PzKpfW Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Pretul. Da, ai dreptate. Acum am văzut cât de nesimțit de scump e OEM-ul: 379$. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 MVAgusta e pur si simplu speciala. Se prea poate sa aiba puterea si cuplul ala,nu cred sa fie greseala. Am mers putin pe un Brutale,si e out of this world.Trage ca troleibuzul,daca ma pot exprima asa Daca aia trage asa,nici nu ma pot gandi ce inseamna F4 RR... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Eu cred ca tu nu ai vazut bine banda aia. are 80 cp la 9000 ture. si ajunge la 170 cp de la 130 intr-o banda de 500 rpm. toate golurile alea de cp intre se simt ca si scaderi de cuplu destul de abrupte. Asta seamana mai mult cu un GP bike in 2 timpi decat un 4L modern. Dar e MV Augusta. E pt cunoscatori... @PzKpfWwwww Pacat ca OEM-ul acela vine cu price tag de 24000 euro pt pachet complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Ii zice MV Agusta, nu Augusta. Pe bune.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 @SBN, Da scuze, asta chiar ca e tarania mea PzKpfW, ziceai ca 1200le nu o duce bine pe pista da o duce bine pe strada. Pacat ca tot acelasi grup de jurnalisti l-au depunctat si pe strada cu 1 saptamana in urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 (...) PzKpfW, ziceai ca 1200le nu o duce bine pe pista da o duce bine pe strada. Pacat ca tot acelasi grup de jurnalisti l-au depunctat si pe strada cu 1 saptamana in urma. Check again: 1199 a fost punctat mult mai bine pe stradă decât pe pistă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Da, ai dreptate. Acum am văzut cât de nesimțit de scump e OEM-ul: 379$. OEMurile de regula sunt mai scumpe, la Ducati cel putin, comparativ cu aftermarketurile. cand am luat primul monster am avut surpriza sa constat ca in urma unui accident am putut sa imi inlocuiesc tobele grele OEM cu niste Termi carbon de toata frumusetea care ce sa vezi, erau cu putin mai ieftine . bineinteles, pe Casco. Cu ocazia asta am mai aflat si ca rezervorul OEM de plastic este mai scump, la o mica diferenta, decat un rezervor full de carbon . Si vorbesc de aftermarketuri din catalogul oficial Ducati, ala performance colorat frumos, nu chinezarii. nu mai stiu cum e acum ca a trecut ceva timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 @ mistery : Da,acum m-am uitat si eu pe graficul ala,e foarte razna.Adica e razna de tot.Asa degeaba are ea 170 de cai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 Nou test comparativ S1000RR vs. 1199 Panigale - făcut de italieni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 Nu e perfect, dar se înțelege. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 M-am dat azi cu Panigale.... foarte.... altfel fata de ce stiu eu (MV Agusta 312R). Oricum, impinge ca o locomotiva de jos pana sus. Il mai iau la incins si mai revin cu impresii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 Norocosule. Ești pretenar cu Alex de la Metrotehnica? Sau cu un proaspăt posesor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 Norocosule. Ești pretenar cu Alex de la Metrotehnica? Sau cu un proaspăt posesor? M-am dat cu mobra unui prieten, avea nr rosu si vreo 2000 km, versiunea cea mai simpla (fara Ohlins si Marchesini) dar tare oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat August 13, 2012 Autor Share Postat August 13, 2012 sa fie oare adevarat? http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ducati/ducati_1199s_panigale%20jap%20edtion.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gimy Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 Daca este adevarat mai bine nu o mai dadeau de loc pe piata Japoneza decat sa o tortureze asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 M-am dat cu mobra unui prieten, avea nr rosu si vreo 2000 km, versiunea cea mai simpla (fara Ohlins si Marchesini) dar tare oricum Sta cumva in zona snagov prietenul asta al tau ?! Mi se pare ca am vazut unul prin zona ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 (editat) Sta cumva in zona snagov prietenul asta al tau ?! Mi se pare ca am vazut unul prin zona ! Nu sta la Snagov dar poate a trecut pe acolo... Editat August 17, 2012 de piticot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 sa fie oare adevarat? http://www.motorcycl...ap%20edtion.htm E adevărată treaba: evacuare finală alungită pentru a diminua nivelul de zgomot. Nu prea am înțeles însă faza cu capacul de ambreiaj mărit. Nu mai e uscat, nu mai clăncăne. Oricum, nu e prima data când Ducati-urile sunt torturate pe motiv de legislație locală tâmpită. Exemplu mai jos, cu 916 în Australia: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B!sh0p Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 Nu sta la Snagov dar poate a trecut pe acolo... Posibil! L-am vazut de vre-o trei ori , si d-aia am intrebat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 am vazut un bolid parcat in mamaia nord cu numere rosii de buc ,frumos tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 probabil asta e cauza pt care costa atat http://www.asphaltandrubber.com/recall/ducati-1199-panigale-swingarm-brake-recall/#more-34432 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 Ee,e problema doar la frana fata,nu cred ca e atat de importanta,nu? Bine ca totusi isi recunosc vina si fac recallul. Nici nu mai conteaza acum build quality,sunt vandute pe 2 ani inainte,banu sa iasa si treaba sa mearga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat August 25, 2012 Share Postat August 25, 2012 Ee,e problema doar la frana fata,nu cred ca e atat de importanta,nu? Bine ca totusi isi recunosc vina si fac recallul. Nici nu mai conteaza acum build quality,sunt vandute pe 2 ani inainte,banu sa iasa si treaba sa mearga... & “The swingarm shaft pivots can loosen from the swingarm which can lead to loss of control of the motorcycle, increasing the risk of personal injury.” De vis...dai un ban dar...te dai racing(cu caruciorul prin spital) Desi imi place mult aprc-ul nu am incredere in mana de lucru italieneasca(ca i-am vazut la lucru) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat August 25, 2012 Share Postat August 25, 2012 (editat) Ca si design sunt si vor ramane nr.1 in lume : motociclete,masini,haine,etc,etc.Pot face si un toaster sau un ceainic sa arate ca o opera de arta. Au indrazneala de a veni cu idei revolutionare si a le pune in opera,indrazneala pe care nemtii sau japonezii ori nu o au,ori ramane numai la stadiul de desen. Calitatea materialelor la marcile de top este iarasi,ireprosabila. Dar la capitolul inginerie si calitatea executiei se cam impiedica tocmai din cauza acestui spirit libertin care ii face atat de buni la design. Inginerul trebuie sa gandeasca matematic,rece,calculat "daca pun piesa A acolo,cum va lucra impreuna cu piesele B si C,cat va dura intregul ansamblu in conditii optime de exploatare,cum se poate monta/demonta cat mai usor,etc,etc.Aici le cam da lor cu virgula. Totusi e un punct bun pt ei faptul ca isi recunosc vina si fac recallul.Multe firme o dau pe dupa visin si nu recunosc ca au facut o greseala de design/executie.Multa lume s-a scandalizat cand Toyota a facut acel recall imens (peste 5 mil de masini parca erau) pt pedala de acceleratie care ramanea blocata.Mie mi s-a parut un gest foarte matur din partea Toyota,putea sa mearga pe burta,avea cateva procese,dadea niste bani si scapa basma curata. Au preferat insa solutia mai inconfortabila si mai grea,dar mai corecta. La fel si Ducati,e un comportament de firma matura si serioasa Editat August 25, 2012 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat August 25, 2012 Share Postat August 25, 2012 Oricum, nu e prima data când Ducati-urile sunt torturate pe motiv de legislație locală tâmpită. Exemplu mai jos, cu 916 în Australia: si pe ce motivatie le tortureaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.