JAGI Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 Vise placute in continuare. Daca ai sti citi cai are la roata un SBK! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZBG Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 Din tot ce-am citit recent un singur lucru nu inteleg. Renteaza sa bagi atatia bani intr-un motor fabricatie 2000-2003 ? Sunt fan RSV, imi plac,dar cand te gandesti ca duci toate sutele alea de euro (sau chiar mii) pe strazile astea jegoase,pline de gropi si cretini... Motocicletele sunt niste obiecte foarte usor predispuse la daune.. Oricum cine-si ia motor V2 nu si-l ia in general ca sa faca liniute, si-l ia pt feeling-ul total care-l da motorul de la sunet,vibratii,cuplu,etc .. tot. Uneori aceste senzatii cantaresc MULT mai mult decat a batepe-un tur de pista un "R6"... Eu am avut un VTR F si nu as alege nici un 600 4 in linie fata de VTR ul lenes de 110 cai sincer... si la cele 192 kg avea o ciclistica de admirat, parerea mea.. Cei fara de experienta (printre care ma numar si eu,dar si majoritatea) ar trebui sa invatam ca uneori la un nivel scazut de experienta pe 2 roti, un motor de 3000 eur iti aduce aceeasi satisfactie ca unul de 10.000 daca esti fricos si NU stii sa-l folosesti si doar il exploatezi cu mult sub limita la ce stie el.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 Recunosc, nu am vazut personal un 700m intre un RSV si un R6 (si nici nu am vorbit cu piloti profesionisti) si de-asta nu sunt asa categoric. Dar din nou, imi vine greu sa cred ca un V2 de 1000cc este batut pe un tur de circuit (si nu la un 0-700m in linie dreapta) de un 4L de 600cc. Si apoi, in 2006 nu mai era Mille, ci 1000R si 1000R Factory, cu vreo 140 de caluti la maneta si echipat mult mai bine ca un R6. Acelasi pilot, pe un tur de circuit nu cred ca are cum sa scoata un timp mai bun cu un 4L japonez de 600. Si da si nu. In primul rand pentru ca motocicletele de Superstock au modificari in mare parte orientate spre siguranta pe circuit, nu spre performanta. Practic, fata de o motocicleta din fabrica au frane mai bune, centrala remap-uita, filtru sport, evacuare complet goala si carene mai speciale, gandite sa retina fluidele din motor in caz ca e nevoie. Astea sunt modificari destul de "light" dupa parerea mea. Apoi gandeste-te ca sunt constructori care scot modele in serii limitate si foarte performante doar ca sa poata concura cu ele in SBK. Alea, cu modificari minime, le aduci la aceleasi performante cu un SBK de campionat mondial. Cel mai elocvent exemplu este Ducati, care fac asta de mult timp (actualul 1198 SP e un superbike cu faruri si oglinzi), dar nicidecum singurul. Inclusiv Yamaha a practicat politica asta cu YZF R7. Imi pare rau de ei doar suspensiile te ajung la un motor de sbk peste 20k..vreau sa vad seria aia limitata ce face fata unui motor de sbk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 (editat) NOS am spus mai sus, am un prieten cu un evo 9 cu 560 de cai. anul trecut avea 340. cu rf-ul modificat nu il faceam de pe loc decat daca plecam perfect si schimbam perfect. de fapt erau egale, cine pleca primul ala ajungea la finish. si gandeste-te ca rf-ul are 235 de kile si dupa modificare (750cc) teoretic are 120 de cai. practic dracu' stie da' oricum al naibii de aproape de mille eu cu banditul 650 S de 78 cai vs un ursulet 390 cai , pana la 130 egali , poate o motocicleta in fata cand plecam bine , iar tu cu (sa zicem) 120 cai stai langa evo cu 340 cai , singura explicatie pe care o vad eu este ca nu ai nici pe departe 120 cai e adevarat ca ursu ala nu punea toata puterea jos de pe loc , iar dupa 160 manca asfaltul dar totusi bandit s la gol 200 kg Editat Februarie 2, 2011 de gabi88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCS911 Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 Cand am sa vad loganul taxi tunat (filtru+toba goala+remapare+frane mai bune+eleroane racing) concurand la WTCC, atunci ma bag inscriu si eu la SBK. Am un vecin cu firma de aparate de cafea care a zis ca ma sponsorizeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 (editat) RSV 1000 e o motocicleta buna in general, marele neajuns e lipsa mare a puterii. Orice i-ai face nu poate concura la liniutze. La circuit , pe liniile drepte ia bataie si de la un R6. Am vazut mai multe RSV-uri pe circuit anii astia. Daca tineti mortish sa aveti mai multi cai , schimbati modelul/ La Dyno pe stand ajung undeva la 125cai/roata. corect. stock are chiar 118 cai la roata. o ajuta cuplul in schimb. acum cu ce modificari am eu pe ea ma astept la un 145-150 real. fara nos, evident dar ala nu conteaza decat in linie dreapta. Vorbesti din carti. Suie-te in masina, avion si ajungi la circuite mai intii. Eu spun din ce am vazut si ce am vorbit cu piloti de RSV(NU RSV4). Ti-e greu sa crezi ca ia bataie in 700m de la un R6/2006? Mergi personal si edifica-te. Motocicletele din SBK nu au absolut nici o legatura cu ceea ce avem noi pamintenii de rind. Cu citeva mii de euro ne putem apropia de cele de Superststock. Nu-ti iei Aprilia pt liniutze? Sint destui care citesc ca tine pe net toata ziua si pun botul, nu-i stii tu pe toti. In concluzie, postul meu era adresat celor care au Aprilia RSV si vor putere mai mare. RSV mai au un punct slab, ating prea repede cu carenajul de asfalt. eu am facut liniutza cu r6 2001. un pilot cu vreo 20.000 de km (experienta, am mai mult de 300.000) mai putin ca mine, are (avea atunci cel putin) vreo 30.000 de km pe r6. hmmm... NU! Din tot ce-am citit recent un singur lucru nu inteleg. Renteaza sa bagi atatia bani intr-un motor fabricatie 2000-2003 ?Sunt fan RSV, imi plac,dar cand te gandesti ca duci toate sutele alea de euro (sau chiar mii) pe strazile astea jegoase,pline de gropi si cretini... Motocicletele sunt niste obiecte foarte usor predispuse la daune.. Oricum cine-si ia motor V2 nu si-l ia in general ca sa faca liniute, si-l ia pt feeling-ul total care-l da motorul de la sunet,vibratii,cuplu,etc .. tot. Uneori aceste senzatii cantaresc MULT mai mult decat a batepe-un tur de pista un "R6"... Eu am avut un VTR F si nu as alege nici un 600 4 in linie fata de VTR ul lenes de 110 cai sincer... si la cele 192 kg avea o ciclistica de admirat, parerea mea.. Cei fara de experienta (printre care ma numar si eu,dar si majoritatea) ar trebui sa invatam ca uneori la un nivel scazut de experienta pe 2 roti, un motor de 3000 eur iti aduce aceeasi satisfactie ca unul de 10.000 daca esti fricos si NU stii sa-l folosesti si doar il exploatezi cu mult sub limita la ce stie el.... iti spun chiar eu: nu, nu merita sa bagi atatia bani intr-un motor (oricare ar fi el) daca: 1: nu participi la curse (ceea ce eu nu fac, doar ocazionalale "liniutze" care imi plac sincer sau cateodata selena si amckart, de vreo 11-12 ori pe an. anul asta am zis ca merg si pe serres daca am timp) 2:am si banii (oarecum) necesari si timpul. e o dambla de-a mea... 3:vtr-f nu se compara cu rsv-ul la nimic... eu cu banditul 650 S de 78 cai vs un ursulet 390 cai , pana la 130 egali , poate o motocicleta in fata cand plecam bine , iar tu cu (sa zicem) 120 cai stai langa evo cu 340 cai , singura explicatie pe care o vad eu este ca nu ai nici pe departe 120 cai e adevarat ca ursu ala nu punea toata puterea jos de pe loc , iar dupa 160 manca asfaltul dar totusi bandit s la gol 200 kg pe langa faptul ca am spus teoretic maxim 120 de cai ursuletul nu este 4x4 si (aproape) sigur nu are aceeasi greutate cu evo-ul ala. ala in afara de 4 boxe si un "cas" nu mai are nimic in el, are doar 2 scaune, aerul a disparut, bordul nu mai e (are doar turometru si vitezometru, nici alea stock). suspensii schimbate (probabil si mai usoare pe langa faptul ca-s mai performante), capota de carbon, "portbagajul" de carbon si inca alte cateva chestii pe care nu mi le auc aminte. p.s. 235 de kile la gol... plus eu care cu tot cu echipament am 75 -76 de kile, depinde de cantar... Editat Februarie 2, 2011 de stress_L&P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZBG Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 (editat) Stress: VTR F ul si RSV ul sunt diferite in sensul cum CBR F ul e diferit de RR si cum VTR F ul e diferit fata de SP....nu poti spune ca nu se compara la nimic pt ca asta ar insinua ca nu e bun de nimic VTR F ul...... Cunosc pe cineva cu RSV si per total, ca mentenanta,e mai usor de intretinut honda (VTR F ul). Nu ma refer la idioteniile gen honda e honda. Ci faptul ca VTR ul e carburatie, RSV ul e injectie, si apoi partea de electronica, e putin mai problematica la RSV decat la VTR. Daca vrei un V2 cu valente sportive, clar RSV sau VTR SP. Daca vrei un V2 fara pretentii de sportiva cine stie ce, VTR F e o alegere f ok. Pacat ca nu au facut si Suzuki un urmas dupa TLR si au ramas daor cu SV ul,care este un TLS mai modern doar (ciclistica revizuita, suspensia revizuita....etc) Totusi ,la fel ca si PzKpfW, refuz sa cred ca un RSV stock (modelul '99 - '03) poate fi facut pe un circuit de catre un R6 sau alt supersport 600 (din acelasi an sau pana in 2005 sa zicem,ca an de fabricatie...). Presupunand ca pilotii sunt 'identici' ca skill. RSV ul are cuplul mult mai mare ca 600 si mai de jos,il atinge mai rapid, spre deosebire de R6 cre tre sa-si duca turatiile mai sus ca sa-si atinga cuplul... (parerea mea umila).. Editat Februarie 2, 2011 de ZBG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 (editat) @ZBG si cu presupune mai multa mentenanta injectia decat carburatoarele? @Stress ) am citit postul tau de acum o luna legat de ce are Mille fata de japoneze de aceeasi generatie de pe topicul cu Apriliile. Cat m-au chinuit toate detaliile alea la alegerea motorului anul trecut. Cand vad un anunt cu un 03 R salivez de fiecare data... Mi-as face o colectie de vreo 15 motoare mai mult sau mai putin sport sa nici nu mai stiu pe care sa urc. Editat Februarie 2, 2011 de mistery Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZBG Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 mistery: ma refer ca daca ti se strica ceva la carburatie, nu e nevoie de rocket science sa o repari (nu tu personal,ci un mecanic), in schimb la injectie e mai complicat si scump (acu' depinde ce-ti pica la ea). si apropos, cat costa un 954 acum cred ca-ti poti lua un RSV (chiar R) . Desi sunt diferite ca stil/abordare, cred ca mai multa senzatie ti-ar oferi RSV ul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 pe langa faptul ca am spus teoretic maxim 120 de cai ursuletul nu este 4x4 si (aproape) sigur nu are aceeasi greutate cu evo-ul ala. ala in afara de 4 boxe si un "cas" nu mai are nimic in el, are doar 2 scaune, aerul a disparut, bordul nu mai e (are doar turometru si vitezometru, nici alea stock). suspensii schimbate (probabil si mai usoare pe langa faptul ca-s mai performante), capota de carbon, "portbagajul" de carbon si inca alte cateva chestii pe care nu mi le auc aminte. p.s. 235 de kile la gol... plus eu care cu tot cu echipament am 75 -76 de kile, depinde de cantar... banuiam ca e 4x4 dar nu banuiam ca nu mai are nimic in el , in cazul asta la 560 de cai e nenorocire masina scuze de off, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZBG Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...006-351136.html RSV ul asta mi se pare dement, daca anuntul o fi pe bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 RSV pot sa iau linistit dar model 2001 inainte de updateuri. R-ul bate putin mai sus decat bugetul meu. Nu cu mult dar nici nu am vrut sa ma intind la full amateur race bike. Nu avea si nu are rost. Factory-ul din anunt e prea bun sa fie adevarat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZBG Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 Modelul de 2001 e foarte ok, are multe imbunatatiri fata de 99/00. R ul intr-adevar are multe extras, dar care se 'vad' daca stii sa te dai cu el. (jantele usoare pt handling mai bun,rear shock + furca ohlins,etc). Ai gandit-o bine vis a vis cu 'intinsul',dar RSV ul nu e full amateur race bike. cred ca toate din clasa ei (adica superbike) (Cum e ZX10, R1, Fireblade, GSXR 1000, VTR SP2, Ducati 999/1098/1198, S1000RR etc). Iar anuntul,hmmm nu e chiar 'super afacere'. Adica e un pret bun, clar, dar nu e chiar asa suspect... Oricum e pericol motereta aia,cat de misto e.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 Vise placute in continuare. Daca ai sti citi cai are la roata un SBK! 1. Nu, nu stiu exact, dar cum sunt date confidentiale nu cred ca stie nimeni precis, in afara de mecanicii fiecarei echipe. Probabil au in jur de 200 de cai la roata, avand in vedere ca cele de MotoGP au vreo 240... 2. Puterea nu inseamna tot. De-asta Honda VTR si Ducati 916/996 au castigat campionate de WSBK la rand luptandu-se cu motoare 4L mai puternice. doar suspensiile te ajung la un motor de sbk peste 20k..vreau sa vad seria aia limitata ce face fata unui motor de sbk Incearca un Ducati 1198R Corse (43.000$) cu evacuare de circuit, slick-uri si setare facuta de un inginer de cursa. Iar ca sa bati o motocicleta de WSBK, incerca un Desmosedici RR (50.000 euro), in aceeasi configuratie de competitie. (...) Oricum cine-si ia motor V2 nu si-l ia in general ca sa faca liniute, si-l ia pt feeling-ul total care-l da motorul de la sunet,vibratii,cuplu,etc .. tot. Uneori aceste senzatii cantaresc MULT mai mult decat a batepe-un tur de pista un "R6"... Uite ca mai sunt oameni care inteleg esenta V-ului... 1000R si 1000R Factory sunt niste superbitati. Chiar daca sunt umilite de un R6 2010 pe un 0-1000m in linie drepata. Deja nu-ti mai pasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZBG Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 1000R si 1000R Factory sunt niste superbitati. Chiar daca sunt umilite de un R6 2010 pe un 0-1000m in linie drepata. Deja nu-ti mai pasa Permite-mi sa intervin. Drag racing ul (liniutele se fac la quarter mile (1/4 mile). De obicei la specificatii se da acest timp (precum si viteza maxima atinsa in acel quarter (sfert de mila). Deci 1000mm e irelevant (pentru mine mai ales). Cred ca un V2 gen VTR SP, RSV R , Ducati 1198/1098/999 are acceleratie mai buna ca un 4L (nu neaparat pe quarter mile). Dar avand vedere de cum e linia cuplului si felul cum trage in fiecare treapta, V2 ul poate furniza o repriza de acceleratie mai buna decat 4L,care e fortat sa fie intr-un anume regim de turatii ca sa poata oferi un cuplu bun. Daca aberez, corectati-ma (dar cu argumente, nu penibilitati). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 Nu vad care e rostul acestor comparatii. Mille R si 1198 R nu prea se compara din cauza diferentei de varsta. La fel nici una nu se compara cu o japoneza din aceleasi perioade. Nissan GTR scoate timp mai bun pe Nurburgring decat majoritatea exoticelor din Italia si Germania. Explicati detinatorilor de Ferrari, Lambo si Porsche ca au niste gunoaie. Explica-i detinatorului de GTR ca masina lui mai rapida decat un LP640 este un gunoi ca are badge japonez si a costat de 5 ori mai putin decat LPul. Jagi a vazut un R6 sa traga mai bine decat un Mille pe pista... Asa si care e problema asta? Daca toti ne-am lua motoare in functie de care trage mai tare toti am avea ori Busa ori ZZR1400. Daca toti am fi raceri de pista si am vrea motorul care trage cel mai bine pe pista toti am fi avut ZX-10R pana acum sau S1000RR daca vorbim de 2010+. Un prieten e sofer pe un sprinter care are platforma in spate cu o coperetina facuta din materiale plastice. Coeficient aerodinamic = ~151,23. DEpaseste cu ea in pe e60 in Padurea Bogatii Bmwuri, Audiuri si Mercedesuri(masinile mici) tot timpul. Rezulta ca a) Sprinterul trage mai bine decat seria5, A6 si E classe; toti posesorii de sedanuri scumpe cu motoare mari trebuie sa isi apere masinile pe forumuri de soferii nebuni de dube sau sa isi cumpara dube ca alea trag mai bine. Sunt curios cati dintre noi a cumparat motocicleta in functie de cp/kg, ETA la 1/4 mila, timpul cel mai bun atins de mobra lui in cursele de profesionisti de pe Sport TV si alti termeni de comparatie atat de des folositi in revistele moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 mistery - Ai perfecta dreptate. Eu am iesit un pic din topic si am palavragit despre WSBK & Co. Bottom line: RSV Mille e o motoreta foarte tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZBG Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 mistery ce-ai scris tu sunt niste aberatii puerile (no offense). N-a tras nimeni concluziile pe care le sugerezi tu. Nu a comparat nimeni un 1198R care e vreo 30 mii de euro,sau cat dracu o fi, cu RSV 1000R. Ideea era ca V2 urile au un cuplu si o acceleratie destul de buna (si am cerut,daca sunt contrazis, cu argumente pertinente,nu aberatii puerile). E foarte normal sa compari cum se comporta pe pista un R6 cu un RSV, e chiar foarte pertinent. Sunt din aceeasi liga. NU e ca si cum ai compara un Intruder de 1800 cu un 600RR. Asa cum ai comparat si tu GTR cu alte masini italienesti. Si tot la subiect mai era si 'care pe care', intr-un test de 1/4 mile (intre 2-3 V2-uri si niste omologii sai 4L). (asta pt cei care discutau de 4L vs V2 pe pista,drag racing,etc) Cum tu compari GTR cu LP640, care la performante or fi la fel cam (eventual in favoarea nissanului), asa si la motoare putem compara un S1000RR cu un Ducati 1198R, la performante nu cred ca e cine stie ce diferenta intre ele (eventual in favoarea bmw ului).iar ca pret cred ca e cel putin dublu Ducati ul. TOATE comparatiile de genul asta sunt fix o la.ba pt un average RIDER/DRIVER... Cati indivizi cu R6 crezi tu ca sunt care sa scoata untul din ele sau sa zica "da frate, ma dau pe pista si simt ca-i ating limita,si vreau ceva mai 'nimble' & mai puternic" ? Mai degraba apreciez un individ care-si ia un V2 la care chiar admira aproape toate aspectele care-i plac la el (cuplu,ciclistica,sunet, design etc) decat masele care se ingramadesc dupa supersport/superbike 4L. Asa probabil si indivizii care dau o caruta de bani pe un 599 GTO sau nu stiu ce masina ,care pe Nurburgring ia bataie la c.ur de la altele exponential mai ieftine,probabil si le iau din mai multe motive (gen: ca-si permit, ca le place ceea ce le ofera badge ul ferrari (dincolo de pedigree racing, stil, exclusivitate etc) ETC ETC). Ca multe lucruri nu valoreaza in realitate cat costa ,asta-i alta poveste, doar pentru noi cei care nu ne permitem. Cine-si permite,nu are dileme din astea, crede-ma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 mistery - Ai perfecta dreptate. Eu am iesit un pic din topic si am palavragit despre WSBK & Co. Bottom line: RSV Mille e o motoreta foarte tare. Tare si ieftinuta... Cu 2500 gasesti una boboc. Nu m-am dat dar sunt tentat sa-mi iau una avand in vedere diferenta de pret pana la concurenta dorita VTR SP. Personal pot spune ca am evitat Aprilia din cauza lipsei unui service real. Cunosc pe cineva care a trebuit sa-si cumpere alta mobra si pana la urma s-a dat batut in urma unei defectiuni imposibil de gasit(se pare) la noi. Atata timp cat inca nu ma dau banii afara din casa o sa merg pe mana unei japoneze . @ Stres : daca matale erai in vara la Paulesti cu RSV-ul cu toba scoasa si inca mai ai pistoanele in cilindri, respect Aprilia, e mai dura decat ma asteptam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 Sunt curios cati dintre noi a cumparat motocicleta in functie de cp/kg, ETA la 1/4 mila, timpul cel mai bun atins de mobra lui in cursele de profesionisti de pe Sport TV si alti termeni de comparatie atat de des folositi in revistele moto? eu nu am luat-o pentru cp/kg ci pentru tot ce are din fabrica. si pentru ca s-a ivit pur si simplu, nici nu cautam motor. l-a vandut un prieten de-al meu si atat, e fost o decizie de moment. m-a sunat si mi-a zis ca o vinde si in 2 ore eram proaspat proprietar de rsv Tare si ieftinuta... Cu 2500 gasesti una boboc. Nu m-am dat dar sunt tentat sa-mi iau una avand in vedere diferenta de pret pana la concurenta dorita, VTR SP. Personal pot spune ca am evitat Aprilia din cauza lipsei unui service real. Cunosc pe cineva care a trebuit sa-si cumpere alta mobra si pana la urma s-a dat batut in urma unei defectiuni imposibil de gasit(se pare) la noi. Atata timp cat inca nu ma dau banii afara din casa o sa merg pe mana unei japoneze . @ Stres : daca matale erai in vara la Paulesti cu RSV-ul cu toba scoasa si inca mai ai pistoanele in cilindri, respect Aprilia, e mai dura decat ma asteptam! cu 2500 gasesti varianta R. era una pe bikeshop, rosu cu negru. da, eu eram la scena si un tip cu un rr. nu spune respect aprilia ca nu ei au facut motorul. motorul e rotax, austriac. firma rotax face in principal motoare pentru avion deci au tehnologie tata in lumea moto au lucrat cu bmw, aprilia, ktm si inca cateva firme ce nu-mi vin in cap acum. totusi au un punct slab: daca bateria nu e incarcata cum trebuie se duce ambreiajul de pornire relativ repede. daca nu insisti cand o vezi ca nu vrea si incarci bateria sau iei curent de la o masina nu ai treaba cu el. treaba asta se intampla cand mergi foarte mult prin oras, nu are timp sa se incarce bateria la loc. de mers a mers pana i-am schimbat setul, cilindrii si pistoanele originale arata impecabil, chiulasele cu tot ce tine de ele la fel, masurate si testate. si in bord aveam 59000 de km si ceva. stiu motorul de la 21.000, de acum 4 ani de cand l-a luat prietenul asta al meu. cat de reali or fi km nu am idee dar nah... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 Am scris initial o gramada de linii in care am incercat sa explic de ce 600 nu se pupa cu 1000 dar mi-am dat seama ca oricum nu intelegi si nici nu vrei asa ca nu are rost. Am vrut sa iti explic si faptul ca nu toata lumea pe 4L se crede zeu moto si vrea 1000 doar pentru ca 600 nu e destul de tare pentru skillul lui. Am vazut pe alt topic aici ca si acolo tu stii ce stii si altceva nu te intereseaza asa ca nici aici nu are rost. V2urile o fi motoare ceva mai rare si mai interesante pentru unii dar nici char asa speciale nu sunt cum le idolatrizeaza unii. Sincer nu prefer nici una peste cealalta. M-am decis cu greu intre RSV si CBR. Caii putere au fost cea mai mica problema a mea in alegerea aia. Sa ai spor cu VTRul ca e motor fainutz si ala, pacat ca are rezervorul mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 4, 2011 Share Postat Februarie 4, 2011 Tare si ieftinuta... Cu 2500 gasesti una boboc. Nu m-am dat dar sunt tentat sa-mi iau una avand in vedere diferenta de pret pana la concurenta dorita VTR SP. Personal pot spune ca am evitat Aprilia din cauza lipsei unui service real. Cunosc pe cineva care a trebuit sa-si cumpere alta mobra si pana la urma s-a dat batut in urma unei defectiuni imposibil de gasit(se pare) la noi. Atata timp cat inca nu ma dau banii afara din casa o sa merg pe mana unei japoneze . @ Stres : daca matale erai in vara la Paulesti cu RSV-ul cu toba scoasa si inca mai ai pistoanele in cilindri, respect Aprilia, e mai dura decat ma asteptam! am uitat sa te intreb: ce simptome avea motocicleta prietenului tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 4, 2011 Share Postat Februarie 4, 2011 am uitat sa te intreb: ce simptome avea motocicleta prietenului tau? Nu e un prieten, e un tip cu care ma tot intersectam pe la diverse service-uri, ultima oara l-am vazut acum 2 ani si ceva cand eram cu Blade-ul in service si schimbam lantul , parca. Cert e ca de fiecare data l-am auzit ca s-a plans de faptul ca avea mobra in service la United de un an si inca nu ii dadusera de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 4, 2011 Share Postat Februarie 4, 2011 Nu e un prieten, e un tip cu care ma tot intersectam pe la diverse service-uri, ultima oara l-am vazut acum 2 ani si ceva cand eram cu Blade-ul in service si schimbam lantul , parca. Cert e ca de fiecare data l-am auzit ca s-a plans de faptul ca avea mobra in service la United de un an si inca nu ii dadusera de cap. din pacate am auzit mai multe de united. totusi nu imi pot da seama ce poate avea un motor sa nu-i dai de cap in maxim 2 zile... in fine! on-track: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZBG Postat Februarie 4, 2011 Share Postat Februarie 4, 2011 Pai cum zice si stress, sunt atatia care stau cu mobrele in service mult si bine,indiferent ca-s honde,kawa sau ducati... n-are treaba cu mobra/modelul,ci cu 'service ul'.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.