Black_wolf Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 auzi parca tu te pricepeai mai mult la potai. care e treaba ta cu mecanica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Dog lover and motorcycle mechanic wannabe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 La un motor nou rodajul este facut de catre fabricant, pe standuri, in fabrica! Cu toate acestea, in prima mie de km (adica dupa ce este vandut motorul montat pe motocicleta) trebuie sa respecti indicatiile dealer-ului referitoare la un nou rodaj, care se face in complet de aceasta data (adica motor + cutie + tren de rulare ). Cand schimbi segmentii, practici faci ce face fabrica doar ca tu nu ai stand de rodaj! Asa ca trebuie sa faci rodajul motorului montat pe motocicleta, tot 1000 km! Parca vorbesti din manualul daciei 1300.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 alexenu - tu citesti cand pui un link? sau dai asa din goagal? ia fi atent acilisha Some of the information is from MOTORCYCLIST Feb. 1991, unu la mana, informatia e de mare credibilitate - dintr-o revista. (e adevarat ca si noi suntem niste nickuri pe forum) A recommended engine break-in procedure. a? recomended....adica nu obligatoriu. Proper engine break in will produce an engine that achieves maximum power output with the least amount of oil consumption due to the fact that the piston rings have seated properly to the cylinder wall. acilisha nu e vorba de consum de ulei, sau de lipsa de putere, ci de un comportament nepotrivit al motorului, la o anume solicitare si numia acolo...deci ai cam raspuns pe langa. mai departe nu am mai citit eu. si vezi ca de ep vremea lui nea nicu s-au ma dezvoltat materialele, uleiurile, etc...nu mai e dracu asa negru. plus ca mi-a placut cum te-ai contrazis singur: cine ti-a zis tie ca la 700 de km dupa resegmentare poti sa te "dai la motor" ca sa vezi ce poate face? Faptul ca ai mers atat timp (700 km) cu o turatie sub 3500 rpm poate determina aparitia unui fenomen numit "glazing" (glazurare) cilindrilor. deci nu-i bine nici asa, nici asa. continuam? O sa-ti zica acolo un numar de kilometri in care nu ai voie sa ajungi la "linia rosie" adica la turatia la care motorul tau are puterea cea mai mare Turatia in sine nu este importanta, atata timp cat este sub linia rosie. deci are voie sau nu? daca linia rosie e la 9000, are voie 8950? ca e sub. dar 8999? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 @alex_en La cateva posturi diferenta ai venit cu 2 opinii diametral opuse despre rodaj. Incurci termenii si principiile! Fa'ti un serviciu si opreste'te aici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 aaa, bun, am lamurit-o, transalpu nu are asa ceva iti pun o poza cu acele de transalp ceva m-a pus pe ganduri insa, mi-a mai zis cineva ieri de chestia cu pompa de spritz si va intreb acu' nu cumva de asta face ? ca nu are ? poate asa fac toate dracu si oi fi eu mai satanist cine imi da un transalp in teste ? promit sa-l fac sa dea'n nas auzi bre, o sti p-aia cu astenia de primavara???? e posibil sa tragi prea repede de gaz pentru ce poate trotineta venit dupa o lunga perioada de repaus nu mai ai reflexele formate si dorinta de GAAAAAAZZZZ FRATTEEEEE e cam greu de stpanit/dozat. si eu patesc asa cand trec de pe o motoreta cu carburator cu pompa de sprit pe una pe carburatie vacumatica simpla, trag pra tare de gaz si membrana nu are timp sa reactioneze. Atunci se intampla celebrul DAAAAAHHHHHH... VROOMMMMMMM, ce a umplut paginile pana acum. ai schimbat benzina peste iarna si ai golit carburile de benzina veche/ condens? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 @alex_en La cateva posturi diferenta ai venit cu 2 opinii diametral opuse despre rodaj. Incurci termenii si principiile! Fa'ti un serviciu si opreste'te aici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 auzi parca tu te pricepeai mai mult la potai. care e treaba ta cu mecanica? Very, very good posting! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Aprilie 18, 2012 Autor Share Postat Aprilie 18, 2012 Jumba, benzina e schimbata si para schimbata in 1050 de km iti dai seama, las ca poate bem o bere la voltage maine si povestim mai multe Alexen, fratili meu, rodaj, nerodaj, segmenti sau nu, ca mergi in 15000 de ture, ca apare glazing sau nu trebuie sa faca asa, ca nu l-am rodat bine o sa ma afecteze pe termen lung la consum de ulei si altele, atata timp cat are compresie si pistonul se misca sus jos, iar supapele inchid si deschid motorul trebuie sa traga liniar. Pana una alta am desfacut iar carbelitoarele in seara asta, am marit nivelul la plutitoare cu 1 mm iar problema persista, bujiile ramanand tot albicioase. Dupa ce am facut testul cu nivelul marit am mai desfacut o data si am inversat membranele vacumatice intre ele din motiv ca la transalp unul din acele de dozaj este mai subtire decat celalalt, mai exact cel de pe cilindrul spate care merge mai cald, rezultatul tot negativ iar bujiile au ramas neschimbate. I-am dat-o si unui prieten care nu e tocmai afon in mecanica sa mearga si mi-a zis ca lui nu-i pare ca da in nas ci ca ar fi ma degraba senzatia aia de subturat, ca si cand ai incerca sa pleci cu a 5-a de pe loc si tremura ca toti dracii, tot el mi-a zis sa incerc niste bujii mai calde, pt mine nu are mare logica dar cred ca incerc si asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 alexenu - tu citesti cand pui un link? sau dai asa din goagal? ia fi atent acilisha unu la mana, informatia e de mare credibilitate - dintr-o revista. (e adevarat ca si noi suntem niste nickuri pe forum) a? recomended....adica nu obligatoriu. acilisha nu e vorba de consum de ulei, sau de lipsa de putere, ci de un comportament nepotrivit al motorului, la o anume solicitare si numia acolo...deci ai cam raspuns pe langa. mai departe nu am mai citit eu. si vezi ca de ep vremea lui nea nicu s-au ma dezvoltat materialele, uleiurile, etc...nu mai e dracu asa negru. plus ca mi-a placut cum te-ai contrazis singur: deci nu-i bine nici asa, nici asa. continuam? deci are voie sau nu? daca linia rosie e la 9000, are voie 8950? ca e sub. dar 8999? Citeste pana la capat si o sa vezi cine face rodajul motorului dupa metoda care e prezentata acolo. Eu am zis clar ca motorul resegmentat nu trebuie sa treaca de 8000 de ture, in conditiile in care linia rosie este la 9000 la Transalp. @alex_en La cateva posturi diferenta ai venit cu 2 opinii diametral opuse despre rodaj. Incurci termenii si principiile! Fa'ti un serviciu si opreste'te aici! Ai inteles tu gresti, probabil, la fel ca si colegu de mai sus! Jumba, benzina e schimbata si para schimbata in 1050 de km iti dai seama, las ca poate bem o bere la voltage maine si povestim mai multe Alexen, fratili meu, rodaj, nerodaj, segmenti sau nu, ca mergi in 15000 de ture, ca apare glazing sau nu trebuie sa faca asa, ca nu l-am rodat bine o sa ma afecteze pe termen lung la consum de ulei si altele, atata timp cat are compresie si pistonul se misca sus jos, iar supapele inchid si deschid motorul trebuie sa traga liniar. Pana una alta am desfacut iar carbelitoarele in seara asta, am marit nivelul la plutitoare cu 1 mm iar problema persista, bujiile ramanand tot albicioase. Dupa ce am facut testul cu nivelul marit am mai desfacut o data si am inversat membranele vacumatice intre ele din motiv ca la transalp unul din acele de dozaj este mai subtire decat celalalt, mai exact cel de pe cilindrul spate care merge mai cald, rezultatul tot negativ iar bujiile au ramas neschimbate. I-am dat-o si unui prieten care nu e tocmai afon in mecanica sa mearga si mi-a zis ca lui nu-i pare ca da in nas ci ca ar fi ma degraba senzatia aia de subturat, ca si cand ai incerca sa pleci cu a 5-a de pe loc si tremura ca toti dracii, tot el mi-a zis sa incerc niste bujii mai calde, pt mine nu are mare logica dar cred ca incerc si asta Da, da, da - hai ca esti pe drumul cel bun! Ti-am zis, mai ai de umblat la jet-uri, la cui...etc. Tot degeaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 @alex_en La cateva posturi diferenta ai venit cu 2 opinii diametral opuse despre rodaj. Incurci termenii si principiile! Fa'ti un serviciu si opreste'te aici! n-am citit tot.....dar sigur sigur nu trage aer fals ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Aprilie 19, 2012 Autor Share Postat Aprilie 19, 2012 sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Ai inteles tu gresti, probabil, la fel ca si colegu de mai sus! Da, da... si probabil la fel ca si alte cateva zeci... Cand doi oameni iti spun ca esti beat, te duci sa te culci! Cand ai gresit iti asumi responsabilitatea... asta daca ai caracter. Daca nu, continui cu insolenta sa o faci pe "neintelesul"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 ii mai luam putin din aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Citeste pana la capat si o sa vezi cine face rodajul motorului dupa metoda care e prezentata acolo. Eu am zis clar ca motorul resegmentat nu trebuie sa treaca de 8000 de ture, in conditiile in care linia rosie este la 9000 la Transalp. Ai inteles tu gresti, probabil, la fel ca si colegu de mai sus! Da, da, da - hai ca esti pe drumul cel bun! Ti-am zis, mai ai de umblat la jet-uri, la cui...etc. Tot degeaba! pai si atunci ce are de facut? sa crape iar motorul si sa honuiasca cilindrii si sa bage alta tura de segmenti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Jumba, benzina e schimbata si para schimbata in 1050 de km iti dai seama, las ca poate bem o bere la voltage maine si povestim mai multe Alexen, fratili meu, rodaj, nerodaj, segmenti sau nu, ca mergi in 15000 de ture, ca apare glazing sau nu trebuie sa faca asa, ca nu l-am rodat bine o sa ma afecteze pe termen lung la consum de ulei si altele, atata timp cat are compresie si pistonul se misca sus jos, iar supapele inchid si deschid motorul trebuie sa traga liniar. Pana una alta am desfacut iar carbelitoarele in seara asta, am marit nivelul la plutitoare cu 1 mm iar problema persista, bujiile ramanand tot albicioase. Dupa ce am facut testul cu nivelul marit am mai desfacut o data si am inversat membranele vacumatice intre ele din motiv ca la transalp unul din acele de dozaj este mai subtire decat celalalt, mai exact cel de pe cilindrul spate care merge mai cald, rezultatul tot negativ iar bujiile au ramas neschimbate. I-am dat-o si unui prieten care nu e tocmai afon in mecanica sa mearga si mi-a zis ca lui nu-i pare ca da in nas ci ca ar fi ma degraba senzatia aia de subturat, ca si cand ai incerca sa pleci cu a 5-a de pe loc si tremura ca toti dracii, tot el mi-a zis sa incerc niste bujii mai calde, pt mine nu are mare logica dar cred ca incerc si asta Nivelul si suruburile pilot afecteaza intr'o oarecare masura toate zonele de rpm, in cascada. Insa pentru zona unde reclami tu problema (mijloc) reglajele sunt influentate preponderent de acele de dozaj. Ai incercat sa le mai ridici o treapta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Aprilie 19, 2012 Autor Share Postat Aprilie 19, 2012 yo4hgx: sunt constient de influenta nivelului si pilot screw, insa acele la rahatu asta de transalp nu pot fi ridicate decat bagand saibe sau facand alte artificii, sincer aseara in fata blocului dupa ce s-a intunecat numai de asta nu-mi ardea, o sa incerc si asta. Mersi de sugestie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Nu are reglaje la acele de dozaj...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Aprilie 19, 2012 Autor Share Postat Aprilie 19, 2012 pai si atunci ce are de facut? sa crape iar motorul si sa honuiasca cilindrii si sa bage alta tura de segmenti? evident, apoi facand rodajul in 8000 de ture dar fara s-o forjez cumva, eu unu asta am inteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Daca nu ar fi carb vacuumatic, ar fi normal simptomul, amestecul saraceste o scurta perioada cand tragi de gaz. Oare nu e infundat vreun canal de aer/vacuum prin carb si nu mai merge comanda vacuumatica cum trebuie? Zic si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Salutare! Asa cum au tot spus si alti colegi, inclin sa cred ca pe undeva trage aer fals...Pe la vreo imbinare ceva... Un furtun crapat, o membrana, orice element pe unde ar putea trage... Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shin Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Io zic sa bem o bere, ca-si revine singur motoru Jumba, ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Nu are reglaje la acele de dozaj...... Intodeauna exista o alta solutie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Aprilie 19, 2012 Autor Share Postat Aprilie 19, 2012 Intodeauna exista o alta solutie... Solutia este sa bag o saiba sub ac, faptul ca imi este scarba sa mai desfac e alta discutie. vad ca multi insista pe ideea cu aer fals, eu zic ca 90% nu trage, iar 10% am dubii pt. ca n-am cum sa-mi dau seama exact, practic toate gaturile de la carb spre cilindru si de la airbox la carb sunt bagate bine si colierele stranse la maxim, am incercat sa aud ceva fasait si sa pun mana pe la ele poate simt ceva si nimic, alte metode recunosc ca nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.