Lupu Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Un LC4 din 1998 inmatriculat cere 1000 epuroi vezi ce e cu el http://www.pro-bike.ro/forums/topic/86650-ktm-lc-4/page__fromsearch__1 LC4 1998 are in principiu kick-start. Ca sa fac un joc de cuvinte - omul a zis din start ca vrea fara kick-start La fel ca si XT-ul mentionat de Raul, care tot asa - doar kick (desi e o motocicleta foarte buna, incontestabil). @_Raul_ - la DR 650 SE s-a reununtat la angrenarea cu lant a arborilor balansieri in favoarea rotilor dintate (cum era si cazul) - bashca ca e doar un arbore si nu doi ca la Dr-ul vechi; cu toate astea - singura "problema" la treaba asta cu lantul e ca face ceva zgomot dupa o vreme. Un prieten a facut spre 10.000 km (daca nu mai bine) FARA arborii balansieri de la DR. Inafara ca vibra cam ca si KTM-u' n-a avut nici pe dreacu, din contra - urca in ture ca dementa, logic. Era rupere. Plus carburator Dell'Orto pe ea... bomba pe roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Ianuarie 20, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2012 (editat) KTM LC4 nu intra in sfera mea de atentie ! De 640 nu am bani iar de GS600 nu prea vreau sa aud si nici nu are electrostarter. In foto sunt doua LC4. 640-ul a fost al meu, iau 600-ele al cumnatului meu. Nu-mi amintesc cu placere, cat timp dateam la pedala 600-elui ca sa-l pornim ... dateam cu randul ca oboseam ! Avea carburator DelOrto cu jiclor de 1.8mm si pornirea era o adevarata aventura. Ori il inecai, ori abia pornea ... bine ca si cand pornea ... mama, mama ! Dar NU ... am avut prea multe KTM-uri si mi-a ajuns ! ... momentan XT-ul este in mintea mea, mai ales ca nu aspir la vre'un statut de enduro-star ! Ma vad un ,,nenea" cotrobaind linistit prin cranguri si nu alergand cau un turbat bagand groaza in tot ce e viu ! ... continuam ! Sunt pe receptie ! Editat Ianuarie 20, 2012 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Raul si Lupu au facut prezentari pertinente pentru modelele avute in vedere de tine, asa ca prea multe nu sunt de spus. Eu te sfatuiesc tot catre un XT600 si motivele ar fi urmatoarele: in primul rand, este cea mai usoara dintre toate cele mentionate de tine - 157 kg la gol, la care adaugi uleiul si benzina (15 l cu rezerva inclusa); un motor de o simplitate si fiabilitate exemplara. As spune chiar plictisitoare. Daca gasesti un motor in mintile lui, cu servisul de intretinere elementar si cu un ulei potrivit, pur si simplu nu ai treaba; ciclistica foarte faina, cdeea e o face foarte distractiva pe forestiere si of road; poti face si turing cu ea, cu conditia sa mergi linistit, undeva intre 90 si 110 km/h. Putere si cuplu are suficienta, ca sa te duca oriunde, daca stii cu ea. Eu am un XT600E din 1995 si nu prea ma pot plange in acest sens, chiar in connditiile in care am 1,90 m si 108 kg. S-a mai pomenit aici si Yamaha TT600. Este sora orientata mai spre off road a XT-ului 600. Este super faina, dar este mai inalta, cu saua mai ingusta si mai tare si ma tem, ca iti face poponeata franjuri. Ca pret, poti sa gasesti Yamaha XT600 E undeva intre 1000-1100 si 1500-1700, functie de an, de accesorii, starea tehnica, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sarpente Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 un tenere 660 te duce si pe asfalt si prin padure puternica si fiabila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 (editat) un tenere 660 te duce si pe asfalt si prin padure puternica si fiabila Tenereu' de 660 joaca un pic in alta liga. Chestia e ca nu e foarte clar, e un pic intre. E destul de usoara, garda la sol excelenta, cuplu foarte bun, motor elastic si foarte foarte putin vibratoriu dar este destul de voluminoasa si destul de multe carene. Sigur, nu e o optiune prea rea pentru enduro-turism din punctul meu de vedere insa inaltimea ei te poate pune in dificultate uneori. Eu la 1.82 m-am varsat cu ea prin padure in destule feluri posibile si imposibile si asta din cauza inaltimii ca grea nu e. P.S.: oricum as prefera XTZ 660 oricand si la orice ora Transplantului. Face tot ce face si ea numai ca mai bine Editat Ianuarie 20, 2012 de Lupu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sarpente Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Traiasca TENERE jos basescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 (editat) Eu folosesc Tenerele fara carene dar cu crashbar. Am culcat-o de cateva ori in padure si n-a patit nimic. E adevarat ca nu protejeaza la fel de bine de vant dar macar nu vin cu bucatile de carena in punga la fiecare iesire de pe drum. Problema e ca un Tenere e peste 1000 euro indeobste. Editat Ianuarie 20, 2012 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 eu doar xt 600 am avut dintre cele mentionate,nu e o motocicleta care sa te sperie,insa e prietenoasa si fiabila si iti poti atinge f bine scopul mentionat.cam asa arata a mea care pana la urma s-a vandut pe bani de scuter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 (editat) KTM LC4 nu intra in sfera mea de atentie ! De 640 nu am bani iar de GS600 nu prea vreau sa aud si nici nu are electrostarter. In foto sunt doua LC4. 640-ul a fost al meu. Dar NU ... am avut prea multe KTM-uri si mi-a ajuns ! Ce frumos era LC4-le tau... Imi aduc aminte cand i-ai facut mini parbrizul acela si pozele cu el iarna in casa. Excluzand cheltuielile cu 400-le (de-asta ti-a picat greu Ktm? Ca eu zic ca au fost cheltuieli "care sunt" si gata cu el) cum era 640-ul? Eu te sfatuiesc tot catre un XT600 si motivele ar fi urmatoarele: in primul rand, este cea mai usoara dintre toate cele mentionate de tine - 157 kg la gol, la care adaugi uleiul si benzina (15 l cu rezerva inclusa); S-a mai pomenit aici si Yamaha TT600. Este sora orientata mai spre off road a XT-ului 600. Este super faina, dar este mai inalta, cu saua mai ingusta si mai tare si ma tem, ca iti face poponeata franjuri. Ca pret, poti sa gasesti Yamaha XT600 E undeva intre 1000-1100 si 1500-1700, functie de an, de accesorii, starea tehnica, etc Intreb si eu, fiindca mie mi s-a parut altfel in teren? XT-ul 600 este mai usor ca Dominatorul la gol? Bagam mana in foc pentru Domi. @Switch, esti pe receptie? Please, help! Intreaba-l pe Switch de Dominator, Petrica. Si el este fan Domi cum suntem noi XT si o sa iti spuna lucruri pertinente. Iar TT-ul...ce sa zic. Eu nu stiu asa multe in Ro, ba din contra. Asta cred ca ar fi singurul minus, fiindca in rest nu am auzit nimic de rau de ea. Ma refer la tot ce inseamna TT pana in RE, care este in alta liga cu banii. Editat Ianuarie 21, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 Intreb si eu, fiindca mie mi s-a parut altfel in teren? XT-ul 600 este mai usor ca Dominatorul la gol? Bagam mana in foc pentru Domi. @Switch, esti pe receptie? Please, help! Intreaba-l pe Switch de Dominator, Petrica. Si el este fan Domi cum suntem noi XT si o sa iti spuna lucruri pertinente. Iar TT-ul...ce sa zic. Eu nu stiu asa multe in Ro, ba din contra. Asta cred ca ar fi singurul minus, fiindca in rest nu am auzit nimic de rau de ea. Ma refer la tot ce inseamna TT pana in RE, care este in alta liga cu banii. Scuze, nu am fost suficient de explicit: ma refeream la XT600E, care are conform fisei tehnice 156kg la gol si cca 170 la plin, conform fisei tehnice. XT 600Z Tenere are intre 179 si 185 la gol (doar modelele fabricate pana prin 1986, sunt ceva mai usoare), in functie de model/an fabricatie, astfel ca este mai grea, decat Dominatorul, care are doar 167. In fine, astea sunt datele pe hartie, nu am putut sa le compar pe toate din punct de vedre al greutatii, insa pot sa pun mana in foc ca modelul XT600E este mai usor decat un Domi. La manevrarea de pe loc se simte imediat diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 Scuze, nu am fost suficient de explicit: ma refeream la XT600E, care are conform fisei tehnice 156kg la gol si cca 170 la plin, conform fisei tehnice. XT 600Z Tenere are intre 179 si 185 la gol (doar modelele fabricate pana prin 1986, sunt ceva mai usoare), in functie de model/an fabricatie, astfel ca este mai grea, decat Dominatorul, care are doar 167. In fine, astea sunt datele pe hartie, nu am putut sa le compar pe toate din punct de vedre al greutatii, insa pot sa pun mana in foc ca modelul XT600E este mai usor decat un Domi. La manevrarea de pe loc se simte imediat diferenta. Poluam un pic topicul, dar incerc sa lamuresc scurt problema: Tenerele meu (3AJ, 88-90), cf. fisei - 155 gol, 180 plin. Chiar o sa il cantresc la primavara fiindca de mult ma roade curiozitatea asta. M-am dat si cu 3TB si cu Domi de prin 99 (cred). Mi s-a parut mai (funky si) usoara ultima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Ianuarie 23, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2012 .............. cum era 640-ul? A fost cea mai vibratoare mobra a mea ! Acum serios vorbind, a fost una dintre mobrele dupa care suspin si acum (...dupa LC8, bineanteles !), mai ales ca o cumparasem cu 8900km la bord, acum este la un tip Robert din Arad ! ... o are si acum ! Prezenta un usor disconfort din cauza vibratiilor, insa doar la anumite ture cand (cred?!) intra intr-o frecventa de rezonanta, altfel caracteristicile motorului si ciclistica ... de exceptie ! Pacat ca nu am apucat sa ii descopar adevaratul potential ! ... am tinut-o doar un an si un pic ! Poluam un pic topicul, dar incerc sa lamuresc scurt problema: Nu-l poluati de loc ! Ma refer EXACT la mobra din foto ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
notealbastre Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 si eu urmaresc de mult o motocicleta si de strada dar si de ofroad. din caite am studiat pe net tot xt-ul mi se pare super ok la greutate,simplitate,ciclistica,consumabile etc. se pare ca e cam obositoare la drum lung,dar asta nu o e problema mare,se rezolva cu o pernuta suplimentara sau cu pauze de tigara mai dese. ofroad mi se pare cea mai ok daca vrei doar sa bati cringurile si dealurile doar pentru priveliste si relaxare.totusi sa nu subetimam puterea ei mai ales a 2kf-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Ianuarie 24, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2012 si eu urmaresc de mult o motocicleta si de strada dar si de ofroad. din caite am studiat pe net tot xt-ul mi se pare super ok la greutate,simplitate,ciclistica,consumabile etc. se pare ca e cam obositoare la drum lung,dar asta nu o e problema mare,se rezolva cu o pernuta suplimentara sau cu pauze de tigara mai dese. ofroad mi se pare cea mai ok daca vrei doar sa bati cringurile si dealurile doar pentru priveliste si relaxare.totusi sa nu subetimam puterea ei mai ales a 2kf-ului. ... bine, eu nu mi-am propus sa ma duc cu XT-ul la mare pe asfalt (...poate pe camp), l-as folosi in principal in afara drumurilor publice, pe forestiere, drumuri de camp, in paduri ... plimbari d'astea gen Rallye-Raid si nu hard enduro, trial sau mai stiu eu ce catarare cu motocicleta. Pentru turism-moto o sa folosesc in coninuare GSXF-ul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 ... bine, eu nu mi-am propus sa ma duc cu XT-ul la mare pe asfalt (...poate pe camp), l-as folosi in principal in afara drumurilor publice, pe forestiere, drumuri de camp, in paduri ... plimbari d'astea gen Rallye-Raid si nu hard enduro, trial sau mai stiu eu ce catarare cu motocicleta. Eu am facut anul trecut intr-o singura zi 450 km ( o tura pe la Arieseni si imprejurimi) cu un XT, deci cu putina bunavointa se poate XT-ul este cea mai usoara motocicleta pe care am condus-o, pe forestiere normale e o incantare, in serpentine ciclistica e foarte buna, m-am inclinat mai ceva ca un cascador, e stabila Toate bune si frumoase pana la aproximativ 100 km/h, de acolo s-a cam terminat distractia, nu e facuta pentru viteza mai mare, la drum lung trebuie sa iti iei ceva de citit Dar pentru ce vrei tu, XT-ul sau oricare din clasa ei (DR, Dominator) este perfect Bafta la achizitie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Ianuarie 24, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2012 Toate bune si frumoase pana la aproximativ 100 km/h, de acolo s-a cam terminat distractia, nu e facuta pentru viteza mai mare, la drum lung trebuie sa iti iei ceva de citit Eu cred ca pentru drumurile ca in fotografiile de mai jos, 100km/h este arhisuficient ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 (editat) Eu cred ca pentru drumurile ca in fotografiile de mai jos, 100km/h este arhisuficient ! Cu exceptia pozei 3, unde, din cauza greutatii motocicletei, te chinui un pic prin namolul acela lipicios de dupa ploaie (chiar si cu gume off 100%, fiindca se incarca si la namilele astea nu poti sa le dai gaz, asa, instant, ca sa descarci), restul traseelor sunt super lejere. Oricare din motocicletele enumerate de noi in topicul asta le fac lejer. Cel mai mult am facut, eu cu Tenere si un prieten cu Dominator, 680 de km intr-o zi. Timisoara - Transalpina si retur. Ma cam dureau toate cele (nu ceva extrem, sa nu mai pot merge sau genul) dar a fost ok. Mai mult de 750 nu as fi rezistat. Asa ca gandeste-te si la ceva carene, Petrica. Daca si asa nu dai o avere pe ea, le mai lipesti din cand in cand, faci ca Andrei, etc. Sa stii ca nici XT-ul sau oricare dintre cele enumerate de tine nu poti sa le faci bulletproof, fiindca nu prea ai pe unde sa prinzi crash-bar-uri. Si la ele se va mai indoi ba un rezervor, ba un plastic din laterala rezervorului, etc De curiozitate, baga un ochi si pe site-ul baietilor de la Heavy Duties si vezi ce protectii au pus ei de-a lungul timpului pe motocicletele luate de tine in calcul. XT-urile si Tenerele vechi (racite pe aer) duc maxim 145 km/h. Tenereurile racite pe apa urca la 170 din ce stiu eu. Eu, cu a mea, am viteze de croaziera 110 kmh (national/europene) si 130 kmh (autostrada). Editat Ianuarie 24, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 Cel mai mult am facut, eu cu Tenere si un prieten cu Dominator, 680 de km intr-o zi. Timisoara - Transalpina si retur. Eu sunt cel in cauza cu Dominatorul, si am facut destule drumuri lungi cu Dominatorul, recordul e de vreo 730/zi. Parerea mea: Dominatorul se simte mai usor decat XT, si un alt avantaj la Dominator e ca e construit in asa fel incat nu se sparge, rupe nimic la cazaturi. Daca tot vorbim de motoare si comparatii, sunt destule info utile pe topicul asta: /index.php?/topic/303104-topicul-recenziilor/ Merci Raul de topic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Ianuarie 24, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2012 (editat) Daca tot vorbim de motoare si comparatii, sunt destule info utile pe topicul asta: /index.php?/topic/303104-topicul-recenziilor/ Cunosc foarte bine topicul asta ! Chiar am scris acolo despre vre'o doua vaci ! _________________________________________________________________________________ Cat despre ,,Dominatorul se simte mai usor decat XT", nu cred asta ! Mie imi pare putin mai balenos Domi ... si sincer, chiar e' ! Editat Ianuarie 24, 2012 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 Salutare! Prin aceiasi dilema trec si eu acum...buget maxim 1000 de euro (preferabil ar fi sa gasesc ceva la 7-800, dar asta e cam greu), neaparat inmatriculata si domeniul meu de utilizare se aseamana extrem de mult cu al tau Eu as merge cam 60% offroad si 40 on road. Acei 40% ar fi in general drumuri de 250 km/zi maxim o data la 2 saptamani si rar tripuri scurte de 3-400 de km, in rest endureala soft. Eu mi-am restrans cautarile numai pe Dominator si XT si..ca sa nu fac alt topic pe tema asta vreau sa va intreb ce parere aveti de domi de 500 (NX500) pt ca am gasit una inmatriculata (NX500) si pretul e cam atractiv (700 euro). Scz ca incerc sa fac rost de o parere in topicul tau, dar m-am gandit ca e cam acelasi subiect si nu are rost sa fac topic nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 Dominatorul de 500 difera fata de cel de 650 prin capacitatea cilindrica (evident) rapoartele din cutia de viteze si cele finale (44 de dinti pe spate) si prin faptul ca vibreaza mai putin. In rest este aceeasi motocicleta, cantareste la fel de mult, asa ca daca poti alege nu se justifica sa o alegi pe cea de 500 datorita cuplului mai mic (diferenta de putere nu se prea simte deoarece cel de 500 merge mai turat datorita rapoartelor diferite). Singurul avantaj real este consumul cu un litru mai putin la suta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 Eu cred ca pentru drumurile ca in fotografiile de mai jos, 100km/h este arhisuficient ! imediat dupace am vazut pozele, m-am dus in uscator si mi-am luat mobra in brate :X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 (editat) XT-urile si Tenerele vechi (racite pe aer) duc maxim 145 km/h. Tenereurile racite pe apa urca la 170 din ce stiu eu. Ref. la alea racite cu apa... pe max 150 pe GPS te poti baza, pe mai sus de atat depinde cum bate vantul. Editat Ianuarie 28, 2012 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 @mzrider Ms de raspuns, speram sa fie la fel cutiile de viteze ca sa se poata gasi piese si pt NX-ul de 500..daca e asa cum zici, atunci nu prea exista avantaje pentru achizitia unui NX500...cat despre consum ma indoiesc ca e diferenta de 1L/100km intre NX650 si NX500...practic e cam aceiasi motocicleta, aceiasi masa, aceleasi roti, aceiasi forma, doar un motor mai mic care merge mai turat ca sa mute aceiasi masa in acelasi timp (deci consumul ar trebui sa fie acelasi). Inca sunt in cautari si ma mai gandesc daca voi lua NX-ul de 500 sau ba. Oferta pare buna, insa cred ca e cam greu de gasit piese pt asa ceva ca am observat ca is cam rare drujbele astea... Ms fain si mai astept pareri daca mai e cineva in cunostinta de cauza... ce parere aveti de frumusica asta: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-dominator-din-1994-418507.html ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Ianuarie 29, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2012 ce parere aveti de frumusica asta: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-dominator-din-1994-418507.html ? Arata bine de tot ! Te uitasi la DRZ? E usoara, plasticele rezista, rezista, rezista, rezista... racire pe apa, consum rezonabil. ... mda ! Ma tot uit si la DRZ, insa pentru asta ar trebui sa sacrific GSXF-ul si nu prea imi vine ! ..... cu ce mai fug eu la greci ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.