nedumerit, pt. ca imi functioneaza masina perfect. De ce am starile astea? Pai...cica aveam inversate firele de la TPS (senzorul de acceleratie ) INVERSATE. Cu toate ca nu se vedea nicio interventie neautorizate ) adica nu aveam rupturi pe fire, izolari, adaugiri, etc. ) Cica 1 cu 3 erau inversate...de cand am cumparat masina. Intrebare: de ce PLM a functionat pana acum ? Pt ca sunt mai sceptic cu preivire la acest defect , mai las masina in service pana la sfarsitul saptamanii, ca sa merga mecanicul cu ea acasa in fiecare zi, in ideea ca, daca reapare defectul, macar sa fie la el si sa constate hiba cu propriile simturi. ...PLM... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 Dar cum se manifesta? Dupa ce le-ai inversat, s-a schimbat ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 Pai chiar asta e ''problema''. S-a schimbat in bine Consumul mi l-a aratat 9.8 l/ 100 km. Am iesit cu ea in afara orasului in proba. S-a stins si martorul Check Engine...fara reset sau altceva ghidusenie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 22, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2012 Stie careva cum pot imbunatatii semnalul la radio-ul din masina? La 10 km de Cluj, se mai aud interferente, pentru Europa FM, ca asta ascult de obicei. Stiu ca la masinile mai noi se aude perfect radioul si ma intreb ce as putea face la conserva mea sa obtine acelasi lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 Stie careva cum pot imbunatatii semnalul la radio-ul din masina? La 10 km de Cluj, se mai aud interferente, pentru Europa FM, ca asta ascult de obicei. Stiu ca la masinile mai noi se aude perfect radioul si ma intreb ce as putea face la conserva mea sa obtine acelasi lucru Ce antena ai pe masina? Estea cea originala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 25, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2012 Da... Am mai aflat cate ceva pana acum, nu am apucat sa le si aplic. Incerc si dupa aia revin. Daca nu tine figura, oi incerca cu un antenna booster dinala de pe ebay, poate si ala face ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 incearca cu undita de pescuit din carbon cel de varf... un tovaras de al meu si-a pus si prindea posturi bulgaresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 Stie careva cum pot imbunatatii semnalul la radio-ul din masina? La 10 km de Cluj, se mai aud interferente, pentru Europa FM, ca asta ascult de obicei. Stiu ca la masinile mai noi se aude perfect radioul si ma intreb ce as putea face la conserva mea sa obtine acelasi lucru radioul e de vina , fac pariu ca nu e cel de fabrica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 Schimba radioul ! Mai ales daca e Sony...e printre cele mai proaste receptoare de unde Chair daca e model 2011. La duba in loc de antena, am un fier beton de 6, dar radioul e Blaupunkt. Merge perfect. La Saab, cu ajutorul vecinilor, am ramas fara antena, dar la fel, casu' e cel original. Merge perfect si el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silvan Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 cele mai proaste sunt cele OEM Skoda Octavia II. la victoriei sau la leu nu se mai prinde nimic! cat despre undita pe post de antena... hai lol! antena ca sa fie utila tre sa fie in primul rand metalica si in al doilea rand de o anumita dimensiune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 25, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2012 Da, va trebui sa ma asigur ca antena nu se atinge de caroseria masinii, ca nu face contact adica. Apoi sa o ridic mai sus. Daca nici asa nu merge, oi da banu pe un dispozitiv dinala de antenna booster si vad atunci ce si cum. Teoretic, ar trebui sa iti transforme toata masina intr-o antena mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 (editat) http://electronika.ro/magazin/product_info.php?cPath=31&products_id=23784&osCsid=46d34bc2014e5b688a345441ceb85cf5 sau mai ieftine la sfarsitul paginii http://www.global-electronic.ro/accesorii-auto/antene-auto-si-amplificatoare-antena-ro.html?sl=RO Editat Ianuarie 25, 2012 de varugica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.