Sari la conținut

Sfat pentru achizitie


Postări Recomandate

uite inca o alternativa...la asta ma tot gandesc eu in ultimele 2 zile: http://www.bestbike.ro/honda/nx-500p-dominator/enduro/motociclete/2188453.htm?pgsource=searchresult&year=1994&colorname=negru&countyname=arad&price=699&tabid=1&pictureid=1

Nu stiu cum e cu piesele ca am inteles ca nu prea se pupa de la NX650 cam nimic tine de motor :(.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 122
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

uite inca o alternativa...la asta ma tot gandesc eu in ultimele 2 zile: http://www.bestbike.ro/honda/nx-500p-dominator/enduro/motociclete/2188453.htm?pgsource=searchresult&year=1994&colorname=negru&countyname=arad&price=699&tabid=1&pictureid=1

Nu stiu cum e cu piesele ca am inteles ca nu prea se pupa de la NX650 cam nimic tine de motor :(.

 

Nu te bucura la 100 - 150 de euro in minus pentru un motor RAR. E model de Austria (ei au tampenia asta sa limiteze din capacitatea cilindrica).

Ia-ti o motocicleta relativ raspandita sa fii sigur ca gasesti tot ce trebuie pentru ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Lupu

Mersi de sfat, am mai gasit una relativ ok, dar depaseste un pic bugetul: /index.php?/topic/669242-honda-dominator/ ce ziceti de ea? Mie mi se pare ok si proprietarul la fel. Am inteles ca are nevoie de baterie, lant+pinioane, gume (probabil si filtru ulei+ulei si filtru de aer)...deci, depaseste bugetul la achizitie, apoi mai cere ceva bani...trece de 1500 in final, dar macar nu te pornesti la drum cu un service dupa tine si "pregatit moral pentru orice".

Cum vi se pare oferta? Avand in vedere necesitatile ei cam cat credeti ca valoreaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca idee:

Stiu pe cineva care si-a luat un NX650 cu un trancanit la motor. S-a bucurat la pret, dar, cand a aflat ca la motor nu se umbla fara 5-600 euro ( ma refer la componente noi), a ajuns sa-l dezmembreze.

Eu, cu o raritate de transalp de 400cmc, de 4 ani in posesia mea, merg 9 luni pe an aproape zilnic. Si nu am nici o problema la motor, iar restul consumabilelor (ambreiaj, kit lant, rulmenti) sunt la fel ca la un TA 600, se gasesc pe toate drumurile.

 

Asa ca, daca motorul merge rotund la ala de 500, nu se aud zgomote suspecte, nu trancane, eu zic "go for it". Ca, oricum, si daca ajungi la probleme la motor la un 650, tot o sa te usuce de bani ca si un 500. Doar ca o sa astepti mai putin pentru piese.

 

A, si consumul la mine e identic cu al unuia de 600 in afara, la 100 km/h. E cu 1 litru mai mic doar in oras.

 

P.S. Si motocicleta mea a fost segmentata de fostul proprietar, dupa spusele lui din cauza de un diagnostic gresit al unui mecanic. Segmentarea (segmenti, garnituri, mana de lucru) a costat 400 euro. Asa ca, daca ajungi la chesti din astea, mai degraba cred ca o sa te gandesti in cat timp strangi tu banii respectivi decat la faptul ca segmentii iti vin doar pe comanda in 40 zile....

Editat de asds
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca pentru drumurile ca in fotografiile de mai jos, 100km/h este arhisuficient ! :rolleyes:

 

Raul ti-a raspuns foarte bine. Orice ai alege intre XT600E si Domi, nu vei avea probleme pe asemenea drumuri si nu vei regreta. Totusi, e bine sa o alegi pe cea mai usoara, daca vrei sa fie mai funny. Eu zic ca XT este mai usor, atat in fisa tehnica, cat si in "real life", dar daca sunt si opinii diferite, vis a vis de aceasta problema, bine ar fi sa testezi.

 

Cat priveste touringul pe sosea cu XT, se poate si asa ceva, nu in conditiile in care il faci cu un touring adevarat, dar se poate, cu conditia sa nu depasesti 110 (vei fi ca o parapanta pe ea) si daca ai fundul mai rezistent (mai depinde si de greutatea ta). Am bagat traseu de aproape 1600km, din care mai bine de 1100 in doua zile si singura problema a fost popoul, dar asta se rezolva cu o sa mai moale sau cu o perna. Aceste motociclete (atat XT cat si Domi)raman, prin natura lor, excelente motociclete de adventure, adica touring minimalist, prin zone uitate de Dumnezeu. Vrei sa faci turul Carpatilor numai pe forestiere si carari, sa iei Sahara in piept sau sa ajungi in Tara de Foc, ai gasit ceea ce iti trebuie. In poza, motoreta cu bagajul pe ea.

post-54774-0-17781300-1327865587_thumb.jpg

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost astazi sa vad un XT in Cluj-e pe net la 950 euro, modelul multslavit 2KF. Am ajuns la nenea proprietar, a dat jos plapuma de pe el si m-am ingrozit :)) Sub el era o pata imensa neagra, capacul filtrului de ulei era "tunat" cu poxipol (banuiesc ca a fost o investitie serioasa in poxipol acolo ca arata de parca era facut cu ghips), carburatorul picura de parca benzina ar fi 1 ron/tona, gume uzate, etc, etc, etc...si apoi m-am gandit....in poze arata bine, la telefonul omul a fost binevoitor si mi-a zis ca eok, ca porneste f fain, etc...si uite asa poti gasi una la dracu-n praznic si te pornesti dupa ea si ajungi si ai surprize. In concluzie, eu nu ma mai grabesc nici cu NX500 din Arad si nici cu alta mobra care pare super oferta sau cel putin ok....astept oferte cat mai aproape de Cluj...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Am fost astazi sa vad un XT in Cluj-e pe net la 950 euro, modelul multslavit 2KF. Am ajuns la nenea proprietar, a dat jos plapuma de pe el si m-am ingrozit :)) Sub el era o pata imensa neagra, capacul filtrului de ulei era "tunat" cu poxipol (banuiesc ca a fost o investitie serioasa in poxipol acolo ca arata de parca era facut cu ghips), carburatorul picura de parca benzina ar fi 1 ron/tona, gume uzate, etc, etc, etc...si apoi m-am gandit....in poze arata bine, la telefonul omul a fost binevoitor si mi-a zis ca eok, ca porneste f fain, etc...si uite asa poti gasi una la dracu-n praznic si te pornesti dupa ea si ajungi si ai surprize. In concluzie, eu nu ma mai grabesc nici cu NX500 din Arad si nici cu alta mobra care pare super oferta sau cel putin ok....astept oferte cat mai aproape de Cluj...

 

Desi l-am cam neglijat pe initiatorul topicului (sper sa nu se supere) si am ajuns sa raspundem la cam aceleasi intrebari puse si de alti useri, vin si eu si intreb urmatoarele:

- De ce crezi ca este asa de ieftin acel Dominator de 500 cmc? Exista si XT de 500, si Transalp, eu am avut prima motocicleta un GPZ 500 R 4 in linie... Toate sunt din Austria. As mai cumpara asa ceva? Nu. Evident ca nu. In 2004 erau taxe vamale care costau 700 euro pana in 500 cmc inclusiv si 1200 euro intre 500 si 1000 cmc.

- Ieftin, bun si repede. Alege 2 din ele. Toate 3 sunt imposibile. Eu nu m-as uite la motociclete sub 800 de euro. Si la cumparare as lua un bolnav al modelului cu mine.

- XT are buba clasica ruperea filetului de la capacul filtrului de ulei. Se umbla des acolo, blocul motor este de aluminiu, suruburile de fier. Concluzia: refiletezi blocul sau pui pene din acelea de filet, ce seamana cu un arc. Nu imi vine denumirea lor. Mi s-a intamplat si mie la Tenere (solutia 1).

- Cu carburatorul banuiesc urmatorul scenariu, desi din ce spui tu, la el era cam cosmar:

Daca sta mult timp pe loc, nepornita (de la o sapatamana in sus) si nici nu i-ai inchis robinetul de benzina, XT-ul pierde benzina din carburator. Nu stiu unde se duce. Ma depaseste si nici nu mi-am batut capul. Pe langa toate injuraturile crestine, risti sa prajesti bateria si multe altele dand la buton dar, mai ales, impingand ca orbul la ea macar 5 min. Nu se amorseaza deloc pompa din dat la buton sau impins. Chiar si pusa pe direct (scoasa din circuit pompa) porneste f. greu. Mi s-a intamplat. Tot ce trebuie sa faci este sa deschizi surubelul acela de la baza carburatorului prin care dai drumul la gunoaiele din paharel si sa astepti pana iti vine benzina iar in carb. Imposibil sa nu se scurga benzina pe motor. Si la mine la fel. Numai ca am blocul motor negru si nu se vede f. tare. Bine, curge maxim 10 ml. (echivalentul unei linguri, maxim, ca sa iti faci idee)

F. multe 2KF/2NK sunt abuzate fiindca sunt ieftine si duc. Unele in mintile lor 100% nu sunt f.usor de gasit. Dar nici imposibil.

Plus ca... nu au nici o taina modelele cu proprietarii. Eu raman la ideea ca XT-urile 88-90 sunt motoare ok pentru forestereala.

Plus ca, daca vrei sa cumperi un 600 ca sa dai cu el de pamant ca la balamuc, in scopul de a face enduro si turism off-road, fara a da doi lei pe look, eu nu recomand motociclete mai scumpe de 1200 de euro. Mai mult de atat inseamna investitie ce nu se va recupera ever ever.

 

De asemenea, un element imens de important pe care nu multa lume l-a amintit pana acum - costul distractiei.

Toti vrem sa fie ieftine, rezistente maxim la abuz (nimic rau in asta, nu ma intelegeti gresit), dar trebuie sa va ganditi si ca:

- dupa dat mult timp in namoale (yes, i`ve got an obsession baby :laugh:), am schimbat placute de frane dupa 500 km (^#%$# made in Italy - Brenta. Erau fier pe fier. M-am sperat si eu. Facusem kilometrii in 3 zile, numai in jurul Timisoarei, prin namoale decente, pentru a verifica niste trasee), 750 km (alt ^#*&^%* made in nu stiu pe unde - TRW) si cam 1000 km (Brembo)

- am schimbat gume de enduro dupa 1000-1200 de km, desi ele erau suicid total dupa 800 (restul de 400 km nu m-am mai riscat decat turism si batjocora pe asfalt fiindca stiam ca plec la tura in data X si luasem alte gume pentru off)

- am schimbat kit de lant dupa maxim 10000 de km on/off. Oricum era burta totala ... nu am cuvinte decente pentru a il descrie.

- uleiul era afara dupa maxim 2500 km. Uneori si dupa doar un week-end (raliu, etc) sau o saptamana (Enduromania). Noroc ca nu este full sintetic ca la motocicletele moderne de hard enduro.

Deci, aproape aceleasi cheltuieli ca si atunci cand ai o mobra dedicata hard, dar cu care te dai hobby.

De suspensie nu mai zic Spatele s-a dus dupa un sezon.Noroc ca gasesti sh-uri intre 70 si 100 de euro. Dar si acolo este cam loterie, fiindca nu stii cat de adevarat este ce zice Francois sau Gunther de pe Ebay si banul dat cam asa ramane. Am facut eu odata un chilipir din asta cu o licitatie castigata intr-o joi noaptea pe la 4.30. 1 euro suspensia si 24 transportul. Amator in Ebay. Ziceam eu despre Francois.

Teapa eu dupa 3-4 ore de munca si banii dati. Arcul varza. Amortizorul ok. Noroc ca am mai gasit un arc bun si am reusit sa am suspensie spate in cele din urma.

Deci, gandeste-te si la chestia asta f. serios cand calculezi achizitia. Din cate stiu, doar Domi parca mai are piata sh atat de monstruoasa ca XT-ul. Despre DR nu stiu. Au fost de 600, 650... Nu stiu.

De curiozitate, intra pe Ebay.de, scrie Yamaha XT 600, Honda Dominator 650, etc, etc si vezi ce rezultate iti da.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi l-am cam neglijat pe initiatorul topicului (sper sa nu se supere) .....

 

Nu e' nicio suparare ! Nu am de ce sa ma supar daca dicutiile raman in jurul subiectului ce ma intereseaza. Orice discutie in sensul asta este constructiva. :)

 

De asemenea, un element imens de important pe care nu multa lume l-a amintit pana acum - costul distractiei.

Toti vrem sa fie ieftine, rezistente maxim la abuz (nimic rau in asta, nu ma intelegeti gresit), dar trebuie sa va ganditi si ca:

- dupa dat mult timp in namoale (yes, i`ve got an obsession baby :laugh:), am schimbat placute de frane dupa 500 km (^#%$# made in Italy - Brenta. Erau fier pe fier. M-am sperat si eu. Facusem kilometrii in 3 zile, numai in jurul Timisoarei, prin namoale decente, pentru a verifica niste trasee), 750 km (alt ^#*&^%* made in nu stiu pe unde - TRW) si cam 1000 km (Brembo)

- am schimbat gume de enduro dupa 1000-1200 de km, desi ele erau suicid total dupa 800 (restul de 400 km nu m-am mai riscat decat turism si batjocora pe asfalt fiindca stiam ca plec la tura in data X si luasem alte gume pentru off)

- am schimbat kit de lant dupa maxim 10000 de km on/off. Oricum era burta totala ... nu am cuvinte decente pentru a il descrie.

- uleiul era afara dupa maxim 2500 km. Uneori si dupa doar un week-end (raliu, etc) sau o saptamana (Enduromania). Noroc ca nu este full sintetic ca la motocicletele moderne de hard enduro.

Deci, aproape aceleasi cheltuieli ca si atunci cand ai o mobra dedicata hard, dar cu care te dai hobby.

De suspensie nu mai zic Spatele s-a dus dupa un sezon.Noroc ca gasesti sh-uri intre 70 si 100 de euro. Dar si acolo este cam loterie, fiindca nu stii cat de adevarat este ce zice Francois sau Gunther de pe Ebay si banul dat cam asa ramane. Am facut eu odata un chilipir din asta cu o licitatie castigata intr-o joi noaptea pe la 4.30. 1 euro suspensia si 24 transportul. Amator in Ebay. Ziceam eu despre Francois.

 

... numai cine nu a facut enduro nu e constient de aceste costuri ! Orice coboara de pe asfalt incepe un proces accelerat de uzura !

Din nefericire mai exista si persoane ce foloseste un fier pana crapa, fara pic de intretinere, apoi il spala si ti-l vinde de nou sau ,,a fost folosit doar pe sosea" ! Asa ca trebuiesc cascati bine ochii !

 

Raul ti-a raspuns foarte bine. Orice ai alege intre XT600E si Domi, nu vei avea probleme pe asemenea drumuri si nu vei regreta. Totusi, e bine sa o alegi pe cea mai usoara, daca vrei sa fie mai funny. Eu zic ca XT este mai usor, atat in fisa tehnica, cat si in "real life", dar daca sunt si opinii diferite, vis a vis de aceasta problema, bine ar fi sa testezi.

 

Cat priveste touringul pe sosea cu XT, se poate si asa ceva, nu in conditiile in care il faci cu un touring adevarat, dar se poate, cu conditia sa nu depasesti 110 (vei fi ca o parapanta pe ea) si daca ai fundul mai rezistent (mai depinde si de greutatea ta). Am bagat traseu de aproape 1600km, din care mai bine de 1100 in doua zile si singura problema a fost popoul, dar asta se rezolva cu o sa mai moale sau cu o perna. Aceste motociclete (atat XT cat si Domi)raman, prin natura lor, excelente motociclete de adventure, adica touring minimalist, prin zone uitate de Dumnezeu. Vrei sa faci turul Carpatilor numai pe forestiere si carari, sa iei Sahara in piept sau sa ajungi in Tara de Foc, ai gasit ceea ce iti trebuie. In poza, motoreta cu bagajul pe ea.

 

Da man in momentul asta si eu tot spre XT inclin !

De ceva timp citesc la un theard dedicat XT-ului, de pe AdvRider si ma minunez de mobra asta ! -----> My link

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu de treaba cu filetele capacului de la filtrul de ulei ca am mai vazut pe la prieteni bube asemanatoare...insa facut cu poxipol nu mai vazusem. Benzina care curgea intr-o veselie din carb, propr a zis ca e de la supraplin (de parca ar fi o chestie normala)...robinetul de benz era inchis, insa cuiul pontou nu inchidea etans banuiesc (si nici robinetul)...in fine...pe asa ceva nu as da nici 2 lei pt ca eu vreau ceva cu care sa ma pot deplasa pe unde ma taie capul, nu mai vreau sa fac mecanica..sa caut iar chiuloase, distributii, etc. Cat despre Domi-le de 500 nu stiu ce sa zic...proprietarul a zis ca urmeaza sa plee in Italia (vechea placa), dar ramasese sa imi trimita un film cu el sa il aud si nu mi-a mai trimis...ori nu e f interesat sa scape de ea, ori are ceva probleme si incearca sa evite o situatie neplacuta cu mine (ceea ce as aprecia mai mult decat lipsa de interes :P).

 

Ideea e ca nu ma grabesc..ca pe gerul asta oricum nu ma dau eu pe nicaieri...vreau ceva bun si ieftin (adica pana in 4000RON) si nu neaparat rapid...pana in martie este timp...pana atunci, daca mai aveti oferte bune aratati-ni-le si noua..daca is mai din Sud il ajutam pe domnul initiator..daca-s mai din Nord ma intereseaza pe mine.

 

@Raul, mersi mult de sfaturi, genul tau de post ma mai calmeaza din febra cautarilor si ideea cu Domi-le de 500 mi-a iesit din cap aproape complet. Ideea e ca nici eu nu vreau hard enduro...daca as da 1000 de euro pe un domi sau XT l-as folosi cu mila pe coclauri pentru ca vreau sa ma duca si din Suceava la Cluj si invers (ocazional, dar sa fie capabil sa faca asta in orice moment fara a necesita investitii majore)...viteza medie la drum intins imi ajunge 90-100 si consumul l-as vrea cat mai mic (bineinteles)...si am zis Domi ori XT pt ca stiu ca is printre cele mai comune pe la noi si piese s-ar gasi destul de usor (pt un domi normal, de 650 si pt un xt normal, de 600).

 

In concluze..eu mai astept...daca ne mai ajuta cineva cu oferte pana in martie sa ne facem o idee despre cum evolueaza piata ii super :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.pro-bike.ro/forums/topic/73559-yamaha-xt-600-e-an-97/page__p__378146#entry378146

Asta a fost motorul meu si omul la care i l-am vandut, si-a bulit piciorul, motiv pt care nu s-a dat mai mult de 500 de km de cand il are.

Ia legatura cu el si sigur faceti un targ onest pt ambele parti.

 

Sergiu: 0745 046 902

 

Poti sa-i spui ca-l suni din partea lui Yzu.

Cele bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super pontul..am si sunat, dar s-a razgandit omul si nu mai vrea s-o dea...daca stiam de asta toamna de cand era valabil, poate ca acum era la mine :)

Ms oricum de ajutor domnu YZU!

 

Am mai gasit un pont...o mobra consacrata pt abilitatile offroad si fiabilitate. Pe asfalt nu e cea mai buna alegere, dar cred ca nu m-ar omori la 2-3 plimbari stradale/luna. http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-xr-din-1993-426947.html Ce ziceti de ea? Pareri pro-contra? Arata foarte bine si proprietarul a zis ca o are de anul trecut si nu a schimbat nimic la ea, dar cica nu are nicio bataie, porneste f usor, nu scoate fum, lant/pinioane ok, gumele inca mai merg...

La urma urmei, daca as lua-o si as considera ca nu e potrivita as putea-o schimba ulterior cu un Dominator. Mie imi place XR-ul ca pot aprecia cat e de potent pe coclauri (am mai avut XL-uri de 250 si 500 in trecut) si stiu ca daca ii dai ulei bun si nu iti bati joc de el ii o mobra pe viata :).

 

Daca e cineva din Arad si stie ceva detalii despre XR asta rog sa ni le destainuie si noua.

 

Ce imi pare mie dubios la ea si am uitat sa intreb...faza cu tamburul pe spate...stiu ca in 93 cam aveau discuri :scratch:

Editat de dantu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vei fidezamagit, cu conditia sa nu fie batjocorita, desi din poze nu pare.

Faza cu frana spate...ca parere personala, se poate sa fi fost schimbata roata. In 93 trebuia sa fie frana pe disc. Dar cine stie...

Tinand cont ca a mea e de 400 doar si are un cuplu fenomenal, ma gandesc ca 600-le o sa fie de vis.

Daca motorul are si decompresor ''la mana'' o sa fie o jucarie sa o pornesti, nu-ti face griji de pornirea doar la pedala.

Iar pretul de 1000 de euro...mi se pare o gluma...iti iei scuter rablagit la banii astia.

Spor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de decompresor intrebasem si a zis ca e la mana...am uitat sa intreb de anul fabr si nu l-am mai deranjat pe om pt atata lucru. Am un prieten ce are XR 400 si XR 600 (600-le il are de mai mult timp) si am inteles de la el ca e cam greu cu piesele...so...ma mai gandesc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am exclus din start pornitul la pedala ... de aici si XR-ul ! Fara suparare dar mai mult de un motoras de 125ccm, nu mai am puterea sa invart ! ...... si nu in garaj unde porneste orice cotetz, ci in mijlocul rahatului !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt XR se gaseste ABSOLUT ORICE piesa, la preturi decente.

Nu e mai iesftin XT'ul sau Domi nici cu o ioata.

Trust me !

:cheers:

------

Daca ai drum la Cluj, te las sa il pornesti pe al meu, care sta i fata blocului de 3 sapt, nepornit.

Daca iti ia mai mult de 10 pedale ( cu tot cu cele date in gol), ti-l dau gratis.

Cu o singura conditie: sa stii sa pornesti un motor doar cu kick start :rolleyes:

 

Multi fug de pedala ca NU stiu sa-l porneasca CORECT :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum, desi cred ca o iau pe ulita offtoicului, cati crezi ca stiu?

Sau cati au citit in manual care e procedura si care sunt pasii ?

O sa fii surprins ca multi stiu doar sa dea ca taranu' in pedala, pana'i pusca bujia din chiuloasa :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum, desi cred ca o iau pe ulita offtoicului, cati crezi ca stiu?

Sau cati au citit in manual care e procedura si care sunt pasii ?

O sa fii surprins ca multi stiu doar sa dea ca taranu' in pedala, pana'i pusca bujia din chiuloasa :disappointed:

 

Nu contest ce spui tu, insa atunci cand esti lihnit de puteri si te afli intr-o situatie / pozitie foarte incomoda, motorul este super incins, iar tu cu o mana tii mobra in echilibru, cu un picior il tii sa nu o ia la vale si cu cealalta mana strangi cu putere de ambreiaj, chinuindu-te sa-l scoti pe liber ... cred ca iti vine destul de greu sa respecti acei pasi scrisi in manual ! ... vorbesc din experienta ! De aia si am zis ... mai mult de 125ccm nu mai pot sa invart !

Nu mai pot, EU, la anii pe care ii am, la avariile ce le-am capatat si la faptul ca nu mai vreau dau la pedala ! Vreau cand ridic mobra dupa ce a stat cu rotile in sus de i' s-a dus tot uleiul in capul pistonului ... sa munceasca un motor electric pentru mine si nu sa dau eu 70 de carje pana porneste utilaju' ! La asta ma refeream !

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu consider ca stiu sa pedalez un motor :scratch: ...stiu tehnica de la XL-uri, insa chiar si-asa...dupa o tura obositoare parca nu prea-ti vine a pedala...sau in oras, la semafor, daca fereasca Dumnezeu se opreste...api mai mare dragul sa-l pedalezi printre claxoane si injuraturi. Oricum, oferta cu XR-ul pare destul de ok zic eu, insa nu pentru nevoile mele...a fost doar o idee care se pare ca nici cu nevoile colegului Petrica nu se potriveste :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super pontul..am si sunat, dar s-a razgandit omul si nu mai vrea s-o dea...daca stiam de asta toamna de cand era valabil, poate ca acum era la mine :)

Ms oricum de ajutor domnu YZU!

 

Am mai gasit un pont...o mobra consacrata pt abilitatile offroad si fiabilitate. Pe asfalt nu e cea mai buna alegere, dar cred ca nu m-ar omori la 2-3 plimbari stradale/luna. http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-xr-din-1993-426947.html Ce ziceti de ea? Pareri pro-contra? Arata foarte bine si proprietarul a zis ca o are de anul trecut si nu a schimbat nimic la ea, dar cica nu are nicio bataie, porneste f usor, nu scoate fum, lant/pinioane ok, gumele inca mai merg...

La urma urmei, daca as lua-o si as considera ca nu e potrivita as putea-o schimba ulterior cu un Dominator. Mie imi place XR-ul ca pot aprecia cat e de potent pe coclauri (am mai avut XL-uri de 250 si 500 in trecut) si stiu ca daca ii dai ulei bun si nu iti bati joc de el ii o mobra pe viata :).

 

Daca e cineva din Arad si stie ceva detalii despre XR asta rog sa ni le destainuie si noua.

 

Ce imi pare mie dubios la ea si am uitat sa intreb...faza cu tamburul pe spate...stiu ca in 93 cam aveau discuri :scratch:

are rezervoru' mic si consuma mult(vei cara benzina in rucsac), dar pretul de 1000 euro este suspect de mic pt motoreta asta

 

Daca ai drum la Cluj, te las sa il pornesti pe al meu, care sta i fata blocului de 3 sapt, nepornit.

Daca iti ia mai mult de 10 pedale ( cu tot cu cele date in gol), ti-l dau gratis.

Cu o singura conditie: sa stii sa pornesti un motor doar cu kick start :rolleyes:

 

Multi fug de pedala ca NU stiu sa-l porneasca CORECT :bigstar:

io am luat cateva la fluieru' piciorului si m-am linistit :rusinica: ... 10 pedale!!! oare de ce nu le-au pus sfoara ca la drujbe ?

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare intrebatoare: S-au fabricat Dominatori cu kickstarter si electromotor (simultan pe aceiasi mobra)? sau cele care le au pe amandoua sunt "completate" cu electromotor sau pedala, dupa caz..? Am gasit un Dominator la 1200 de euro in Cluj si imi place ca le are pe amandoua, e inmatriculat si arata destul de ok zic eu (individul: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-dominator-din-1994-415834.html )

Poate sun maine sa vad ce e cu el...deocamdata am vorbit pe messenger cu proprietarul si am inteles ca a fost inmatriculat anul trecut in iunie...alte detalii mai tarziu.

Cum vi se pare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare intrebatoare: S-au fabricat Dominatori cu kickstarter si electromotor (simultan pe aceiasi mobra)? sau cele care le au pe amandoua sunt "completate" cu electromotor sau pedala, dupa caz..? Am gasit un Dominator la 1200 de euro in Cluj si imi place ca le are pe amandoua, e inmatriculat si arata destul de ok zic eu (individul: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-dominator-din-1994-415834.html )

Poate sun maine sa vad ce e cu el...deocamdata am vorbit pe messenger cu proprietarul si am inteles ca a fost inmatriculat anul trecut in iunie...alte detalii mai tarziu.

Cum vi se pare?

 

Toate Dominatoarele au kickstarter si electromotor ! Asa sunt ele ,,din fabrica" ! Nu exista Domi. doar cu electromotor, sau doar cu kickstarter !

... daca vrei, Dominatorul doar cu kickstarter se numeste ...... XR ! :D (... glumesc !)

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...