Sari la conținut

Postări Recomandate

Vezi la carburator, cand scoti filtrul de aer, trebuie sa aiba 3 gauri. Incearca sa o astupi pe cea din partea cea mai de jos. Incearca pentru inceput ca solutie provizorie cu un betisor. S-ar putea sa fii surprins, am avut problema asta la un Aprilia SR si asa l-am rezolvat. Nu garantez ca asta e problema, dar merita sa incerci.

 

Dincolo de asta, ca o curiozitate... De ce nu l-ai lasat pe injectie...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Te referi la gaurelele acelea mici ? Cea de jos se astupa deja infiletand jiglerul acela, jiglerul fiind strans la max. , gaura este deja astupata ( desi ar trebui sa absoarba ceva aer p-acolo) . Este normal ca gaura prin care filtru de aer isi trage aerul de afara sa fie de marimea unui tevi de gen PPr ( care se foloseste la calorifere). ? Mi se pare foarte mica/......Nu am montat filtrul pana acum dar aveam de gand....

 

De pe injectie pe carb. nu l-am modif, eu. Asa l-am luat....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am ravut si eu o problema cu o yamaha nu mai stiu modelul insa avea motot minareli orizontale si facea figura ca pornea usor dar cand il acceleram murea nu avea putere si precizez ca motorul era facut nou set rulmenti si semeringuri cilindru alezat si piston nou verificat muzicuta cot sa nu traga aer fals carburator curatit reglat ca la carte dar tot aceeasi figura o facea.am observat ca obturandu-ui admisia de aer mergea ok asa ca am montat in filtrul de aer cred ca de la dacie era piesa o bucsa de la telescop cu o gaura cu diametrul mai mic care a dat rezultate spre surprinderea mea iar ce era interesant e ca consumul nu s-a modificat deloc avea un consum specific de 2.5 l parca si pe deasupra prindea 80km si mai se si ridica pe o roata de pe loc.nu prea e ortodoxa inventia dar a dat rezultate incearaca si tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acul de dozaj are si el un reglaj, ai umblat la el? In partea de sus a acului are 3 sau 5 canale pe care intra o siguranta. Daca punem siguranta in primul canal de jos obtinem un amestec mai bogat si invers. Gaura filtrului de aer e ok, asa trebuie sa fie mica ca la turatii mari sa faca un vaccum mai mare in vederea alimentarii mai bogate, si pt a reduce turbulentele din filtrul de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

0Am umblat si la acul ala de vreo 30 de ori, la nivel de 90 de ori, la jiglere vreo 500 de combinatii, doua luni am incercat orice mai putin sa ii pun filtru de aer........

Acum probabil ar trebui sa dau nivelul la loc si sa pun filtrul, imi e frica sa il dau la loc ca abia l-am nimerit cat de cat tot indoind tablita aia....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Am improvizat unul dintrun cot de radiator Dacia in capatul caruia am pus juma' de burete de vase, Am testat cu diferite carpe, grosimi, etc..... daca observam vreo diferenta, luam masuri, cu buretele mai gros se cam inneca, ma gandesc probabil acum si fiindca am pus nivelul foarte mare.....nu stiu......Acum imi dau seama cand am cercetat filtrul original si am vazut gaura cat degetul prin care trage aer.....

 

Cu toate ca azi am scost furtunul de vacum din cotul de admisie , si l-am pornit, cu ambele frane apasat nu l-am putut tine pe loc( se turase rau, desi cand il turez eu , nu are asa forta)) si a "zbughit-o" fara mine direct in masa din fundul garajului......

am zis "uau" 49 cc, nu ma astemtam....( o mai patisem cu o Java 350 cc 2t , pe care am recuperat-o dupa vreo 100 m)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi se oprea la semafor, murea la relanti, si cauza a fost filtrul de aer crapat, l-am etansat corect si n-am mai avut probleme. Carbul trage din filtru aerul care trebuie sa fie la o anumita presiune,daca modifici un element trebuie sa modifici totul. Iti dai seama ca mai ai nevoie de cateva sute de ore de lucru pana sa obtii un nou filtru de aer sau ce vrei tu sa faci acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un motor 2 timpi, echilibrul admisie-evacuare este foarte delicat, nu prea este bine sa modifici acest traseu pentru ca este bazat pe multa hidrodinamica si este greu de pus la punct de un amator. Apeleaza la un specialist in 2 T.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am pus filtrul, motorul merge mai bine, alearga mai bine, dar tot cu 50 fuge cu acceleratia la maxim si scote fum cam mult.

jiglerul de amestec il tin strans deoarece se infige mai bine. Nivelul il tin mare cum il reglasem initial.

Iunde ma sfatuiti sa mai umblu pentru al face mai "vioi" ?

Multumesc pentru raspunsuri !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoria spune asa :

1 Ralanti din jiclor de mers in gol, surub amestec +surub clapeta sau suber, apropo carbul tau este vacumatic? La faza asta poti sa si scoti jiclorul principal, motorul trebuie sa raspunda cam 1/4 acceleratie.

2 De la 1/4 pana la cam 3/4 e raspunzator cuiul si tubul lui (de asemenea jiclorul principal pote fi absent) deci reglaj din cui.

3 3/4 din acceleratie pana la maxim conteaza jiclorul principal plus de la caz la caz jiclorul de ralanti. Sunt carburatoare care isi iau debitul de mers in gol prin jiclorul principal strangulat pe urma de cel de mers in gol iar altele cu circuite separate alimentate din CNC. Oricum trebuie parcursi primii doi pasi, iar la final se alege jiclorul principal.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci pentru raspunsuri,. ar trebuii sa deschid un topic nou dar intreb aici...

Printre alte motorete de prin curte mai am si Aprilia leonardo 125 cc, racire cu apa, pompa de benzina in rezervor, care, s-a oprit brusc si nu mai vrea sa porneasca. Scanteie da, am scos bujia de cateva ori si am injectat benzina dar nu a facut nici poc...ma gandeam sa fie ceva in neregula cu supapele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Stie cineva de ce un scuter 2t isi pierde vlaga dupa ce porneste ok si trage frumos, nu se mai tureaza constant, trage in hopuri...merge ingatuit...Totul e tehnic ok, ma gandesc sa-i dau un nivel mai mare de benzina dar nu vreau sa-l innec. Cum as putea sa reglez plutitorul sa intre mai multa benzina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu rezolvi nimic cu plutitorul, pozitia lui este stabilita in asa fel incat sa nu ramai "descoperit" sau sa nu iti inunde. Este un mit ca un nivel crescut aduce mai multa benzina, teoretic da, practic este prea mica influenta, fa socoteala ca motorul aspira la ralanti undeva pe la 100+ milibar (nu stiu precis la 2T deci presupun), asta inseamna cam 1m coloana de apa, crezi ca ridicandu-ti nivelul cu 5mm conteaza asa mult?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...