Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut la toti...am luat de curand un nrg mc4 si am urmatoarele probleme: cand ii dau gaz max se ineaca cateva momente si dupa pleaca in forta, scoate mult fum , la relanti mi se stinge bordu si cam atat.. mentionez ca are pus set nou top de 70cc

 

orice parere e binevenita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare toti,

Imi cer scuze dinainte ca nu am citit tot topicul, insa are 390 de pagini deci cam greu.

Insa daca ati vazut rezolvare la problema mea, sa imi spuneti doar pagina si o citesc eu.

 

Am un SR 50 Di-Tech... La inceput imi pornea greu, adica la prima cheie(buton) pornea, daca il opream nu mai pornea doar de la pedala, il lasam pt a doua zi, tot acelas lucru, primul buton perfect dupa aceea doar pedala.

Insa acum mi s-a stricat pedala, cred, faca destul de urat si nu reusesc nici cum sa pornesc scooterasul.

De la buton NIMIC, redresor pus pe baterie, NIMIC, m-am uitat la pompa de benzina, MERGE, m-am uitat la bujie, scanteie SUPER, becul de la Injection Check e aprins doar can pun chei pe contact insa cand incerc sa-l pornesc nu mai sta aprins... Dupa cate am citit asta e normal.

 

Careva, care a mai avut asemenea probleme cu Scootere pe injectie, sa-mi scrieti va rog, ca imediat e gata vara...

 

Mersi anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salut , am si eu o problema cu un liberty 2t 70cc , am pus de curand un esapament polini denumire completa(polini motori speciali) si nu da roade ,scuterul merge mai slab cu polini decat cu cel standard , oare trebuie sa ii pun si un filtru sport ???? ast pareri din partea voastra , va multumesc :hurt:

Mesaj completat

uitati si 2 poze cu esapamentul

post-54446-1284222744_thumb.jpg

post-54446-1284222779_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut la toti...am luat de curand un nrg mc4 si am urmatoarele probleme: cand ii dau gaz max se ineaca cateva momente si dupa pleaca in forta, scoate mult fum , la relanti mi se stinge bordu si cam atat.. mentionez ca are pus set nou top de 70cc

 

orice parere e binevenita

 

Trebuie sa reglezi carburatorul, daca se ineaca cand ii dai gaz, inseamna ca trage prea mult aer. Bordul ti se stinge poate din cauza ca e slaba bateria si la turatie mica nu primeste curent cat ii trebuie doar in ture.. masoara sa vezi ce tensiune are bateria.

Cand fumega mult..?? Intodeauna..?

Mesaj completat

salut , am si eu o problema cu un liberty 2t 70cc , am pus de curand un esapament polini denumire completa(polini motori speciali) si nu da roade ,scuterul merge mai slab cu polini decat cu cel standard , oare trebuie sa ii pun si un filtru sport ???? ast pareri din partea voastra , va multumesc :hurt:

Mesaj completat

uitati si 2 poze cu esapamentul

 

Daca nu e facut pentru modelul tau de scuter e normal sa nu mearga mai bine... poate sa fie el polini..

Mesaj completat

la 2t e f importanta toba.. nu se poate pune orice toba pe orice motor..trebuie sa fie calculata pentru motorul ala, sa si fie rezultate..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor.De curand am achizitionat un Gilera Runner 50 SP.Scuterul are 2500km.Am si eu o problema cu el.Daca vreau sa-l pornesc dupa o pauza de 15-30 de minute intre plimbari nu reusesc deloc.Am mereu bujia inecata.In timpul mersului imi scoate un fum albicios indiferent de temparatura motorului.Atunci cand e rece porneste fara probleme.Compresie am, segmentii sunt buni.Mentionez ca a fost delimitat(a fost scoasa doar saiba de la variator).E posibil ca acea limitare din carburator sa-l deregleze?Ma mai gandesc ca atunci cand scuterul a fost in rodaj sa nu i se fi dat debitul la leui prea mare si acum sa-l inece?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

am un prieten cu un scuter de 50 4t, linhai prince. nu se mai tureaza deloc,nu trece de 45. a schimbat variatorul,trei seturi de role,cureaua...ambreiajul e bunicel...motorul e bun,nu consuma ulei, nu da fum deloc.

l-am pus pe cric si cu roata atingand pamantul usor nu se tura. cand l-am saltat in aer putin tragea de rupea. in sarcina..deloc...presupun:

-ori carbul e infundat

-cutia de viteze stricata,vreun pinion dus...

alte idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un prieten cu un scuter de 50 4t, linhai prince. nu se mai tureaza deloc,nu trece de 45. a schimbat variatorul,trei seturi de role,cureaua...ambreiajul e bunicel...motorul e bun,nu consuma ulei, nu da fum deloc.

l-am pus pe cric si cu roata atingand pamantul usor nu se tura. cand l-am saltat in aer putin tragea de rupea. in sarcina..deloc...presupun:

-ori carbul e infundat

-cutia de viteze stricata,vreun pinion dus...

alte idei?

1. nu are cutie de viteze.

2. chinezariile cand au probleme la carburator rare ori le dai de cap squ schimbi carb cu unu bun si merge

3. compresie are?

4. vezi ca am patit si eu cu unu de l-am desf motoru de 4 ori si de dupa chinuri ;)) era de vina distanta culbutoriilor ... tinea prea apasate supapele..

5. dai toba jos(asta e putin probabil) dar incearca

SUCCES

Mesaj completat

am un prieten cu un scuter de 50 4t, linhai prince. nu se mai tureaza deloc,nu trece de 45. a schimbat variatorul,trei seturi de role,cureaua...ambreiajul e bunicel...motorul e bun,nu consuma ulei, nu da fum deloc.

l-am pus pe cric si cu roata atingand pamantul usor nu se tura. cand l-am saltat in aer putin tragea de rupea. in sarcina..deloc...presupun:

-ori carbul e infundat

-cutia de viteze stricata,vreun pinion dus...

alte idei?

1. nu are cutie de viteze.

2. chinezariile cand au probleme la carburator rare ori le dai de cap squ schimbi carb cu unu bun si merge

3. compresie are?

4. vezi ca am patit si eu cu unu de l-am desf motoru de 4 ori si de dupa chinuri :)) era de vina distanta culbutoriilor ... tinea prea apasate supapele..

5. dai toba jos(asta e putin probabil) dar incearca

SUCCES

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
am si eu o intrebare :

stie cineva unde as putea sa repar ceva la un scuter malaguti , legat de rulmentul spate ?

 

multumesc anticipat

1.Dinspre Unirii spre Tineretului , dupa ce treci intersectia cu restaurantul Budapesta , pe partea dreapta dupa un semafor intermediar este o spalatorie si dupa ea o curte cu 2 service-uri , unul de moto , de incredere ;

2. Magazinul de piese moto din Cotroceni are si un service , dupa terminarea b-dului TVladimirescu . intreaba-i , bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut

 

Am un Piaggio NRG de 2010 e pe carburator cu racire pe aer si frana spate pe tambur doresc sa i pun instalatie xenon faza scurta si nu merge nuj ce poate sa aiba cand il pornesc licare xenonu si nu il aprinde am bateria pe el Varta de 12A stiti ce i pot face?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
aa da... am uitat de benzina . Normal ca are :bigstar:). daca uda bujia nu stiu. cum verific asta?

de preferat dupa o perioada de cateva luni in care nu ai pornit scuterul e sa schimbi benzina care a stat in acest timp in rezervor cu una proaspata , bujia pusa la flacara de la aragaz vreo 5 minute dupa care curatata cu o perie de sarma ,si....pedale ,spor la treaba .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de preferat dupa o perioada de cateva luni in care nu ai pornit scuterul e sa schimbi benzina care a stat in acest timp in rezervor cu una proaspata , bujia pusa la flacara de la aragaz vreo 5 minute dupa care curatata cu o perie de sarma ,si....pedale ,spor la treaba .

 

scuterul are benzina proaspata de la pompa. Am facut cum ai zis cu bujia. tot nu porneste. Stopurile, semnalizarile functioneaza. La buton nu porneste ca e cam slaba bateria. Iar la pedala cand dau, nu se intampla nimic. am desfacut pompa de benzina, am verificat furtunele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tre sa ai bateria incarcata bine si de preferat e sa nu dai la automat, la peda. Asa mai patesc si eu cu burgmanul daca nu are bateria incarcata suficient ,invarte motorul anemic si nu porneste. Carburatorul l-ai golit de benzina veche ?

spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a stat mult timp se "usuca" carburatorul.Dai de 10-15 ori la pedala pe OFF sa-i vina beorzina si dupa dai pe ON si ar trebui sa o ia.Asta daca nu l-ai innecat.

 

am dat... nu porneste. carburatorul, cum il golesc de benzina veche? am scos furtunul care vine la carburator, de la pompa, si am dat la pedala. Banuiesc ca ar trebui sa vina benzina pe furtun cand dau la pedala. La mine nu vine. am desfacut galeria de admisie. e uscata,la fel si peretii carburatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...