Performance Solutions Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 ba, vorbeam de rsv-uri aici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Asa .. back on topic.. Denis_sbz - tu ai reusit s'o tii in rodaj ca la carte prima 1.000 km ? Ca pe mine nush cat ma mai tin balamelele .. ma simt de parca ling borcanu cu gem pe dinafara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 (editat) Asa .. back on topic.. Denis_sbz - tu ai reusit s'o tii in rodaj ca la carte prima 1.000 km ? Ca pe mine nush cat ma mai tin balamelele .. ma simt de parca ling borcanu cu gem pe dinafara )))))))))))))))))))) asta a fost buna,tre sa recunosc :crack: Editat Februarie 15, 2013 de Irinel Stiulete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Asa .. back on topic.. Denis_sbz - tu ai reusit s'o tii in rodaj ca la carte prima 1.000 km ? Ca pe mine nush cat ma mai tin balamelele .. ma simt de parca ling borcanu cu gem pe dinafara 500 de km nu am depasit 6000 de ture dupa care am crescut cu aproximativ 1000 de ture la fiecare suta de km. La motoarele de curse se facea 100 de km in regim de rodaj, se schimba uleiul dupa care tot asa, se crestea turatia progresiv, se ajungea la 500 de km, schimbat uleiul si gata rodajul - pe dyno, la motor de 1000, avea minim 5 cp in plus fata de cele care li se facea rodajul in mod conventional. p.s. cum se incalcalzeste un pic am sa o pun pe Dyno la UnitedMotors Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 (editat) E destul de frustrant sa simti racheta cum vrea ... iar tu sa te fortezi s'o tii in haturi Inca o treaba ... suruburile (ex: de cadru) au vre'o pelicula de lipici/superglue/etc ... am incercat singur sa le desfac ca sa pun crashurile .. si mai repede imi dislocam umarul dar ele nu se clinteau Editat Februarie 16, 2013 de SyDemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Mai Adriane daca-ti ziceam ca stiulete e sosia ta ne spuneai ca NU batman batman =)) ,ma bucur ca ai scapat de rezolvarea puzzelului sa nu zici tu nimic UOF UOF! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 E destul de frustrant sa simti racheta cum vrea ... iar tu sa te fortezi s'o tii in haturi Inca o treaba ... suruburile (ex: de cadru) au vre'o pelicula de lipici/superglue/etc ... am incercat singur sa le desfac ca sa pun crashurile .. si mai repede imi dislocam umarul dar ele nu se clinteau Sa o stapanesti sanatos consatene! Suruburile la V-uri si mono cica ar fi cam toate date cu un smecleu, blocator de suruburi, din cauza vibratiilor specifice sa nu se desfaca. Zic si eu ce am auzit si intalnit pe la mobrele mele, unde am dat peste suruburi nedesfacute. Solutia, le incalzesti un pic cu feohn-ul si dupa pui cheia pe ele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 multumesc rsvr @frigider: jumatate de forum m-a 'desconspirat', tu abia acum? nu ti-ai facut temele Ar trebui sa stii ca functionez cu intreruperi. Ps. F ghey poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 E destul de frustrant sa simti racheta cum vrea ... iar tu sa te fortezi s'o tii in haturi Inca o treaba ... suruburile (ex: de cadru) au vre'o pelicula de lipici/superglue/etc ... am incercat singur sa le desfac ca sa pun crashurile .. si mai repede imi dislocam umarul dar ele nu se clinteau N-am nici o idee daca au sau nu lipici, ce-am vazut este ca au un semn din fabrica, pentru a vedea daca se desfac. p.s. mie mi le-a luat pe toate la mina cind am facut prima revizie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Asa .. back on topic.. Denis_sbz - tu ai reusit s'o tii in rodaj ca la carte prima 1.000 km ? Ca pe mine nush cat ma mai tin balamelele .. ma simt de parca ling borcanu cu gem pe dinafara Hm...cineva si-a luat moto noua... Expensive? Ca chestie, din cate am citit pe-aici, rsv-urile mai 'vechi', adica V2-urile sunt cam 'urate' (hated), cum ca bla bla, putere mica etc. Aceeasi opinie o au masele despre rsv-urile mai noi? Care parca-s V4 daca tin bine minte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 (editat) frigider, parerea care o are lumea despre RSV urile prima generatie (v2) o are doar pwlimea (scuza expresia). Doar loserii pe care-i vezi zilnic pe forum cu texte gen "aa bai de banii aia iti luai R6". Cat despre noul RSV4 (lansat in 2009) , e o motocicleta completa cap coada, nu are nici 1 % inc omun cu cea anterioara. Sunt un 'benchmark' al tehnologiei si performantei. Ca sa-ti faci o idee, la RSV4 APRC Factory au dus ideea de 'reglat' suspensii ma 'departe', si anume: poti regla pozitia motorului in cadru, precum si locul unde vine prinsa bascula, in functie de ce comportament vrea riderul sa scoata din motocicleta.Iar la partea de 'gizmo' (electronic aids & sh|t), Aprilia cred ca-i cam lider la ora actuala....... Editat Februarie 16, 2013 de Irinel Stiulete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 In general, motociclete cu mai putini cai sunt urite de catre cei care fac intrecere cu taloanele in fata fetelor, prin baruri si pe forumuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Mai Adriane daca-ti ziceam ca stiulete e sosia ta ne spuneai ca NU batman batman =)) ,ma bucur ca ai scapat de rezolvarea puzzelului sa nu zici tu nimic UOF UOF! cmd }{ }{ kissez }{ }{ )) In general, motociclete cu mai putini cai sunt urite de catre cei care fac intrecere cu taloanele in fata fetelor, prin baruri si pe forumuri Denis a avut japoneze inainte,si cand a vazut ca nu functioneaza pt el metoda asta, si-a luat Aprilia )) ahahhah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Haha, m-ai prins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 In general, motociclete cu mai putini cai sunt urite de catre cei care fac intrecere cu taloanele in fata fetelor, prin baruri si pe forumuri ca la jocuri din alea cu carti, care are cartea mai mare castiga cmd }{ }{ kissez }{ }{ )) Denis a avut japoneze inainte,si cand a vazut ca nu functioneaza pt el metoda asta, si-a luat Aprilia )) ahahhah esti invechit! acum se pune XOXOXO (X e pupici, O e imbratisari) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 ca la jocuri din alea cu carti, care are cartea mai mare castiga Ceva de gen Nu e nimic de blamat, este oarecum normal avind in vedere ca majoritatea dintre noi suntem incepatori iar motociclismul sportiv mioritic inca nici n-a prins coaja. La curse conteaza puterea insa in lumea reala, pe strada, pentru siguranta si placerea mersului sunt factori mult mai importanti ... cum ar fi o suspensie bine setata, un cauciuc bun, o frina in mintile ei si tot asa. p.s. inca ne aflam in stagiul in care preferam motoretele vechi ( neintretinute/obosite ) dar puternice in detrimentul celor mai noi dar cu o capacitate/putere mai mica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Ceva de gen Nu e nimic de blamat, este oarecum normal avind in vedere ca majoritatea dintre noi suntem incepatori iar motociclismul sportiv mioritic inca nici n-a prins coaja. La curse conteaza puterea insa in lumea reala, pe strada, pentru siguranta si placerea mersului sunt factori mult mai importanti ... cum ar fi o suspensie bine setata, un cauciuc bun, o frina in mintile ei si tot asa. p.s. inca ne aflam in stagiul in care preferam motoretele vechi ( neintretinute/obosite ) dar puternice in detrimentul celor mai noi dar cu o capacitate/putere mai mica la un nivel relativ ridicat de competitie conteaza si puterea. evident ca nu ma refer la diferente de 50 de cai ) dar in viata de zi-cu zi la un "reising" de asta stradal am facut mucu' multor motoare 2005+ si nu-s tocmai un pui de rossi desi ma "dau" decent. ce am constatat eu cu o oarecare tristete e ca majoritatea oamenilor de pe la noi cu vitezane nici macar nu-si schimba la timp uleiul din amortizoare, nici nu mai vorbesc de cele spate. ce sa mai zic de reglaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 esti invechit! acum se pune XOXOXO (X e pupici, O e imbratisari) numai pe topicul pasionatilor de sex ai invatat dumele astea mamiferule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 (editat) Mah lumea asta ori e indoctrinata de Japoneze 4l .. ori e proasta.. ori se face ca e proasta. WSBK champion 2012 este ..... ? N'aud ??? Am reusit sa dau jos suruburile de cadru intr'un final ... dar nu inainte de a ajunge la service:) Asa ca azi am facut urmatoarele: - schimbat parbrizul stock cu unul Puig - schimbat leviere frana/ambreiaj cu aftermarketuri - montat crash paduri de cadru LSL - montat crash paduri de ax fata/spate Evotech - schimbat butoias de ulei stock cu unul de la Rizoma - pus tank gripuri - pus 2 stickere ... boss de boss ce plm - schimbat mustiucul stock de la pedala ambreiaj cu unul de se pliaza - montat suporti de stander spate Evotech - intins lantul ... pus benzina Iar luni trebuie sa merg sa'mi pun si tail tidy si banda rosie pe jante ca sa nu ma deoache pixdele ..si cam asta fu' pt sezonul iarna/primavara 2013 Editat Februarie 16, 2013 de SyDemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rsvr Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 rsv -ul putere mica .e singuru motor rotax la 60 de grade adica cine stie fata de cele la 90 de grade care sant majoritatea acesta are cuplu de jos si credema ca face caca pe japoneze la plecare.inca nu mam intalnit cu o mie care sa ma faca.vam pupat apropo de cand a intrat in sbk nu stiu exact ce se intampla dar ma umple de bucurie si in 2001 la fel cu troy corser Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 - schimbat butoias de ulei stock cu unul de la Rizoma - schimbat mustiucul stock de la pedala ambreiaj cu unul de se pliaza a. intrebare de curios. care e diferenta intre butoiasul stock si cel rizoma? b. esti sigur ca ai pedale la motocicleta? (sunt super misto manetele, mai ales ca sunt si reglabile. sunt o foarte buna investitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 SyDemon, intreb de curiozitate, la felul cum ai reglate manetele acum, nu iti sta sucita putin incheietura mainii cand stai cu degetele pe maneta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 rsv -ul putere mica .e singuru motor rotax la 60 de grade adica cine stie fata de cele la 90 de grade care sant majoritatea acesta are cuplu de jos si credema ca face caca pe japoneze la plecare.inca nu mam intalnit cu o mie care sa ma faca.vam pupat apropo de cand a intrat in sbk nu stiu exact ce se intampla dar ma umple de bucurie si in 2001 la fel cu troy corser cuplul nu are treaba cu gradele e doar mai compact. dar da, la demaraj face o figura frumoasa si-n ziua de azi. cu busa de pe loc pana-n 250 busa e mancata, ambele modele. peste 250 e cam cu pa aprilica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Era un tip din USA, de pe aprilia forum, i-a dat 210 mph (cu ceva modificar si foaie mai mica pe spate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.