Carp.George Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Salut! Vin Âşi eu pe aici cu o problemă aparent banală, dar credeți-mă că enervanta. Când mi-am pornit acum câteva luni trotineta am reuÂşit performanța de a-i rupe butonu'. Cum? Nu Âştiu. Pur Âşi simplu am...apăsat pe el. Am avut totuÂşi noroc pentru ca în timp ce aÂşteptam să se încălzească motorul am observat butonul mai ieÂşit în afara Âşi l-am scos de acolo(cu tot cu arc). Dacă aÂş fi plecat aÂşa cu el, cel mai probabil l-aÂş fi pierdut. Acum tot blocul de comenzi parcă nu l-aÂş schimba doar pentru un buton(buton care, de acord, e totuÂşi destul de important ), plus că am mai auzit de cazuri asemanătoare care s-au rezolvat fără înlocuirea piesei. Acum de la cei binevoitori aÂştept păreri/sugestii despre cum aÂş putea să fixez treburile alea la loc. Nu țin morțiÂş să 'arate ca nou', ci vreau doar să fie funcțional. Nu de alta, da e cam enervant sa umblu cu butonu' în buzunar cănd plec cu motocicleta(unde mai pui ca daca mai Âşi opresc motoru' pe la un semafor... ) AtaÂşez Âşi poze cu butonul Âşi arculețul în cauză să se-nțeleagă exact ce am bodogănit eu pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Salut! Vin Âşi eu pe aici cu o problemă aparent banală, dar credeți-mă că enervanta. Când mi-am pornit acum câteva luni trotineta am reuÂşit performanța de a-i rupe butonu'. Cum? Nu Âştiu. Pur Âşi simplu am...apăsat pe el. Am avut totuÂşi noroc pentru ca în timp ce aÂşteptam să se încălzească motorul am observat butonul mai ieÂşit în afara Âşi l-am scos de acolo(cu tot cu arc). Dacă aÂş fi plecat aÂşa cu el, cel mai probabil l-aÂş fi pierdut. Acum tot blocul de comenzi parcă nu l-aÂş schimba doar pentru un buton(buton care, de acord, e totuÂşi destul de important ), plus că am mai auzit de cazuri asemanătoare care s-au rezolvat fără înlocuirea piesei. Acum de la cei binevoitori aÂştept păreri/sugestii despre cum aÂş putea să fixez treburile alea la loc. Nu țin morțiÂş să 'arate ca nou', ci vreau doar să fie funcțional. Nu de alta, da e cam enervant sa umblu cu butonu' în buzunar cănd plec cu motocicleta(unde mai pui ca daca mai Âşi opresc motoru' pe la un semafor... ) AtaÂşez Âşi poze cu butonul Âşi arculețul în cauză să se-nțeleagă exact ce am bodogănit eu pe aici. Crezi ca stie cineva pe derost ce e acolo ... pune mana si cumpara tot blocul de comenzi, asta e viatza. S-ar putea sa aibe un amic din braila unul, vad ca esti din galati. Daca are te anunt pe forum, mergi il vezi, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 kavasaki... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Salut! Vin Âşi eu pe aici cu o problemă aparent banală, dar credeți-mă că enervanta. Când mi-am pornit acum câteva luni trotineta am reuÂşit performanța de a-i rupe butonu'. Cum? Nu Âştiu. Pur Âşi simplu am...apăsat pe el. Am avut totuÂşi noroc pentru ca în timp ce aÂşteptam să se încălzească motorul am observat butonul mai ieÂşit în afara Âşi l-am scos de acolo(cu tot cu arc). Dacă aÂş fi plecat aÂşa cu el, cel mai probabil l-aÂş fi pierdut. Acum tot blocul de comenzi parcă nu l-aÂş schimba doar pentru un buton(buton care, de acord, e totuÂşi destul de important ), plus că am mai auzit de cazuri asemanătoare care s-au rezolvat fără înlocuirea piesei. Acum de la cei binevoitori aÂştept păreri/sugestii despre cum aÂş putea să fixez treburile alea la loc. Nu țin morțiÂş să 'arate ca nou', ci vreau doar să fie funcțional. Nu de alta, da e cam enervant sa umblu cu butonu' în buzunar cănd plec cu motocicleta(unde mai pui ca daca mai Âşi opresc motoru' pe la un semafor... ) AtaÂşez Âşi poze cu butonul Âşi arculețul în cauză să se-nțeleagă exact ce am bodogănit eu pe aici. Mda, nu prea mai ai ce face cu el, daca il lipesti(caz in care ai toate bucatelele) nu va tine, ori cauti la cineva de prin dezmembrari ori improvizezi si pui alt buton ex: de la un calculator vechi butonul de restart, asa am facut la un prieten solutie de moment, e mai urat dar merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 (editat) Butonul de pornire la Kawasaki este cu pastila de platina, adica are un curent foarte mare prin el si nu merge sa-l inlocuiesti cu un buton de calculator.Trebuie sa cauti un buton care sa reziste la un curent mare, din ce am vazut pe schema electrica este de 10 A. Editat Martie 4, 2012 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Nu zic ca nu ai dreptate, dar atunci de ce are firele asa subtiri si releu special de pornire? Si eu cred ca merge cu orice buton tip tasta. Patisem asta la mobra veche, dar mi-a fost prea lene si foloseam cheia sa fac contact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 http://www.e-piese.ro/shop/intrerupatoare_/_switch-uri vezi la astia poate te ajuta cu ceva ce au ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 (editat) Nu zic ca nu ai dreptate, dar atunci de ce are firele asa subtiri si releu special de pornire? Si eu cred ca merge cu orice buton tip tasta. Patisem asta la mobra veche, dar mi-a fost prea lene si foloseam cheia sa fac contact Cablurile nu sunt subtiri. Daca o sa te uiti mai atent o sa observi ca acele cabluri sunt multifilare, deci rezista la curenti mari (peste 16 A). Intradevar pornirea se face cu contactor de pornire, deci exista o mica automatica acolo. Problema e ca acest buton are un regim special de functionare, el este apasat foarte des si functioneaza in regim intermitent deci apare un arc electric acolo care in timp topeste contactele sau le deformeaza (daca nu crezi o sa-ti arat niste poze cu butonul meu de pornire care are platina aia ciupita). Un alt aspect e ca acel buton trebuie sa reziste la umezeala,la frig dar si la temperaturi mari (vara pe ghidon ajunge temperatura si la 80 de grade de la soare). Asa ca orice buton de calculator o sa pui acolo nu o sa tina! Editat Martie 4, 2012 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 La mine erau foarte subtiri ... altfel nu ma trezeam vorbind. In rest nu contest majoritatea chestiilor de acolo. Una e cat rezista, alta cat trece efectiv pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 Un alt aspect e ca acel buton trebuie sa reziste la umezeala,la frig dar si la temperaturi mari (vara pe ghidon ajunge temperatura si la 80 de grade de la soare). Asa ca orice buton de calculator o sa pui acolo nu o sa tina! prietene eu zic ce am facut la un prieten pe motor si inca nu are probleme cu el dar cel mai indicat e sa pui buton original, ideea e ca merge cum am zis cu buton dala de la comp indiferent ce crezi tu ca se poate intampla. am sa revin cu o poza daca vreti sa va convingeti. Asfalt uscat si multi kilometri fara incidente va urez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 Vezi ca user-ul Delu s-ar putea sa aibe unul de rezerva din intamplare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 Salut! Vin Âşi eu pe aici cu o problemă aparent banală, dar credeți-mă că enervanta. Când mi-am pornit acum câteva luni trotineta am reuÂşit performanța de a-i rupe butonu'. Cum? Nu Âştiu. Pur Âşi simplu am...apăsat pe el. Am avut totuÂşi noroc pentru ca în timp ce aÂşteptam să se încălzească motorul am observat butonul mai ieÂşit în afara Âşi l-am scos de acolo(cu tot cu arc). Dacă aÂş fi plecat aÂşa cu el, cel mai probabil l-aÂş fi pierdut. Acum tot blocul de comenzi parcă nu l-aÂş schimba doar pentru un buton(buton care, de acord, e totuÂşi destul de important ), plus că am mai auzit de cazuri asemanătoare care s-au rezolvat fără înlocuirea piesei. Acum de la cei binevoitori aÂştept păreri/sugestii despre cum aÂş putea să fixez treburile alea la loc. Nu țin morțiÂş să 'arate ca nou', ci vreau doar să fie funcțional. Nu de alta, da e cam enervant sa umblu cu butonu' în buzunar cănd plec cu motocicleta(unde mai pui ca daca mai Âşi opresc motoru' pe la un semafor... : ) AtaÂşez Âşi poze cu butonul Âşi arculețul în cauză să se-nțeleagă exact ce am bodogănit eu pe aici. ce i-ai facut maaa? )))))))))))) hai ma george, ce dracu'? ) vezi ca-s in galati deocamdata, suna-ma si te rezolv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 (editat) cata topicul pt un buton eu am dat la 954 50 ron pe blocul de lumini cu semnal si claxon,cel de pornire cu 2 butoane cred ca e o avere cauta si tu putin Editat Martie 5, 2012 de dragos1972 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto+ Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Actualizez acest topic pentru ca am aceeasi problema la motorul meu Kawasaki ZZR1100 din 1995. Deocamdata asez arculeţul in locas, potrivesc butonul de pornire peste el, actionez demarorul si dupa ce porneste motorul iau butonul si arcul si le pun in buzunar. Am gasit ceva oferte AICI, dar nu pot sa astept o luna pana ajunge piesa din China. Daca are cineva de vanzare un loc de lumini sau doar butonul de pornire, sau chiar butonul de claxon (cred ca sunt identice sau cel putin iterschimbabile), sau blocul de lumini din stanga (pentru butonul de claxon), astept un raspuns aici, sau mail la adresa moto_plus pe yahoo. Cred ca sunt compatibile blocuri de lumini si de la alte modele de motociclete vechi, fabricate in aceeasi perioada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 pana iti ajunge buton poti folosi orice buton "de sonerie" plasat convenabil pe ghidon. Tragi firele la el si gata. Tot ce face butonul ala e sa actioneze releul de pornire. Poti sa te documentezi pe la ce modele s-au folosit comenzi similare si sa c auti in dezmembrari. p.s. - acum vad ce tampenii zicea alex_en acum 5 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 pana iti ajunge buton poti folosi orice buton "de sonerie" plasat convenabil pe ghidon. Tragi firele la el si gata. Tot ce face butonul ala e sa actioneze releul de pornire. Poti sa te documentezi pe la ce modele s-au folosit comenzi similare si sa c auti in dezmembrari. p.s. - acum vad ce tampenii zicea alex_en acum 5 ani iti dai seama cate o mai invatat de atunci !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Prostii??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 (editat) ...motocicleta mai există? (2012!) Editat Iunie 2, 2017 de nflt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Actualizez acest topic pentru ca am aceeasi problema la motorul meu Kawasaki ZZR1100 din 1995. Deocamdata asez arculeţul in locas, potrivesc butonul de pornire peste el, actionez demarorul si dupa ce porneste motorul iau butonul si arcul si le pun in buzunar. Am gasit ceva oferte AICI, dar nu pot sa astept o luna pana ajunge piesa din China. Daca are cineva de vanzare un loc de lumini sau doar butonul de pornire, sau chiar butonul de claxon (cred ca sunt identice sau cel putin iterschimbabile), sau blocul de lumini din stanga (pentru butonul de claxon), astept un raspuns aici, sau mail la adresa moto_plus pe yahoo. Cred ca sunt compatibile blocuri de lumini si de la alte modele de motociclete vechi, fabricate in aceeasi perioada. Inca un zzr-ist , ce model este C-ul sau D-ul, stiu ca era cineva din bucuresti care dezmembra una, am sunat eu pentru scarite dar nu se potriveau el are modelul C, mai sunt pe facebook pe grupul KAWASAKI ZZR 1100 baieti care dezmembreaza, am vb eu cu unul si trimite si in Romania piese, majoritatea de pe grup sunt din Anglia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 ...motocicleta mai există? (2012!) moto+ e cu problema fresh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 p.s. - acum vad ce tampenii zicea alex_en acum 5 ani Nici Cristos nu schimba apa in vin la pubertate ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Iunie 3, 2017 Share Postat Iunie 3, 2017 ...atunci: https://m.louis.de/artikel/foliatech-start-druckschalter-schwarz-1-stueck/10032929?list=322547892&filter_article_number=10032929 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.