Snickers Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Salutare la toata lumea,sunt in posesia unui Gsxr 600 srad din 98.Am o problema la pornire:La rece dimineata porneste fara probleme frumos cu socul tras la maxim si dupa aceea merge,plec,opresc la statie sa alimentez si ii dau o cheie si invarte foarte greu si nu porneste imi da semne de baterie descarcata.Astept cca 15-20min se " raceste " si pornesc la drum.Tin sa va spun ca am verificat incarcarea,si oprita si pornita,am curatat bornele de la baterie,am verificat electromotorul,voltajul de la bobina si imi arata peste 55V pe toate cele 3 fire cum scrie si in cartea tehnica,am schimbat bujiile,am sincronizat carburatoarele.Am mai verificat si restul de cabluri sa nu fie oxidate pe undeva dar nimic,problema tot persista,nu a putut sa-mi dea nimeni o idee pe unde sa mai verific si ce.A uitasem am curatat si periile de la electromotor si si rotorul sa nu faca scurt pe undeva.Un ajutor mi-ar prinde bine pentru ca sunt disperat si nu am curajul sa pornesc la drum de frica ca ma lasa undeva in toiul noptii.Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Supape? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Imi miroase a problema electrica la CDI - la prima motocicleta - Kawasaki GPZ 500s - model 87-92 - tot asa imi facea - pornea grozav la rece, avea putere, consum ok, dar cand se incalzea ori imi murea in mers ori nu mai pornea dupa ce ma opream! Am fost pe la mecanic - am cautat pe forum, si multi m-au sfatuit sa schimb CDI-u! Am schimbat CDI-u si a mers ca un ceas elvetian! Din pacate CDI-u nu il poti verifica decat daca il schimbi cu altu sa vezi daca face aceeasi problema - fenomenul care persista la caldura e un condensator care in momentul cand se incalzeste nu mai lucreaza in parametrii - alteori se poate sa fie vreo lipitura care se manifesta la cald! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Ai curatat periile? Cum? Cred ca ai uzura prea mare la periile colectoare si din cauza asta nu porneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 unde sa te lase in toiul noptii ? ca doar nu pleci cu ea pe vremea asta problema aproape identica la cbr,era mufa de la releul de incarcare topita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 (editat) Vezi ce tensiune ai la incarcare (pe baterie): - cu faza lunga pornita la relanti - cu faza lunga pornita la 5000-6000 rpm - cu toate luminile stinse la relanti - cu toate luminile stinse la 5000-6000 rpm Ar trebui sa nu scada niciodata sub 14v si sa nu treaca niciodata de 15. Editat Februarie 3, 2012 de X-eL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
srp.ro Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Schimba bateria, it's over Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 aceeasi poveste si la mine cu bandiul. bateria e de vina. da impinsa pornea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 (editat) Ai curatat periile? Cum? Cred ca ai uzura prea mare la periile colectoare si din cauza asta nu porneste. Tu ai citit cap coada ce-a spus initiatorul topicului? Eu unul as merge pe supape, jocul termic sub limita admisa si atunci cand motorul este cald supapele nu mai etanseaza perfect si compresia scade. Verifica jocul (premergator poti face un test de compresie la cald daca ai tester de compresie si nu vrei sa desfaci capacul chiulasei) in orice ca nu merge asa ca se deterioreaza ghidul supapelor si dai de alte belele daca intr-adevar e o chestiune de supape. Editat Februarie 3, 2012 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 banditul meu facea acelasi lucru. cand mergeam mai mult si se incingea, nu pornea la automat. impinsa mergea. s-a rezolvat prin schimbatul bateriei. cand am desfacut-o nu mai avea lichid deloc in ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Salutare la toata lumea,sunt in posesia unui Gsxr 600 srad din 98.Am o problema la pornire:La rece dimineata porneste fara probleme frumos cu socul tras la maxim si dupa aceea merge,plec,opresc la statie sa alimentez si ii dau o cheie si invarte foarte greu si nu porneste imi da semne de baterie descarcata.Astept cca 15-20min se " raceste " si pornesc la drum.Tin sa va spun ca am verificat incarcarea,si oprita si pornita,am curatat bornele de la baterie,am verificat electromotorul,voltajul de la bobina si imi arata peste 55V pe toate cele 3 fire cum scrie si in cartea tehnica,am schimbat bujiile,am sincronizat carburatoarele.Am mai verificat si restul de cabluri sa nu fie oxidate pe undeva dar nimic,problema tot persista,nu a putut sa-mi dea nimeni o idee pe unde sa mai verific si ce.A uitasem am curatat si periile de la electromotor si si rotorul sa nu faca scurt pe undeva.Un ajutor mi-ar prinde bine pentru ca sunt disperat si nu am curajul sa pornesc la drum de frica ca ma lasa undeva in toiul noptii.Multumesc anticipat. Sa demontat capacul de pe dreapta de la motor? Cel cu reductorul de la electromotor?Are garnitura acolo? PS Cred ca s-a verificat incarcarea la borne si este ok ! Daca porneste ,si nu o mai opresti o ora sau 3...se opreste? Problema este doar cand o opresti si invarte greu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 Vezi ce tensiune ai la incarcare (pe baterie): - cu faza lunga pornita la relanti - cu faza lunga pornita la 5000-6000 rpm - cu toate luminile stinse la relanti - cu toate luminile stinse la 5000-6000 rpm Ar trebui sa nu scada niciodata sub 14v si sa nu treaca niciodata de 15. O sa schimbe 5 relee si tot o sa ii scada sub 14v. Tu ai citit cap coada ce-a spus initiatorul topicului? Eu unul as merge pe supape, jocul termic sub limita admisa si atunci cand motorul este cald supapele nu mai etanseaza perfect si compresia scade. Verifica jocul (premergator poti face un test de compresie la cald daca ai tester de compresie si nu vrei sa desfaci capacul chiulasei) in orice ca nu merge asa ca se deterioreaza ghidul supapelor si dai de alte belele daca intr-adevar e o chestiune de supape. Daca erau supapele, jocul termic prea mic automat nu avea compresie si invartea foarte foarte usor nu dadea sa moara. Eu as merge mai degeaba pe baterie combinata cu altceva cum ar fi carburatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snickers Postat Februarie 5, 2012 Autor Share Postat Februarie 5, 2012 da impinsa porneste dupa 2m porneste,si e drept bateria e cam veche 3 ani dar am pus alta baterie si nici asa Sa demontat capacul de pe dreapta de la motor? Cel cu reductorul de la electromotor?Are garnitura acolo? PS Cred ca s-a verificat incarcarea la borne si este ok ! Daca porneste ,si nu o mai opresti o ora sau 3...se opreste? Problema este doar cand o opresti si invarte greu? Da l-am demontat are garnitura,daca o pornesc merge asa in relantiu nu se opreste,si da problema e cand o pornesc atunci invarte greu. Imi miroase a problema electrica la CDI - la prima motocicleta - Kawasaki GPZ 500s - model 87-92 - tot asa imi facea - pornea grozav la rece, avea putere, consum ok, dar cand se incalzea ori imi murea in mers ori nu mai pornea dupa ce ma opream! Am fost pe la mecanic - am cautat pe forum, si multi m-au sfatuit sa schimb CDI-u! Am schimbat CDI-u si a mers ca un ceas elvetian! Din pacate CDI-u nu il poti verifica decat daca il schimbi cu altu sa vezi daca face aceeasi problema - fenomenul care persista la caldura e un condensator care in momentul cand se incalzeste nu mai lucreaza in parametrii - alteori se poate sa fie vreo lipitura care se manifesta la cald! Da si la mine sa oprit din mers de vreo 5 ori,si de 2 ori am patit ca am oprit din greseala motocicleta dupa 45 de km la o intersectie nu stiu ce am facut si cu ce ma ocupam dar am atins butonul rosu ( OFF ) si am zis gata aici raman si ma gandeam sa incerc poate am noroc si ce sa vezi a pornit.Dar dupa ce m-am oprit iar nu a mai pornit. Eu nu prea ma pricep dar CDI ul acesta ar avea asa o influenta mare asupra pornirii la cald,ca la rece porneste de 4-5 ori una dupa alta,si referitor la bateri cum se explica ca dupa 15-20 de minute de asteptare porneste?se incarca singura? Si daca scade sub 14V atunci e alternatorul? Vezi ce tensiune ai la incarcare (pe baterie): - cu faza lunga pornita la relanti - cu faza lunga pornita la 5000-6000 rpm - cu toate luminile stinse la relanti - cu toate luminile stinse la 5000-6000 rpm Ar trebui sa nu scada niciodata sub 14v si sa nu treaca niciodata de 15. Si daca scade sub 14V?este posibil sa fie alternatorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Daca inlocuiesti bateria cu una "beton" si face tot sa, atunci trebuie setat un avans mai mare. Da nu ma intreba cum se face treaba asta la motorul tau, ca probabil ca habar n-am. Poate ca avansul il regleaza CDI-ul... Prietene las-o moarta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucescuciprian Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Cauta o baterie care stii sigur ca e buna, monteaz-o si mergi cu ea un timp.As pune pariu ca e bateria,am un prieten care, cu un gsx-r 750 tot din 98 la fel a patit. Dupa inlocuirea bateriei la el s-a rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.