Crazy-devil Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Si? Ti-a fost dor? dupa cum se agita si cat de isterica e..... cam da. Da' cine s-a tot urcat pe mobra ta , bre? Baeti cu Honda CBR 600 F2 si F3? Cat de stupid este sa urci pe un supersport / superbike si sa te plangi ca stai in maini.... adica ceva gen Captain Obvious... Vad ca tot vorbesti ca un fraier arogant si faci niste afirmatii gen " sa te plimbi ca basina in vant", adica aia care au chopper/cruiser sunt un fel de labari nu? Plm doar n-au DUCATI 'vitezana' ca tine, ce dracu'..... Cand te provoaca Budd te tot dai cotit ca o pixda, ca tu nu te dai racing pe strada, ca tu nu stiu ce, pe Tihuta te tot filmai cu 50 la ora in curbe si te explicai ca nu aveai gumele incalzite si asa mai departe... Tu pana la urma cand si cum te dai 'tare' sau ca sa 'tragi de el" (ca sa te citez). Cine plm esti tu sa judeci placerea altora cum se dau ei pe motor, si la ce viteza si ce fac? O fi cool doar ce faci tu,nu? Am lipsit de pe forum 4 zile si cand am revenit am citit aceleasi porcarii debitate in acelasi ritm alert....(debitate de tine,evident) cine plm esti ma prostane. cat ai lipsit a fos liniste. ai aparut iar si si inceput iar. sau urcat multi. posesori de F2-3 de R1 si de alte motoare. dar intai reciteste ca am spus. nu eu ma plang, ci ei. l-as ruga pe bud sa iti arate mesajul legat de invitatie. vad ca el nu a atacat. si da, ma dau cu 50 in curbe si ma zi filmez. plobleme......? decat sa rup 2 motoare pt ca nu stih sa adaptez viteza.....dar laso moarta ai lipsit 4 zile si a fost crumos,liniste..... poti sa mai lipsesti ca n-a intrebat nimeni de tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Frumos da nu prea In Romania nu se merita sa ai asa ceva Postez si eu ca sa mi se vada semnatura. :| Continuati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 (editat) Belbody am facut o gafa, am vazut pe unu in Cluj Duminica ce avea B 666 BRB si nu stiu de ce traiam cu proasta impresie ca tu ai nr asta:)) si l-am intrebat din mers la semafor daca esti tu parca =))) Eu sunt in brno, republica españa. Nu are cum sa fi fost eu. Dar cu BRB parca era username "beer-belly" sau ceva gen. Editat Iunie 12, 2012 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Eu am vazut Ducati Papagale in show room la D-Moto in Brno. Aia de-i imprumuta mobre lu Karel Abraham cand vor sa faca impresii si reclame. De fapt aiai cred ca exista in Brno pt ca-i pasionat Karel de Ducati. (da asta e alta discutie) Nu era pusa in stander, era "lasata libera" pusa in cricu lateral. M-am urcat pe ea, m-am jucat cu suspensiile etc. Daca nu mi-o arata Sinner cred ca nici n-o remarcam, eu eram fermecat de 1198 si un 848evo negru. Prima impresie cand o vezi e ca e mica. Mica rau. Cand te urci pe ea iti dai seama ca e cam inalta pt o supersport. In fine aia se regleaza. Eu am 1.78 si abia puneam toata talpa jos. O alta idiotenie e capatul amortizorului, daca stai cu picioarele jos te loveste exact sub pulpa. Probabil italienii nu s-au gandit ca din cand in cand mai pui si piciorul stang jos. Saua lemn. Pozitia de condus super ok, nu foarte aplecat. Over-all senzatia e ca e fff usoara. Scuter. O fi buna, o fi rea, nu stiu. Pun pariu ca in mers e super, mi-ar placea sa incerc una, sincer. Legat de ambreiaj, ce pot sa zic, bravo Ducati! Ati pasit in secolul 21. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Oierule,nu se ataca nimeni,doar tu te ataci ) pai da ma fraiere, am lipsit 4 zile ca m-am dat cu motoru', nu m-am dat pe forum ca tine... Bafta la postat, nu te lasa afectat de mine,tu ia si posteaza in continuare Forumul ARE nevoie de tine ) prostaneeee. ai lipsit 4 zile si tot asa te-ai intors. foarte bine ca te dai cu motoru, deocamdata eu nu am motoru aici, si nici nu am unde sa ma dau comparativ cu Romania. sau tu te dai doar ca sa zici ca te-ai dat cu motoru. Danemarca nu se compara cu Romania. mai scoate si tu capu in lume sa vezi diferentele. cand cresti mare, si te crezi destul de barbat, sa ma cauti sa te fac pe Tihuta. dar sa inveti sa mergi pe motor ca nu am chef sa dau declaratii cum ti-ai rupt gatu......... app. sa nu-ti iei VTR pt intrecere. stii tu de ce.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dNb Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Da' cine s-a tot urcat pe mobra ta , bre? Baeti cu Honda CBR 600 F2 si F3? Cat de stupid este sa urci pe un supersport / superbike si sa te plangi ca stai in maini.... adica ceva gen Captain Obvious... Vad ca tot vorbesti ca un fraier arogant si faci niste afirmatii gen " sa te plimbi ca basina in vant", adica aia care au chopper/cruiser sunt un fel de labari nu? Plm doar n-au DUCATI 'vitezana' ca tine, ce dracu'..... Cand te provoaca Budd te tot dai cotit ca o pixda, ca tu nu te dai racing pe strada, ca tu nu stiu ce, pe Tihuta te tot filmai cu 50 la ora in curbe si te explicai ca nu aveai gumele incalzite si asa mai departe... Tu pana la urma cand si cum te dai 'tare' sau ca sa 'tragi de el" (ca sa te citez). da dai ignore odata sau macar nu ii mai da quote stim toti ca e racer doar a fost 1data pe un circuit de karturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 (editat) da dai ignore odata sau macar nu ii mai da quote stim toti ca e racer doar a fost 1data pe un circuit de karturi esti sigur de asta? nu imi va da asta ignore niciodata pt ca nu ar mai avea pe cine sa pupe in chur. Editat Iunie 12, 2012 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 pe curbe as avea avantajuj gradului de inclinare. Sunt ferm convins ca avantajul unghiului de inclinare l-ai observat dupa ce te-ai dat pe mai multe motoare si nu vorbesti din carti. Apropo, ce motociclete ai mai avut inaintea 916-ului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Sunt ferm convins ca avantajul unghiului de inclinare l-ai observat dupa ce te-ai dat pe mai multe motoare si nu vorbesti din carti. Apropo, ce motociclete ai mai avut inaintea 916-ului? tot un ducati am calarit inainte de 916. unghiul de inclinare, sau mai exact, ca sa ajungi cu scarita in asfalt cu a mea, ai de tras de ea mult, pt ca are scaritele mai sus comparativ cu alte motoare. acum am scarite race si is reglabile. ramane sa vad saptamana viitoare pe Misano daca voi atinge cu scaritele astea sau nu. cu alea stoc am atins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 cum era vorba aia romaneasca ? lauda de sine... cam asa ceva parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Bai capra cu ghidon, vad ca mai nou e moda asta cu aplecatu', cu datu scaritelor de asfalt. De cand pwla mea esti racer daca dai cu scaritele de asfalt? Esti doar prost si slab pregatit. Vad tot felu de oligofreni aplecati in toate felurile si schimonositi pe motoare in curbe.... Esti mai tare ca X daca poti intra intr-o curba anume cu o viteza mai mare decat acel X. Asta inseamna performanta pe circuit. NU sta nimeni sa se umezeasca vis a vis de unghiu tau de aplecare sau cum iti tocesti tu gumele pe mijloc... esti prost si atat. esti agitat, si iti e ciuda cand altu e mai bun ca tine. prostia te doare urat tare. am sa incep sa te ignor ca numai scandal cauti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DucatiMeccanica Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Imi place topicul asta. Se vorbeste despre Panigale tot mai mult, de catre persoane care i-au citit "tech specs" pe net si cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iunie 13, 2012 Autor Share Postat Iunie 13, 2012 Imi place topicul asta. Se vorbeste despre Panigale tot mai mult, de catre persoane care i-au citit "tech specs" pe net si cam atat. pai vorbim si noi ..ce sa facem?,,, ca doar nu ne-am nascut toti demni dpdv financiar de panigale , ori o fi ramanica plina de panigale si nu stim.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Imi place topicul asta. Se vorbeste despre Panigale tot mai mult, de catre persoane care i-au citit "tech specs" pe net si cam atat. Vezi ca am scris eu un mini review dupa un eye-to-eye cu papagale. Vad ca a trecut neobservat, ca se cearta astia doi. Uite, ma citez. Cand o sa merg cu unu o sa mai scriu. Eu am vazut Ducati Papagale in show room la D-Moto in Brno. Aia de-i imprumuta mobre lu Karel Abraham cand vor sa faca impresii si reclame. De fapt aiai cred ca exista in Brno pt ca-i pasionat Karel de Ducati. (da asta e alta discutie) Nu era pusa in stander, era "lasata libera" pusa in cricu lateral. M-am urcat pe ea, m-am jucat cu suspensiile etc. Daca nu mi-o arata Sinner cred ca nici n-o remarcam, eu eram fermecat de 1198 si un 848evo negru. Prima impresie cand o vezi e ca e mica. Mica rau. Cand te urci pe ea iti dai seama ca e cam inalta pt o supersport. In fine aia se regleaza. Eu am 1.78 si abia puneam toata talpa jos. O alta idiotenie e capatul amortizorului, daca stai cu picioarele jos te loveste exact sub pulpa. Probabil italienii nu s-au gandit ca din cand in cand mai pui si piciorul stang jos. Saua lemn. Pozitia de condus super ok, nu foarte aplecat. Over-all senzatia e ca e fff usoara. Scuter. O fi buna, o fi rea, nu stiu. Pun pariu ca in mers e super, mi-ar placea sa incerc una, sincer. Legat de ambreiaj, ce pot sa zic, bravo Ducati! Ati pasit in secolul 21. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Vezi ca am scris eu un mini review dupa un eye-to-eye cu papagale. Vad ca a trecut neobservat, ca se cearta astia doi. Uite, ma citez. Cand o sa merg cu unu o sa mai scriu. am scris si eu cateva pagini in urma, despre ea. ce-mi place si ce nu. dar tin sa ii dau dreptate, ca multi comenteaza doar dupa ce au citit pe net si vazut cateva poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Până una-alta, uite și noul Hypermotard, care primește motor răcit pe lichid: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 1198 are ceva care il face sa sara in ochi. Panigale arata "spatial", dar se apropie mult prea mult de linia concurentei. Daca il vopsesti negru, o sa auzi 1000 de pareri vizavi de marca mobrei prezentate. Nu arata rau deloc, dar...cam seamana, privit un pic in fuga, cu o Aprilia. Scaritele sunt parca de jucarie iar dimensiunile generale fac pana si un R6 sa para urias... Pozitia la ghidon este dementiala, semighidoanele fiind cel mai probabil, un pic mai lungi decat se obisnuieste. Sistemul care ajusteaza suspensia electronic arata foarte... Pretul reprezinta marele minus. Minus comun cu Aprilia. Vizavi de performante, secunde, miimi si viteze de varf...Astea sunt subiecte pt bar-terasa. Un rider obisnuit nu va face niciodata diferenta. Tot ce conteaza este feeling-ul oferit de mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Aprilia a facut un pas inainte cu motorul v4.V2-ul era mult sub concurenta. R1 a avut mereu 2 faruri simetrice si sunt toate sansele sa fi aparut inaintea lui nenea 1098. Cu toate astea, 1098-1198 nu a copiat pe nimeni ci reprezinta doar o evolutie superba a seriei 916-996-998. MOtocicleta nu are nevoie de stickere, rimmstripes, nimic , pt a fi pusa in evidenta. Este printre putinele motoare pe care bling bling-urile risca sa o strice. Acum 1000 de ani am avut ocazia sa dau o tura si cu un 999. Pozitia la ghidon este dementiala, aspectul , din pacate, a fost un pas inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Acum 1000 de ani am avut ocazia sa dau o tura si cu un 999. Pozitia la ghidon este dementiala, aspectul , din pacate, a fost un pas inapoi. 1098 intradevar este continuarea seriei de design de la 748/916/996/998. tehnologia dar si anii, au facut "progrese" in ceea ce inseamna design. cat de 999, m-am urcat pe 749 care e aceeasi motoreta. ceva mai confortabila fata de a mea. in schimb m-am oprit la aspect si eu. e frumoasa cu farurile alea lupa, doar ca nu-mi plac mie. de aia am fost indecis in a alege 999 sau 848. ca ma tenta un 999, dar nu prea ma impacam eu cu design-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Un monobrat ar fi indulcit un pic muchiile ultraprezente. Mobra nu este urata, este speciala. Asta am comentat eu vizavi de Panigale, cand vezi un 900 SS, stii ca e Ducati, la fel cu 749-999 sau 748-9.. sau seria 848-1098/1198. Panigale vopsit negru, fara emblema Ducati, isi pierde stralucirea in fata unui ne-profi. Culmea, in lumea asta, majoritatea clintilor se incadreaza in categoria asta, a amatorilor. O sa vedem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Si mie mi se pare 1098 cel mai frumos Ducati posibil. Nu mai tin minte, ca nu le invat pe de rost, dar care a aparut intai? Ducati 1098 sau editia aia de la R1 care seamana putin la bot cu 1098? Cand vad 1098 imi amintesc de R1... E un motiv foarte intemeiat pt care iti amintesti de R1 cand vezi 1098 : Pt ca sunt destul de asemanatoare ca design Motivul (poate ti se va parea ciudat,asta venind de la un fan Yamaha) : in 2003-2004,cand elaborau modelul rn12 (aratat mai sus),cei de la Yamaha au concediat echipa proprie de design si au angajat designerii Ducati. Pentru ca,vorba aia : "ce-i frumos si lui Dumnezeu ii place" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 eu sincer nu vad nicio asemanare intre cele 2. si nu vorbesc in calitate de fan Ducati ci am stat si m-am uitat bine si am analizat. R1 vine cu aceleasi faruri ca si in 99, doar ca au cateva modificari. 1098 vine total cu alt kit de faruri. poate vei spune ca ideia.....tra la la. dar nu o vad. in rest de design-ul motoretei nici nu as discuta de asemanari. R1 a venit de cand e ea cu farurile alea agresive, ce lasa o impresi violenta, impunatoare. ca privirea unui vultur cand vede prada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Designul 749-999 nu a avut continuitate. De ce oare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Designul 749-999 nu a avut continuitate. De ce oare? pai aia a si fost problema. se zicea ceva de un esec. nu au dat ei faliment cu motoreta aia,dar nu a fost asteptarilor. Ma voi vreti scandal? Cum sa zici ca a fost un pas inapoi motoreta asta (in materie de design)? Parerea mea este ca e una dintre motocicletele pe care nu ai cum sa le confunzi cu altceva. Stii sigur ce este: 999/749. Una dintre cele mai frumoase motociclete facute vrodata pe planeta asta. toate motoarele sunt frumoase, doar ca unele au si "erori" sau nu sunt asteptarilor. fanii ducati nu erau familiarizati cu superbike fara monobrat. poate asta a fost problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Si mie mi se pare 1098 cel mai frumos Ducati posibil. Eu totusi zic ca Desmosedici e cel mai frumos Ducati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.