CzCustoms Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 salut ...am si eu un speedfight 1 si urmeaza sa-mi dau comanda de un ambielaj stage 6 ....problema este cu montatul ....din moment ce in orasul meu nu mecanici profesionisti aleg sa-l fac acasa de alaturi de un prieten care se pricepe destul de bn .....va rog spuneti-mi cateva sfaturi de care ar trebui sa tin cont cand montez ambielajul ....multumesc Schimbare ambielajului: La desfacut nu iti trebuie decat un ciocan de cauciuc sa scoti ambielajul din rulmenti, si rulmentii din carter. La montare trebuie sa incalzesti carterul cu o lampa pe gaz(de preferat) pana sfaraie apa pe el daca pui o picatura.( sa nu il incalzesti mai mult ca apoi risti sa o bele$ti) Cand s-a incalzit bagi frumos rulmentul care v-a intra usor cu mana, apoi ambielajul la fel in rulment. E foarte simpla operatia dar trebuie sa ai multa grija. Sa fii atent sa nu iti cada ceva mizerie, in carter inainte sa lipesti cele doua jumatati ale motorului. strangi suruburile si gata. Acum ambielajul trebuie sa se invarta usor in locasul sau. E recomandat sa ii faci 20minute rodaj, il lasi pornit. sau in mers dar foarte usor. Nu e necesar mai mult. Lucrurile astea tzi le spun din experienta, am schimbat ambielaje si rulmenti la mai multe motoare: Aerox, CZ 175, alt CZ. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreas.bc Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Schimbare ambielajului: La desfacut nu iti trebuie decat un ciocan de cauciuc sa scoti ambielajul din rulmenti, si rulmentii din carter.La montare trebuie sa incalzesti carterul cu o lampa pe gaz(de preferat) pana sfaraie apa pe el daca pui o picatura.( sa nu il incalzesti mai mult ca apoi risti sa o bele$ti) Cand s-a incalzit bagi frumos rulmentul care v-a intra usor cu mana, apoi ambielajul la fel in rulment. E foarte simpla operatia dar trebuie sa ai multa grija. Sa fii atent sa nu iti cada ceva mizerie, in carter inainte sa lipesti cele doua jumatati ale motorului. strangi suruburile si gata. Acum ambielajul trebuie sa se invarta usor in locasul sau. E recomandat sa ii faci 20minute rodaj, il lasi pornit. sau in mers dar foarte usor. Nu e necesar mai mult. Lucrurile astea tzi le spun din experienta, am schimbat ambielaje si rulmenti la mai multe motoare: Aerox, CZ 175, alt CZ. Bafta! Mersi ...dar mai am o intrebare ....automat cand schimb ambielajul trebuie sa schimb si rulmentul :-ss ? P.S. sunt cam necunoscator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Nu trebue neaparat. Dar de obicei sunt cam dusi si merita sa ii schimb, nici nu sunt scumpi. Asa ca schimba-i si pe aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreas.bc Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Nu trebue neaparat. Dar de obicei sunt cam dusi si merita sa ii schimb, nici nu sunt scumpi. Asa ca schimba-i si pe aia. Daca fac o treaba ...macar sa o fac buna ...mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 (editat) You are pimped ! Editat Februarie 2, 2009 de sorin.bc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Salutari! am un coleg cu un Piaggio Zip......si numa' probleme cu el.... schimba segmenti,se duce pistonu',schimba pistonu,se duce cilindru,schimba cilindrul si acum(PE MOMENT) merge ...hai sa zic binisor...nu depaseste 50 km/h....din ce cauza nu se stie... poate sa imi spuna si mie cineva daca.......asta este firea lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kiko Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Salutari! am un coleg cu un Piaggio Zip......si numa' probleme cu el.... schimba segmenti,se duce pistonu',schimba pistonu,se duce cilindru,schimba cilindrul si acum(PE MOMENT) merge ...hai sa zic binisor...nu depaseste 50 km/h....din ce cauza nu se stie... poate sa imi spuna si mie cineva daca.......asta este firea lui? Eu am un zip fast rider si sincer nu am probleme......poate cine il repara pune piese sh sau nu stie sa repare Cine stie de unde sa cumpar un cauciuc bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 (editat) Eu am un zip fast rider si sincer nu am probleme......poate cine il repara pune piese sh sau nu stie sa repare Cine stie de unde sa cumpar un cauciuc bun? Da, bine zis! Am si eu un prieten care are aprilia sr(model vechi) si tot asa face.Schimba si schimba. Editat Februarie 3, 2009 de ionel_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Salutari! am un coleg cu un Piaggio Zip......si numa' probleme cu el.... schimba segmenti,se duce pistonu',schimba pistonu,se duce cilindru,schimba cilindrul si acum(PE MOMENT) merge ...hai sa zic binisor...nu depaseste 50 km/h....din ce cauza nu se stie... poate sa imi spuna si mie cineva daca.......asta este firea lui? O fi schimbat el pistonu, dar daca era si cilindrul dus de atunci, trebuia sa bage direct un set motor nou. Lasa ca asa se invata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zomahar Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Care ma ajuta si pe mine ? Am incercat astazi sa desfac chilloasa sa imi schimb segmentii, dar n`am mai reusit din cauza ca nam putut desface piulitele de la prezoane (2 erau tocite tare ) cum ma sfatuiti sa le desfac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurby2fast Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 ciocan si dalta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Care ma ajuta si pe mine ? Am incercat astazi sa desfac chilloasa sa imi schimb segmentii, dar n`am mai reusit din cauza ca nam putut desface piulitele de la prezoane (2 erau tocite tare ) cum ma sfatuiti sa le desfac Foloseste o tubulara, nu mai folositi chei fixe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zomahar Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Foloseste o tubulara, nu mai folositi chei fixe tubulara am folosit ..dar data trecuta cand am mai umblat .erau deja uzate piulitele alea si m`am incapatanat tot pe alea sa le pun ...de lene ce`mi era sa merg pana la magazin sa iau altele ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Cu tubulara freci freci ala si dupa mai desfaci din . Poool@ ) Mai bine cu cheie fixa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 se vede cine a desfacut pana acum macar un cilindru si cine nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 (editat) se vede ca . tu esti destept tare. ai desfacut o gramada de cilindrii la viata ta.(dar poate nici cum functioneaza nu stii) si pana la urma ce legatura are postul tau cu topicul?? Nici piulitele alea noi si lucioase de la magazin nu sunt bune, daca le fortezi se duce filetul imediat. Eu folosesc cu mai multa incredere piulite ruginite ramase de pe la motocicleta sau alte tampenii mai vechi. alea macar sunt calite si nu se duc repede. La astfel de operatii trebui sa fii super atent. Montare si demontare motor. Editat Februarie 3, 2009 de TheIceman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anybody Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 salutare baieti! Am o mica problema cu un scuter, yamaha majesty de 250...nu am putut sa-l pornesc dupa 3luni de stat pe loc! Am benzina, bateria incarcata, invarte, buje curatata si reglata, buja da scantei, compresie buna, da benzina, adica uda bujia si nu vrea sa o ia. Ce sa fie? Poate fi benzina prea veche?Merita sa cumpar un litru de benzina si sa pun peste? Sa schimb bujia? sa iau una noua? Sau sa pun niste ulei in capatul pistonului? Astept un raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thel3g3nd Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 buna ... asa o intrebare pt cei cu piaggio zip care iau desfacut motoru... voi ati avut garnitura de chiuloasa :-?? ... ca zip'u meu nu o avut si ma intrebam daca normal are sau nu ... astept raspuns si multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 buna ... asa o intrebare pt cei cu piaggio zip care iau desfacut motoru... voi ati avut garnitura de chiuloasa :-?? ... ca zip'u meu nu o avut si ma intrebam daca normal are sau nu ... astept raspuns si multumesc Nu conteaza ce scuter e. Trebuie sa aive garnitura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 un prieten de`al meu are un aprilia sr model '97. Sa blocat pedala.. a desfacut magnetou si la pus la loc si o revenit. o pornit o mers o zi apoi iar i sa blocat.Nu mai putea sa dea la pedala era intepenita si a procedat la fel cu scotarea magnetoului.Acum nu se mai blocheaza dar se aude ceva la motor huruie si nu porneste. Stie careva de ce sa blocat pedala? Poate sa fie din cauza rulmentilor de la ambielaj, probleme la magnetou ? Eu maine ma bag in el si poate rezolv problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bllueus Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 LUME LUMEEEEEEEEEEEEEEEEEE SCUTERISTA!!! Atelier reparatii mecanica, electrica, carene, vopsitorie pentru scuterele voastre. Apelati cu incredere ori de cate ori aveti problema. Sunteti bineveniti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 o mica problema...cand plec de pe loc se aude un scartait de la transmisie , ce poate fi ? posibil sa fie de la ambreiaj ? am vrut azi sa il schimb dar nu am avut scule si la vulcanizare era inchis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 o mica problema...cand plec de pe loc se aude un scartait de la transmisie , ce poate fi ? posibil sa fie de la ambreiaj ? am vrut azi sa il schimb dar nu am avut scule si la vulcanizare era inchis ambreajul. am mers astazi cu o aprilia guliver, care facea la fel. la pornirea de pe loc, se auzea o scartaiala subtire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 ambreajul. am mers astazi cu o aprilia guliver, care facea la fel. la pornirea de pe loc, se auzea o scartaiala subtire. mersi , luni ma duc sa il schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 (editat) daca schimb rolele si pun role de 6 sau 7g fata de cele originale (10 g), se va simti la demaraj sau la "top speed" ? ca nu gasesc nicaieri role de 10 grame si dimensiunea necesara. RMS sunt bune ? Editat Februarie 9, 2009 de ionutz100cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.