Maximo74 Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 Spalat,suflat,inspectat toate jicloarele,functionarea socului....tot! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tony mik Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 Spalat,suflat,inspectat toate jicloarele,functionarea socului....tot! Bafta! Asta am făcut-o deja. Am demontat carbul bucată cu bucată, suflat și spălat cu spray special absolut tot - e lacrimă. Șocul funcționează. Pornește la sfert și stă la relanti, se aude pornirea mai turată apoi scade, deci n-am treabă cu șocul zic eu... Mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mutumario Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 (editat) Salut..aceleasi prb le-am avut si eu.burg 125cc..am mers cu viteza maxima de 57 km.h..nervi..am verificat daca in timpul mersului pe cricul central, cand accelerez se ridica subarul(membrana carb)..scoate fultunul de legatura intre filtru si carb si verifica ..!! stima.. Editat Septembrie 28, 2015 de mutumario Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 piagio nrg 2005 ,adus din germania 14000km,porneste la sfert ,problema se manifesta astfel: pornesc accelerez sa plec de pe loc scuterul pleaca dar apoi parca patineaza ceva adica scuterul ajunge in 7500 de ture dar are 20 km la ora daca merg in continuare accelerat la maxim usor incepe sa prinda viteza adica trebuie sa merg aprox 200-300 metri sa creasca viteza la un 50 km/h. am desfacut capacul la curea am scos rolele de la prima fulie par ok nu par uzate ,am desfacut si in spate cei trei saboti sunt ca noi ,fulia se departeaza si pare ca lucra ok .. de la ce o fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 Ai masurat cureaua? Rolele ce greutate au? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrc1 Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 Ceva asemanator am patit si eu in zilele acestea (la First Bike Confort 150cc si in jur de 1600km ), ca si simptom aveam impresia ca nu are benzina suficienta in amestec, deoarece in momentul accelerari reactiona iar dupa 2 secunde cand se termina "spritul" incepea sa smuceasca. In caz ca acceleram lent nu smucea. Dupa ce am desfacut si curatat carburatorul, suflat cu spray (ceva solvent) toate canalele si nu am gasit nimic in neregula tot nu mergea mai bine. Apoi am schimbat pe rand filtru de benzina, CDI, bobina de inductie - nici o reactie. Apoi am schimbat bujia cu una noua a reactionat cu ceva mai bine probat pe cric dar inca nu cum trebuie. Iar am desfacut iar carburatorul am repetat operetiile de curatire, fara sa gasesc nimic murdar, am simulat cu aspiratorul vacumul creat de motor (sa vad daca membrana lucreaza) miscand de clapeta de acceleratie si parea ca functioneaza corect - nici aici nu am gasit nimic in neregula. Dupa montare a mers mai bine decat cand l-am cumparat. Am impresia ca totusi bujia a avut cea mai mare influenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 nu stiu ce greutate au rolele ,sunt cele de fabrica ,cureaua nu am masurato si nu stiu ce latime avea initial , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 Se tureaza in gol, puterea motorului nu ajunge la roata,se pierde la transmisie. Ori patineaza ambreiajul, cureaua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 rolele greutate 7gr , cureaua dimensiuni noua 805mm lungime ,latime 8,7mm .masurta in starea actuala latime 7,9mm deci 8mm uzura ...se pare ca e e la curea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 0.8 mm uzura curea, dar rolele nu sunt cam grele? ia pune de 5gr... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 (editat) scuze latimea curelei este 18,7mm si in prezent 17,9mm voi schimba doar cureaua , rolele sunt cele originale arata f bine nu urmaresc un demaraj puternic dar nici cum merge acum sa am nevoie de juma de km sa ajung la top speed. o alta problema ar fi ca atuci cand e rece si il pornesc se tureaza f tare 5mii ture cam pentru 20-30 secunde apoi usor scade si ajunge la normal ,totusi nu e cam mult sa ajunga la 5mii pe shock? Editat Septembrie 30, 2015 de hannspree Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Salutare, stiti undeva unde gasesc un gat de admisie + garnitura pentru un CF Moto E-Charm 150 ? Este un motor chinezesc copiat dupa Honda SH 150, Phaenton 150,Elite si Helix 250. Orice informatie imi este de folos , mersi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Vezi la userul Proxi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 I-am trimis mesaj, mersi de ajutor ! Daca mai stie cineva de la ce anume s-ar potrivi ar fi minunat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Kymco? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 de care kymco ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Kymco au facut piese pt honda, de asta zic, ca daca piesa aia se potriveste la Honda se poate potrivi si la kymco. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Mersi, am sa ma interesez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipryan Ioan Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 incearca aici—>http://piesescuter.eu/en_gat-admisie,157.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EduardSim Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 Salutare, am un Kymco Quannon 125cc, iar intre 5000si 7000 de ture vibreaza foarte rau atat in mers cat si pe loc. Intr-un timp s-a potolit dar a pornit iar de ceva timp. Care ar fi cauza si ce este de facut? Mulțumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragomir Ionut Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 tr desfacut neaparat si inspectat pistonul si ambielajul. n-ar tr sa fie foarte complicat sa desfaci suruburile cilindrului si sa il ridici putin sau de tot daca iti permite cadrul, sa vezi ce s-a intamplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EduardSim Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 tr desfacut neaparat si inspectat pistonul si ambielajul. n-ar tr sa fie foarte complicat sa desfaci suruburile cilindrului si sa il ridici putin sau de tot daca iti permite cadrul, sa vezi ce s-a intamplat. Multumesc frumos. Si inca o intrebare, daca doar il desfac, si sa presupunem ca umblu putin prin el exista riscul sa stric motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 pai depinde ce intelegi tu prin "umblu putin prin el" Inainte sa il desfaci logic ar fi sa stii dinainte la ce sa te uiti si ce te astepti sa vezi acolo. Pentru ca daca il desfaci in necunostinta de cauza vei vedea un piston si "inca ceva piese pe acolo" si ne vei intreba unde este problema pentru ca tu nu ai reusit sa o identifici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EduardSim Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 pai depinde ce intelegi tu prin "umblu putin prin el" Inainte sa il desfaci logic ar fi sa stii dinainte la ce sa te uiti si ce te astepti sa vezi acolo. Pentru ca daca il desfaci in necunostinta de cauza vei vedea un piston si "inca ceva piese pe acolo" si ne vei intreba unde este problema pentru ca tu nu ai reusit sa o identifici Cel mai bine ma duc la un mecanic sa il desfac cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
middle_of_nowhere Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 Bingo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.