Sari la conținut

VFR 75o - VFR 8oo FI - VFR 8oo VTEC - Futura - BlackBird FI


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Din ce am mai vorbit cu doi posesori de VFR, amandoi inclina sa creada, ca si mine, ca avea un dinte in plus pe pinion.

Vedem. Oricum o sa mai caut 800 FI-uri sa ma dau. Maine sau poimaine ma dau si cu XX-ul si revin cu pareri.

 

 

si daca faci proba la xx , fa cum am facut eu...

m am dus pe un drum liber si bun, am bagat a 4 a si i am dat blana, ......am uitat sa respir, daca pe urma vrei vfr....sau futura.

 

cumpara un enduro-touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 67
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator _Raul_

si daca faci proba la xx , fa cum am facut eu...

m am dus pe un drum liber si bun, am bagat a 4 a si i am dat blana, ......am uitat sa respir, daca pe urma vrei vfr....sau futura.

cumpara un enduro-touring.

 

Pai uita-te la profil :lol:. Sau la semnatura :laugh:.

Cheers, anyway! A fost misto postarea :D!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Vizitator _Raul_

Sper sa nu par nesimtit de cand nu am mai dat pe aici. Am vazut postarile dar vroiam sa imi fac o idee inainte de a scrie.

Am cumparat in cele din urma un VFR 750 din 1996 de la un bun prieten de-al meu.

O sa incerc sa il descriu in cat mai putine cuvinte:

- Concluzia numarul 1 - Este cel mai bun raport pret - calitate la ora actuala pentru mine, satisfacand maxim nevoia de revenire pe sosele.

A fost atat de super deal in raportul pret vs. pachetul oferit incat numai un nebun ar fi spus pas - suport pentru topcase si genti laterale, 2 genti Nonfango incluse, toate consumabilele la zi inclusiv gume 2011, ungator lant, instalatie racire curatata, lichid racire nou, ulei si filtre noi, etc, etc.

 

Incercand o recenzie cat se poate de super personala:

- Genul de motor care te ajuta sa fii fancy si uber cool in oras datorita coloritului, basculei monobrat, sunetului mega super genial si pozitiei de cocota macho ce o arde pe "sportiva". Este genul de best replacement pentru unul ce este indragostit doar de look-ul sportiv si vrea sa o arda kinky, sportiv, prin oras, fara a isi rupe cu#ul pe saua unui CBR 600, Blade, Gixx cu care oricum nu prea are multe in comun.

- Consum de benzina foarte prost dpmdv - 8% in oras si 6% afara. Sau, altfel spus - medie de 7%. Vorbim de viteze decente, constante, nu de forje. Saptamana si 100 de lei (17 litri - 250 de km) in conditiile in care majoritatea kilometrilor ii fac cu masina. Daca as face cu el cat fac cu masina in fiecare luna... nu vreau sa ma gandesc. Cel mai mare consum al masinii, in oras, a fost in plina canicula, anul trecut, cu aerul pornit, 7,2 %. Afara sta la 5%. Despre avantajele masinii nu cred ca este cazul sa aduc aminte aici. Dpmdv - superioritate fara discutii masina. In TM nu avem trafic de Bucuresti. Inca.

- Nu are nici o taina cu turingul din punctul meu de vedere. Poate la 20 de ani ma vedeam calare pe el pana la Budva si inapoi, dar, acum, nu ma pot inchipui facand pe el mai mult de 300 km pe zi. Si aceia poate fortat de imprejurari. Nu va fi niciodata cazul. Va ramane vesnic pentru mine un motor doar de week-end. Ca locuitor al Timisoarei cel mai bine il pot descrie ca motor pentru o Valea Muresului, un Caransebes-Resita, etc. Singura vrie asa mai departata, care s-ar putea sa ma ia dupa 1 Mai, ar fi un drum de Sighisoara si imprejurimi. Dar va fi genul de excursie exceptie.

- De ce nu este bun de touring? Pozitia prea spre sport, prea usor ca gabarit si prea turat. Tot curentul in piept, umeri si partea superioara a bratelor nu cred ca il va rezolva nici un parbriz la cei 1.87 ai mei.

Pentru mine un touring sportiv cu cohones trebuie sa fie, in primul rand, de o forta bruta, de nedescris, dar livrata intr-un pachet luxos, elegant.

Trebuie sa fie greu, masiv, leviathan like, super manevrabil, cu protectie serioasa la vant si care sa urce asa, silent bob, la 200 kmh fara isterii si emotii de pixda. Genul de motor care sa te impinga pana ramai fara aer (nu sa traga) si care sa fie la fel de linear si relaxat la 250kmh ca si la 80 kmh. Ca un diesel Bmw cu cutie automata. Sau ca un RT care sa stie sa mearga 300 kmh, fara sa scuture lateral si fara sa cloncane.

VFR-ul este prea usor, prea sport like si prea agitat la viteze constante de peste 220 kmh.

Nu spun ca nu se poate face touring (/sportiv? Ce touring o mai fi si asta?) cu el. Spun doar ca eu nu ma vad facand un concediu pe el, cu 14 zile x 300 pana la 700 km zilnic.

- Un mega, dar mega super plus al acestui motor (nu te astepti la asa ceva avand in vedere configuratia lui) este manevrabilitatea. Nu va fi ca un enduro-turism monocilindru in oras, dar, boy, nu te astepti la fasnetea de care da dovada. Este arhi cunoscut pentru asta.

- In oras nu stie sa ia curbe cu ambreiaj patinat in a 2a ca masina. In a 2a scutura. Cel putin modelul acesta, pe carburatie. Ma seaca ca trebuie sa ii cam dau a-ntaia daca vreau sa negociez calm and chill o curba la 90 de grade. Asta fiindca, pentru a baga a-ntaia fara cloncaneli trebuie sa fiu almost stopped sau pe acolo, incetinit de-a binelea. Altfel face clonc. Si asta ma oftica.

- A trebuit sa reinvat sa merg smooth. Daca o bruschezi din gaz si ii dai in gura ca la picamar cloncane. Daca te obisnuiesti sa fii alunecos cu ambreiajul este poezie. Daca nu, zmuceste a proasta, de zici ca are ceva.

-Pe zi ce trece inclin sa cred ca touring de putere = motor in linie. VFR-ul nu are linearitatea si cohonesul ala de animal periculos, agresiv si statut, pe care il cautam eu.

 

Cu XX-ul nu m-am mai dat fiindca era de porc sa apar cu Vfr-ul la poarta amicului meu si sa ii cer motocicleta in proba, in conditiile in care era evident ca nu o voi cumpara.

Sper sa o cumpere un prieten de-al meu si sa pot sa o testez linistit.

Pana la urma raman tot in liga in care visam si inainte - BlackBird sau FJR.

Este insa o liga dubla ca pret, vine bebe pe lume in jumatate de an iar diferenta de 2000 de euro am preferat sa o tin pentru altele.

Visam si la Pan-ul de 1300, dar parca nu mai sunt asa mare fan motor in V pentru ce vreau eu. Poate o avea alta cutie Pan-ul.

O sa vad ce concluzii imi aduce viitorul relatiei mele cu Viforul si am sa iau atunci o decizie.

Ironic sau nu, am urat toate motoarele detinute de mine in primele 2-3 luni. Toate mi s-au parut o dezamagire fata de ce ma asteptam, dupa care le-am descoperit usor si relatia mea cu ele s-a schimbat in bine. Cu exceptia Xt-ului de 350 care chiar este prea slaba pentru ce vroiam eu de la ea si care o sa apara curand la vanzare.

In alta ordine de idei, Futura nu stiu cat m-ar mai da pe spate dupa ce nu m-au dat deloc pe spate nonlinearitatea si subtilele ruperi de ritm ale 4 in V-ului.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumim pentur review.

cu speranta ca nu mi o iei in nume de rau si cu mentiunea ca iti respect impresiile sunt foarte putin de acord cu tine.

fie modelul luaut de tine e diferit tare de ce ti am recomandat eu sa iei ( injectie 2001. ) fie are nisca i probleme.

pentru o perioada scurta de timp am cochetat cu ideea sa iau un vfr din asta doar..ca sa simt cum e cu un V 4 si sa mi oblojesc sufletul..

este posibil ca diferenta sa fie atat de mare intre cele 2 modele si in acest caz impresiile tale sunt oarecumn pertinente.

in ce priveste o mica parte din aspectele la care inteleg ca te asteptai, cum iti imaginezi ca un motor atat de mic sa poate sa se miste la fel si la 80 si la 250 ?:)

ca sa se intample asta e nevoie de motoare mai mari bine sau alta clasa ( SS de 1000 sau de la XX in sus ). un motor ca asta e un super toure..atat.

personal manevrabilitatea mi s a paratu de execeptie, ciclistica la fel, iar modul in care trage , superb. evindet, in clasa ei, cum spuneam mai sus.pana la 200 se ducea atza. nici dupa aia nu mergea rau dar deh, aici sunt eu subiectiv, dupa xx..

partea cu cosumul la carburatie si daca ' dai " e intr-adevar o problema dar deh :) obrazul subtire..

cloncanitul l am mai intalnit la motoare mai vechiute , din design ( zici ca te pricepi desi nu suspectz un defect) - dar asta cu retrogradatul in vit 1 ..asa .."lent" nu e prea des facuta- si oricum o faci cu "gaz" inainte.poate ca aveam stiluri diferite dar eu odata plecat nu mai ajung inapoi in vit 1 ( max retrogradez in a II a ..)

 

eu personal ma vad pe un vfr facant turul Europei :)

 

 

am postat in ideea ca cienva car ar dori un motor ca al tau sa nu fie dezamagit . asa cum stim fiecare din nou are propriile lui valori , diferite.

 

si repet, eu am comparat cu vfr 2001 injectie si vfr 800 2004, modeul asta al tau nu mi a "cazut " itnre picioare. iar daca e asa cm spui , uff, mda.

 

felicitari pt achizitie si sa te poarte sanatos voios voinic

 

vezi ca honda are suprize - ( care s ar putea sa ti placa mai putin pretul :) ) crossturer se cheama

 

4 v, 123 cp .( da, cam putin insa e cum spui ca ti place, mareeeee )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa nu par nesimtit de cand nu am mai dat pe aici.

Te iertam. Cumva.

 

- Nu are nici o taina cu turingul din punctul meu de vedere. Poate la 20 de ani ma vedeam calare pe el pana la Budva si inapoi, dar, acum, nu ma pot inchipui facand pe el mai mult de 300 km pe zi. Si aceia poate fortat de imprejurari. Nu va fi niciodata cazul. Va ramane vesnic pentru mine un motor doar de week-end. Ca locuitor al Timisoarei cel mai bine il pot descrie ca motor pentru o Valea Muresului, un Caransebes-Resita, etc. Singura vrie asa mai departata, care s-ar putea sa ma ia dupa 1 Mai, ar fi un drum de Sighisoara si imprejurimi. Dar va fi genul de excursie exceptie.

- De ce nu este bun de touring? Pozitia prea spre sport, prea usor ca gabarit si prea turat. Tot curentul in piept, umeri si partea superioara a bratelor nu cred ca il va rezolva nici un parbriz la cei 1.87 ai mei.

Enduro touring scrie pe tine, ori ai probleme cu mid life crysis, ori ai gresit clasa

 

Pentru mine un touring sportiv cu cohones trebuie sa fie, in primul rand, de o forta bruta, de nedescris, dar livrata intr-un pachet luxos, elegant.

Trebuie sa fie greu, masiv, leviathan like, super manevrabil, cu protectie serioasa la vant si care sa urce asa, silent bob, la 200 kmh fara isterii si emotii de pixda. Genul de motor care sa te impinga pana ramai fara aer (nu sa traga) si care sa fie la fel de linear si relaxat la 250kmh ca si la 80 kmh. Ca un diesel Bmw cu cutie automata. Sau ca un RT care sa stie sa mearga 300 kmh, fara sa scuture lateral si fara sa cloncane.

Tu tocmai ai descris un XX la perfectiune.

 

(/sportiv? Ce touring o mai fi si asta?) cu el.

Se pot face 1000km + pe zi pe un blade. Dupa care 100 in 5 ore ca pensionarii.

 

-Pe zi ce trece inclin sa cred ca touring de putere = motor in linie. VFR-ul nu are linearitatea si cohonesul ala de animal periculos, agresiv si statut, pe care il cautam eu.

perfect de acord

 

Commenturile nu trebuie luate prea serios :). Sper sa va intelegeti bine pe viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lame...:D

 

 

Ok,te iertam ca zici ca aveai buget mic...trebuia totusi sa incerci XX-ul inainte de a lua decizia finala. Oricum, din ce povestesti pe aici si VFR-ul asta are destule sa te invete si probabil va veti simti bine impreuna cand te vei mai obisnui cu ea.

 

Noi sa fim sanatosi si sa avem minte sa ramanem asa, ca timp sa incercam tot felul de motorete este!:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, deci nu e nici pe injectie, n-are nici factor scary, nu te vezi facand nici cei 500 de km intr-o zi solicitati la inceput si ti-ai dat seama si ca nu vrei in V.

Deci in ciuda faptului ca ti-ai calcat peste jumatate (daca nu chiar mai mult) din caracteristicile pe care ai anuntat ca le cautai, ai ales din cauza ca era o oferta care nu o puteai refuza? (Ÿ The Godfather)

 

Imi vine sa bag poza aia cu "Cool story bro".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Aha, deci nu e nici pe injectie, n-are nici factor scary, nu te vezi facand nici cei 500 de km intr-o zi solicitati la inceput si ti-ai dat seama si ca nu vrei in V.

Deci in ciuda faptului ca ti-ai calcat peste jumatate (daca nu chiar mai mult) din caracteristicile pe care ai anuntat ca le cautai, ai ales din cauza ca era o oferta care nu o puteai refuza? (Ÿ The Godfather)

Imi vine sa bag poza aia cu "Cool story bro".

Da.

post-3763-0-10099100-1335905268_thumb.jpg

 

 

- Super castana pret/pachet oferit, pentru o motocicleta careia ii cunosc istoricul.

- Nu face mai nimic din ce poate FI 2001.

- Diferenta de pret intre ea si cei 3000 euro (si peste cu pregatire/accesorizare) cat costa acum un 2001 este monumentala.

- Pot trai linistit cu compromisul asta pana ma hotarasc ce fac in continuare.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te superi daca ti spun ca si eu intram in supermaket ca erau " supe oferte :)

desi nu mi trebuiau

plimbari frumoase pana te mai lamuresti cu ce mananca astea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 months later...

Salve, imi poate spune, va rog, si mie cineva cat se poate merge cu VFR 800Vtec, din momentul in care incepe sa palpaie ultima liniuta de la indicatorul de benzina? Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unii fac 200km altii 280 si, foarte rar, cu viteze de pana-n 110 si fara joc mare de acceleratie, 320-350km but where's the fun in that. Rezervoru-i de 21 l, ultima linie palpaie cand mai sunt 3-4 l si la un consum de 5-6 vezi ce iese. Se pot scoate si consumuri de 4,5%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Respect! Sunt proaspat proprietar. Visam demult. :) Poate mai intreb una alta, in caz de nevoie... Deocamdata...sunt fascinat.

Aici este forumul dedicat VFR-istilor: /index.php?/topic/32357-honda-vfr-750800/

Intra aici si intreaba ce doresti. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 months later...

Nu incerc sa redeschid topicul,doar vreau sa marturisesc ceva,

 

abia am devenit propietar de vfr si fara a trada ,desi inca descoper motoreta respectiva si recunosc ma incinta foarte mult,

 

visez si ma bantuie blackbird-ul ,cu avionul invizibil dupa care a fost inspirata,despre care nu am cunostinte decat din ce am citit aici la detinatori,poze si youtube...stiu ca si interceptorul tot avion a fost,

 

dar alegerea intre ceva real[vfr] si un vis neimplinit[XX] ,care ma obsedeaza inca de cind am cumparat prima mea motocicleta honda,este imposibila pentru mine,

 

stiu ca sunt in aceeasi clasa,ca sunt cam grele, desi mie nu mi se pare cel putin vfr-ul ,ca la frane sunt aproape identice,ca XX-ul trage mult mai bine si stai mai intins pe ghidoane in ciuda vfr-ului care pare, daca e strunjit mai bine pe viraje ,un pic mai rapid pentru ca livreaza cuplu mai jos...restul as ruga sa completati si voi ce stiti in plus ,din pasiune...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...