Theo Biker Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Cam mulți colegi Âşi prieteni au pățit o cu dieseluri,cu Ford, Opel, Vw, Bmw, Peugeot, Logan(adică tot Renault). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Nu, doar de Renault. Masina ieftina cu intretinere scumpa. Toyota la putereeeeeeeee!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 (editat) ... mda, de ieri dimineata ma chinui sa pornesc masina ! A venit cineva de la Renault cu un laptop si verdictul mi-a picat in cap ca un ciocan ... pompa de injectie (e' diesel) ... masina ce abia am facut cu ea putin peste 40000km ... sunt plin de draci ! ... si o pompa noua nu costa mai putin de 2500lei ..... si abia a iesit din garantie acum 5 luni ... si nu am nici casco ... bafta de bafta ... fir'ar Renault-ul masi'marii al dracu' ! ... aveam si eu acolo 600euro pusi sub saltea sa n ustie nevasta de ei ... se pare ca in primavara nu o sa am ,,si o capra" ! Ai incercat sa repari pompa? http://www.service-injectoare.ro/ Editat Februarie 5, 2012 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 (editat) Toyota la putereeeeeeeee!! Urmatoarea masina, va fi japoneza!!!! Deocamdata doar visez... Editat Februarie 5, 2012 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 (editat) Acum vad ce ai scris aici, Pterica! Daca nu sta rotund la relanti si moare subit pe frane de motor, sanse mari sa fie doar regulatorul. Costa aprox. 350 lei. Editat Februarie 5, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 (editat) Lasa-i pe "oamenii de la Renault", ca aia vor sustine ca trebuie schimbata toata pompa, asa sunt ei invatati: daca ceva nu merge, schimbi tot. Dar noi avem salarii romanesti, asa ca pot incerca sa: 1. Repari pompa (daca e posibil, aici forumurile Renault te vor indruma catre service-uri competente in astfel de operatii) 2. Iei una SH, am vazut cateva pe okazii pe la 100-150 euro (depinzand de model) 3. Iei una aftetrmarket. dDca exista, trebuie sa fie substantial mai ieftina decat o "piesa de origine": si, dupa cate se pare, oricum cele originale nu exceleaza prin fiabilitate. Bafta. Editat Februarie 6, 2012 de asds Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Februarie 6, 2012 Autor Share Postat Februarie 6, 2012 Am scos-o la 1100 lei pompa de inalta presiune, tot de aia de rahat (Delphi) ce echipeaza DCI-urile de 1500ccm. Sotia lucreaza la reprezentanta Renault in Alexandria si eu ma cunosc cu patronul ca eu le-am proiectat service-ul ! ... o sa o schimb zilele astea ! Masina e' deja in atelier. Cica pompele astea (Delphi) au ele un defect din fabricatie si in timp produc span. In cazul meu e bine ca nu am frecat-o mult timo asa si injectoarele sunt in stare buna. De fapt pierde presiunea din rampa si d'aia face pe a dracu' ! Astia de la renault zic ca este de la carburantul din Romania, insa de ce pompele de pe Megane (Bosch) nu fac la fel ??? Oricum, beneficiez de programul ,,partener Renault", am o reducere de pana la 50% la piese de schimb daca nu am sarit de 50000km + cinste la mecanic = 1100lei ... teaca-mearga ! Viitoarea masina va fi benzina ! Nu mai fiti off-topic, din cauza asta ! Da-o dreacu' de masina ! ... motoreta e' ! unde e' ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 Se vinde XR650 R cu bonusuri si echipamente. Pretul este f bun. Motiv: spal putina. Lichidez tot ce inseamna moto, ski, munte. Motorul, standul, scule, rezerve pentru motor, echipament(casca, pantaloni adv, cross, tricouri de cross, armura, cizme(2 perechi), manusi...de toate ) +rucsaci, skiuri K2 public enemy(cantul 95%, s-a polizat o data), bete, bete de treking, clapari(folositi o data) detalii pe privat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Februarie 23, 2012 Autor Share Postat Februarie 23, 2012 Se vinde XR650 R cu bonusuri si echipamente. Pretul este f bun. Motiv: spal putina. Lichidez tot ce inseamna moto, ski, munte. Motorul, standul, scule, rezerve pentru motor, echipament(casca, pantaloni adv, cross, tricouri de cross, armura, cizme(2 perechi), manusi...de toate ) +rucsaci, skiuri K2 public enemy(cantul 95%, s-a polizat o data), bete, bete de treking, clapari(folositi o data) detalii pe privat Pai de ce pe privat, man ? Ori vrei sa-l vinzi, ori nu ! Striga in gura mare, altfel nu asa se vinde ... sau nu vrei sa-l vinzi ? Ia uimeste-ne cu un link spre anuntul tau, sau daca nu ai asa ceva arunca si tu un pret, altfel din ce scrii tu aici nu prea imi atrage ochiu ... nici mie, nici altcuiva ! Hai ! ... rupe'ne gura ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Pai de ce pe privat, man ? Ori vrei sa-l vinzi, ori nu ! Striga in gura mare, altfel nu asa se vinde ... sau nu vrei sa-l vinzi ? Ia uimeste-ne cu un link spre anuntul tau, sau daca nu ai asa ceva arunca si tu un pret, altfel din ce scrii tu aici nu prea imi atrage ochiu ... nici mie, nici altcuiva ! Hai ! ... rupe'ne gura ! taci ca incerc sa ma conving sa o vand, dar nu prea-mi iese. Maine ii fac poze si pun un pret. Pt prieteni, conditii extrem de favorabile. O iei si dai banu in noiembrie. -far de exc cu fasung modificat pentru H4 -stator rebobinat sa suporte bec de 55/60 (ai lumina, taica. Ai sa dai si la caini!)-in mod normal e vreo 200$ modificarea+transport -bucsa de la cosul de ambreiaj(defect de fabricatie) schimbata cu una din 2005 -kit HRC+filtru K&N -tubul de acceleratie schimbat cu unul de aluminiu de la titax(Dumnezeu stie cat am dat la pila cand l-am adaptat) -are bujie iridium -toti rulmentii de la bascula si multilink schimbati, au ramas cei de la amortizor -rulmentii de la jug schimbati iarna trecuta -cablul de ambreiaj schimbat si unu de rezerva...home-made, dar bun -cate 2 papioane pe roata -camere super tuff+una normala de rezerva pt fata -rotile despitate si centrate in toamna -patina de lant de rezerva, noua -kit de lant de enduro 13/49 +lant f putin folosit+kitul de pe ea 15/45 -pereche de michelin s12 scoase de vreo 4 ori la omor. Am cam terfelit crampoanele laterale la ala de fata -ac de dozaj de schimb(don't ask ) ) -gaura de ridicat la panoul lateral....priceless -disc nou pe fata, 260 mm(ala din spate o sa trebuiasca schimbat) -cui pantou schimbat in iarna 2010-2011, alaturi de plutitor (ma scarpin in cap ca prostul sa imi amintesc ce doamne-iarta-ma i-am mai facut) -burdufuri noi, simeringuri de furca, furca demontata si spalata in iarna mentionata anterior... -rulmenti la roti... pana mea...nu mai stiu!! ah...am rally grips d-alea moi . Priceless scor...banu jos 2600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leukodemos Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 (editat) am urmarit si eo topicu asta si am ajuns la a ma decide intre yamaha xt600 si dominator nx650. imi trebuie mai mult pt oras si putin offroad (soft enduro). care dintre ele e mai fiabila si mai ieftin de intretinut? Editat Martie 19, 2012 de leukodemos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 am urmarit si eo topicu asta si am ajuns la a ma decide intre yamaha xt600 si dominator nx650. imi trebuie mai mult pt oras si putin offroad (soft enduro). care dintre ele e mai fiabila si mai ieftin de intretinut? parerea mea personala NX 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 (editat) am urmarit si eo topicu asta si am ajuns la a ma decide intre yamaha xt600 si dominator nx650. imi trebuie mai mult pt oras si putin offroad (soft enduro). care dintre ele e mai fiabila si mai ieftin de intretinut? Am un domi din 92 la 1000 e.merge ceas.este de vinzare. Editat Martie 21, 2012 de brake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Am un domi din 92 la 1000 e.merge ceas.este de vinzare. pune un link pt el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 pune un link pt el tre sa fac poze.asa e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 tre sa fac poze.asa e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 taci ca incerc sa ma conving sa o vand, dar nu prea-mi iese. Maine ii fac poze si pun un pret. Pt prieteni, conditii extrem de favorabile. O iei si dai banu in noiembrie. -far de exc cu fasung modificat pentru H4 -stator rebobinat sa suporte bec de 55/60 (ai lumina, taica. Ai sa dai si la caini!)-in mod normal e vreo 200$ modificarea+transport -bucsa de la cosul de ambreiaj(defect de fabricatie) schimbata cu una din 2005 -kit HRC+filtru K&N -tubul de acceleratie schimbat cu unul de aluminiu de la titax(Dumnezeu stie cat am dat la pila cand l-am adaptat) -are bujie iridium -toti rulmentii de la bascula si multilink schimbati, au ramas cei de la amortizor -rulmentii de la jug schimbati iarna trecuta -cablul de ambreiaj schimbat si unu de rezerva...home-made, dar bun -cate 2 papioane pe roata -camere super tuff+una normala de rezerva pt fata -rotile despitate si centrate in toamna -patina de lant de rezerva, noua -kit de lant de enduro 13/49 +lant f putin folosit+kitul de pe ea 15/45 -pereche de michelin s12 scoase de vreo 4 ori la omor. Am cam terfelit crampoanele laterale la ala de fata -ac de dozaj de schimb(don't ask ) ) -gaura de ridicat la panoul lateral....priceless -disc nou pe fata, 260 mm(ala din spate o sa trebuiasca schimbat) -cui pantou schimbat in iarna 2010-2011, alaturi de plutitor (ma scarpin in cap ca prostul sa imi amintesc ce doamne-iarta-ma i-am mai facut) -burdufuri noi, simeringuri de furca, furca demontata si spalata in iarna mentionata anterior... -rulmenti la roti... pana mea...nu mai stiu!! ah...am rally grips d-alea moi . Priceless scor...banu jos 2600 oferta 2300 (plec din tara) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 M-ar interesa si pe mine un motor de mers pe coclauri, dar as vrea sa am si cu ce merge pana la coclauri. Din toate motocicletele amintite, care dintre ele se comporta mai bine la drum intins (sa pot face si drumuri de 500 km, sa fie stabila la viteze de ~120, etc) Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 M-ar interesa si pe mine un motor de mers pe coclauri, dar as vrea sa am si cu ce merge pana la coclauri. Din toate motocicletele amintite, care dintre ele se comporta mai bine la drum intins (sa pot face si drumuri de 500 km, sa fie stabila la viteze de ~120, etc) Multumesc. XTZ-ul de 660 sau ceva bicilindrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 (editat) XTZ-ul de 660 sau ceva bicilindrica. XTZ-ul de 750 e semnificativ mai greu/inalt fata de 660? Ca mi-ar surade mai mult 80 CP fata de vreo 50... Am doar 1.70 ... Editat Iulie 2, 2012 de crispus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 (editat) XTZ-ul de 750 e semnificativ mai greu/inalt fata de 660? Ca mi-ar surade mai mult 80 CP fata de vreo 50... Am doar 1.70 ... Nu ii cu mult mai inalt, dar este mai greu. Totul depinde de ce vrei sa faci cu el: forestiere usoare, forestiere ceva mai grele sau asa ceva. Daca as avea deja un motor stradal, mi-as lua ceva mai usor decat XTZ 750/660. Un Dominator (sau XT 600). Cu putina vointa pe orice motor poti merge 500km/zi. Daca este sa te cramponezi in detalii (saua ii prea subtire sau prea scurta, cutia de viteze ii nush cum, rezervorul ii prea mic, nu te protejeaza bine la vant, etc.) nu-ti mai iei nimic. Mie si XTZ-ul de 660 mi se pare prea greu, si am 1.86m/100kg. Editat Iulie 2, 2012 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 Nu stiu daca o sa ajung prin zone de genul celei din poza, dar pe aproape... Stiu ca XT600 ar merge relativ usor, m-am dat cu una si mi-a placut (doar offroad). Nu stiu insa cum ar merge la drum intins (vant, fund, etc ). Pe mine ma tentase cei 80 CP, la SV-ul meu cu 70 CP am simtit uneori nevoie de mai multa putere, si daca ar fi o motocicleta gen xt600 cu motor mai puternic ar fi perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 (editat) Nu stiu daca o sa ajung prin zone de genul celei din poza, dar pe aproape... Stiu ca XT600 ar merge relativ usor, m-am dat cu una si mi-a placut (doar offroad). Nu stiu insa cum ar merge la drum intins (vant, fund, etc ). Pe mine ma tentase cei 80 CP, la SV-ul meu cu 70 CP am simtit uneori nevoie de mai multa putere, si daca ar fi o motocicleta gen xt600 cu motor mai puternic ar fi perfect XTZ-ul 750 (Super Tenere) are 69 cp deci uita de cei 80 cp.Referitor la XT 600 pot sa iti spun ca in oras/forestiere/livezi/drumuri nationale este ok, in schimb la drum lung sau viteze de peste 110 nu se preteaza.Consumul este iarasi un mare + la el avand 4 supape pe cilindru fata de 5 cat are xtz-ul de 660 , adica in oras maxim 5 , la drum lung cu 2 persoane undeva la 4 - 4.3 depinde de mai multi factori , eu singur am scos 3.8 pe forestiere(30 km )+ drumuri nationale per total 330 de km intr-o zi , si crede-ma chiar nu am condus economic.Daca ar mai fi odata sa cumpar XT-ul l-as cumpara ptr calitatile ei enumerate mai sus , singurul inconvenient find drumurile intinse unde te astepti la 110+ . La fiabilitate XT-ul este unul dintre cele mai fiabile monocilindrice , uni zic ca este cel mai fiabil avand mai multa experienta cu ele. Citisem undeva ca DR-ul de 650 este cel mai KTM like dintre toate monocilindricele adica "most adrenaline rush". /index.php?/topic/195522-bursa-locala/page__st__5020 uite DR-ul asta chiar pare ingrijit . Facand o paranteza cumpara motocicleta care e cel mai bine intretinuta PS: Daca ar fi in momentul de fata sa imi cumpar o motocicleta mai mare mi-as cumpara fara ezitare Aprilia Caponord 1000. Editat Iulie 3, 2012 de Atti the Hun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.