Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

Vizitator stress_L&P
RSV 1000 e o motocicleta buna in general, marele neajuns e lipsa mare a puterii. Orice i-ai face nu poate concura la liniutze. La circuit , pe liniile drepte ia bataie si de la un R6. Am vazut mai multe RSV-uri pe circuit anii astia. Daca tineti mortish sa aveti mai multi cai , schimbati modelul/ La Dyno pe stand ajung undeva la 125cai/roata.

 

corect. stock are chiar 118 cai la roata. o ajuta cuplul in schimb. acum cu ce modificari am eu pe ea ma astept la un 145-150 real. fara nos, evident dar ala nu conteaza decat in linie dreapta.

 

Vorbesti din carti. Suie-te in masina, avion si ajungi la circuite mai intii. Eu spun din ce am vazut si ce am vorbit cu piloti de RSV(NU RSV4). Ti-e greu sa crezi ca ia bataie in 700m de la un R6/2006? Mergi personal si edifica-te. Motocicletele din SBK nu au absolut nici o legatura cu ceea ce avem noi pamintenii de rind. Cu citeva mii de euro ne putem apropia de cele de Superststock. Nu-ti iei Aprilia pt liniutze? Sint destui care citesc ca tine pe net toata ziua si pun botul, nu-i stii tu pe toti.

In concluzie, postul meu era adresat celor care au Aprilia RSV si vor putere mai mare.

RSV mai au un punct slab, ating prea repede cu carenajul de asfalt.

 

eu am facut liniutza cu r6 2001. un pilot cu vreo 20.000 de km (experienta, am mai mult de 300.000) mai putin ca mine, are (avea atunci cel putin) vreo 30.000 de km pe r6. hmmm... NU! :D

 

Din tot ce-am citit recent un singur lucru nu inteleg. Renteaza sa bagi atatia bani intr-un motor fabricatie 2000-2003 ?

Sunt fan RSV, imi plac,dar cand te gandesti ca duci toate sutele alea de euro (sau chiar mii) pe strazile astea jegoase,pline de gropi si cretini...

 

Motocicletele sunt niste obiecte foarte usor predispuse la daune..

 

Oricum cine-si ia motor V2 nu si-l ia in general ca sa faca liniute, si-l ia pt feeling-ul total care-l da motorul de la sunet,vibratii,cuplu,etc .. tot.

 

Uneori aceste senzatii cantaresc MULT mai mult decat a batepe-un tur de pista un "R6"...

 

Eu am avut un VTR F si nu as alege nici un 600 4 in linie fata de VTR ul lenes de 110 cai sincer... si la cele 192 kg avea o ciclistica de admirat, parerea mea..

 

Cei fara de experienta (printre care ma numar si eu,dar si majoritatea) ar trebui sa invatam ca uneori la un nivel scazut de experienta pe 2 roti, un motor de 3000 eur iti aduce aceeasi satisfactie ca unul de 10.000 daca esti fricos si NU stii sa-l folosesti si doar il exploatezi cu mult sub limita la ce stie el....

 

iti spun chiar eu: nu, nu merita sa bagi atatia bani intr-un motor (oricare ar fi el) daca:

 

1: nu participi la curse (ceea ce eu nu fac, doar ocazionalale "liniutze" care imi plac sincer sau cateodata selena si amckart, de vreo 11-12 ori pe an. anul asta am zis ca merg si pe serres daca am timp)

 

2:am si banii (oarecum) necesari si timpul. e o dambla de-a mea...

 

3:vtr-f nu se compara cu rsv-ul la nimic...

 

eu cu banditul 650 S de 78 cai vs un ursulet 390 cai , pana la 130 egali , poate o motocicleta in fata cand plecam bine , iar tu cu (sa zicem) 120 cai stai langa evo cu 340 cai , singura explicatie pe care o vad eu este ca nu ai nici pe departe 120 cai :D

 

e adevarat ca ursu ala nu punea toata puterea jos de pe loc , iar dupa 160 manca asfaltul dar totusi

 

bandit s la gol 200 kg

 

pe langa faptul ca am spus teoretic maxim 120 de cai ursuletul nu este 4x4 si (aproape) sigur nu are aceeasi greutate cu evo-ul ala. ala in afara de 4 boxe si un "cas" nu mai are nimic in el, are doar 2 scaune, aerul a disparut, bordul nu mai e (are doar turometru si vitezometru, nici alea stock). suspensii schimbate (probabil si mai usoare pe langa faptul ca-s mai performante), capota de carbon, "portbagajul" de carbon si inca alte cateva chestii pe care nu mi le auc aminte.

 

p.s. 235 de kile la gol... plus eu care cu tot cu echipament am 75 -76 de kile, depinde de cantar...

Editat de stress_L&P
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ZBG si cu presupune mai multa mentenanta injectia decat carburatoarele?

 

 

@Stress :D) am citit postul tau de acum o luna legat de ce are Mille fata de japoneze de aceeasi generatie de pe topicul cu Apriliile. Cat m-au chinuit toate detaliile alea la alegerea motorului anul trecut. Cand vad un anunt cu un 03 R salivez de fiecare data... Mi-as face o colectie de vreo 15 motoare mai mult sau mai putin sport sa nici nu mai stiu pe care sa urc.

Editat de mistery
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe langa faptul ca am spus teoretic maxim 120 de cai ursuletul nu este 4x4 si (aproape) sigur nu are aceeasi greutate cu evo-ul ala. ala in afara de 4 boxe si un "cas" nu mai are nimic in el, are doar 2 scaune, aerul a disparut, bordul nu mai e (are doar turometru si vitezometru, nici alea stock). suspensii schimbate (probabil si mai usoare pe langa faptul ca-s mai performante), capota de carbon, "portbagajul" de carbon si inca alte cateva chestii pe care nu mi le auc aminte.

 

p.s. 235 de kile la gol... plus eu care cu tot cu echipament am 75 -76 de kile, depinde de cantar...

banuiam ca e 4x4 dar nu banuiam ca nu mai are nimic in el :D , in cazul asta la 560 de cai e nenorocire masina :D

 

scuze de off,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RSV pot sa iau linistit dar model 2001 inainte de updateuri. R-ul bate putin mai sus decat bugetul meu. Nu cu mult dar nici nu am vrut sa ma intind la full amateur race bike. Nu avea si nu are rost.

 

Factory-ul din anunt e prea bun sa fie adevarat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vise placute in continuare. Daca ai sti citi cai are la roata un SBK!

 

1. Nu, nu stiu exact, dar cum sunt date confidentiale nu cred ca stie nimeni precis, in afara de mecanicii fiecarei echipe. Probabil au in jur de 200 de cai la roata, avand in vedere ca cele de MotoGP au vreo 240...

2. Puterea nu inseamna tot. De-asta Honda VTR si Ducati 916/996 au castigat campionate de WSBK la rand luptandu-se cu motoare 4L mai puternice.

 

doar suspensiile te ajung la un motor de sbk peste 20k..vreau sa vad seria aia limitata ce face fata unui motor de sbk

 

Incearca un Ducati 1198R Corse (43.000$) cu evacuare de circuit, slick-uri si setare facuta de un inginer de cursa. Iar ca sa bati o motocicleta de WSBK, incerca un Desmosedici RR (50.000 euro), in aceeasi configuratie de competitie.

 

(...) Oricum cine-si ia motor V2 nu si-l ia in general ca sa faca liniute, si-l ia pt feeling-ul total care-l da motorul de la sunet,vibratii,cuplu,etc .. tot. Uneori aceste senzatii cantaresc MULT mai mult decat a batepe-un tur de pista un "R6"...

 

Uite ca mai sunt oameni care inteleg esenta V-ului...

 

1000R si 1000R Factory sunt niste superbitati. Chiar daca sunt umilite de un R6 2010 pe un 0-1000m in linie drepata. Deja nu-ti mai pasa :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad care e rostul acestor comparatii.

 

Mille R si 1198 R nu prea se compara din cauza diferentei de varsta. La fel nici una nu se compara cu o japoneza din aceleasi perioade. Nissan GTR scoate timp mai bun pe Nurburgring decat majoritatea exoticelor din Italia si Germania. Explicati detinatorilor de Ferrari, Lambo si Porsche ca au niste gunoaie. Explica-i detinatorului de GTR ca masina lui mai rapida decat un LP640 este un gunoi ca are badge japonez si a costat de 5 ori mai putin decat LPul.

 

 

Jagi a vazut un R6 sa traga mai bine decat un Mille pe pista... Asa si care e problema asta?

 

Daca toti ne-am lua motoare in functie de care trage mai tare toti am avea ori Busa ori ZZR1400.

 

Daca toti am fi raceri de pista si am vrea motorul care trage cel mai bine pe pista toti am fi avut ZX-10R pana acum sau S1000RR daca vorbim de 2010+.

 

Un prieten e sofer pe un sprinter care are platforma in spate cu o coperetina facuta din materiale plastice. Coeficient aerodinamic = ~151,23. DEpaseste cu ea in pe e60 in Padurea Bogatii Bmwuri, Audiuri si Mercedesuri(masinile mici) tot timpul. Rezulta ca a) Sprinterul trage mai bine decat seria5, A6 si E classe; :D toti posesorii de sedanuri scumpe cu motoare mari trebuie sa isi apere masinile pe forumuri de soferii nebuni de dube sau sa isi cumpara dube ca alea trag mai bine.

 

Sunt curios cati dintre noi a cumparat motocicleta in functie de cp/kg, ETA la 1/4 mila, timpul cel mai bun atins de mobra lui in cursele de profesionisti de pe Sport TV si alti termeni de comparatie atat de des folositi in revistele moto?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mistery - Ai perfecta dreptate. Eu am iesit un pic din topic si am palavragit despre WSBK & Co.

 

Bottom line: RSV Mille e o motoreta foarte tare.

 

Tare si ieftinuta... Cu 2500 gasesti una boboc. Nu m-am dat dar sunt tentat sa-mi iau una avand in vedere diferenta de pret pana la concurenta dorita VTR SP.

 

Personal pot spune ca am evitat Aprilia din cauza lipsei unui service real. Cunosc pe cineva care a trebuit sa-si cumpere alta mobra si pana la urma s-a dat batut in urma unei defectiuni imposibil de gasit(se pare) la noi. Atata timp cat inca nu ma dau banii afara din casa o sa merg pe mana unei japoneze .

 

@ Stres : daca matale erai in vara la Paulesti cu RSV-ul cu toba scoasa si inca mai ai pistoanele in cilindri, respect Aprilia, e mai dura decat ma asteptam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Sunt curios cati dintre noi a cumparat motocicleta in functie de cp/kg, ETA la 1/4 mila, timpul cel mai bun atins de mobra lui in cursele de profesionisti de pe Sport TV si alti termeni de comparatie atat de des folositi in revistele moto?

 

eu nu am luat-o pentru cp/kg ci pentru tot ce are din fabrica. si pentru ca s-a ivit pur si simplu, nici nu cautam motor. l-a vandut un prieten de-al meu si atat, e fost o decizie de moment. m-a sunat si mi-a zis ca o vinde si in 2 ore eram proaspat proprietar de rsv :D

 

Tare si ieftinuta... Cu 2500 gasesti una boboc. Nu m-am dat dar sunt tentat sa-mi iau una avand in vedere diferenta de pret pana la concurenta dorita, VTR SP.

 

Personal pot spune ca am evitat Aprilia din cauza lipsei unui service real. Cunosc pe cineva care a trebuit sa-si cumpere alta mobra si pana la urma s-a dat batut in urma unei defectiuni imposibil de gasit(se pare) la noi. Atata timp cat inca nu ma dau banii afara din casa o sa merg pe mana unei japoneze .

 

@ Stres : daca matale erai in vara la Paulesti cu RSV-ul cu toba scoasa si inca mai ai pistoanele in cilindri, respect Aprilia, e mai dura decat ma asteptam!

 

cu 2500 gasesti varianta R. era una pe bikeshop, rosu cu negru.

 

da, eu eram la scena si un tip cu un rr. nu spune respect aprilia ca nu ei au facut motorul. motorul e rotax, austriac. firma rotax face in principal motoare pentru avion deci au tehnologie tata :D in lumea moto au lucrat cu bmw, aprilia, ktm si inca cateva firme ce nu-mi vin in cap acum. totusi au un punct slab: daca bateria nu e incarcata cum trebuie se duce ambreiajul de pornire relativ repede. daca nu insisti cand o vezi ca nu vrea si incarci bateria sau iei curent de la o masina nu ai treaba cu el. treaba asta se intampla cand mergi foarte mult prin oras, nu are timp sa se incarce bateria la loc. de mers a mers pana i-am schimbat setul, cilindrii si pistoanele originale arata impecabil, chiulasele cu tot ce tine de ele la fel, masurate si testate. si in bord aveam 59000 de km si ceva. stiu motorul de la 21.000, de acum 4 ani de cand l-a luat prietenul asta al meu. cat de reali or fi km nu am idee dar nah...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am scris initial o gramada de linii in care am incercat sa explic de ce 600 nu se pupa cu 1000 dar mi-am dat seama ca oricum nu intelegi si nici nu vrei asa ca nu are rost.

 

Am vrut sa iti explic si faptul ca nu toata lumea pe 4L se crede zeu moto si vrea 1000 doar pentru ca 600 nu e destul de tare pentru skillul lui. Am vazut pe alt topic aici ca si acolo tu stii ce stii si altceva nu te intereseaza asa ca nici aici nu are rost.

 

V2urile o fi motoare ceva mai rare si mai interesante pentru unii dar nici char asa speciale nu sunt cum le idolatrizeaza unii. Sincer nu prefer nici una peste cealalta. M-am decis cu greu intre RSV si CBR. Caii putere au fost cea mai mica problema a mea in alegerea aia.

 

Sa ai spor cu VTRul ca e motor fainutz si ala, pacat ca are rezervorul mic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Tare si ieftinuta... Cu 2500 gasesti una boboc. Nu m-am dat dar sunt tentat sa-mi iau una avand in vedere diferenta de pret pana la concurenta dorita VTR SP.

 

Personal pot spune ca am evitat Aprilia din cauza lipsei unui service real. Cunosc pe cineva care a trebuit sa-si cumpere alta mobra si pana la urma s-a dat batut in urma unei defectiuni imposibil de gasit(se pare) la noi. Atata timp cat inca nu ma dau banii afara din casa o sa merg pe mana unei japoneze .

 

@ Stres : daca matale erai in vara la Paulesti cu RSV-ul cu toba scoasa si inca mai ai pistoanele in cilindri, respect Aprilia, e mai dura decat ma asteptam!

 

 

am uitat sa te intreb: ce simptome avea motocicleta prietenului tau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am uitat sa te intreb: ce simptome avea motocicleta prietenului tau?

 

Nu e un prieten, e un tip cu care ma tot intersectam pe la diverse service-uri, ultima oara l-am vazut acum 2 ani si ceva cand eram cu Blade-ul in service si schimbam lantul , parca. Cert e ca de fiecare data l-am auzit ca s-a plans de faptul ca avea mobra in service la United de un an si inca nu ii dadusera de cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Nu e un prieten, e un tip cu care ma tot intersectam pe la diverse service-uri, ultima oara l-am vazut acum 2 ani si ceva cand eram cu Blade-ul in service si schimbam lantul , parca. Cert e ca de fiecare data l-am auzit ca s-a plans de faptul ca avea mobra in service la United de un an si inca nu ii dadusera de cap.

 

 

din pacate am auzit mai multe de united. totusi nu imi pot da seama ce poate avea un motor sa nu-i dai de cap in maxim 2 zile... in fine!

 

on-track:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la service. Presupunind ca esti cel mai pricetput mecanic si-ti repari singur mobra, ce faci cind te duci la United Motors sa comanzi piesele, acestia-ti spun termen de livrare minim 1 luna? Evident, ai relatii cunostintze in Italia, dar, acolo ti se spune la fel, 1 luna!!!

Problema la Aprilia in special e lipsa pe stock a pieselor de schimb.

Motocicleta te bucura cind este functionala. Din cind in cind mai faci cite un accident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

JAGI - chiar daca ai avea dreptate, ce sa facem? Sa ne luam toti japoneze pentru ca sunt cele mai multe si iti vin piesele cel mai rapid? E cel putin pacat sa iti alegi motocicleta gandind astfel.

 

Ai dreptate si la partea cu service-ul. Italienele sunt putine, specialistii sunt si ei putini si mai scumpi la punga. Dar din nou, nu ar trebui sa tii cont de asta cand iti iei motocicleta. Nu iti iei basculanta sau duba de carat cherestea. Iti iei ceva cu care te dai din placere.

 

Ma rog, cred ca totul se rezuma la faptul ca tu vezi jumatatea goala a apaharului iar noi jumatatea plina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la United, perfect de acord cu ce spui. Termen de livrare 2 luni, preturi nesimtite la piese.

Referitor la Italia, complet gresit ce spui.

Pt. RSV mi-am luat ABSOLUT TOATE consumabilele si piesele de care am avut nevoie din Italia si nu am asteptat mai mult de o saptamina pt. cele care nu erau pe stoc la magazin. Initial intrebasem de vreo doua ori la United pt. niste chestii, dar cind am vazut ce termene de livrare au, mi-am vazut de treaba si am luat numai din Italia piese si consumabile.

Ca urmare mi-am mai luat o italianca -> Ducati. :)

 

Hehee, ce model?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
vezi ca ti-ai uitat chilotii la uscat pe motocicleta :)

 

ahahaaaa! :P se numesc antiradar! :)

Mesaj completat

ma gandesc sa o vand. motivul? vreau rsv4 aprc! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

 

Cred ca un V2 gen VTR SP, RSV R , Ducati 1198/1098/999 are acceleratie mai buna ca un 4L (nu neaparat pe quarter mile).

Dar avand vedere de cum e linia cuplului si felul cum trage in fiecare treapta, V2 ul poate furniza o repriza de acceleratie mai buna decat 4L,care e fortat sa fie intr-un anume regim de turatii ca sa poata oferi un cuplu bun.

 

Daca aberez, corectati-ma (dar cu argumente, nu penibilitati).

 

daca cautati pe youtube , ducati 1198 face pana si busa pe linie dreapta . nu sta nimic in fata lui .

 

Nu e un prieten, e un tip cu care ma tot intersectam pe la diverse service-uri, ultima oara l-am vazut acum 2 ani si ceva cand eram cu Blade-ul in service si schimbam lantul , parca. Cert e ca de fiecare data l-am auzit ca s-a plans de faptul ca avea mobra in service la United de un an si inca nu ii dadusera de cap.

 

asta pt ca era la united :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...