Sari la conținut

Honda NC700X - NC 750X


Postări Recomandate

M-am urcat eu pe ea la intalnirea de la Tg. Neamt. E ok pentru mine. Eu am 1,65. Stau pe varfuri. Pana la 1,80 e ok zic eu. Dupa aia stai cu genunchii in gura.

 

http://www.bikez.com/motorcycles/honda_nc700x_2012.php

Seat height 83cm. E destul de lata ca sa fie confortabila.

 

 

honda nu mai avea reprezentanta in romania acum 1-2 ani

 

Si Ducati avea reprezentanta anul trecut la Bacau... Ce conteaza? De ce sa vorbim din amintiri?

Acum Honda are din nou si in Iasi si in Bucuresti. ;)

Din ce imi povesteau niste baieti de la o reprezentanta moto din Bucuresti acum vreo 2-3 ani in urma, in ultimul an Honda vanduse doar vreo 2 motorete si mi se pare ca tocmai se inchisese. Lumea se mai schimba si timpurile la fel. La noi la Iasi sunt niste baieti foarte faini, de treaba, descurcareti si care stiu sa vanda. Si chiar stau foarte bine cu orientarea spre client.

 

Intamplare pe pielea mea la Ducati Bacau anul trecut: am cerut sa imi aduca o perna cu gel pentru sea cand am plecat in Europa. Am fost intrebata: "ce-i aia? A, nu avem asa ceva si nu aducem." Pai cum sa reziste cei de genul asta? Pe cand despre Hachi Motors am doar cuvinte de lauda. Si povestea lor abia a inceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 211
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am intrebat si au spus ca asigura service ca doar sunt reprezentanta.

 

Oricum dupa concediul asta am ajuns la concluzia ca in cazul in care vrei sa vezi absolut orice in tara asta, sa vizitezi ce te taie capul, ce pestera, grota, chei sau mai stiu eu ce, nu dau Transalpul pe nimic. E tentant dar esti dispus sa te limitezi la ce poate mobra aia?

Hai sa facem un sondaj: din cei care stiu drumul: urca pana la baza la Pestera Meziad NC700X?

 

Adica pana la scara de la baza pesterii...

 

Depinde fiecare ce vrea. Pentru cei care se limiteaza la drum de tara si e suficient asa, zic ca e alegera ideala. Oricum, motoreta e faina.

 

De aia suntem diferiti: unii se dau pe pista, altii doar pe sosea, altii in padure, etc... Important este sa vedem ce ne dorim de la o motocicleta. Cui ii plac strada si drumurile lungi, e ideala. E o motocicleta care ofera confort, cuplu si din ce am dedus vitezele nu sunt scurte sa "mesteci permanent in mamaliga" daca e aglomeratie.

 

NC700X este similar cu Transalp 700. Garda la sol este identica. Am un prieten cu Transalp 700. Motocicleta este buna in opinia mea pentru un drum forestier ( bun ) sau pentru piatra cubica. A mers cu mine pe Creasta Baiului cu ea, dar l-am impins, a mai cazut etc. Nu a cazut pentru ca era el prost. Motocicleta este aiurea in opinia mea.

Materiale oneste, nu neaparat proaste, nimic HI-TECH 218kg la gol, centrul de greutate este in REZERVOR,deci foarte inalt, cel putin eu asa am simtit.

Datorita acestui centru de greutate prost pus, mie mi s-a parut foarte putin manevrabila in enduro, mai ales la viteze mici. Motorul este foarte docil, plin de cuplu, dar bleg, bleg. Tenere 660 2008 este mai puternic si raspunde mult mai bine la acceleratie, are un PUNCH, V2-ul asta de 700.......... nimic......... o ia usor usor usor, dar NU vibreaza atat de tare.

 

Per total o motocicleta GREA, are o masa care isi face simtita prezenta. Nu cred ca e de incepatori, chiar daca are un motor bleg si docil, greutatea aia te poate pune in dificultate nu numai ca incepator ci si ca experimentat, in diverse situatii.

 

Cred ca NC700X este versiunea de "SM" a lui Transalp 700.

Am comparat garda la sol de la R 1200 R cu cea a Transalp-ului de 700 => identice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E vorba de acest model de Transalp.

 

In afara de roti si plastice............ mai sunt si alte diferente?

post-16670-0-21171300-1346748187_thumb.jpg

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum sincer,tristete mare pe aci

mai ca mi e rusine ca am honda, un amarat de drive test nu se face.

si pe bune, personal am vorbit atat la cei din "bucuresti" cat si " externi" .

oameni extrordinari..dar..nici un reziultat. poate honda ' japonia" nu e interesata de cele poate , 20 mobre / an in romania..asta e, o sa dau banutii la " vecini"

apropo..ieri vorbea cu un amic, la 90 km de Budapeste, un dealera avea PE STOT TOATE modelele actuale, pana si un goldwing..

asta cam doare, ca ma cauta bmw ul sa mi ofere buy back si drive test..iar honda..cucu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum sincer,tristete mare pe aci

mai ca mi e rusine ca am honda, un amarat de drive test nu se face.

si pe bune, personal am vorbit atat la cei din "bucuresti" cat si " externi" .

oameni extrordinari..dar..nici un reziultat. poate honda ' japonia" nu e interesata de cele poate , 20 mobre / an in romania..asta e, o sa dau banutii la " vecini"

apropo..ieri vorbea cu un amic, la 90 km de Budapeste, un dealera avea PE STOT TOATE modelele actuale, pana si un goldwing..

asta cam doare, ca ma cauta bmw ul sa mi ofere buy back si drive test..iar honda..cucu

 

O sa ai o motocicleta UMANA daca iti iei BMW. Cu bune si rele. Dar tot o sa ai surprize cu ea in service :wink: .Cutia mea dupa 6000km iar a devenit DUCATI. Asta e, cica e normal am citit pe diverse forumuri, mai tine 40.000km daca am noroc si cade.

Merita BMW daca vrei comfort, consum mic si dinamica/ciclistica.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum sincer,tristete mare pe aci

mai ca mi e rusine ca am honda, un amarat de drive test nu se face.

si pe bune, personal am vorbit atat la cei din "bucuresti" cat si " externi" .

oameni extrordinari..dar..nici un reziultat. poate honda ' japonia" nu e interesata de cele poate , 20 mobre / an in romania..asta e, o sa dau banutii la " vecini"

apropo..ieri vorbea cu un amic, la 90 km de Budapeste, un dealera avea PE STOT TOATE modelele actuale, pana si un goldwing..

asta cam doare, ca ma cauta bmw ul sa mi ofere buy back si drive test..iar honda..cucu

 

 

upssss .... s a trezit FOXUL!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa ai o motocicleta UMANA daca iti iei BMW. Cu bune si rele. Dar tot o sa ai surprize cu ea in service :wink: .Cutia mea dupa 6000km iar a devenit DUCATI. Asta e, cica e normal am citit pe diverse forumuri, mai tine 40.000km daca am noroc si cade.

Merita BMW daca vrei comfort, consum mic si dinamica/ciclistica.

 

bigule, sutn caine pana lamoarte :)

 

upssss .... s a trezit FOXUL!!!!!!

 

deloc, eram treaz de mult

acum m am si sculat.

 

nu ti detaliez ca estei baiat destept :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merita BMW daca vrei comfort, consum mic si dinamica/ciclistica.

Merita BMW daca vrei marca.

 

Merita BOXER daca vrei dinamica si ciclistica.

 

Merita Honda seria NC daca nu vrei namila de motor, ci preferi consum mic si dinamica boxerului. Ciclistica e pe aproape, desi nu se foloseste telelever pe fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Merita Honda seria NC daca nu vrei namila de motor, ci preferi consum mic si dinamica boxerului. Ciclistica e pe aproape, desi nu se foloseste telelever pe fata.

 

 

:crack: Nu am mers pe modelul NX700X dar sigur nu se poate compara ciclistica cu cea de pe BMW. Nu sunt fanatic BMW, dar hai sa fim realisti.

 

:crack: :crack: cum sa compari ma asa ceva :crack:

 

Poate ca se poate compara cu un model de boxer din 80. Dar nu poti compara cele doua modele actuale din 2012 sunt in doua categorii total diferite.........n-ai ce sa .......... hai sa fim seriosi.

 

Compari un munte de otel ieftin cu o mana de aliaje alese. Ceea ce reiese si din pretul celor 2 motociclete.

 

PS : Consumul la acel 700 V2 este de 5% daca sari de 100km/h. Un boxer nu sare de 5 hai 6 decat daca esti nesimtit cu accelereatia. Una e sa ai 700 alta e sa ai 1200.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bigule, o da m in SF-uri vezi mai sus ca se incinsees treaba

ai dreptea, asa cm si restul ai dreptate, nu se compara mobrele. ,

 

cu ce nu s de acord..am mers cu boxer ( atat gs cat si r ) de 1200...

mers buget ( 90 - 100) au scos comscum ff ok ( 4.8..5.2 ) , mai mic decat japonezele ( varadero de ex care are doar 997 cmc ) . dar...imediat ce am urcat viteza de croaziera spre 120- 130, ele, ( 1200 ) au "sarit " cu peste 1 - 1 .5 l iar ' noi " am ramas aproape la fel

daca mergi cu boxerul cum merge ianachim pariu ca esti pste 7.5 ca popa( si asta la mers prin " sate") Ca altfel papa si peste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merita Honda seria NC daca nu vrei namila de motor, ci preferi consum mic si dinamica boxerului. Ciclistica e pe aproape, desi nu se foloseste telelever pe fata.

Diferenta intre noi doi, draga bigfoot, este ca eu am mers cu NC si cu un boxer de 1100. Centrul ala de greutate atat de jos, specific boxerului, care iti permite foarte usor sa schimbi inclinarea si iti confera o incredere foarte mare in aderenta... este prezent si la NC. Nu am intalnit asta la CBF, la domi, la TDM, la RR (s1000 chiar) sau la alte chestii cu care am apucat sa ma dau.

 

De acord: boxerul e altceva. Dar eu l-am vandut pentru ca era bartai namila si nu-mi placea sa merg cu el prin oras. In schimb imi lipseste acea manevrabilitate de exceptie. Am gasit-o la NC, care este un motor MICUT, gandit sa scoata cuplu nu cai putere. De aia sunt indragostit de el.

 

La cat touring fac eu, mi-ajunge NC. Pentru oricine are motor ca mijloc principal de deplasare in oras si prin imprejurimi, NCul e foarte bun. Daca faci 3-4 plimbari pe sezon, nu se justifica un boxer - care e de doua-trei ori mai scump luat de nou.

 

In plus, la consum in oras, iti garantez ca isi bate joc NCul de R1200. La drum lung la peste suta, saracu NC bea de stinge in timp ce boxeru e fix la consum optim.

 

Deci nu, nu discreditez BMWul (ma rog, boxerele - alea au clasa lor unde sunt cam rege: touring si placere de pilota). Insa pot afirma cu mana pe inima ca NCul se apropie foarte bine de multe din aspectele care pe mine m-au incantat la BMWul pe care l-am avut. Iar daca e sa compar F650/700gs cu NC... BMW pierde clar tocmai pentru aceleasi motive pentru care bate de departe cu R1200 concurenta.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: Nu am mers pe modelul NX700X dar sigur nu se poate compara ciclistica cu cea de pe BMW. Nu sunt fanatic BMW, dar hai sa fim realisti.

 

:crack: :crack: cum sa compari ma asa ceva :crack:

 

Poate ca se poate compara cu un model de boxer din 80. Dar nu poti compara cele doua modele actuale din 2012 sunt in doua categorii total diferite.........n-ai ce sa .......... hai sa fim seriosi.

 

Compari un munte de otel ieftin cu o mana de aliaje alese. Ceea ce reiese si din pretul celor 2 motociclete.

 

PS : Consumul la acel 700 V2 este de 5% daca sari de 100km/h. Un boxer nu sare de 5 hai 6 decat daca esti nesimtit cu accelereatia. Una e sa ai 700 alta e sa ai 1200.

 

Nici eu nu am mers pe NC700X sa stiu cum este ciclistica, insa cei care au testat-o zic ca nu are nimic, din potriva este excelenta.

Nu stiu daca are noima sa compari ciclistica Honda cu ciclistica BMW, asa la modul general. Stiu ca nici una nici alta (Honda sau BMW) nu au probleme de ciclistica la motoarele scoase pe piata.

 

Ai dreptate NU se poate compara un motor de 670 cmc cu un 1200 asa cum nu se pot compara 15.0000 Euro cu 6000 Euro (adica se pot, iar a doua suma este mult mult mai mica)

 

O mica corectie: Honda NC700X are motor in 2 cilindri paraleli, cutie in 6 trepte, si un consum mediu anuntat si dovedit de cca 3.5 L/100km ... uite link-ul din nou http://www.fuelly.com/motorcycle/honda/nc700x

 

Bafta :cheers:

 

 

In plus, la consum in oras, iti garantez ca isi bate joc NCul de R1200. La drum lung la peste suta, saracu NC bea de stinge in timp ce boxeru e fix la consum optim.

 

 

Intreb la modul foarte serios: de unde stii ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test drive test

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreb la modul foarte serios: de unde stii ?

Corect era sa spun: PRESUPUN CA.

 

Oricum nu se poate compara un motor de +100cp cu unul de 50cp la viteze mari (sa zicem 130-140). Benzina consumata e direct proportionala cu sarcina motorului. Este evident ca la viteze mari pentru unul de 50cp, sarcina este mare (naiba, e aproape de viteza maxima!). Prin contrast, motorul de 100cp nu este supus aceleaiasi sarcini si prin urmare are nevoie de mai putina benzina pentru a mentine viteza. Vorbim de doua motoare bicilindrice cu rapoarte de compresie similare si injectie de ultima generatie, deci nu de mono vs V vs 4L.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect era sa spun: PRESUPUN CA.

 

Oricum nu se poate compara un motor de +100cp cu unul de 50cp la viteze mari (sa zicem 130-140). Benzina consumata e direct proportionala cu sarcina motorului. Este evident ca la viteze mari pentru unul de 50cp, sarcina este mare (naiba, e aproape de viteza maxima!). Prin contrast, motorul de 100cp nu este supus aceleaiasi sarcini si prin urmare are nevoie de mai putina benzina pentru a mentine viteza. Vorbim de doua motoare bicilindrice cu rapoarte de compresie similare si injectie de ultima generatie, deci nu de mono vs V vs 4L.

 

switch-ule ia baga un ochi aici:

http://www.spritmonitor.de/en/overview/18-Honda/1260-NC_700X.html?vehicletype=2&powerunit=2

variaza intre 2,99 si 4,34 consumul, eu nu stiu motocicleta de capacitatea asta care sa consume atat de putin.

imi vine greu sa cred ca toti merg usor cu ele

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta intre noi doi, draga bigfoot, este ca eu am mers cu NC si cu un boxer de 1100. Centrul ala de greutate atat de jos, specific boxerului, care iti permite foarte usor sa schimbi inclinarea si iti confera o incredere foarte mare in aderenta... este prezent si la NC. Nu am intalnit asta la CBF, la domi, la TDM, la RR (s1000 chiar) sau la alte chestii cu care am apucat sa ma dau.

 

De acord: boxerul e altceva. Dar eu l-am vandut pentru ca era bartai namila si nu-mi placea sa merg cu el prin oras. In schimb imi lipseste acea manevrabilitate de exceptie. Am gasit-o la NC, care este un motor MICUT, gandit sa scoata cuplu nu cai putere. De aia sunt indragostit de el.

 

La cat touring fac eu, mi-ajunge NC. Pentru oricine are motor ca mijloc principal de deplasare in oras si prin imprejurimi, NCul e foarte bun. Daca faci 3-4 plimbari pe sezon, nu se justifica un boxer - care e de doua-trei ori mai scump luat de nou.

 

In plus, la consum in oras, iti garantez ca isi bate joc NCul de R1200. La drum lung la peste suta, saracu NC bea de stinge in timp ce boxeru e fix la consum optim.

 

 

Deci nu, nu discreditez BMWul (ma rog, boxerele - alea au clasa lor unde sunt cam rege: touring si placere de pilota). Insa pot afirma cu mana pe inima ca NCul se apropie foarte bine de multe din aspectele care pe mine m-au incantat la BMWul pe care l-am avut. Iar daca e sa compar F650/700gs cu NC... BMW pierde clar tocmai pentru aceleasi motive pentru care bate de departe cu R1200 concurenta.

 

Iti dau drepate, fiecare cu gusturile lui.

In orice caz conteaza 50 - 50 atat moto cat si pilotul.

Fata de F650 da Honda e mai buna probabil pe asfalt, dar la un endurotouring, cred ca Honda se chinuie(defapt nu prea are veleitati). Deci si aici e discutabil, in functie de nevoile tale.

Ce pot spune e ca motocicleta este frumoasa si accesibila. Nu tot timpul vezi motociclete accesibile care sa fie si frumoase.

 

Si eu sunt curios sa fac un drive test. Asta ca sa pot sa o compar cu Transalp-ul de 700.

In Bucuresti 1200-ele boxer imi consuma 5% fix pe pompa. ( Pe computer arata 9%.....bine dar computerul a batut campii de cand a fost motocicleta noua ). Mai mult de 3000-3500rpm nu ai unde sa te duci(defapt nici nu are rost).

 

 

 

 

 

Intreb la modul foarte serios: de unde stii ?

 

Nici nu trebuie sa stie ............. e logic. 1200boxer am la 3200-3300 in 6-a 100km/h ( sta acul intre 3000 si 3500 ) .

Consumul este sub 5% daca mergi asa. Am mers Duminica (festivalul cascavelei) Valea Doftanei+Secaraia=>Comarnic. Am plecat pe rezerva din B, am alimentat la Miorita 10l m-am intors in B tot pe rezerva. 80-110km/h in medie + 1 criza mica de 200 pe centura de la Ploiesti. Poate nu o fi consumat doar 10l hai o fi luat 11 sau 12. Cert e ca a costat 65 de lei.

 

Intotdeuna motorul mare nu consuma mult la drum intins, pentru ca nu e stresat.

 

PS : am uitat sa mentionez ca drumul a fost cu pasagera...........dar oricum nu conteaza ......... consuma la fel indiferent ca se urca 1 sau 2 in sa.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un coleg de munca proprietar de asa ceva, nu e mare branza de mobra, dar este f buna pentru commute in cazul in care nu vrei maxi scuter. Consumu mic si te mai dai pe curbe dupa program in drum spre casa. Mie imi place sa vad cat mai multa diversitate ca sa poti alege in fct de ce fel de drumuri faci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un coleg de munca proprietar de asa ceva, nu e mare branza de mobra, dar este f buna pentru commute in cazul in care nu vrei maxi scuter. Consumu mic si te mai dai pe curbe dupa program in drum spre casa. Mie imi place sa vad cat mai multa diversitate ca sa poti alege in fct de ce fel de drumuri faci

 

 

+1 :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... nu e mare branza de mobra, dar este f buna pentru commute in cazul in care nu vrei maxi scuter. Consumu mic si te mai dai pe curbe dupa program in drum spre casa.

 

Cam asta am zis si eu dar mi-a sarit "poporu"-n cap :D si au inceput comparatiile cu 1200, discutii sterile etc etc.

 

Eu cred in celebra vorba: "cat dai, atata face"; in majoritatea cazurilor (clar, sunt si exceptii) este adevarata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca e cazul sa se sesizeze un admin si sa mute topicul asta la motociclete de strada adica acolo unde ii este locul.

Daca V-Strom e aici, daca Transalp e aici, daca Freewind e aici, Pegaso, Varadero - de ce nu si NC700X? In fine, decizia adiminilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca V-Strom e aici, daca Transalp e aici, daca Freewind e aici, Pegaso, Varadero - de ce nu si NC700X? In fine, decizia adiminilor.

 

Pentru ca desi alea sunt mobre de strada[unele dintre ele altele pot sa faca destul de multe], macar aia de le-au facut au dorit sa le faca sa para ca au si valente de off pe cand asta este din ce am vazut pana acum pe web prezentata ca mobra de strada ...deci chiar nu exista nici macar umbra unui motiv pt a fi pe aceasta sectiune a forumului in afara de faptul ca-ti place tie .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Honda NC700X - NC 750X

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...