lexysexy Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Back in bussines Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian X Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Off road Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Ai reusit sa-i repari motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Adrian X, nici vorba sa fii clona lui Adrian B, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian X Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 (editat) Ai reusit sa-i repari motorul? Am schimbat motorul la ea. Am pus unul din 2003 (a mea era 2002). ca sa nu ma chinui sa schimb doar cilindru spate & etc.. Dar asta am facut-o in Ianuarie/februarie. L-am busit recent facand o prostie, si l-am reparat iarasi. Sper ca de acum mi-a intrat mintea la cap. Cu ce te-ai mai dat, care e feedbackul tau intre VTR SP, RSV si 999 ? Editat Iunie 18, 2013 de Adrian X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Simplu, VTR Sp pt ca este un SBK detunat, fiabil (e singura care isi tine pretul la 60000 Km), RSV pentru ciclistica si calitatile estetice(inclusiv aia 2004+ se aude ca o rasnita) iar 999 pentru furia cu care trage, sunet si imaginea de Ferrari pe 2 roti Dar cum un 999 e de la 5000 in sus, dintre un VTR si o Aprilia Mille, aleg mereu VTR-ul. Am fost sa vad un Mille iar prop schimbase 2 motoare, desi mobra initiala avea sub 30000 km, cu acte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Gixule alege orice altceva in afara de rsv`ul pana`n 2004!toate de care le povestesti baietilor sunt mult peste modelul acesta,urmaresc forumurile din afara fiind un fan micutz aprilia si toti se plang de ele ,de tunning ,de motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian X Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Gixule alege orice altceva in afara de rsv`ul pana`n 2004!toate de care le povestesti baietilor sunt mult peste modelul acesta,urmaresc forumurile din afara fiind un fan micutz aprilia si toti se plang de ele ,de tunning ,de motor no offense cmd, dar nu stiu cat de avizat esti sa-ti dai cu parerea daca nici macar nu ai detinut unul pana una alta eu detin unul si nu inteleg de unde atata negativism pt RSV '99 - '03. "tunning" / "motor"..astea-s niste expresii folosite de o persoana care nu prea are tangenta cu motociclismul,nu de un om posesor de motocicleta... Incearca sa-ti formulezi mai bine parerea. despre ce anume se plange 'lumea' de ele? Eu personal m-am saturat sa aud pareri din astea 'avizate' din partea tuturor care n-au habar ce spun vis a vis de un anume subiect.. Am mai avut noi o discutie si legata de gixxerul ala care acum e la theos, cum o tineai sus si in lat ca are nu stiu ce problema la cadru si etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 (editat) asa e Adrian ,asa este cum spui in tot si toate ,ceea ce am spus atunci era legat de motor ca este putin impins inainte sa se duca theo am vb si cu el,stie parerea mea,poate unghiul nu era cel mai favorabil insa ma indoiesc numai bine cate rsv 99-03 sunt la vanzare si dc? pardon si de ce nu se vand ?ai vb cu posesorii lor sa vezi din ce cauza le vand?iti spun eu cunosc cateva persoane ,sunt satule pana peste cap de problemele lor legate de motor,de cum merg,sunt cu frica in san sa nu pice ceva pana nu scapa de ele , au un plus la ciclistica fata de multe motociclete din vremea lor dar atat discutam in contradictoriu degeaba pe tema rsv`ului 99-03 imi pare rau daca am suparat pe cineva ,nu am vrut asta ma retrag din discutia asta insa visez @un RSV4 up de 08 mea culpa Editat Iunie 19, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian X Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 asa e Adrian ,asa este cum spui in tot si toate ,ceea ce am spus atunci era legat de motor ca este putin impins inainte sa se duca theo am vb si cu el,stie parerea mea,poate unghiul nu era cel mai favorabil insa ma indoiesc numai bine cate rsv 99-03 sunt la vanzare si dc? pardon si de ce nu se vand ?ai vb cu posesorii lor sa vezi din ce cauza le vand?iti spun eu cunosc cateva persoane ,sunt satule pana peste cap de problemele lor legate de motor,de cum merg,sunt cu frica in san sa nu pice ceva pana nu scapa de ele , au un plus la ciclistica fata de multe motociclete din vremea lor dar atat discutam in contradictoriu degeaba pe tema rsv`ului 99-03 imi pare rau daca am suparat pe cineva ,nu am vrut asta ma retrag din discutia asta insa visez @un RSV4 up de 08 mea culpa discutia este una amicala, chiar daca in contradictoriu:) ai avut curiozitatea sa vezi ce preturi au RSV urile '98-'03 pe mobile.de, sau autotrader.co.uk (UK), sau moto.it (IT)? Sau Mille R tot '98 -'03? A lua drept etalon piata moto de la noi este naiv si stupid... Am cunoscut si eu cativa proprietari de RSV care n-au nici o treaba cu marca asta si cu motociclismul in general,de asta tre' sa fii atent cand iei drept 'buna' parerea cuiva, cat de avizat este. motoarele sunt foarte fiable (Rotax V990 fiind cunoscut ca un motor f bun si fiabil). de cadru nu mai zic, au scris suficient revistele de specialitate despre calitatile sale ca si cadru de vitezana. suspensia full reglabila si franele brembo,iarasi (ca sa nu mai vorbim de echiparea de pe Mille R). Orice motor/model are hibe. La RSV hiba este ca tre sa ai bateria mereu incarcata ok ca sa nu-ti pice 'sprag clutch' ul. Atata timp cat incarcarea la baterie e eficienta si releul isi face treaba, chiar nu ai probleme la aceasta motocicleta (cu atat mai putin la motor). Este o bataie de joc adusa marcii si acestui model , pretul cu care se vinde in tara asta.. No offense, dar cum pot sa dau pe un gunoi de CBR 600 F4 sau F3 sau hornet, din '99-'03 mai multi bani decat pe RSV, cand nu exista grad de comparatie intre ele la nici un capitol/aspect... Si chiar comparata si cu alte vitezane. Numai in Romania se poate vinde un superbike de 1000cc la pret de naked de 600 din 1900 toamna.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 mare adevar asa este insa preturile sunt pe masura obiectului vandut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian X Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 mare adevar asa este insa preturile sunt pe masura obiectului vandut tin sa te contrazic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 "Cmd" spune mi si mie cam care sunt bubele la motoretul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 (editat) prima motocicleta de care am aflat inainte sa fiu motociclist pe care o admiram si singura pe care o cunosteam era modelul acesta ,este si motocicleta pt care am facut scoala moto cu gandul sa o am ...sa fiu motociclist,las subiectul acesta inchis ,imi place foarte foarte mult ,pe lista de achizitie erau urmatoarele motociclete k5-k6,rsv up de 04,cbr 1000 rr up de 09,zx10 04-05, ,norocul a facut sa gasesc k5`ul si sa nu fi gasit inainte un rsv in mintile lui cum a iesit din fabrica,a aparut unu in HD dar foarte foarte tarziu.. cel cu 2100km ... sincer lumea este multumita de model insa faza lor proasta este instalatia electrica din ce am inteles.. daca ai "sansa" sa se strice ceva .. e de rau ,mai da unele erori din cauza asta ciclistica excelenta,franele BELEA,V daca nu o sa ai probleme cu ea o sa-ti doresti cu siguranta dupa cateva sezoane un rsv 4 ,daca DOamne fereste dai din lac in put cred ca o sa mergi din nou pe mana japonezilor,insa eu zic ca e un model reusit rsv`ul tau sper sa te bucure Editat Iunie 19, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian X Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 sincer lumea este multumita de model insa faza lor proasta este instalatia electrica din ce am inteles.. daca ai "sansa" sa se strice ceva .. e de rau ,mai da unele erori din cauza asta ciclistica excelenta,franele BELEA,V uite de aia n-are ursu coada:) nu ai spus nimic concret, nu ai punctat nimic. asta inseamna sa te lasi prada forumurilor,vorbelor '' auzitelor ", etc... La ce auzisem eu despre RSV, dinainte sa-mi cumpar.......daca era sa plec urechea........cred ca fugeam de ea ca de dracu'. Insa am preferat sa-mi ascult mintea si instinctul si sa am incredere in argumente logice,pertinente si argumentate,atunci cand iau decizia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 (editat) uite de aia n-are ursu coada:) nu ai spus nimic concret, nu ai punctat nimic. asta inseamna sa te lasi prada forumurilor,vorbelor '' auzitelor ", etc... La ce auzisem eu despre RSV, dinainte sa-mi cumpar.......daca era sa plec urechea........cred ca fugeam de ea ca de dracu'. Insa am preferat sa-mi ascult mintea si instinctul si sa am incredere in argumente logice,pertinente si argumentate,atunci cand iau decizia. Scuza-mi ignoranta..nu tie ti-a crapat motorul ?ai reparat mai mult la dansa decat te-ai dat .despre ce vorbim @lexysexy ..modelul 2004 a avut un recall..a avut probleme la bascula..jos ,in locul unde vine standerul. vezi sa nu fie crapat...mai are un "bug" cunoscut ->probleme cu frana spate (??intra aer in instalatie??sau cv de genu) Editat Iunie 20, 2013 de serious sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 a spart motorul saracu chiar de 2 ori nu o singura data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 (editat) si uite cum din auzite toate se intampla! ai avut saracu de tine numai probleme cu ea dar ele sunt niste motoare rezistente in adevaratul sens al cuvantului, vezi ce se intampla pe bikeshop! Editat Iunie 20, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Salut, RSV 2005, simplu nu MILLE, am avut motoreta 2 saptamani sa ma dau cu ea si sa o cumpar daca vreau..... Am luat motoretuta din garajul prietenului meu cu 2800 km pe bord, km "reali" teoretic, mobra avea cauciucurile de serie (Michelin Pilot Sport). In oras mobra e un vis, cuplu de-ti rupe capul, manevrabilitate, frane Brembo... excelenta...pana incepe sa se incinga si atunci mori... Am decis sa nu iau motoreta si dupa cateva saptamani am trecut din nou pe la prietenul meu cu treaba. Intamplator mobra era pornita in curte si pe bord erau 600km!!!!!!!!!!! L-am intrebat care-i faza si mi-a zis ca bordul s-a resetat singur... nu stiu ce sa mai zic dar am citit apoi pe forumuri de afara ca se mai intampla sa se reseteze computerul de bord, o sa caut link sa pun aici. Am vrut intr-o vreme sa-mi iau o Aprilia tocmai pt caracterul ei (motor in V, ciclistica, frane) dar dupa toate rewiev-rile citite si experienta cu asta din 2005 am renuntat. Poate a fost asta cu ghinion dar mai bine raman pe o japoneza "fara suflet" decat pe o italianca cu prea multa personalitate Sper ca n-am deranjat pe nimeni, Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 (editat) imi pare sincer rau ca nu gasesc articolul citit in legatura cu chestia cu resetatul bordului insa mi-am adus aminte de altul http://www.apriliaforum.com/forums/archive/index.php/t-213594.html am sapat si eu ceva pe forumul lor pt fiecare cumparare cand a fost cazul ,pt un rsv4 nu cred ca se poate spune NU Editat Iunie 20, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian X Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Scuza-mi ignoranta..nu tie ti-a crapat motorul ?ai reparat mai mult la dansa decat te-ai dat .despre ce vorbim @lexysexy ..modelul 2004 a avut un recall..a avut probleme la bascula..jos ,in locul unde vine standerul. vezi sa nu fie crapat...mai are un "bug" cunoscut ->probleme cu frana spate (??intra aer in instalatie??sau cv de genu) Problema pe care am avut-o eu nu am identificat-o nici acum, la vechiul motor. Am inlocuit motorul de pe ea (2002) cu unul 2003. Intr-adevar,esti foarte ignorant si nu cunosti detaliile, insa faci afirmatii. Vrei sa-ti spun cu cat am cumparat motorul complet, de pe 2003? Cu 800 RON. Iar schimbul de motor l-am facut in iarna, Ianuarie. Deci afirmatia ta ca "mai mult am reparat la dansa" n-are nici o valoare. Din Iunie anu trecut de cand o am am cel putin vreo 13-14 mii de km cu ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian X Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 (editat) a spart motorul saracu chiar de 2 ori nu o singura data afirmatia asta ma va determina sa nu ma mai afund in discutii contradictorii cu tine.. probleme la motor am avut o singura data,anul trecut. anul asta m-am accidentat eu singur,si implicit mi-am accidentat si motorul.. ca fapt divers, daca tot ar fi asa problematica Aprilia, cum iti explici ca atunci cand am avut problema aia la motor, am decis sa schimb motorul,in loc sa o dezmembrez? (mai ales ca as fi luat mai multi bani pe ea bucati,decat intreaga). Cum iti explici ca si acum,dupa ce m-am botit, iarasi am reparat-o, in loc sa o vand. o fi asa proasta de o pastrez? Editat Iunie 20, 2013 de Adrian X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 (editat) nu stiam mai Adrian ca ai avut inca un accident,Doamne fereste ma retrag,tind sa cred ca nici macar nu e vina motoarelor si motocicletelor tale ci tu esti problema lor .. glumesc nu am zis si noi nimic sa ne spui BRAVO,mereu ne-ai mustrat ,pai e frumos ? ) ce numar avea Gica Contra de la nationala? Editat Iunie 20, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian X Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 nu stiam mai Adrian ca ai avut inca un accident,Doamne fereste ma retrag,tind sa cred ca nici macar nu e vina motoarelor si motocicletelor tale ci tu esti problema lor .. glumesc nu am zis si noi nimic sa ne spui BRAVO,mereu ne-ai mustrat ,pai e frumos ? ) ce numar avea Gica Contra de la nationala? mai cmd,in mare parte ai dreptate, am fost de prea multe ori bou sunt in curs de schimbare. prefer sa ma bucur de motor de acu', decat de ghips sau alte tampenii :* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 de exemplarul asta ziceam ca a aparut dupa ce mi-am luat k5`ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.