rsvr Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 nu e RSV Mille R cu ohlins brembo cercuri forjate de la OZ Racing si 140 cai la roata .filtru de ulei e mai lung cu 3 cm decat ala de 124 da cai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 (editat) 140 de cai la roata ? ce modificari ai pe ea de ai crescut de la 110-115 ( cit are una de serie - noua, 100% in parametrii ) la 140 ? Editat Februarie 16, 2013 de Denis_sbz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 pe bune ca sunt putin invidios pe rsv`urile astea stoc cu 140cp@roata cand a mea cu akrapovic slip on titan scoate 166.7cp in toate capacitatile mintale BRAVO ! nu cred ca o sa vezi prea curand una sarind de 130hp in cele mai bune conditii!!!!!!!!chip,evacuare,filtru, conditii de umiditate ideale poti sa ai si 200hp degeaba daca nu poti sa-i asterni pe asfalt rsv iti da aripi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rsvr Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 acum poate exprimarea a denaturat continutul ea are 140 cp in talon .singurele schimbari care au crescut un pic performantele au fost ngk iridium care are scanteia mai puternica si toba mivv gp carbon care are vreo 5kg si producatorul mia spus ca iti creste cu un cal sau doi daca scoti afara db killer-ul.iar modificari aduse sint la carena fata care e unicat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 pune poze sincer am un fetish pt modelul 99-03...motor in V cuplu bun ...unghiul intre cilindrii 60 grade, motor compact ,rezulta si o bicicleta buna ...de vis pe serpentine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rsvr Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 pozele is pre mari si nu reusesc sa le pun dar o gasesti pe mercador timis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 ......... Busa mancata pana-n 250 ...buna asta ,de mult n-am ras asa mult ))))) rsv pana-n 2003 abia face fata unui L4 de 600 ) Poate busa mergea in 2 pistoane ,atunci da ) Faza cu Busa nu o comentez (nu ma bag). Dar faza cu RSV pana-n 2003 abia face fata unui L4 de 600, c'mon.........te bufnea si pe tine rasu cand o scriai asta, recunoaste... RSV pana la o anumita viteza de mucul MULTOR motoare, chiar si de 1000.... polizoarele tale de 600 mai uita-te o data la ce RPM fac cuplu' maxim si la ce RPm fac puterea maxima.......si mai uita-te si la cifrele de cuplu/cai... O stii pe aia clasica: "there's no replacement...for displacement" ? Eu nu sunt lingau cu marca Aprilia si nu afirm ce afirm doar pt ca am RSV. Nu suntem la un 'pissing contest', dar chiar nu pot sa stau deoparte cand vad aberatii scrise... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rsvr Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 da ai dreptate nici nu ai nevoie de schimbat vitezele e o placere. lingau aprilia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 nu e RSV Mille R cu ohlins brembo cercuri forjate de la OZ Racing si 140 cai la roata .filtru de ulei e mai lung cu 3 cm decat ala de 124 da cai Tin sa-ti spulber visele. RSV Mille R are exact acelasi motor ca RSV Mille. Singurele lucruri care difera,tin de jante (roti), furca fata,amortizor spate,amortizor ghidon,evacuare si chip (EPROM ul). Un RSV Mille R are aceeasi putere ca un RSV Mille simplu (presupunand ca au aceeasi evacuare. Singurele RSV uri de '140 cai' sunt RSV Mille SP (fabricat vreo 150 sau 200 la numar), alea pt omologarea/acceptarea in WSBK. Pozitia motorului se putea ajusta (in cadru),precum si pozitia basculei in cadru, chestie care o vedem acum 'stock' pe RSV 4 APRC Factory. Mai sunt diferente la motor (supape mai mari,o singura bujie pe cilindru, alte injectoare, etc (motor dezvoltat in colaborare cu cei de la Cosworth). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rsvr Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 frumoasa exprimare vizavi de aia care au aprilia.mai nu stiu cate motoare ai condus tinand cont ca rsv-ul este unul putinele motoare de 1000 care te joci cu ele motorul fiind centrat mai mult ca exceptional iar protectia la aer e maxima ceea ce nu poti spune de japoneze.hai ce dumnezeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 rsvr: scrie si tu cui te adresezi cand scrii ceva, ca sa stim si noi.........ca nu prea se intelege Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 (editat) Frumos, sa te bucuri de ele sanatos. p.s. Te-ai gindit sa-l pui si toba ?. Nu ... si nici nu cred - ma incanta maxim sunetul stock si modul cum este livrat , Cat despre performanta .. e cu mult peste capacitatile mele actuale asa cum e ea.. nu simt nevoia momentan de un upgrade. Editat Februarie 17, 2013 de SyDemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 ok cum zici tu fiecare isi cunoste mai bine motoru .ptr mine aprilica ai cea mai buna.am facut cu ea 60000 de km si nu ma dezamagit niciodata am avut si rr de 1000 din 2006 de 171 de cai si ma dezamagit.ok a fost gsx r 600 -le sincer.hai despre ce vb.glumesti.....niciodata Sa stii ca spune adevarul Denis,eu am fost de fata cand a inghitit in sec frustrarile de fiecare data pe linia dreapta,dar recupera pe viraje!Salutare Denis cu respect!!! Legat de liniute cu busa vs Rsv.... Din tinerete.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 (editat) Pentru a avea discutii cit mai obiective si echilibrate, haideti sa incercam sa iesim din retorica asta gen copilul nostu este cel mai frumos, cel mai bun si cel mai rapid. El este ceea ce este iar cei care incearca alterarea adevarului incercind a crea o imagine fantasmagorica nu aduc decit deservicii acestei firme ( aka, pe net are 140 de cp la roata iar in realitate pe drept o depaseste un cbr600rr de 110 cp la roata sau ineptia de mai sus conform careia un rsv bate busa pina-n 250 ). Comentul asta l-am facut pentru cei care nu inteleg de ce nu sunt iubite si apreciate cum ar merita motoarele astea. p.s. Te salut TNG, iti multumesc pentru poze si stirnirea unor amintiri placute. In imagine este un zx10r `putin` modificat care facea 170-175 in prima viteza si mi-a adus locul secund in CNV. Comparativ cu Aprilia, era ca un Lamborghini vs Passat 2.0 TDI Editat Februarie 17, 2013 de Denis_sbz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 nu e RSV Mille R cu ohlins brembo cercuri forjate de la OZ Racing si 140 cai la roata .filtru de ulei e mai lung cu 3 cm decat ala de 124 da cai Reclama e sufletul comertului http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-aprilia-rsv%20r%20mille-din-2003-497336.html Nu-i asa user rsvr ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rsvr Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 fratele meu numi fac reclama pe site-ul asta,si apropo nu incerca sa ma convingi ca un 600 imi bate calutu ca nu reusesti ,imi vine sa rad.si inca ceva e usor sa vii cu tot felul de date tehnice citite depe nu stiu ce sit -uri cand totul se rezuma a se urca in sa si demonstra.imi pare rau dar nu vreau sa fac polemica da am avut multe motoare si la ce drumuri avem rsv -ul e printre cele mai tari.vam pupat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 .. case closed ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Ma, terminati cu prostiile, cine PLM poa' sa zica (da' sincer, cu mana pe inima, in primul rand cu sine insusi) ca nu-i ajung caii, ca mai trebe inca aia 5 cai din evacuare si nu-stiu-de-mai-unde. Hai sa fim seriosi, in afara de pilotii din circuitele MARI (pe bani) nu cred ca e vreunu'. Iar despre vorbe intre stradali, hai sa o domolim si sa o lasam la ce ne place si nu ne place, la cum sa facem benzina mai ieftina si de unde luam placute de frana bune la bani mai mici . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 te inteleg esti pasionat. ai 2 bravo si multa stima dar daca sint modelele de 124 de cai da e asa cum zici tu dar al meu cu 140 .un pic de diferenta face si o bujie ngk iridium si o toba de 5kg ce zici stock n-a avut niciodata 140 de cai la roata. si bujiile iridium nu-ti dau cai... RSV stock? nu. cip/pcIII/toba/tb 54mm/ airbox modificat (rezervorul e capacul practic)/toba no-name (e ceva firma banuiesc, e executata foarte frumos da' nu scrie nimic pe ea) nu e RSV Mille R cu ohlins brembo cercuri forjate de la OZ Racing si 140 cai la roata .filtru de ulei e mai lung cu 3 cm decat ala de 124 da cai acum poate exprimarea a denaturat continutul ea are 140 cp in talon .singurele schimbari care au crescut un pic performantele au fost ngk iridium care are scanteia mai puternica si toba mivv gp carbon care are vreo 5kg si producatorul mia spus ca iti creste cu un cal sau doi daca scoti afara db killer-ul.iar modificari aduse sint la carena fata care e unicat in talon scrie puterea in kw. 140 de kw inseamna 187 de cai )))) stai chill. filtrul de ulei mai lung iarasi nu-ti "da" cai... pune poze sincer am un fetish pt modelul 99-03...motor in V cuplu bun ...unghiul intre cilindrii 60 grade, motor compact ,rezulta si o bicicleta buna ...de vis pe serpentine intr-adevar e o jucarie dementiala pentru serpentine... Pentru a avea discutii cit mai obiective si echilibrate, haideti sa incercam sa iesim din retorica asta gen copilul nostu este cel mai frumos, cel mai bun si cel mai rapid. El este ceea ce este iar cei care incearca alterarea adevarului incercind a crea o imagine fantasmagorica nu aduc decit deservicii acestei firme ( aka, pe net are 140 de cp la roata iar in realitate pe drept o depaseste un cbr600rr de 110 cp la roata sau ineptia de mai sus conform careia un rsv bate busa pina-n 250 ). Comentul asta l-am facut pentru cei care nu inteleg de ce nu sunt iubite si apreciate cum ar merita motoarele astea. p.s. Te salut TNG, iti multumesc pentru poze si stirnirea unor amintiri placute. In imagine este un zx10r `putin` modificat care facea 170-175 in prima viteza si mi-a adus locul secund in CNV. Comparativ cu Aprilia, era ca un Lamborghini vs Passat 2.0 TDI nu-i nici o ineptie dar recunosc ca am fost bou si n-am spus ca nu stock... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 nu. cip/pcIII/toba/tb 54mm/ airbox modificat (rezervorul e capacul practic)/toba no-name (e ceva firma banuiesc, e executata foarte frumos da' nu scrie nimic pe ea).. ce modificari ai la airbox? cumva model cum e la ducati unde rezervorul vine peste el si il inchide? toba nu cred ca numele ii da puterea, ci mai degraba cat de liber evacueaza gazele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 ce modificari ai la airbox? cumva model cum e la ducati unde rezervorul vine peste el si il inchide? toba nu cred ca numele ii da puterea, ci mai degraba cat de liber evacueaza gazele. tocmai asta am spus, fundul rezervorului a devenit capacul airbox-ului practic. acum, de cand cu turbo nu mai am airbox-ul ala, evident! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 ce modificari ai la airbox? cumva model cum e la ducati unde rezervorul vine peste el si il inchide? toba nu cred ca numele ii da puterea, ci mai degraba cat de liber evacueaza gazele. haha da man, cred ca Ducati a patentat ideea asta de 'open airbox' ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 "..they came from the blackness!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.