Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

Vizitator Irinel Stiulete

Mai Adriane daca-ti ziceam ca stiulete e sosia ta ne spuneai ca NU batman batman =)) ,ma bucur ca ai scapat de rezolvarea puzzelului

 

sa nu zici tu nimic UOF UOF!

 

 

cmd }{ }{ kissez }{ }{ :)))

 

In general, motociclete cu mai putini cai sunt urite de catre cei care fac intrecere cu taloanele in fata fetelor, prin baruri si pe forumuri :)

 

Denis a avut japoneze inainte,si cand a vazut ca nu functioneaza pt el metoda asta, si-a luat Aprilia :))) ahahhah

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general, motociclete cu mai putini cai sunt urite de catre cei care fac intrecere cu taloanele in fata fetelor, prin baruri si pe forumuri :)

:crack:

 

ca la jocuri din alea cu carti, care are cartea mai mare castiga :D

 

cmd }{ }{ kissez }{ }{ :)))

 

 

Denis a avut japoneze inainte,si cand a vazut ca nu functioneaza pt el metoda asta, si-a luat Aprilia :))) ahahhah

esti invechit! acum se pune XOXOXO (X e pupici, O e imbratisari)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack:

 

ca la jocuri din alea cu carti, care are cartea mai mare castiga :D

 

Ceva de gen :)

 

Nu e nimic de blamat, este oarecum normal avind in vedere ca majoritatea dintre noi suntem incepatori iar motociclismul sportiv mioritic inca nici n-a prins coaja.

 

La curse conteaza puterea insa in lumea reala, pe strada, pentru siguranta si placerea mersului sunt factori mult mai importanti ... cum ar fi o suspensie bine setata, un cauciuc bun, o frina in mintile ei si tot asa.

 

p.s. inca ne aflam in stagiul in care preferam motoretele vechi ( neintretinute/obosite ) dar puternice in detrimentul celor mai noi dar cu o capacitate/putere mai mica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva de gen :)

 

Nu e nimic de blamat, este oarecum normal avind in vedere ca majoritatea dintre noi suntem incepatori iar motociclismul sportiv mioritic inca nici n-a prins coaja.

 

La curse conteaza puterea insa in lumea reala, pe strada, pentru siguranta si placerea mersului sunt factori mult mai importanti ... cum ar fi o suspensie bine setata, un cauciuc bun, o frina in mintile ei si tot asa.

 

p.s. inca ne aflam in stagiul in care preferam motoretele vechi ( neintretinute/obosite ) dar puternice in detrimentul celor mai noi dar cu o capacitate/putere mai mica

la un nivel relativ ridicat de competitie conteaza si puterea. evident ca nu ma refer la diferente de 50 de cai :)) dar in viata de zi-cu zi la un "reising" de asta stradal am facut mucu' multor motoare 2005+ :laugh: si nu-s tocmai un pui de rossi desi ma "dau" decent. ce am constatat eu cu o oarecare tristete e ca majoritatea oamenilor de pe la noi cu vitezane nici macar nu-si schimba la timp uleiul din amortizoare, nici nu mai vorbesc de cele spate. ce sa mai zic de reglaj?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

:crack:

 

esti invechit! acum se pune XOXOXO (X e pupici, O e imbratisari)

numai pe topicul pasionatilor de sex ai invatat dumele astea mamiferule :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mah lumea asta ori e indoctrinata de Japoneze 4l .. ori e proasta.. ori se face ca e proasta.

WSBK champion 2012 este ..... ? N'aud ???

 

Am reusit sa dau jos suruburile de cadru intr'un final ... dar nu inainte de a ajunge la service:)

Asa ca azi am facut urmatoarele:

- schimbat parbrizul stock cu unul Puig

- schimbat leviere frana/ambreiaj cu aftermarketuri

- montat crash paduri de cadru LSL

- montat crash paduri de ax fata/spate Evotech

- schimbat butoias de ulei stock cu unul de la Rizoma

- pus tank gripuri

- pus 2 stickere ... boss de boss ce plm :D

- schimbat mustiucul stock de la pedala ambreiaj cu unul de se pliaza

- montat suporti de stander spate Evotech

- intins lantul

... pus benzina :)

 

Iar luni trebuie sa merg sa'mi pun si tail tidy si banda rosie pe jante ca sa nu ma deoache pixdele ..si cam asta fu' pt sezonul iarna/primavara 2013 :)

post-47493-0-44616300-1361018951_thumb.jpg

post-47493-0-49889900-1361018960_thumb.jpg

post-47493-0-26393400-1361018972_thumb.jpg

post-47493-0-06890500-1361018983_thumb.jpg

post-47493-0-74819200-1361018993_thumb.jpg

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rsv -ul putere mica .e singuru motor rotax la 60 de grade adica cine stie fata de cele la 90 de grade care sant majoritatea acesta are cuplu de jos si credema ca face caca pe japoneze la plecare.inca nu mam intalnit cu o mie care sa ma faca.vam pupat

 

apropo de cand a intrat in sbk nu stiu exact ce se intampla dar ma umple de bucurie si in 2001 la fel cu troy corser

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- schimbat butoias de ulei stock cu unul de la Rizoma

- schimbat mustiucul stock de la pedala ambreiaj cu unul de se pliaza :)

a. intrebare de curios. care e diferenta intre butoiasul stock si cel rizoma?

b. esti sigur ca ai pedale la motocicleta? :lol: (sunt super misto manetele, mai ales ca sunt si reglabile. sunt o foarte buna investitie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rsv -ul putere mica .e singuru motor rotax la 60 de grade adica cine stie fata de cele la 90 de grade care sant majoritatea acesta are cuplu de jos si credema ca face caca pe japoneze la plecare.inca nu mam intalnit cu o mie care sa ma faca.vam pupat

 

apropo de cand a intrat in sbk nu stiu exact ce se intampla dar ma umple de bucurie si in 2001 la fel cu troy corser

cuplul nu are treaba cu gradele :) e doar mai compact. dar da, la demaraj face o figura frumoasa si-n ziua de azi. cu busa de pe loc pana-n 250 busa e mancata, ambele modele. peste 250 e cam cu pa aprilica! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SyDemon, intreb de curiozitate, la felul cum ai reglate manetele acum, nu iti sta sucita putin incheietura mainii cand stai cu degetele pe maneta?

Pai le'am reglat pana mi'a convenit pozitia .. deci nah..

 

a. intrebare de curios. care e diferenta intre butoiasul stock si cel rizoma?

b. esti sigur ca ai pedale la motocicleta? :lol: (sunt super misto manetele, mai ales ca sunt si reglabile. sunt o foarte buna investitie

a. .. fitza :)

b. - post-47493-0-23700600-1361025317_thumb.jpg :)) hai ca s'a inteles nu fii mai catolic decat papa :alcy:

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta intre butoiasul stock si rizoma :

 

1.unele pompe aftermarket nu merg direct montate cu butoiasul stock,dar merg cu unele rizoame

2.rizoamele nu sunt transparente deci teoretic lichidul se altereaza mai putin

3.look,fitze :)

 

Busa mancata pana-n 250 ...buna asta ,de mult n-am ras asa mult :)))))) rsv pana-n 2003 abia face fata unui L4 de 600 :)) Poate busa mergea in 2 pistoane ,atunci da :))

Editat de serious sam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta intre butoiasul stock si rizoma :

 

1.unele pompe aftermarket nu merg direct montate cu butoiasul stock,dar merg cu unele rizoame

2.rizoamele nu sunt transparente deci teoretic lichidul se altereaza mai putin

3.look,fitze :)

 

Busa mancata pana-n 250 ...buna asta ,de mult n-am ras asa mult :)))))) rsv pana-n 2003 abia face fata unui L4 de 600 :)) Poate busa mergea in 2 pistoane ,atunci da :))

 

pe probate, cand vrei tu! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am reusit sa dau jos suruburile de cadru intr'un final ... dar nu inainte de a ajunge la service:)

Asa ca azi am facut urmatoarele:

- schimbat parbrizul stock cu unul Puig

- schimbat leviere frana/ambreiaj cu aftermarketuri

- montat crash paduri de cadru LSL

- montat crash paduri de ax fata/spate Evotech

- schimbat butoias de ulei stock cu unul de la Rizoma

- pus tank gripuri

- pus 2 stickere ... boss de boss ce plm :D

- schimbat mustiucul stock de la pedala ambreiaj cu unul de se pliaza

- montat suporti de stander spate Evotech

- intins lantul

... pus benzina :)

 

Iar luni trebuie sa merg sa'mi pun si tail tidy si banda rosie pe jante ca sa nu ma deoache pixdele ..si cam asta fu' pt sezonul iarna/primavara 2013 :)

 

Frumos, sa te bucuri de ele sanatos.

 

p.s. Te-ai gindit sa-l pui si toba ?.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te inteleg esti pasionat. ai 2 bravo si multa stima dar daca sint modelele de 124 de cai da e asa cum zici tu dar al meu cu 140 .un pic de diferenta face si o bujie ngk iridium si o toba de 5kg ce zici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe probate, cand vrei tu! :)

 

Hai sa nu exageram, aprilile sunt niste super motorete insa nu pe liniile drepte ci la alte departamente ... pe curbe, la intrare si la iesire.

 

p.s. pe rsvr-ul care l-am avut ( 2003 - Colin Edwards Replica - 124 cp la roata ) ma omora pe drept si 600 :splat:

 

APRILIA_RSV-1000-Mille-R-Edwards-2003_ma

post-10481-0-25342900-1361033325_thumb.jpg

Editat de Denis_sbz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok cum zici tu fiecare isi cunoste mai bine motoru .ptr mine aprilica ai cea mai buna.am facut cu ea 60000 de km si nu ma dezamagit niciodata

am avut si rr de 1000 din 2006 de 171 de cai si ma dezamagit.ok a fost gsx r

 

600 -le sincer.hai despre ce vb.glumesti.....niciodata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...