Victor Emanuel Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Sal am cumparat un lant D.I.D 520vx2 desfacut + presa de lant speciala pentru lanturile D.I.D . Am nituit lantul dar nu am strans foarte tare niturile cu presa din frica , ca exista posibilitatea ca niturile sa crape , exista cumva posibilitatea sa se desprinda lantul in timpul rulajului , daca mai strang cu presa niturile si acel nit la floare crapa umpic exista pericolul asta ... Multumesc !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 eu am nituit foarte multe lanturi cu dorul si ciocanul, nici unul nu s-a desfacut. si asta la motoare de 600 si 1000, la varadero tau cu siguranta nu se va intampla nimic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor Emanuel Postat Februarie 21, 2012 Autor Share Postat Februarie 21, 2012 Multumesc pentru reply Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 (editat) Dupa cum spune si manualul ,daca ai resusit sa le umfli 3 zecimi peste diametrul original al axelor atunci este foarte ok nu o sa iasa niciodata! eu am nituit foarte multe lanturi cu dorul si ciocanul, nici unul nu s-a desfacut. si asta la motoare de 600 si 1000, la varadero tau cu siguranta nu se va intampla nimic! La ciocan si dorn nu o sa stii niciodata pana unde sa le strangi ca sa nu tii oringul in presiune ,si care la frecare v-a ceda! Din experienta ta, cand ai schimbat kiturile de lant ,nu ti-a atras atentia ca cea mai uzata legatura este chiar siguranta!!! PS Varadero tot 1000 cc are si mai este si V. Editat Februarie 22, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 Eu vad ca are un Varadero de 125. Nu vei avea probleme cu lantul atata timp cat zaua se misca usor si axele sunt umflate cu cateva zecimi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor Emanuel Postat Februarie 22, 2012 Autor Share Postat Februarie 22, 2012 Va multumesc mult pentru raspunsuri . HAI CU VARAAAA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 Dupa cum spune si manualul ,daca ai resusit sa le umfli 3 zecimi peste diametrul original al axelor atunci este foarte ok nu o sa iasa niciodata! La ciocan si dorn nu o sa stii niciodata pana unde sa le strangi ca sa nu tii oringul in presiune ,si care la frecare v-a ceda! Din experienta ta, cand ai schimbat kiturile de lant ,nu ti-a atras atentia ca cea mai uzata legatura este chiar siguranta!!! PS Varadero tot 1000 cc are si mai este si V. ba poti sa-ti dai seama foarte usor cat sa strangi... nu, la kiturile de lant schimbate de mine nu zaua de legatura era dusa la sfarsitul vietii lor! p.s. varadero-ul omului, cel putin la profil, este cel de 125. sfatul meu este sa mai stai in banca ta, esti ca incepatorii 'avansati' cu vreo 30.000 de km la bord intr-ale mecanicii, stii multe fata de altii si prinzi relativ repede. dar te avanti cu capul inainte si nu e bine! mai ai multe de invatat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 (editat) BA!(cuvant urat,este lipsa de respect pentru cineva care nu-l cunosti)te-am deranjat cu ceva de a fost nevoie de completarea din ps? Da, am gresit ca nu m-am uitat la profil,si ce daca este de 125cc, in viziunea ta asta inseamna ca are mai mica importanta ? PS. Eu cand te-am citat nu m-am referit la tine ca persoana,am facut remarca la ce se intampla la metoda ciocanului unde nu ai control la "strangerea nitului" Chiar daca oficial metoda de inchidere a lantului este cu presa,anumiti producatori de lanturi livreaza si distantiere tocmai pentru a evita acel fenomen mentionat de strangere a oringului.Fiecare dintre noi avem de invatat cate ceva,dar nituirea lantului cu ciocanul,am invata-o acum vre-o 26 de ani cand reparam bicicleta... Daca oferi ceva nou pentru invatare eu te ascult cu interes,dar pana atunci... Cu respect TNG! Apropo,eu am spus :Cand ai schimbat kiturile de lant nu ai observat uzura mai mare la zaua de legatura? Afirmatia a fost facuta fata de kiturile VECHI,nu de cele SCHIMBATE DE TINE! Dar te/ai grabit,sa acuzi si nu ai inteles sensul cuvintelor.Este mai usor sa faci rau,si sa arunci cu noroi de cat o vorba buna! Bafta in munca ta! Editat Februarie 23, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 ba poti sa-ti dai seama foarte usor cat sa strangi... nu, la kiturile de lant schimbate de mine nu zaua de legatura era dusa la sfarsitul vietii lor! p.s. varadero-ul omului, cel putin la profil, este cel de 125. sfatul meu este sa mai stai in banca ta, esti ca incepatorii 'avansati' cu vreo 30.000 de km la bord intr-ale mecanicii, stii multe fata de altii si prinzi relativ repede. dar te avanti cu capul inainte si nu e bine! mai ai multe de invatat... tng-ule, ia vezi-ti de lungul nasului n-ai habar sa tragi un nit la ochi.....pff cand ii avea si tu 6-7 ani de experienta in ale mecanicii, ca adevaratii, atunci sa vorbesti, da?? in rest, n-ai ce cauta sa dai sfaturi parol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 p.s. varadero-ul omului, cel putin la profil, este cel de 125. sfatul meu este sa mai stai in banca ta, esti ca incepatorii 'avansati' Amice, scuza-ma dar cred ca esti moron! TNG este mecanic de motoare dinainte ca tu sa te fi nascut! Bati campii aiurea, ar trebui sa-ti inghiti cuvintele alea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 hai mah ca era amuzant. mie imi place de TNG ca nu se lauda si nu stie lumea cu cine vorbeste si apar situatii dastea. deci reluam - intradevar TNG nu se pricepe si se baga si el asa de dragul posturilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delete636 Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 eu l-am nituit cu ciocanul si cu un punctator, dar am avut 2 distantoare metalice pe care le-am pus intre zale, in felul asta nu iti mai faci griji ca il strangi prea tare si rupi grnitura aia dintre zale asa arata distantoarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 eu l-am nituit cu ciocanul si cu un punctator, dar am avut 2 distantoare metalice pe care le-am pus intre zale, in felul asta nu iti mai faci griji ca il strangi prea tare si rupi grnitura aia dintre zale asa arata distantoarele Distantierele le-ai primit odata cu lantul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 (editat) Distantierele le-ai primit odata cu lantul? Da se primesc o data cu kitul! EK este unul dintre producatori care livreaza kitul cu acele distantiere. Editat Februarie 23, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 (editat) Si lantul regina vine tot cu distantier, da e mai fragil putin Editat Februarie 23, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 (editat) Si lantul regina vine tot cu distantier, da e mai fragil putin Da,nu conteaza,ideea este sa isi indeplineasca scopul! Editat Februarie 23, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 surprinzator este ca DID nu vine cu un asa distantier, desi sunt si ei in topul fabricantilor de lant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 probabil ei vor sa dea de inteles ca ale lor nu trebuiesc batute ci doar stranse cu presa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 probabil ei vor sa dea de inteles ca ale lor nu trebuiesc batute ci doar stranse cu presa. eu am si folosesc presa celor de la DID insa daca te fortezi in ea poti foarte bine strange mai mult decat trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 Da se primesc o data cu kitul! EK este unul dintre producatori care livreaza kitul cu acele distantiere. s-au gandit la aia de cursa lunga care schimba lantzu pe marginea drumului , acolo unde si-a dat duhu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bshk99 Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Unde pot sa gasesc si eu o presa de lant pentru did 520 ? de cumparat din bucuresti in weekend nu gasesti, iar de imprumutat este imposibil, doar am incercat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 Daca cineva mai arunca un ochi pe aici, sa-mi spuna si mie cum se nituieste zala de legatura. Inutil sa spun ca n-am presa de lant si nici nu stiu pe cineva sa-mi imprumute. Cand am scos din ambalaj zala am incercat s-o montez provizoriu la capetele lantului, doar cat sa inteleg cam cum se aseaza si sa ma gandesc unde si cum sa lovesc cu dornul. Problema e ca am observat ca bolturile alea nu ies in exterior suficient cat sa pot lovi in ele. Lantul e DID , motorul e un monocilindru (deci lantul nu suporta sarcini mari) si m-am gandit sa-mi montez eu kit-ul de lant. La pinioane nu cred c-o sa intampin probleme, dar nituirea zalei de legatura e ceva ce n-am mai facut, iar cand am asezat-o si am vazut ca bolturile nu ies in exterior m-am blocat. Cum si unde lovesc eu cu dornul, fara sa distrug zala ? Multumesc celui care ma poate indruma ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 trebuie sa strangi zaua de legatura inainte sa nituiesti pinii, o strangi pana are aceiasi latime cu alea de langa ea, nici mai mult nici mai putin, masori cu un subler, poti sa o strangi cu o cheie franceza si o bucatica de metal pusa intre pini, nu uita sa pui oringurile si vaselina in role. ai optiune mai simpla sa-ti cumperi o za de legatura cu prindere rapida dar tot trebuie presata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 o menghina mica si doua piulite ca sa aiba pe unde sa iasa bolturile. sau o franceza, ceva care sa intre acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc Marquez Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 cu o menghina mica da, dar cu cheia franceza nu stiu cum se poate... sau voi ziceti cheie franceza la cea in forma de T careia cand i se roteste coada, T-ul se muta mai sus sau mai jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.