Vittore Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 eu am de 250... frate , ce l-ai ajutat !!! deci tu ai de 250 ........ ai incercat aici ? http://www.motobikeshop.com.ro/Magazin/ind...page=contact_us bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 frate , ce l-ai ajutat !!! deci tu ai de 250 ........ ai incercat aici ? http://www.motobikeshop.com.ro/Magazin/ind...page=contact_us bafta da..am incercat. Acolo am mers prima oara. Mi-au zis ca nu aduc pentru Kymco. :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateiuli Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Salut, Unde se afla filtrul de benzina la un scuter Honda SH150? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cararescu Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 salut la toti...am luat de curand un nrg mc4 si am urmatoarele probleme: cand ii dau gaz max se ineaca cateva momente si dupa pleaca in forta, scoate mult fum , la relanti mi se stinge bordu si cam atat.. mentionez ca are pus set nou top de 70cc orice parere e binevenita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robbby Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Salutare toti, Imi cer scuze dinainte ca nu am citit tot topicul, insa are 390 de pagini deci cam greu. Insa daca ati vazut rezolvare la problema mea, sa imi spuneti doar pagina si o citesc eu. Am un SR 50 Di-Tech... La inceput imi pornea greu, adica la prima cheie(buton) pornea, daca il opream nu mai pornea doar de la pedala, il lasam pt a doua zi, tot acelas lucru, primul buton perfect dupa aceea doar pedala. Insa acum mi s-a stricat pedala, cred, faca destul de urat si nu reusesc nici cum sa pornesc scooterasul. De la buton NIMIC, redresor pus pe baterie, NIMIC, m-am uitat la pompa de benzina, MERGE, m-am uitat la bujie, scanteie SUPER, becul de la Injection Check e aprins doar can pun chei pe contact insa cand incerc sa-l pornesc nu mai sta aprins... Dupa cate am citit asta e normal. Careva, care a mai avut asemenea probleme cu Scootere pe injectie, sa-mi scrieti va rog, ca imediat e gata vara... Mersi anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 F Salut, Unde se afla filtrul de benzina la un scuter Honda SH150? Www.pieces-honda.com si cauta l dupa nume. Gasesti diagramele acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzzy00 Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 salut , am si eu o problema cu un liberty 2t 70cc , am pus de curand un esapament polini denumire completa(polini motori speciali) si nu da roade ,scuterul merge mai slab cu polini decat cu cel standard , oare trebuie sa ii pun si un filtru sport ???? ast pareri din partea voastra , va multumesc Mesaj completat uitati si 2 poze cu esapamentul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hemi Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 salut la toti...am luat de curand un nrg mc4 si am urmatoarele probleme: cand ii dau gaz max se ineaca cateva momente si dupa pleaca in forta, scoate mult fum , la relanti mi se stinge bordu si cam atat.. mentionez ca are pus set nou top de 70cc orice parere e binevenita Trebuie sa reglezi carburatorul, daca se ineaca cand ii dai gaz, inseamna ca trage prea mult aer. Bordul ti se stinge poate din cauza ca e slaba bateria si la turatie mica nu primeste curent cat ii trebuie doar in ture.. masoara sa vezi ce tensiune are bateria. Cand fumega mult..?? Intodeauna..? Mesaj completat salut , am si eu o problema cu un liberty 2t 70cc , am pus de curand un esapament polini denumire completa(polini motori speciali) si nu da roade ,scuterul merge mai slab cu polini decat cu cel standard , oare trebuie sa ii pun si un filtru sport ???? ast pareri din partea voastra , va multumesc Mesaj completat uitati si 2 poze cu esapamentul Daca nu e facut pentru modelul tau de scuter e normal sa nu mearga mai bine... poate sa fie el polini.. Mesaj completat la 2t e f importanta toba.. nu se poate pune orice toba pe orice motor..trebuie sa fie calculata pentru motorul ala, sa si fie rezultate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomek Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 Salutare tuturor.De curand am achizitionat un Gilera Runner 50 SP.Scuterul are 2500km.Am si eu o problema cu el.Daca vreau sa-l pornesc dupa o pauza de 15-30 de minute intre plimbari nu reusesc deloc.Am mereu bujia inecata.In timpul mersului imi scoate un fum albicios indiferent de temparatura motorului.Atunci cand e rece porneste fara probleme.Compresie am, segmentii sunt buni.Mentionez ca a fost delimitat(a fost scoasa doar saiba de la variator).E posibil ca acea limitare din carburator sa-l deregleze?Ma mai gandesc ca atunci cand scuterul a fost in rodaj sa nu i se fi dat debitul la leui prea mare si acum sa-l inece? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 e racire pe apa? pierde antigel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomek Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 da e pe apa.A pierdut la inceput pe la furtunasul de la chiulasa.Acum am inlocuit acel colier si l-am strans bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 am un prieten cu un scuter de 50 4t, linhai prince. nu se mai tureaza deloc,nu trece de 45. a schimbat variatorul,trei seturi de role,cureaua...ambreiajul e bunicel...motorul e bun,nu consuma ulei, nu da fum deloc. l-am pus pe cric si cu roata atingand pamantul usor nu se tura. cand l-am saltat in aer putin tragea de rupea. in sarcina..deloc...presupun: -ori carbul e infundat -cutia de viteze stricata,vreun pinion dus... alte idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 am un prieten cu un scuter de 50 4t, linhai prince. nu se mai tureaza deloc,nu trece de 45. a schimbat variatorul,trei seturi de role,cureaua...ambreiajul e bunicel...motorul e bun,nu consuma ulei, nu da fum deloc. l-am pus pe cric si cu roata atingand pamantul usor nu se tura. cand l-am saltat in aer putin tragea de rupea. in sarcina..deloc...presupun: -ori carbul e infundat -cutia de viteze stricata,vreun pinion dus... alte idei? 1. nu are cutie de viteze. 2. chinezariile cand au probleme la carburator rare ori le dai de cap squ schimbi carb cu unu bun si merge 3. compresie are? 4. vezi ca am patit si eu cu unu de l-am desf motoru de 4 ori si de dupa chinuri ) era de vina distanta culbutoriilor ... tinea prea apasate supapele.. 5. dai toba jos(asta e putin probabil) dar incearca SUCCES Mesaj completat am un prieten cu un scuter de 50 4t, linhai prince. nu se mai tureaza deloc,nu trece de 45. a schimbat variatorul,trei seturi de role,cureaua...ambreiajul e bunicel...motorul e bun,nu consuma ulei, nu da fum deloc. l-am pus pe cric si cu roata atingand pamantul usor nu se tura. cand l-am saltat in aer putin tragea de rupea. in sarcina..deloc...presupun: -ori carbul e infundat -cutia de viteze stricata,vreun pinion dus... alte idei? 1. nu are cutie de viteze. 2. chinezariile cand au probleme la carburator rare ori le dai de cap squ schimbi carb cu unu bun si merge 3. compresie are? 4. vezi ca am patit si eu cu unu de l-am desf motoru de 4 ori si de dupa chinuri ) era de vina distanta culbutoriilor ... tinea prea apasate supapele.. 5. dai toba jos(asta e putin probabil) dar incearca SUCCES Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 are cutie de viteze orice scuter...e jos la roata, unde este axul rotii spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dydy Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 am si eu o intrebare : stie cineva unde as putea sa repar ceva la un scuter malaguti , legat de rulmentul spate ? multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Octombrie 23, 2010 Share Postat Octombrie 23, 2010 am si eu o intrebare : stie cineva unde as putea sa repar ceva la un scuter malaguti , legat de rulmentul spate ? multumesc anticipat 1.Dinspre Unirii spre Tineretului , dupa ce treci intersectia cu restaurantul Budapesta , pe partea dreapta dupa un semafor intermediar este o spalatorie si dupa ea o curte cu 2 service-uri , unul de moto , de incredere ; 2. Magazinul de piese moto din Cotroceni are si un service , dupa terminarea b-dului TVladimirescu . intreaba-i , bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doxtor Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Salut Am un Piaggio NRG de 2010 e pe carburator cu racire pe aer si frana spate pe tambur doresc sa i pun instalatie xenon faza scurta si nu merge nuj ce poate sa aiba cand il pornesc licare xenonu si nu il aprinde am bateria pe el Varta de 12A stiti ce i pot face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 salutari. am nevoie de un sfat. nu porneste scuterul. e in 4 T. piaggio. Dupa ce nu l-am pornit toata iarna ... am incercat acuma. filtrul de aer l-am curatat. bujia am curatat-o. ALtceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 benzina are? uda bujia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 aa da... am uitat de benzina . Normal ca are ). daca uda bujia nu stiu. cum verific asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 aa da... am uitat de benzina . Normal ca are ). daca uda bujia nu stiu. cum verific asta? de preferat dupa o perioada de cateva luni in care nu ai pornit scuterul e sa schimbi benzina care a stat in acest timp in rezervor cu una proaspata , bujia pusa la flacara de la aragaz vreo 5 minute dupa care curatata cu o perie de sarma ,si....pedale ,spor la treaba . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 de preferat dupa o perioada de cateva luni in care nu ai pornit scuterul e sa schimbi benzina care a stat in acest timp in rezervor cu una proaspata , bujia pusa la flacara de la aragaz vreo 5 minute dupa care curatata cu o perie de sarma ,si....pedale ,spor la treaba . scuterul are benzina proaspata de la pompa. Am facut cum ai zis cu bujia. tot nu porneste. Stopurile, semnalizarile functioneaza. La buton nu porneste ca e cam slaba bateria. Iar la pedala cand dau, nu se intampla nimic. am desfacut pompa de benzina, am verificat furtunele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 Tre sa ai bateria incarcata bine si de preferat e sa nu dai la automat, la peda. Asa mai patesc si eu cu burgmanul daca nu are bateria incarcata suficient ,invarte motorul anemic si nu porneste. Carburatorul l-ai golit de benzina veche ? spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da'beorz Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 Daca a stat mult timp se "usuca" carburatorul.Dai de 10-15 ori la pedala pe OFF sa-i vina beorzina si dupa dai pe ON si ar trebui sa o ia.Asta daca nu l-ai innecat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 Daca a stat mult timp se "usuca" carburatorul.Dai de 10-15 ori la pedala pe OFF sa-i vina beorzina si dupa dai pe ON si ar trebui sa o ia.Asta daca nu l-ai innecat. am dat... nu porneste. carburatorul, cum il golesc de benzina veche? am scos furtunul care vine la carburator, de la pompa, si am dat la pedala. Banuiesc ca ar trebui sa vina benzina pe furtun cand dau la pedala. La mine nu vine. am desfacut galeria de admisie. e uscata,la fel si peretii carburatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.