Sari la conținut

Nituire lant


Postări Recomandate

Sal am cumparat un lant D.I.D 520vx2 desfacut + presa de lant speciala pentru lanturile D.I.D . Am nituit lantul dar nu am strans foarte tare niturile cu presa din frica , ca exista posibilitatea ca niturile sa crape , exista cumva posibilitatea sa se desprinda lantul in timpul rulajului , daca mai strang cu presa niturile si acel nit la floare crapa umpic exista pericolul asta ... Multumesc !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum spune si manualul ,daca ai resusit sa le umfli 3 zecimi peste diametrul original al axelor atunci este foarte ok nu o sa iasa niciodata!

 

eu am nituit foarte multe lanturi cu dorul si ciocanul, nici unul nu s-a desfacut. si asta la motoare de 600 si 1000, la varadero tau cu siguranta nu se va intampla nimic!

La ciocan si dorn nu o sa stii niciodata pana unde sa le strangi ca sa nu tii oringul in presiune ,si care la frecare v-a ceda!

Din experienta ta, cand ai schimbat kiturile de lant ,nu ti-a atras atentia ca cea mai uzata legatura este chiar siguranta!!!

 

 

PS Varadero tot 1000 cc are si mai este si V. ;)

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum spune si manualul ,daca ai resusit sa le umfli 3 zecimi peste diametrul original al axelor atunci este foarte ok nu o sa iasa niciodata!

 

 

La ciocan si dorn nu o sa stii niciodata pana unde sa le strangi ca sa nu tii oringul in presiune ,si care la frecare v-a ceda!

Din experienta ta, cand ai schimbat kiturile de lant ,nu ti-a atras atentia ca cea mai uzata legatura este chiar siguranta!!!

 

 

PS Varadero tot 1000 cc are si mai este si V. ;)

 

ba poti sa-ti dai seama foarte usor cat sa strangi... nu, la kiturile de lant schimbate de mine nu zaua de legatura era dusa la sfarsitul vietii lor!

 

p.s. varadero-ul omului, cel putin la profil, este cel de 125. sfatul meu este sa mai stai in banca ta, esti ca incepatorii 'avansati' cu vreo 30.000 de km la bord intr-ale mecanicii, stii multe fata de altii si prinzi relativ repede. dar te avanti cu capul inainte si nu e bine! mai ai multe de invatat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BA!(cuvant urat,este lipsa de respect pentru cineva care nu-l cunosti)te-am deranjat cu ceva de a fost nevoie de completarea din ps?

Da, am gresit ca nu m-am uitat la profil,si ce daca este de 125cc, in viziunea ta asta inseamna ca are mai mica importanta ?

PS. Eu cand te-am citat nu m-am referit la tine ca persoana,am facut remarca la ce se intampla la metoda ciocanului unde nu ai control la "strangerea nitului" Chiar daca oficial metoda de inchidere a lantului este cu presa,anumiti producatori de lanturi livreaza si distantiere tocmai pentru a evita acel fenomen mentionat de strangere a oringului.Fiecare dintre noi avem de invatat cate ceva,dar nituirea lantului cu ciocanul,am invata-o acum vre-o 26 de ani cand reparam bicicleta...

Daca oferi ceva nou pentru invatare eu te ascult cu interes,dar pana atunci...

Cu respect TNG!

 

Apropo,eu am spus :Cand ai schimbat kiturile de lant nu ai observat uzura mai mare la zaua de legatura?

Afirmatia a fost facuta fata de kiturile VECHI,nu de cele SCHIMBATE DE TINE!

Dar te/ai grabit,sa acuzi si nu ai inteles sensul cuvintelor.Este mai usor sa faci rau,si sa arunci cu noroi de cat o vorba buna!

Bafta in munca ta!

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba poti sa-ti dai seama foarte usor cat sa strangi... nu, la kiturile de lant schimbate de mine nu zaua de legatura era dusa la sfarsitul vietii lor!

 

p.s. varadero-ul omului, cel putin la profil, este cel de 125. sfatul meu este sa mai stai in banca ta, esti ca incepatorii 'avansati' cu vreo 30.000 de km la bord intr-ale

mecanicii, stii multe fata de altii si prinzi relativ repede. dar te avanti cu

capul inainte si nu e bine! mai ai multe de invatat...

:crack:

 

 

 

 

 

 

tng-ule, ia vezi-ti de lungul nasului :blbl:

 

n-ai habar sa tragi un nit la ochi.....pff

cand ii avea si tu 6-7 ani de experienta in ale mecanicii, ca adevaratii, atunci sa vorbesti, da??

 

in rest, n-ai ce cauta sa dai sfaturi

 

parol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

p.s. varadero-ul omului, cel putin la profil, este cel de 125. sfatul meu este sa mai stai in banca ta, esti ca incepatorii 'avansati'

 

Amice, scuza-ma dar cred ca esti moron!

 

TNG este mecanic de motoare dinainte ca tu sa te fi nascut! Bati campii aiurea, ar trebui sa-ti inghiti cuvintele alea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu l-am nituit cu ciocanul si cu un punctator, dar am avut 2 distantoare metalice pe care le-am pus intre zale, in felul asta nu iti mai faci griji ca il strangi prea tare si rupi grnitura aia dintre zale

 

 

asa arata distantoarele

post-54788-0-69831500-1329988996_thumb.jpg

Distantierele le-ai primit odata cu lantul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da se primesc o data cu kitul!

EK este unul dintre producatori care livreaza kitul cu acele distantiere.

s-au gandit la aia de cursa lunga care schimba lantzu pe marginea drumului , acolo unde si-a dat duhu' ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Unde pot sa gasesc si eu o presa de lant pentru did 520 ? de cumparat din bucuresti in weekend nu gasesti, iar de imprumutat este imposibil, doar am incercat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Daca cineva mai arunca un ochi pe aici, sa-mi spuna si mie cum se nituieste zala de legatura. Inutil sa spun ca n-am presa de lant si nici nu stiu pe cineva sa-mi imprumute. Cand am scos din ambalaj zala am incercat s-o montez provizoriu la capetele lantului, doar cat sa inteleg cam cum se aseaza si sa ma gandesc unde si cum sa lovesc cu dornul. Problema e ca am observat ca bolturile alea nu ies in exterior suficient cat sa pot lovi in ele. Lantul e DID , motorul e un monocilindru (deci lantul nu suporta sarcini mari) si m-am gandit sa-mi montez eu kit-ul de lant. La pinioane nu cred c-o sa intampin probleme, dar nituirea zalei de legatura e ceva ce n-am mai facut, iar cand am asezat-o si am vazut ca bolturile nu ies in exterior m-am blocat. Cum si unde lovesc eu cu dornul, fara sa distrug zala ? Multumesc celui care ma poate indruma !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa strangi zaua de legatura inainte sa nituiesti pinii, o strangi pana are aceiasi latime cu alea de langa ea, nici mai mult nici mai putin, masori cu un subler, poti sa o strangi cu o cheie franceza si o bucatica de metal pusa intre pini, nu uita sa pui oringurile si vaselina in role.

 

ai optiune mai simpla sa-ti cumperi o za de legatura cu prindere rapida dar tot trebuie presata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

o menghina mica si doua piulite ca sa aiba pe unde sa iasa bolturile. sau o franceza, ceva care sa intre acolo... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...