cyanide Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 Pai sa incepem cu inceputul. Cum ai trecut de la injectie la carburatie?, ai schimbat corpul de injectie cu un carburator si aia a fost sau ai modificat si aprinderea? Am facut si eu treaba asta la un Intruder M800 si a trebuit sa modific volanta, sa pun alti senzori si sa schimb cdi-ul. Deci operatia este mai complicata. Acum am o nedumerire: spui ca ai trecut iar la "carburatorul de firma" care are nivel si alte chestii specifice carburatoarelor, dar la inceput spui ca este pe injectie. Daca e pe injectie nu poti sa reglezi nivelul pentru ca benzina vine din pompa direct in injector. Esti sigur ca e pe injectie? Daca porneste doar cand astupi intrarea in carburator, amestecul este sarac rau, de asta nu are nici forta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihalache N. Marian Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 Scuterul a fost modificat pana sa ajunga pe mana mea, si functiona ireprosabil oricine l-ar fi modificat ( prietenul meu il avea de cativa ani asa modificat) Carb. "de firma" era cel montat pe el cand l-am cumparat, ii spun de firma fiindca se vede ca nu e o chinezarie de 2 bani, Imi dau seama ce amestecul este in neregula, este sarac, dar la ce sa mai umblu ? si de ce trebuie sa am nivelul mare si jiglerul ala de amestec strans la max, sa mearga ( probabil aer fals, dar totul este verificat)....... Merci pentru raspuns ! » Post actualizat in 27 Nov 2015 11:21 Daca ai dell'orto de 12 cred ca stiu care e rezolvarea. Pai spunet-mi domnule Sandu, care este rezolvarea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 Dacă e carburator pentru 4T nu ai ce-i face, motorul 2T are depresiunea la admisie mult mai mică. Există şi posibilitatea să tragă aer fals dacă cere aşa de multă benzină la pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihalache N. Marian Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 Scuterul a fost modificat pana sa ajunga pe mana mea, si functiona ireprosabil oricine l-ar fi modificat ( prietenul meu il avea de cativa ani asa modificat) Carb. "de firma" era cel montat pe el cand l-am cumparat, ii spun de firma fiindca se vede ca nu e o chinezarie de 2 bani, Imi dau seama ce amestecul este in neregula, este sarac, dar la ce sa mai umblu ? si de ce trebuie sa am nivelul mare si jiglerul ala de amestec strans la max, sa mearga ( probabil aer fals, dar totul este verificat)....... Merci pentru raspuns ! » Post actualizat in 27 Nov 2015 11:21 Pai spunet-mi domnule Sandu, care este rezolvarea ? Carburatorul e 2T ( yamaha din cat mi-a spus cineva)......... » Post actualizat in 27 Nov 2015 11:41 Carburatorul e 2T ( yamaha din cat mi-a spus cineva)......... O alta "treba" curioasa cum mi-a spus un mecanic, este ca acest motor are (din fabrica) o valva care sufla afara un, puff la fiecare rotatie a mo0torului falva e in contact mecanic cu ambielajul, am blocat-o dar aceasi chestie............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 Vezi la carburator, cand scoti filtrul de aer, trebuie sa aiba 3 gauri. Incearca sa o astupi pe cea din partea cea mai de jos. Incearca pentru inceput ca solutie provizorie cu un betisor. S-ar putea sa fii surprins, am avut problema asta la un Aprilia SR si asa l-am rezolvat. Nu garantez ca asta e problema, dar merita sa incerci. Dincolo de asta, ca o curiozitate... De ce nu l-ai lasat pe injectie...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihalache N. Marian Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 Te referi la gaurelele acelea mici ? Cea de jos se astupa deja infiletand jiglerul acela, jiglerul fiind strans la max. , gaura este deja astupata ( desi ar trebui sa absoarba ceva aer p-acolo) . Este normal ca gaura prin care filtru de aer isi trage aerul de afara sa fie de marimea unui tevi de gen PPr ( care se foloseste la calorifere). ? Mi se pare foarte mica/......Nu am montat filtrul pana acum dar aveam de gand.... De pe injectie pe carb. nu l-am modif, eu. Asa l-am luat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 am ravut si eu o problema cu o yamaha nu mai stiu modelul insa avea motot minareli orizontale si facea figura ca pornea usor dar cand il acceleram murea nu avea putere si precizez ca motorul era facut nou set rulmenti si semeringuri cilindru alezat si piston nou verificat muzicuta cot sa nu traga aer fals carburator curatit reglat ca la carte dar tot aceeasi figura o facea.am observat ca obturandu-ui admisia de aer mergea ok asa ca am montat in filtrul de aer cred ca de la dacie era piesa o bucsa de la telescop cu o gaura cu diametrul mai mic care a dat rezultate spre surprinderea mea iar ce era interesant e ca consumul nu s-a modificat deloc avea un consum specific de 2.5 l parca si pe deasupra prindea 80km si mai se si ridica pe o roata de pe loc.nu prea e ortodoxa inventia dar a dat rezultate incearaca si tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihalache N. Marian Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 Acum ma gandesc de ce gaura de la admisie de la carcasa filtrului de aer este asa de mica cat sa intre degetul, poate asa trebuie sa fie. Maine o sa dau nivelul carburatorului la loc, si o sa montez filtrul, .... Sper sa nu ninga ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebe19 Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 Acul de dozaj are si el un reglaj, ai umblat la el? In partea de sus a acului are 3 sau 5 canale pe care intra o siguranta. Daca punem siguranta in primul canal de jos obtinem un amestec mai bogat si invers. Gaura filtrului de aer e ok, asa trebuie sa fie mica ca la turatii mari sa faca un vaccum mai mare in vederea alimentarii mai bogate, si pt a reduce turbulentele din filtrul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihalache N. Marian Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 0Am umblat si la acul ala de vreo 30 de ori, la nivel de 90 de ori, la jiglere vreo 500 de combinatii, doua luni am incercat orice mai putin sa ii pun filtru de aer........ Acum probabil ar trebui sa dau nivelul la loc si sa pun filtrul, imi e frica sa il dau la loc ca abia l-am nimerit cat de cat tot indoind tablita aia.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebe19 Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 Pune filtrul de aer, are un rol important. Nu ma refer numai la cutie ci si la buretele de filtrare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 Adica ai reglat si ai mesterit la carb 2 luni dar nu ai pus filtrul de aer?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihalache N. Marian Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 Am improvizat unul dintrun cot de radiator Dacia in capatul caruia am pus juma' de burete de vase, Am testat cu diferite carpe, grosimi, etc..... daca observam vreo diferenta, luam masuri, cu buretele mai gros se cam inneca, ma gandesc probabil acum si fiindca am pus nivelul foarte mare.....nu stiu......Acum imi dau seama cand am cercetat filtrul original si am vazut gaura cat degetul prin care trage aer..... Cu toate ca azi am scost furtunul de vacum din cotul de admisie , si l-am pornit, cu ambele frane apasat nu l-am putut tine pe loc( se turase rau, desi cand il turez eu , nu are asa forta)) si a "zbughit-o" fara mine direct in masa din fundul garajului...... am zis "uau" 49 cc, nu ma astemtam....( o mai patisem cu o Java 350 cc 2t , pe care am recuperat-o dupa vreo 100 m) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 Mie mi se oprea la semafor, murea la relanti, si cauza a fost filtrul de aer crapat, l-am etansat corect si n-am mai avut probleme. Carbul trage din filtru aerul care trebuie sa fie la o anumita presiune,daca modifici un element trebuie sa modifici totul. Iti dai seama ca mai ai nevoie de cateva sute de ore de lucru pana sa obtii un nou filtru de aer sau ce vrei tu sa faci acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihalache N. Marian Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 Corect, merci pentru raspuns, nu am considerat ca filtrul ar fi o asa mare problema, Maine la prima ora ma apuc de treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 La un motor 2 timpi, echilibrul admisie-evacuare este foarte delicat, nu prea este bine sa modifici acest traseu pentru ca este bazat pe multa hidrodinamica si este greu de pus la punct de un amator. Apeleaza la un specialist in 2 T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian Mihalache Postat Noiembrie 29, 2015 Share Postat Noiembrie 29, 2015 Am pus filtrul, motorul merge mai bine, alearga mai bine, dar tot cu 50 fuge cu acceleratia la maxim si scote fum cam mult. jiglerul de amestec il tin strans deoarece se infige mai bine. Nivelul il tin mare cum il reglasem initial. Iunde ma sfatuiti sa mai umblu pentru al face mai "vioi" ? Multumesc pentru raspunsuri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Noiembrie 29, 2015 Share Postat Noiembrie 29, 2015 Jigler cu 5-10% mai mare şi să-i dai nişte aer din şurubul de reglaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Noiembrie 29, 2015 Share Postat Noiembrie 29, 2015 Cum ai reglat nivelul mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian Mihalache Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 Nivelul mare, din plutitor, am indoit tablita........................ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebe19 Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 Ai incercat un jigler principal mai mare? Sau uita-te la cel pe care il ai sa nu fie infundat sau oxidat obturandu-i debitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 (editat) Teoria spune asa : 1 Ralanti din jiclor de mers in gol, surub amestec +surub clapeta sau suber, apropo carbul tau este vacumatic? La faza asta poti sa si scoti jiclorul principal, motorul trebuie sa raspunda cam 1/4 acceleratie. 2 De la 1/4 pana la cam 3/4 e raspunzator cuiul si tubul lui (de asemenea jiclorul principal pote fi absent) deci reglaj din cui. 3 3/4 din acceleratie pana la maxim conteaza jiclorul principal plus de la caz la caz jiclorul de ralanti. Sunt carburatoare care isi iau debitul de mers in gol prin jiclorul principal strangulat pe urma de cel de mers in gol iar altele cu circuite separate alimentate din CNC. Oricum trebuie parcursi primii doi pasi, iar la final se alege jiclorul principal. Editat Noiembrie 30, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian Mihalache Postat Decembrie 1, 2015 Share Postat Decembrie 1, 2015 Merci pentru raspunsuri,. ar trebuii sa deschid un topic nou dar intreb aici... Printre alte motorete de prin curte mai am si Aprilia leonardo 125 cc, racire cu apa, pompa de benzina in rezervor, care, s-a oprit brusc si nu mai vrea sa porneasca. Scanteie da, am scos bujia de cateva ori si am injectat benzina dar nu a facut nici poc...ma gandeam sa fie ceva in neregula cu supapele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Decembrie 1, 2015 Share Postat Decembrie 1, 2015 (editat) In 2 timpi? Editat Decembrie 1, 2015 de mihai.sandu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Decembrie 18, 2015 Share Postat Decembrie 18, 2015 Stie cineva de ce un scuter 2t isi pierde vlaga dupa ce porneste ok si trage frumos, nu se mai tureaza constant, trage in hopuri...merge ingatuit...Totul e tehnic ok, ma gandesc sa-i dau un nivel mai mare de benzina dar nu vreau sa-l innec. Cum as putea sa reglez plutitorul sa intre mai multa benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.