Sari la conținut

Postări Recomandate

am observat ca scuteristi nu au unde sa posteze intrebari referitoare la problemele sau ideile legate de tunning pt scuterele sau mopedurile lor. de acum cine are vreo problema sa o posteze aici si vom incerca cu toti sa le lamurim. in felul acesta vom combate si dorinta mecanicilor nostri de a ne lua bani pt niste probleme pe care le putem rezolva chiar noi. :burnout: ?

cand pun contactul la chestia asta pompa de benzina se aude mai mult decat ar trebui ( 8 sec. pana sa se opreasca)

 

O intrebare baieti...care ar putea fi cauza din care amortizorul din spare imi freaca de cauciuc ? daca merf cu 2 oameni pe el se freaca mai rau din cauza greutatiii HELP ME salut. :blbl:

ar trebui s te uiti la roata( din spate) sa vezi daca nu cumva calca stramb, adica sa fie perfect verticala :D :unsure:

 

Buna!Ajutatima cu ceva va go!Ce pot face unui telscop de pe fata daca imi curge uleiul din el??Multumesc:*

 

scuze ca am gresit am scris go in loc de rog

mai intai ce motor ai ? poate sa fie de la simering sau altceva

post-39437-1215502218_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare all sunt nou aici dar sper ca voi gasi un sfat.Am un scuter Runner Gopop chinezesc si tare mult as vrea sa ii scot limitatorul ca atunci cand ajung la limita de 52 de km la ora incepe sa se taie alimentare de benzina ,cred cea ce-mi da o senzatie de infranare continua.Va rog daca puteti sa ma ajutati sa imi spuneti unde e acel limitator si cum se scoate.Mutumesc anticipat.

 

SAlutare all sunt nou aici dar sper ca ma vetiajutacu problema la un scuter sunner gopop la care as vrea sa ii scot limitatorul ca atunci cand ajunde la viteza la care e limitat(52Km) imi da o senzatie de franare continua cea ce e ffoarte enervant.Am trecut de 3000 de km si cred eu ca e de stul pt a se cali motorunu?Daca stiti cum il scot si unde se afla acesta.va raman dator :burnout: :blbl: :D :unsure: Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare all sunt nou aici dar sper ca voi gasi un sfat.Am un scuter Runner Gopop chinezesc si tare mult as vrea sa ii scot limitatorul ca atunci cand ajung la limita de 52 de km la ora incepe sa se taie alimentare de benzina ,cred cea ce-mi da o senzatie de infranare continua.Va rog daca puteti sa ma ajutati sa imi spuneti unde e acel limitator si cum se scoate.Mutumesc anticipat.

 

SAlutare all sunt nou aici dar sper ca ma vetiajutacu problema la un scuter sunner gopop la care as vrea sa ii scot limitatorul ca atunci cand ajunde la viteza la care e limitat(52Km) imi da o senzatie de franare continua cea ce e ffoarte enervant.Am trecut de 3000 de km si cred eu ca e de stul pt a se cali motorunu?Daca stiti cum il scot si unde se afla acesta.va raman dator :burnout: :blbl: :D :unsure: Multumesc anticipat

 

uita-te aici. e un topic intreg despre delimitari. succese!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o intrebare/problema, la sscuterul meu cand depasesc 40 km/h se aude mai mult se simpte la vibratii ca cum ar freca ceva, si cand e pus pe liber la vale si folosesc frana de motor, cum ar atinge ceva din cand in cand, un fel de vibratie ritmica (nu prea stiu cum sa explic) e cumva de la limitare de la saiba de la variator, e inca limitat scuterul, si tot asa dupa 40 km/h se aude alfel motorul nu fortat dar mai tare asa are explozile mai pronuntate.

Vream sa stiu daca asa trebuie sa fie sau e ceva de la el,el asa imi face de cand lam luat, dar la inceput nu depaseam 40 era max 40 :blbl:, nu prea dau 45-50 cu el ca are zgomotul asta si nu cumva sa se uzeze ceva, cand e incet se aude bine motorul, mai mult cand il las pe liber din viteza, frana de motor. Pana la urma ce e frana asta de motor ca nu prea inteleg nu sunt sigur ce e :burnout: cineva mi-a zis ca e de la frana de motor treaba asta.

Scuterul e un Gopop zip (baotian) are 800 km :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa scot limitatorul si nu stiu unde este daia am pus niste poze.

 

repet, da un click aici (pune mausu' unde scrie "aici" si apasa o data butonul din stanga) si gasesti un pdf care contine poze cu localizarea exacta a limitarilor.

 

si mai da un click aici si ajungi pe un alt forum unde in primul post ai poze cu ce trebuie facut. e in engleza, daca nu-ntelegi da click aici si Google Language Tools o sa ti-o traduca.

 

Succes!

 

Google is our friend.

 

revin cu o intrebare. am luat niste aditiv care curata supapele. habar n-am daca am asa ceva si daca ar fi o idee buna sa-l folosesc.

Editat de anothergxg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

repet, da un click aici (pune mausu' unde scrie "aici" si apasa o data butonul din stanga) si gasesti un pdf care contine poze cu localizarea exacta a limitarilor.

 

si mai da un click aici si ajungi pe un alt forum unde in primul post ai poze cu ce trebuie facut. e in engleza, daca nu-ntelegi da click aici si Google Language Tools o sa ti-o traduca.

 

Succes!

 

Google is our friend.

 

revin cu o intrebare. am luat niste aditiv care curata supapele. habar n-am daca am asa ceva si daca ar fi o idee buna sa-l folosesc.

Din cate stiu, scuterul tau de 250cc e in 4T deci da, ai supape :blbl: E o idee buna, mai dizolva depunerile. Foloseste cu incredere in cantitatea precizata pe ambalaj.

 

 

Bafta! :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu, scuterul tau de 250cc e in 4T deci da, ai supape :blbl: E o idee buna, mai dizolva depunerile. Foloseste cu incredere in cantitatea precizata pe ambalaj.

 

 

Bafta! :burnout:

 

mersi mult. sunt chiar prastie la tot ce tine de tehnica, fizica, matematica, chimie etc. asa ca imi cer scuze pentru intrebarile cretine.

 

multumesc pentru intelegere si pentru raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms mult pt ajutor dar nu prea ma ajuta ca la cum este tradus nu ma face sa inteleg mai nimic.Nasol ca nu le am cu engleza dar ce am inteles este acea parte cu firul pink.

 

ai citit si topicul de delimitari de pe forumul asta? eu zic sa pui acolo intrebari ajutatoare :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un sr50 din 2003 .... si consuma cam 4,5 la suta ce sai fac sa consume mai putin ? pot sa fac yo sau trebe sa merg la un mecanic? ceea ce nu prea gasesti pe aicea... va rog raspundeti-mi si mie...ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un sr50 din 2003 .... si consuma cam 4,5 la suta ce sai fac sa consume mai putin ? pot sa fac yo sau trebe sa merg la un mecanic? ceea ce nu prea gasesti pe aicea... va rog raspundeti-mi si mie...ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand va multumesc tuturor pentru acest lung thread. Si cei care ati intrebat si cei care ati raspuns m-ati ajutat si am invatat o gramada de lucruri. L-am citit pe tot de 2 ori :angryfire: ca is batran si mai uit.

 

Am si eu cateva intrebari dupa ce dau lamuririle: Motor 2T minarelli orizontal / aer. Set de 70cc malossi, carburator Mikuni de 16 / jiclor de 80, filtru aer malossi, toba: prastie/ranga/jeg/cacao. Pe scurt sunt mutumit de scuter dar am doar 50 km cu setul asta :P am un intreg thread cum am ajuns eu sa fac tot cu manutza mea la el.

 

Intrebari:

 

1. Am citit atatea povesti cu cele 2,5 ture la carburator de am tampit. Am citit ca: trebuie sa dau INAPOI 2,5 din pozitia full inchis dar am citit si varianta inversa ! Din pozitia full deschis sa insurubez 2,5 ture... Cum e pt mine cu motor 2T ?

 

2. Cand stau cu capacul transmisiei dat jos, la ralanti cum trebuie sa faca cureaua? A mea pare cam slabutza si daca nu accelerez un pic, pare ca "danseaza" oarecum pe fulia aia. Mentionez ca sunt descentrate deloc nici variatorul si fuliile ambreiajului.

 

3. Care toba ar fi cea mai buna pt mine, in conditiile in care imi doresc (evident) sunet gros/infundat dar NU TARE. Adica vreau sa fie cat mai putin galagios scuterul daca se poate, si nu imi pasa cat costa toba.

 

4. Din cauza ca am cumparat de pomana un carburator Dell'Orto de 21 (prea nervos devine scuterul pt gusturile si nevoile mele) aveti idee cui trebuie un asemenea carburator? A stat vreo 5km pe scuterul meu si atat. Acu ma gandesc ca poate nu e tocmai threadul cel mai potrivit unde sa intreb asta. Scuze...dar macar e un thread citit. Ah da...am si o maneta (tzipla) de frana de Aerox si 2 bucati de Peugeot.

 

 

Va multumesc inca o data.

 

Mugur

Editat de mugurg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

posesor de scuter QINGQI 125 cc va prezint urmatoarea problema: nu porneste la pedala decat cand e motorul cald,si nu stiu daca este important dar am bateria descarcata

pana la urma tot eu am gasit cauza:un furtun de cauciuc de la carburator care era spart

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mugurqm acel reglaj de 2,5 ture este pt scuterele in 4T.

Era un film pe youtube cu un variator in miscare, fara capac. Poate te edifici de acolo.

Eu te-as sfatui sa dai o tura pana la Scuter centre si sa-l intrebi toate astea pe Ciprian. Este foarte de treaba, mai ocupat tot timpul, dar iti raspunde la intrebari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal all.....am si eu o intrebare : unde gasesc o aprindere mai puternicutza py o aprilia scarabeo 4T din 2007 k i-am scos limitatorul de la variator si de 63km/h nu trece si mi-a zis un mecanic kre se ocupa numai de scutere k imi tre o aprindere mai puternica si el nu are dekt de la 7 mil in sus si nu prea as da atatia bani k e km mult....asa k dk stie kreva de unde as putea sa iau mai ieftin sau are una de rezerva sa ma anunte......thx :angryfire:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

salutari cu farul si asfalt uscalt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare vreau sa va spun ca am taiat acel fir roz care se afla in zona bateriei si sunt foarte multumit doarece de la viteza de 52 Km la oara am ajubns la 75 de km la oara pe drum drept. Totusi ar mai fii o intrebare ce as putea sa i facsa consume mai putin al meu consuma cam2.5 litri la 100 de km s am rezervor de 6.5 litrii,stiti ce trebuie sa-i fac ? :angryfire: :P :blbl: Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti chiar zgarcit. Ca sa economisesti acei 2,1 ron in plus la 100 km (ca mai putin de 2% nu prea ai cum sa scoti) ai putea sa mergi mai incet, sa nu pleci tare cu el de pe loc samd

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doresc să vă anunț că am delimitat scuterul scoțându-i Âşaiba de la variator. Viteza maximă a urcat aproape de 60km/h. Nu mai am vechea problemă (se supraîncălzea Âşi nu mai stătea la ralanti). Acum are răcire mai bună, e Âşi mai vioi. Sunt mulțumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

 

Am si eu o problema !

 

Am un scooter Malaguti Crosser cr1 , nu am electromotr la el , unde as putea gasi sa cumpar si la ce bani ( nou sau sh )

Cumpar si o toba sport ( sh ) .

 

Mai am o problema :

 

La scooter nu am nici un fel de act... nu e furat dar am pierdut actele de la el si nu il inregistrasem ..aveam doar talonu lui din italia .

Am inteles ca la primarie se poate inmatricula fara sa iti ceara vreun act la el... este adevarat ??? ceea ce nu prea cred...

Astept sugesti cum as putea rezolva sa il inmatriculez !

 

Multumesc anticipat !

Editat de wntzzz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...