Sari la conținut

Despre hidrogen (combustibil)


TNG
 Share

Postări Recomandate

PE MASINA FUNCTIONEAZA ASA CA CIOCU MIC SI JOC DE GLEZNE BAJETII...randamentul a crescut cam cu 30% sa nu zic 40...

 

urmeaza proiectul pe mobra :banana: costuri de productie, in mare cam 300 de euro cu toate sistemele de securizare...

momentan nu am vreme de proiect dar odata bifat pe creier palapie becu rosu :)) deci, in curand pe ecrane

 

300e= 230litri benzina... se amortizeaza in jumate de sezon, zic eu...

 

cum adica a crescut randamentul cu 30-40%?????????????????????????????????????? :eek:

 

Prin randament se înțelege, un raport subunitar a două mărimi fizice scalare conservative (putere, energie, masă, sarcină electrică) care măsoară cât dintr-o anumită mărime a fost folosită util.

Randamentul unui motor otto este in jur de 25%, al unui diesel in jur de 40%, vorbind de cele mai performante. daca tu ai ajuns cu un randament la un motor de 80% esti tare nene. ce bmw mercedes sau honda, sau care o fi, care abia daca ating randamente de 40%. tu ai gasit formula pentru 80%!

 

viata ta e in pericol deja !te-or vina marii motoristi, petrolistii te vor asasina, masonii harapi te vor spinzura, marea finanta si conspiratie te vor cauta !

io ma-s ascunde vai de tine si de viata ta!

daca chiar acum te uiti pe geam, cred ca deja ai pointerul de la un laser atintit pe tine.

 

muahahahahahaha :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 155
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bah, un mare procentaj al raspunsurilor tale, domnu bec, sunt off topic sau de zazanie... asta e, daca a venit iarna si nu va mai dati cu motoreta... stati pi forum si faceti discutii degeaba.

 

nu am propus nimanui sa cumpere asa ceva, costa vreo 600 euro gata facut asa ca na, du-te si ia-ti din germania.

exista oameni care au testat produsul si chiar functioneaza, acum daca voi nu vreti sa credeti...parerea voastra, dar cum imi puteti spune ca nu merge cand eu il am in fata si voi l-ati vazut doar la tv :unsure:

 

motorul otto are peste suta de ani daca nu ma insel asa ca... se poate upgrada.

 

in trecut daca faceai o treaba desteapta te ardeau pe rug si iti comfiscau materialele, vrajitorie cica, acum te critica pe forum :)))

 

faceti divaisu' demonstrati ca NU FUNCTIONEAZA si va arat unde ati gresit, pana atunci ciocu mic ca stricati discutia si nu e frumos.

 

bai bec, m-am gandit sa te tepuiesc, vrei??? da nu stiu cu ce, da-mi o idee!

 

instalatia se poate monta si peste cea de GPL, presupun ca nu se supara nimeni daca consuma mai putin gpl :friends:

 

 

testele au fost facute pe o toyota rav4 cu gpl ;)

 

@chv: te pup din mers , PUBLICITATE :wave:

fara instalatie de h 50ron-gpl=100km, cu instalatie 140... explica matale

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citind topicul imi aduc aminte de "mari intelepi" de acum cateva secole care sustineau sus si tare ca obiecte mai grele decat aerul nu pot zbura, dar in acelasi timp vedeau permanent pasari zburand. Oameni buni, daca a fost facut si merge, si nu a fost doar colegul Stulewa ci si de altii (vezi filmulet postat de mine, etc.) de ce nu vreti sa intelegeti ca astfel se poate obtine o economie la consumul de carburant? Adica tre sa vina un nene savant, care sa faca studii ce se intind pe durata a catorva ani eventual, si sa scrie un raport de 1000 de pagini ca sa acceptati ideea? Inca nu credeti ca majoritatea chestiilor care le luam azi de bune au fost facute printr-un garaj initial, cu putini bani si fara publicitate? Eu unul sunt de parere ca orice am putea face sa le scadem profiturile mastodontilor petrolisti merita incercat, mai ales ca acel profit ar ajunge si in buzunarul nostru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu bah, doar spun ce cred si cred ce spun.

 

tu vii si trantesti supozitii si afirmatii NEfondate (din "laboratoare") si experimente cu benzina de 50lei ... si ai si tupeul sa te ia cineva in serios.

 

cum ai masurat consumul de combustibil???? (te-ai uitat in portofel dupa 140km???) in exact acelasi regim de turatie si load????

ai masurat puterea dezvoltata? inainte si dupa inventia lumii?

 

pana nu aduci date concrete, ma scuzi dar asta ramane un VECHI internet hoax.

 

e clar ca esti pe partea cealalta a fileului...

frate, nu ma apuc sa scriu romane doar ca sa bifeze unul-doi ca tine la sfarsit si sa imi dea dreptate dupa care sa se mute la alt scandal ca aici si-au luat-o peste bot.

stai cuminte in banca ta ca nu ai cum sa imi demonstrezi ca nu merge porcaria cand eu o am in fatza si tu vorbesti din bazme(presupun)

 

ai incercat instalatia? de ce probleme te-ai lovit la constructia ei? cum putem invata ceva din experienta ta... si lista poate continua

 

pana acum a fost o discutie interesanta si s-au pus probleme de functionare/fiabilitate/randament etc.eu am aflat aici de masinile din state care merg exclusiv pe H ce se gaseste in statii de alimentare gen gpl de exemplu. au fost destui oameni interesati de chestia asta deci inseamna ca are o oarecare importanta.

 

mi-as fi dorit sa ramana la acelas nivel dar... MULTUMIM BEC :friends:

 

Noi nu avem bani de invetitii in cercetare ca sa te satisfacem intelectual pe matale, bagam si noi de 500 de mi si incercam. putem aproxima un consum si daca ai fi citit tot topicul ai fi vazut ca inca sunt in probe, deci inca nu s-a incheiat, la prima masuratoare a iesit bine, la a doua bine... fi si tu util, da-ne bani de benzina si te trecem pe placheta la mari investitori :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot nu ne-ai spus daca ai incercat...

 

 

da, da da cu cat mai multi oameni interesanti cu atat mai multi clienti pentru tine..." ce vremuri... un borcan 3 furtune si o cutie cu 4 fire luam 300 de euro la bizoni" , la batranete cu asta te vei lauda.

 

 

tinere, am estimat un cost de productie artizanala, nu mi-am exprimat intentia de a vinde instalatia... vrei sa iti faci, te ajut, iti expic, asa depasit cum sunt eu...

 

am cu ce ma lauda stai tu linistit :))

ps: pentru tine e 1000e ;)

 

 

macane si tu pe alt topic, nu de alta dar esti plictisitor si avem de povsetit neste treburi p-acilea...

 

NU SE POATE, NU SE POATE

 

ia zile mai bec si la prostii aia de la us ca nu se poate... ce sa-i faci tehnologia ajunge mai greu la noi...

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bah, un mare procentaj al raspunsurilor tale, domnu bec, sunt off topic sau de zazanie... asta e, daca a venit iarna si nu va mai dati cu motoreta... stati pi forum si faceti discutii degeaba.

 

nu am propus nimanui sa cumpere asa ceva, costa vreo 600 euro gata facut asa ca na, du-te si ia-ti din germania.

exista oameni care au testat produsul si chiar functioneaza, acum daca voi nu vreti sa credeti...parerea voastra, dar cum imi puteti spune ca nu merge cand eu il am in fata si voi l-ati vazut doar la tv :unsure:

 

motorul otto are peste suta de ani daca nu ma insel asa ca... se poate upgrada.

 

in trecut daca faceai o treaba desteapta te ardeau pe rug si iti comfiscau materialele, vrajitorie cica, acum te critica pe forum :)))

 

faceti divaisu' demonstrati ca NU FUNCTIONEAZA si va arat unde ati gresit, pana atunci ciocu mic ca stricati discutia si nu e frumos.

 

bai bec, m-am gandit sa te tepuiesc, vrei??? da nu stiu cu ce, da-mi o idee!

 

instalatia se poate monta si peste cea de GPL, presupun ca nu se supara nimeni daca consuma mai putin gpl :friends:

 

 

testele au fost facute pe o toyota rav4 cu gpl ;)

 

@chv: te pup din mers , PUBLICITATE :wave:

fara instalatie de h 50ron-gpl=100km, cu instalatie 140... explica matale

 

toyota rav 4 cu gpl? cum e aia?

iar pacanete cu ce ai "invetat" tu e plin netu' de ele la 400 lei. ia vezi:

http://www.instalatiihidrogen.ro/

iar daca te uiti ce explicatii iti dau, ramii masca. asta daca ai cit de cit habar de mecanica, chimie, fizica...

 

ia fiti atenti: . Ce inseamna HHO?

 

HHO consista in doua parti de Hidrogen si una de Oxigen. Molecula aditionala de Oxigen face HHO mai combustibil decat Hidrogenul pur.

 

pai, din ce imi mai amintesc eu de pe la scoala H2O sau HHO cum zic ei, e APA, nene...

Editat de chv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io zic sa lasati privitu de sus... sa nu ametiti.

 

HHO e denumita apa desfacuta prin hidroliza aia ciudata tocmai ca sa nu fie confundata cu H2O...

 

 

parerea mea...

 

lumea e mult mai ciudata decit au ajuns sa creada copiii batrini care si-au pus mainile in sin si au zis (mereu)... gata... totul e descoperit.

 

in rest...

 

:friends:

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toyota rav 4 cu gpl? cum e aia?

iar pacanete cu ce ai "invetat" tu e plin netu' de ele la 400 lei. ia vezi:

http://www.instalatiihidrogen.ro/

iar daca te uiti ce explicatii iti dau, ramii masca. asta daca ai cit de cit habar de mecanica, chimie, fizica...

 

ia fiti atenti: . Ce inseamna HHO?

 

HHO consista in doua parti de Hidrogen si una de Oxigen. Molecula aditionala de Oxigen face HHO mai combustibil decat Hidrogenul pur.

 

pai, din ce imi mai amintesc eu de pe la scoala H2O sau HHO cum zic ei, e APA, nene...

 

rav 4 e d-aia cu butelie, mai faci un pui la rotisor, mai mergi 100 de km... nu pot sa cred ca nu ai auzit de instalatii gpl(gaz petrol lichefiat)

vezi cum ai fost tu smecher si te-ai facut singur lambada...400ron e senzorul pentru "pacalirea" sondei lambda, ala nu produce h... deh acu ce sa iti faca daca postezi fara sa citesti ce s-a scris inainte sau ce s-a scris pe pagina pe care chiar tu ai link-uito.

 

mersi oricum de link, chiar tre sa iau ceva piese de la bajetii astia.

 

uraaaaa, o umbra de inteligenta, h2o=apa pfff ce tare esti si ce memorie ai, nu m-as fi gandit niciodata .... am o vaga banuiala ca hho nu e h2o ;)

 

 

scuzati tonul ironic dar azi n-am iesit din casa si o cam iau pe aratura.

 

 

daca chiar va pasioneaza treaba asta stiti unde am garajul, veniti sa vedeti cu ochisorii vostri si dupaia bem si o bere :friends:

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt domnul cu HHO=apa,HHO e apa cam la fel cum 2 rosii si un castravete=salata.

Daca bagi curent in apa,(experiment pe care l-am vazut live in cls.7 la chimie),apa se "evapora" (impropriu spus),adica se desparte hidrogenul de oxigen,nu mai sunt in concubinaj cum sunt in celebra formula H2).Nemaifiind in concubinaj,cele 2 elemente exista in continuare,nu au disparut la trecerea curentului prin ele,ci molecula de apa se desparte in 2molecule de H si una de O=HHO.Gazul rezultat e f inflamabil (hidrogenul arde grav,iar oxigenul intretine arderea,hraneste focul ca sa zic asa).Gazul rezultat se baga in filtrul de aer si de aici in motor.Suspectez ca randamentul motor e mai mare,pt ca motorul e si hranit cu O.Pe acelasi sistem de hranire cu O functioneaza si celebrul NOS (gazul ala care te face sa razi), o preconceptie (vezi filmul ala de calcat,Fast and Furious) fiind ca gazul e ff inflamabil,el de fapt chiar nu e flamabil,dar prin descompunere "hraneste" motorul cu f mult oxigen si astfel se poate injecta mult mai multa benzina,plus-ul de putere fiind astfel f mare.

 

Personal ii stimez pe toti cei ce construiesc si incearca sisteme alternative gen HHO,spre deosebire de noi restul care stam cu cwru pe scaun in fata calc si dam dictonuri pe-aci.

@ stulewa - respecte :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati calculat cati litri de aer pe minut intra intr-un motor si cati litri de H produce bolboroceala aia? O sa aveti o mare surpriza. Cantitatea e infima. Nici macar la ralanti nu poate sa influenteze functionarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stulewa ... calmeaza-te.

 

scrie tot despre acest fenomen HHO, ignora pe ceilati ca sa avem un topic curat. degeaba explici pe ceilati care nu cred

 

eu construiesc o instalatie pt Ford Bronco II, ma gandeam sa folosesc un invertor, dar nu stiu de care putere sa iau, 500W sau 1000W sau 2000W?

 

PS: vreau sa vizitez garajul tau sa mi arati, daca se poate :cheers: .

PS2: la sonda lamda o sa pun o rezistenta de bobinaj intre 0,5-1V ca sa pot pacali :grinbandit:

 

Ati calculat cati litri de aer pe minut intra intr-un motor si cati litri de H produce bolboroceala aia? O sa aveti o mare surpriza. Cantitatea e infima. Nici macar la ralanti nu poate sa influenteze functionarea.

 

1 Litru de benzina = 3 litri de Hidrogen "lichid"

 

eu am produs 1,5 Litri de HHO la 3 minute pt 6 placi mici de inox... (stiu ca e putin)

 

rabdare..... o sa fac proba pt 16 placi si intr-un final un proiect pt 62 placi..... :grinbandit:

 

PS: un motor diesel consuma stationar cam 1 litru pe ora, cea de benzina nu stiu....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca ai nevoie de invertor, poti folosi cu succes alternatorul masinii, air penrtu a nu il solicita prea tare se utilizeaza acel generator de puls care iti scade amperajul consumat pana la optimizarea sistemului.

exista un maxim de volum hho introdus in motor pentru efectul optim, odata depasita acea cantitate randamentul folosirii instalatiei scade.

 

@cristi db : instalatia ajunge sa produca 2-3litri pe minut, ideea e ca nu ma intereseaza cati litri de aer intra pe minut in camerele de ardere ci compozitia acestuia ;) ai luat aceiasi plasa ca multi altii asociind imbogatirea aerului aspirat cu functionarea motorului bazata doar pe gazul generat de instalatie ;) ceea ce e total gresit.

 

@ crazy angel si alti doritori : numarul meu de telefon este 0735862388 si garajul il am pe centura la Glina, da-ti un semnal cand vreti sa treceti pe la mine :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rav 4 e d-aia cu butelie, mai faci un pui la rotisor, mai mergi 100 de km... nu pot sa cred ca nu ai auzit de instalatii gpl(gaz petrol lichefiat)

vezi cum ai fost tu smecher si te-ai facut singur lambada...400ron e senzorul pentru "pacalirea" sondei lambda, ala nu produce h... deh acu ce sa iti faca daca postezi fara sa citesti ce s-a scris inainte sau ce s-a scris pe pagina pe care chiar tu ai link-uito.

 

mersi oricum de link, chiar tre sa iau ceva piese de la bajetii astia.

 

uraaaaa, o umbra de inteligenta, h2o=apa pfff ce tare esti si ce memorie ai, nu m-as fi gandit niciodata .... am o vaga banuiala ca hho nu e h2o ;)

 

 

scuzati tonul ironic dar azi n-am iesit din casa si o cam iau pe aratura.

 

 

 

 

daca chiar va pasioneaza treaba asta stiti unde am garajul, veniti sa vedeti cu ochisorii vostri si dupaia bem si o bere :friends:

 

de cacao te-ai facut tu singur !

ai rav 4 si mergi pe gaz.. tipic manelica.

o si opresti la semnafor sa nu consume, iar farurile le aprinzi numai dupa 12 noaptea sa-ti protejezi bateria ...

m-am lamurit in ce categorie esti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hidrogenul lichid are o densitate de 70g/litru. Un litru de H lichid contine de 4 ori mai putina energie decat un litru de benzina. Sa zicem ca la ralanti un motor consuma 1l de benzina pe ora, deci echivalentul in hidrogen lichid ar fi 4l/h.

Calculeaza singur cat hidrogen produce instalatia, avand in vedere ca hidrogenul gaz are o densitate de 0,089g/l. 3146l/h trebuie sa produca sa poata functiona la ralanti un motor normal cu H. Cati litri produce bolborocul pe ora? Cata benzina consuma un motor in mers? E cam ca un scuipat intr-un ocean cantitatea de gaz produsa.

Editat de cristidb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de cacao te-ai facut tu singur !

ai rav 4 si mergi pe gaz.. tipic manelica.

o si opresti la semnafor sa nu consume, iar farurile le aprinzi numai dupa 12 noaptea sa-ti protejezi bateria ...

m-am lamurit in ce categorie esti.

 

te pupa blondu' ce sa-i faci domle' daca mtale esti magnat si iti permiti sa consumi...

zi si tu ceva inteligent ca de replici d-astea gen manelica sunt satul... cat despre incadrarea in categorie cred ca ar fi mai bine sa ma cunosti personal... cu bec am eu glumele mele si nu ne suparam ca ne stim de cand eram mici... tu cine esti si cu ce te lauzi?

 

Hidrogenul lichid are o densitate de 70g/litru. Un litru de H lichid contine de 4 ori mai putina energie decat un litru de benzina. Sa zicem ca la ralanti un motor consuma 1l de benzina pe ora, deci echivalentul in hidrogen lichid ar fi 4l/h.

Calculeaza singur cat hidrogen produce instalatia, avand in vedere ca hidrogenul gaz are o densitate de 0,089g/l. 3146l/h trebuie sa produca sa poata functiona la ralanti un motor normal cu H. Cati litri produce bolborocul pe ora? Cata benzina consuma un motor in mers? E cam ca un scuipat intr-un ocean cantitatea de gaz produsa.

 

te duci spre functionarea efectiva pe H ceea ce nu este in discutie in acest topic. citeste cu atentie ca intri "in derapaj" ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e niciun derapaj. Daca iti trebuie 3000l sa faci un motor sa mearga in gol si probabil de 7-8 ori mai mult in sarcina si tu produci 1l pe minut, adica 60l pe ora fie ca motorul merge in gol sau in sarcina, atunci e degeaba. E asa putin incat nu conteaza. Asta era ideea. Plus ca hidrogenul ala nu e gratis, il produci consumand putere prin alternator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce sa fac frate cu 3000 de litri ca nu inteleg, explica te rog!

fi antent, a scazut consumul dupa utilizarea instalatiei, explica tu te rog :)

 

ps: ai citit tot topicul ?

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca puterea de ardere a crescut cand ai pus tzuica inseama ca de aia ;) acum depinde cat de mult te-a costat sa faci tzuica, in cazul nostru cat a consumat alternatorul care oricum scoate mai mult decat e nevoie ;)

 

ps: nu fi nebun, nu strica tzuica :)))

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alternatorul nu produce mai mult decat e nevoie. De asta regleaza releul curentul de excitatie, sa produca atat cat trebuie.

 

Explicatia la problema cu tuica e ca e prea putina tuica sa conteze si nu se stie daca tuica aia chiar face ceva bun, plus ca si tuica e scumpa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu rade, ca e atat alcool in benzina incat nu mai gasesti apa prin rezervoare. E destul cat sa se amestece cu apa si sa nu mai tuseasca motorul.

http://www.petrom.com/SecurityServlet/secure?cid=1234540882897&lang=ro&swa_site=wps.vp.petromcom&swa_nav=Products+&swa_pid=[ObjectIDImpl+%276_M09HFIU2UA4I0BR5TG50000000%27%2C+CONTENT_NODE%2C+VP%3A+6491%2C+[Domain%3A+rel]%2C+DB%3A+5B19-16A4F8A4175E1109D62E1D1600000000]&swa_lang=ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alternatorul nu produce mai mult decat e nevoie. De asta regleaza releul curentul de excitatie, sa produca atat cat trebuie.

 

 

Asta la alternatoarele cu rotorul si statorul bobinate... la cele cu rotor (extern) din magnet permanent, surplusul de curent este transformat in caldura.

 

Oricum, ce cauta acest topic pe categoria "Service si intretinere curenta"???...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...