Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

jiglerul de amestec(aer) este inchis la max.

 

cat de sigur esti ca ai un jigler care regleaza aerul ? nu cred ca s-au facut carburatoare in ultimii 20 de ani pt scutere/motociclete cu jiglere reglabile de aer....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am uitat sa spun ca bujia nu o gasesc inecata, deci nu supra limentarea este o problema, ci subalimentarea\ robinetul vacumatic testat, functioneaza. la astuparea carb. observ ca exista forta vacumatica.

Am detinunt scutere Kimco 150cc, apr.Leonardo 125, honda, motociclete toate harburi reparate de mine de la 0. si toate au functionat de not 10 dar aceasta mi-a pus capac.


» Post actualizat in 27 Nov 2015 10:16

cat de sigur esti ca ai un jigler care regleaza aerul ? nu cred ca s-au facut carburatoare in ultimii 20 de ani pt scutere/motociclete cu jiglere reglabile de aer....

Regleaza amestecul de aer cu benzina, deci regleza cantit. de aer, cred , ma rog...cum am spus am probat si alte carb, filtru de aer exista, nu este in bataia vantului, dar ar fi trebuit sa mearga "cat de cat" si fara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai dell'orto de 12 cred ca stiu care e rezolvarea.

Nu stiu de care este dar posibil sa fie. Deci care ar fi ? Inca o data mai spun ca daca reglez jiglerul de amestc asa cum trebuie ( 2,5 ture sau dupa ureche la turatie) motorul se tureaza frumos, nu mai scoate fum mult, dar cand plec la drum merge "subalimentat" si la un momentdat daca mai tin acceleratia la max moare....si desigur nu prindew nici 30 km/h

cuiul pont. deschide si inchide perfect, carburatorul l-am curatat de vreo 5 ori cu substante speciale....etc

Editat de Mihalache N. Marian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sa incepem cu inceputul. Cum ai trecut de la injectie la carburatie?, ai schimbat corpul de injectie cu un carburator si aia a fost sau ai modificat si aprinderea? Am facut si eu treaba asta la un Intruder M800 si a trebuit sa modific volanta, sa pun alti senzori si sa schimb cdi-ul. Deci operatia este mai complicata. Acum am o nedumerire: spui ca ai trecut iar la "carburatorul de firma" care are nivel si alte chestii specifice carburatoarelor, dar la inceput spui ca este pe injectie. Daca e pe injectie nu poti sa reglezi nivelul pentru ca benzina vine din pompa direct in injector. Esti sigur ca e pe injectie? Daca porneste doar cand astupi intrarea in carburator, amestecul este sarac rau, de asta nu are nici forta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Scuterul a fost modificat pana sa ajunga pe mana mea, si functiona ireprosabil oricine l-ar fi modificat ( prietenul meu il avea de cativa ani asa modificat) Carb. "de firma" era cel montat pe el cand l-am cumparat, ii spun de firma fiindca se vede ca nu e o chinezarie de 2 bani,

Imi dau seama ce amestecul este in neregula, este sarac, dar la ce sa mai umblu ? si de ce trebuie sa am nivelul mare si jiglerul ala de amestec strans la max, sa mearga ( probabil aer fals, dar totul este verificat).......

Merci pentru raspuns !

» Post actualizat in 27 Nov 2015 11:21

Daca ai dell'orto de 12 cred ca stiu care e rezolvarea.

Pai spunet-mi domnule Sandu, care este rezolvarea ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuterul a fost modificat pana sa ajunga pe mana mea, si functiona ireprosabil oricine l-ar fi modificat ( prietenul meu il avea de cativa ani asa modificat) Carb. "de firma" era cel montat pe el cand l-am cumparat, ii spun de firma fiindca se vede ca nu e o chinezarie de 2 bani,

Imi dau seama ce amestecul este in neregula, este sarac, dar la ce sa mai umblu ? si de ce trebuie sa am nivelul mare si jiglerul ala de amestec strans la max, sa mearga ( probabil aer fals, dar totul este verificat).......

Merci pentru raspuns !

» Post actualizat in 27 Nov 2015 11:21

Pai spunet-mi domnule Sandu, care este rezolvarea ?

Carburatorul e 2T ( yamaha din cat mi-a spus cineva).........

» Post actualizat in 27 Nov 2015 11:41

Carburatorul e 2T ( yamaha din cat mi-a spus cineva).........

O alta "treba" curioasa cum mi-a spus un mecanic, este ca acest motor are (din fabrica) o valva care sufla afara un, puff la fiecare rotatie a mo0torului falva e in contact mecanic cu ambielajul, am blocat-o dar aceasi chestie............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi la carburator, cand scoti filtrul de aer, trebuie sa aiba 3 gauri. Incearca sa o astupi pe cea din partea cea mai de jos. Incearca pentru inceput ca solutie provizorie cu un betisor. S-ar putea sa fii surprins, am avut problema asta la un Aprilia SR si asa l-am rezolvat. Nu garantez ca asta e problema, dar merita sa incerci.

 

Dincolo de asta, ca o curiozitate... De ce nu l-ai lasat pe injectie...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Te referi la gaurelele acelea mici ? Cea de jos se astupa deja infiletand jiglerul acela, jiglerul fiind strans la max. , gaura este deja astupata ( desi ar trebui sa absoarba ceva aer p-acolo) . Este normal ca gaura prin care filtru de aer isi trage aerul de afara sa fie de marimea unui tevi de gen PPr ( care se foloseste la calorifere). ? Mi se pare foarte mica/......Nu am montat filtrul pana acum dar aveam de gand....

 

De pe injectie pe carb. nu l-am modif, eu. Asa l-am luat....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am ravut si eu o problema cu o yamaha nu mai stiu modelul insa avea motot minareli orizontale si facea figura ca pornea usor dar cand il acceleram murea nu avea putere si precizez ca motorul era facut nou set rulmenti si semeringuri cilindru alezat si piston nou verificat muzicuta cot sa nu traga aer fals carburator curatit reglat ca la carte dar tot aceeasi figura o facea.am observat ca obturandu-ui admisia de aer mergea ok asa ca am montat in filtrul de aer cred ca de la dacie era piesa o bucsa de la telescop cu o gaura cu diametrul mai mic care a dat rezultate spre surprinderea mea iar ce era interesant e ca consumul nu s-a modificat deloc avea un consum specific de 2.5 l parca si pe deasupra prindea 80km si mai se si ridica pe o roata de pe loc.nu prea e ortodoxa inventia dar a dat rezultate incearaca si tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acul de dozaj are si el un reglaj, ai umblat la el? In partea de sus a acului are 3 sau 5 canale pe care intra o siguranta. Daca punem siguranta in primul canal de jos obtinem un amestec mai bogat si invers. Gaura filtrului de aer e ok, asa trebuie sa fie mica ca la turatii mari sa faca un vaccum mai mare in vederea alimentarii mai bogate, si pt a reduce turbulentele din filtrul de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

0Am umblat si la acul ala de vreo 30 de ori, la nivel de 90 de ori, la jiglere vreo 500 de combinatii, doua luni am incercat orice mai putin sa ii pun filtru de aer........

Acum probabil ar trebui sa dau nivelul la loc si sa pun filtrul, imi e frica sa il dau la loc ca abia l-am nimerit cat de cat tot indoind tablita aia....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Am improvizat unul dintrun cot de radiator Dacia in capatul caruia am pus juma' de burete de vase, Am testat cu diferite carpe, grosimi, etc..... daca observam vreo diferenta, luam masuri, cu buretele mai gros se cam inneca, ma gandesc probabil acum si fiindca am pus nivelul foarte mare.....nu stiu......Acum imi dau seama cand am cercetat filtrul original si am vazut gaura cat degetul prin care trage aer.....

 

Cu toate ca azi am scost furtunul de vacum din cotul de admisie , si l-am pornit, cu ambele frane apasat nu l-am putut tine pe loc( se turase rau, desi cand il turez eu , nu are asa forta)) si a "zbughit-o" fara mine direct in masa din fundul garajului......

am zis "uau" 49 cc, nu ma astemtam....( o mai patisem cu o Java 350 cc 2t , pe care am recuperat-o dupa vreo 100 m)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi se oprea la semafor, murea la relanti, si cauza a fost filtrul de aer crapat, l-am etansat corect si n-am mai avut probleme. Carbul trage din filtru aerul care trebuie sa fie la o anumita presiune,daca modifici un element trebuie sa modifici totul. Iti dai seama ca mai ai nevoie de cateva sute de ore de lucru pana sa obtii un nou filtru de aer sau ce vrei tu sa faci acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un motor 2 timpi, echilibrul admisie-evacuare este foarte delicat, nu prea este bine sa modifici acest traseu pentru ca este bazat pe multa hidrodinamica si este greu de pus la punct de un amator. Apeleaza la un specialist in 2 T.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am pus filtrul, motorul merge mai bine, alearga mai bine, dar tot cu 50 fuge cu acceleratia la maxim si scote fum cam mult.

jiglerul de amestec il tin strans deoarece se infige mai bine. Nivelul il tin mare cum il reglasem initial.

Iunde ma sfatuiti sa mai umblu pentru al face mai "vioi" ?

Multumesc pentru raspunsuri !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...