Rareshamico Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 (editat) salut ...am si eu un speedfight 1 si urmeaza sa-mi dau comanda de un ambielaj stage 6 ....problema este cu montatul ....din moment ce in orasul meu nu mecanici profesionisti aleg sa-l fac acasa de alaturi de un prieten care se pricepe destul de bn .....va rog spuneti-mi cateva sfaturi de care ar trebui sa tin cont cand montez ambielajul ....multumesc pai nush cum sa iti explicam,e destul de greu...eu bagam mai intai rulmenti in cartere,dup luam ambielaju,cu un ciocan mic de cauciuc si bateam pana intra in prima carte "oricare ar fii aia,stanga dreapta" dup,luam jumatea cealalta,si fixam pe rulment,bateam usor pana se apropria dupa,bagam suruburile si strangeam pe diagonale cate putin...daca gresesc,spuneti-mi,eu asa am facut s a mers perfect! vezi si u...bafta a da si ai grija sa nu lashi ceva prin motor,ma refer la mizerie etc! si ca sa fi sigur,dai cu un pic de mastic pe la imbinarile carterelor! Editat Ianuarie 30, 2009 de Rareshamico Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreas.bc Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 pai nush cum sa iti explicam,e destul de greu...eu bagam mai intai rulmenti in cartere,dup luam ambielaju,cu un ciocan mic de cauciuc si bateam pana intra in prima carte "oricare ar fii aia,stanga dreapta" dup,luam jumatea cealalta,si fixam pe rulment,bateam usor pana se apropriadupa,bagam suruburile si strangeam pe diagonale cate putin...daca gresesc,spuneti-mi,eu asa am facut s a mers perfect! vezi si u...bafta a da si ai grija sa nu lashi ceva prin motor,ma refer la mizerie etc! si ca sa fi sigur,dai cu un pic de mastic pe la imbinarile carterelor! Mersi mult ....peste vreo 3 -4 saptamani intru cu el in operatie ...daca mai aveti sfaturi va rog sa-mi spuneti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 Cel mai bine te bazezi pe instructiunile care ti le dau ei acolo. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MateiNucleoN Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 salut.am o aprilia sr din 2000 si am probleme cu instalatia electrica.Problema este urmatoarea:Pozitia nu imi merge dar in schimb semnalizarile si stopul(cand pun frana) merg.Am schimbat becurile de la far si de la stop dar tot nu functioneaza.Care ar fi problema?Ce as putea sa ii fac ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 Du-te la un service , noi nu prea putem sa te ajutam cu nimic in privinta acestui lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 (editat) salut.am o aprilia sr din 2000 si am probleme cu instalatia electrica.Problema este urmatoarea:Pozitia nu imi merge dar in schimb semnalizarile si stopul(cand pun frana) merg.Am schimbat becurile de la far si de la stop dar tot nu functioneaza.Care ar fi problema?Ce as putea sa ii fac ? Vezi sa nu ai un fir rupt, sau sa faca scurt, ceva de genu, sau unde intra becu nu face atingere bine Stopul si semnalizarile sunt legate la baterie, farul si pozitia nu, vezi sa nu fie alceva mai grav... Editat Ianuarie 31, 2009 de laur26 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 iti incarca bateria? daca nu insemna ca-i ars releu de incarcare.Vezi toate papucasele sa fie prinse bine, sa ai contact calumea.Cum o zis si laur..verifica firele poate sunt rupte sau topite si fac masa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.cj Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 iti incarca bateria? daca nu insemna ca-i ars releu de incarcare.Vezi toate papucasele sa fie prinse bine, sa ai contact calumea.Cum o zis si laur..verifica firele poate sunt rupte sau topite si fac masa. bateria n-are treaba ... poate sa fie un fir rupt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 bateria n-are treaba ... poate sa fie un fir rupt. Cu bateria n`are treaba dar daca nu ii incarca inseamna ca are probleme cu releu de incarcare si nu ii merge pozitia.Nu are curent in instalatie de la motor.Aceeasi problema am avut si eu si am rezolvat asa ca nu mai vorbi fara sa stii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 salut ...am si eu un speedfight 1 si urmeaza sa-mi dau comanda de un ambielaj stage 6 ....problema este cu montatul ....din moment ce in orasul meu nu mecanici profesionisti aleg sa-l fac acasa de alaturi de un prieten care se pricepe destul de bn .....va rog spuneti-mi cateva sfaturi de care ar trebui sa tin cont cand montez ambielajul ....multumesc Schimbare ambielajului: La desfacut nu iti trebuie decat un ciocan de cauciuc sa scoti ambielajul din rulmenti, si rulmentii din carter. La montare trebuie sa incalzesti carterul cu o lampa pe gaz(de preferat) pana sfaraie apa pe el daca pui o picatura.( sa nu il incalzesti mai mult ca apoi risti sa o bele$ti) Cand s-a incalzit bagi frumos rulmentul care v-a intra usor cu mana, apoi ambielajul la fel in rulment. E foarte simpla operatia dar trebuie sa ai multa grija. Sa fii atent sa nu iti cada ceva mizerie, in carter inainte sa lipesti cele doua jumatati ale motorului. strangi suruburile si gata. Acum ambielajul trebuie sa se invarta usor in locasul sau. E recomandat sa ii faci 20minute rodaj, il lasi pornit. sau in mers dar foarte usor. Nu e necesar mai mult. Lucrurile astea tzi le spun din experienta, am schimbat ambielaje si rulmenti la mai multe motoare: Aerox, CZ 175, alt CZ. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreas.bc Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Schimbare ambielajului: La desfacut nu iti trebuie decat un ciocan de cauciuc sa scoti ambielajul din rulmenti, si rulmentii din carter.La montare trebuie sa incalzesti carterul cu o lampa pe gaz(de preferat) pana sfaraie apa pe el daca pui o picatura.( sa nu il incalzesti mai mult ca apoi risti sa o bele$ti) Cand s-a incalzit bagi frumos rulmentul care v-a intra usor cu mana, apoi ambielajul la fel in rulment. E foarte simpla operatia dar trebuie sa ai multa grija. Sa fii atent sa nu iti cada ceva mizerie, in carter inainte sa lipesti cele doua jumatati ale motorului. strangi suruburile si gata. Acum ambielajul trebuie sa se invarta usor in locasul sau. E recomandat sa ii faci 20minute rodaj, il lasi pornit. sau in mers dar foarte usor. Nu e necesar mai mult. Lucrurile astea tzi le spun din experienta, am schimbat ambielaje si rulmenti la mai multe motoare: Aerox, CZ 175, alt CZ. Bafta! Mersi ...dar mai am o intrebare ....automat cand schimb ambielajul trebuie sa schimb si rulmentul :-ss ? P.S. sunt cam necunoscator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Nu trebue neaparat. Dar de obicei sunt cam dusi si merita sa ii schimb, nici nu sunt scumpi. Asa ca schimba-i si pe aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreas.bc Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Nu trebue neaparat. Dar de obicei sunt cam dusi si merita sa ii schimb, nici nu sunt scumpi. Asa ca schimba-i si pe aia. Daca fac o treaba ...macar sa o fac buna ...mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 (editat) You are pimped ! Editat Februarie 2, 2009 de sorin.bc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Salutari! am un coleg cu un Piaggio Zip......si numa' probleme cu el.... schimba segmenti,se duce pistonu',schimba pistonu,se duce cilindru,schimba cilindrul si acum(PE MOMENT) merge ...hai sa zic binisor...nu depaseste 50 km/h....din ce cauza nu se stie... poate sa imi spuna si mie cineva daca.......asta este firea lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kiko Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Salutari! am un coleg cu un Piaggio Zip......si numa' probleme cu el.... schimba segmenti,se duce pistonu',schimba pistonu,se duce cilindru,schimba cilindrul si acum(PE MOMENT) merge ...hai sa zic binisor...nu depaseste 50 km/h....din ce cauza nu se stie... poate sa imi spuna si mie cineva daca.......asta este firea lui? Eu am un zip fast rider si sincer nu am probleme......poate cine il repara pune piese sh sau nu stie sa repare Cine stie de unde sa cumpar un cauciuc bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 (editat) Eu am un zip fast rider si sincer nu am probleme......poate cine il repara pune piese sh sau nu stie sa repare Cine stie de unde sa cumpar un cauciuc bun? Da, bine zis! Am si eu un prieten care are aprilia sr(model vechi) si tot asa face.Schimba si schimba. Editat Februarie 3, 2009 de ionel_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Salutari! am un coleg cu un Piaggio Zip......si numa' probleme cu el.... schimba segmenti,se duce pistonu',schimba pistonu,se duce cilindru,schimba cilindrul si acum(PE MOMENT) merge ...hai sa zic binisor...nu depaseste 50 km/h....din ce cauza nu se stie... poate sa imi spuna si mie cineva daca.......asta este firea lui? O fi schimbat el pistonu, dar daca era si cilindrul dus de atunci, trebuia sa bage direct un set motor nou. Lasa ca asa se invata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zomahar Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Care ma ajuta si pe mine ? Am incercat astazi sa desfac chilloasa sa imi schimb segmentii, dar n`am mai reusit din cauza ca nam putut desface piulitele de la prezoane (2 erau tocite tare ) cum ma sfatuiti sa le desfac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurby2fast Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 ciocan si dalta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Care ma ajuta si pe mine ? Am incercat astazi sa desfac chilloasa sa imi schimb segmentii, dar n`am mai reusit din cauza ca nam putut desface piulitele de la prezoane (2 erau tocite tare ) cum ma sfatuiti sa le desfac Foloseste o tubulara, nu mai folositi chei fixe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zomahar Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Foloseste o tubulara, nu mai folositi chei fixe tubulara am folosit ..dar data trecuta cand am mai umblat .erau deja uzate piulitele alea si m`am incapatanat tot pe alea sa le pun ...de lene ce`mi era sa merg pana la magazin sa iau altele ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Cu tubulara freci freci ala si dupa mai desfaci din . Poool@ ) Mai bine cu cheie fixa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 se vede cine a desfacut pana acum macar un cilindru si cine nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 (editat) se vede ca . tu esti destept tare. ai desfacut o gramada de cilindrii la viata ta.(dar poate nici cum functioneaza nu stii) si pana la urma ce legatura are postul tau cu topicul?? Nici piulitele alea noi si lucioase de la magazin nu sunt bune, daca le fortezi se duce filetul imediat. Eu folosesc cu mai multa incredere piulite ruginite ramase de pe la motocicleta sau alte tampenii mai vechi. alea macar sunt calite si nu se duc repede. La astfel de operatii trebui sa fii super atent. Montare si demontare motor. Editat Februarie 3, 2009 de TheIceman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.