Sari la conținut

DUCATI 1199


servant.1980
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 809
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

MVAgusta e pur si simplu speciala.

Se prea poate sa aiba puterea si cuplul ala,nu cred sa fie greseala.

Am mers putin pe un Brutale,si e out of this world.Trage ca troleibuzul,daca ma pot exprima asa :P

Daca aia trage asa,nici nu ma pot gandi ce inseamna F4 RR...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca tu nu ai vazut bine banda aia.

are 80 cp la 9000 ture. si ajunge la 170 cp de la 130 intr-o banda de 500 rpm.

toate golurile alea de cp intre se simt ca si scaderi de cuplu destul de abrupte. Asta seamana mai mult cu un GP bike in 2 timpi decat un 4L modern. Dar e MV Augusta. E pt cunoscatori...

 

@PzKpfWwwww Pacat ca OEM-ul acela vine cu price tag de 24000 euro pt pachet complet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@SBN, Da scuze, asta chiar ca e tarania mea :)

 

PzKpfW, ziceai ca 1200le nu o duce bine pe pista da o duce bine pe strada. Pacat ca tot acelasi grup de jurnalisti l-au depunctat si pe strada cu 1 saptamana in urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ai dreptate. Acum am văzut cât de nesimțit de scump e OEM-ul: 379$.

moron.gif

 

OEMurile de regula sunt mai scumpe, la Ducati cel putin, comparativ cu aftermarketurile. cand am luat primul monster am avut surpriza sa constat ca in urma unui accident am putut sa imi inlocuiesc tobele grele OEM cu niste Termi carbon de toata frumusetea care ce sa vezi, erau cu putin mai ieftine . bineinteles, pe Casco. Cu ocazia asta am mai aflat si ca rezervorul OEM de plastic este mai scump, la o mica diferenta, decat un rezervor full de carbon :scratch:. Si vorbesc de aftermarketuri din catalogul oficial Ducati, ala performance colorat frumos, nu chinezarii. nu mai stiu cum e acum ca a trecut ceva timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

M-am dat azi cu Panigale.... foarte.... altfel fata de ce stiu eu (MV Agusta 312R). Oricum, impinge ca o locomotiva de jos pana sus. Il mai iau la incins si mai revin cu impresii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Norocosule. Ești pretenar cu Alex de la Metrotehnica? Sau cu un proaspăt posesor?

M-am dat cu mobra unui prieten, avea nr rosu si vreo 2000 km, versiunea cea mai simpla (fara Ohlins si Marchesini) dar tare oricum :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

M-am dat cu mobra unui prieten, avea nr rosu si vreo 2000 km, versiunea cea mai simpla (fara Ohlins si Marchesini) dar tare oricum :)

 

Sta cumva in zona snagov prietenul asta al tau ?! Mi se pare ca am vazut unul prin zona !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sta cumva in zona snagov prietenul asta al tau ?! Mi se pare ca am vazut unul prin zona !

Nu sta la Snagov dar poate a trecut pe acolo...

Editat de piticot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

E adevărată treaba: evacuare finală alungită pentru a diminua nivelul de zgomot. Nu prea am înțeles însă faza cu capacul de ambreiaj mărit. Nu mai e uscat, nu mai clăncăne.

 

Oricum, nu e prima data când Ducati-urile sunt torturate pe motiv de legislație locală tâmpită. Exemplu mai jos, cu 916 în Australia:

 

Ducati-916-in-Oz-2.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sta la Snagov dar poate a trecut pe acolo...

 

Posibil! L-am vazut de vre-o trei ori , si d-aia am intrebat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ee,e problema doar la frana fata,nu cred ca e atat de importanta,nu? :bounce:

Bine ca totusi isi recunosc vina si fac recallul.

Nici nu mai conteaza acum build quality,sunt vandute pe 2 ani inainte,banu sa iasa si treaba sa mearga...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ee,e problema doar la frana fata,nu cred ca e atat de importanta,nu? :bounce:

Bine ca totusi isi recunosc vina si fac recallul.

Nici nu mai conteaza acum build quality,sunt vandute pe 2 ani inainte,banu sa iasa si treaba sa mearga...

 

&

 

“The swingarm shaft pivots can loosen from the swingarm which can lead to loss of control of the motorcycle, increasing the risk of personal injury.”

 

De vis...dai un ban dar...te dai racing(cu caruciorul prin spital) :D

Desi imi place mult aprc-ul nu am incredere in mana de lucru italieneasca(ca i-am vazut la lucru)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca si design sunt si vor ramane nr.1 in lume : motociclete,masini,haine,etc,etc.Pot face si un toaster sau un ceainic sa arate ca o opera de arta.

Au indrazneala de a veni cu idei revolutionare si a le pune in opera,indrazneala pe care nemtii sau japonezii ori nu o au,ori ramane numai la stadiul de desen.

Calitatea materialelor la marcile de top este iarasi,ireprosabila.

Dar la capitolul inginerie si calitatea executiei se cam impiedica tocmai din cauza acestui spirit libertin care ii face atat de buni la design.

Inginerul trebuie sa gandeasca matematic,rece,calculat "daca pun piesa A acolo,cum va lucra impreuna cu piesele B si C,cat va dura intregul ansamblu in conditii optime de exploatare,cum se poate monta/demonta cat mai usor,etc,etc.Aici le cam da lor cu virgula.

 

Totusi e un punct bun pt ei faptul ca isi recunosc vina si fac recallul.Multe firme o dau pe dupa visin si nu recunosc ca au facut o greseala de design/executie.Multa lume s-a scandalizat cand Toyota a facut acel recall imens (peste 5 mil de masini parca erau) pt pedala de acceleratie care ramanea blocata.Mie mi s-a parut un gest foarte matur din partea Toyota,putea sa mearga pe burta,avea cateva procese,dadea niste bani si scapa basma curata.

Au preferat insa solutia mai inconfortabila si mai grea,dar mai corecta.

La fel si Ducati,e un comportament de firma matura si serioasa

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, nu e prima data când Ducati-urile sunt torturate pe motiv de legislație locală tâmpită. Exemplu mai jos, cu 916 în Australia:

 

Ducati-916-in-Oz-2.jpg

si pe ce motivatie le tortureaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...