Sari la conținut

custom fighter


delete636
 Share

Postări Recomandate

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 151
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
Dupa ce montezi furca sa dai un semn si pe topicul nostru cum se comporta si daca simti vreo schimbare benefica in ciclistica. Ma batea si pe mine gandul cu furca.
notat :D

 

 

 

 

am demontat motorul, urmeaza sa il fac bucati si sa schimb piesele ce nu se mai incadreaza in tolerantele din manual

70299288.jpg

 

23001957.jpg

 

19674798.jpg

 

94026144.jpg

 

71656858.jpg

 

 

 

 

last edit:

 

imag0107pn.jpg

 

imag0126ye.jpg

 

asa arata cilindrul dupa ce l-am tinut 15 min in otet, apoi o ora in cola. buna cola asta:)

imag0127qlo.jpg

 

si asa arata dupa aproape 2 ore de freat cu scobitoarea:))

imag0128b.jpg

 

imag0129qm.jpg

Editat de delete636
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi permit o mica corectie....ala e pistonul nu cilindrul...

 

si o intrebare ...ptr ce faci toate astea?.....daca e doar placerea ta atunci inteleg...

da, am scris gresit

 

de ce fac asta? pentru ca asta imi place sa fac, nu am de gand sa vand motocicleta, pur si simplu imi place sa lucrez la motocicleta:)

 

aveam unu la bloc care desfacea motorul la Dacie sa vada de ce merge :)

geografia se invata cel mai bine la fata locului:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pistoanele arata super dupa ce le-ai frecat!admirabil......INSA! dupa ce ai sa inchizi motorul la loc ai sa r putea sa ai surpriza ca el sa nu mai impinga cum impingea inainte si sati spun si de ce. dupa ce un motor a rulat cateva zeci de mii de km...in camasi,pistoane , segmenti apare inevitabil ceeace se numeste uzura.aceasta operatiune adica ceeace ai facut tu...necesita in mod normal piese noi, deoarece tu nu le mai poti pune pe cele vehi la locul lor exact in pozitia in care le-ai scos.asta e clar! si de aici...consum de undelemn, si o durata de viatza mult mai scurta decat ar fi avut in ipostaza in nu ai fi umblat in motor! oricum mult respect ptr proiectul tau. bafta in continuare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20130106170509.jpg

 

 

pistoanele arata super dupa ce le-ai frecat!admirabil......INSA! dupa ce ai sa inchizi motorul la loc ai sa r putea sa ai surpriza ca el sa nu mai impinga cum impingea inainte si sati spun si de ce. dupa ce un motor a rulat cateva zeci de mii de km...in camasi,pistoane , segmenti apare inevitabil ceeace se numeste uzura.aceasta operatiune adica ceeace ai facut tu...necesita in mod normal piese noi, deoarece tu nu le mai poti pune pe cele vehi la locul lor exact in pozitia in care le-ai scos.asta e clar! si de aici...consum de undelemn, si o durata de viatza mult mai scurta decat ar fi avut in ipostaza in nu ai fi umblat in motor! oricum mult respect ptr proiectul tau. bafta in continuare!

 

 

 

nu te pot contrazice, pentru ca nu sunt mecanic si nu am in spate experienta necesara pentru a imi da cu parerea.

 

cred totusi ca dupa ce voi schimba piesele ce nu se incadreaza in tolerantele din manual, motorul va fi intr-o stare mult mai buna decat inainte. dar repet, asta este doar parerea mea

 

sunt destui mecanici cu experienta pe aici, ei ar putea sa lamureasca situatia asta :

motor pe care nu il desfaci si mergi cu el pana crapa .....VS..... motor caruia i-au fost schimbate pisele uzate peste limita, conform manualului de service

 

 

pana acum am de gand sa fac:

 

curat tot

shimb toate garniturile si simeringurile

schimb segmenti

schimb cuzinetii

curat pistoane

curat supapele si suprafata de inchidere

reglez jocul la supape

schimb lantul de distributie

schimb un pinion din cutia de viteze

Editat de delete636
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreo 15-20 milioane cred; Ai site-uri wemoto, nu stiu care mai sunt si poti arunca acolo un ochi.

 

@delete: cine face si desface, toata ziua are ce face :crack: Spor la munca! Sunt curios cam in cat timp termini proiectul, sa zici ca nu mai ai ce sa ii faci si cum va arata produsul final.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20130106170509.jpg

 

 

 

 

 

nu te pot contrazice, pentru ca nu sunt mecanic si nu am in spate experienta necesara pentru a imi da cu parerea.

 

cred totusi ca dupa ce voi schimba piesele ce nu se incadreaza in tolerantele din manual, motorul va fi intr-o stare mult mai buna decat inainte. dar repet, asta este doar parerea mea

 

sunt destui mecanici cu experienta pe aici, ei ar putea sa lamureasca situatia asta :

motor pe care nu il desfaci si mergi cu el pana crapa .....VS..... motor caruia i-au fost schimbate pisele uzate peste limita, conform manualului de service

 

 

pana acum am de gand sa fac:

 

curat tot

shimb toate garniturile si simeringurile

schimb segmenti

schimb cuzinetii

curat pistoane

curat supapele si suprafata de inchidere

reglez jocul la supape

schimb lantul de distributie

schimb un pinion din cutia de viteze

bravo pentru munca depusa :)

ca un sfat, daca tot e desfacut, du chiulasa la facut la profesionisti (in special refacerea scaunelor de supapa), e pacat sa nu faci operatiunea asta daca tot e desfacut motorul).

spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gingerboy, tu ce pi.zda ma-tii vrei?

 

Apreciez munca baiatului si tu vii si te bagi ca musca-n cacao.

 

Apreciezi un rahat, ai vazut si tu o poza cu cu ceas comparator si o supapa si te-ai udat tot si acum vii cu replici gen "apreciez munca omului"

 

Trist mai esti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apreciezi un rahat, ai vazut si tu o poza cu cu ceas comparator si o supapa si te-ai udat tot si acum vii cu replici gen "apreciez munca omului"

 

Trist mai esti!

Ma jokere, fiecare are dreptul sa se minuneze de ceva, nu trebuie sa vina un "destept " ca tine care a vazut totul si stie totul

De fapt tu esti tristul aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am slefuti supapele/scaunele supapelor, verificat, masurat arata bine pana acum

 

 

inainte

 

dscf5623a.jpg

 

dscf5626m.jpg

 

 

 

dupa

dscf5630q.jpg

 

dscf5627j.jpg

 

dscf5631q.jpg

 

dscf5633y.jpg

daca tot esti la capitolul 'chiulasa' curata/poliseaza admisia si evacuarea..... 'felicitari' pentru munca depusa!

 

inca ceva: eu as mai intai as fi refacut unghiurile scaunelor si mai apoi pasuirea supapelor. am impresia din poze ca 'pata' de contact este prea 'lata' si prea 'inalta'! nu o lua ca pe o replica rautacioasa, este doar parerea mea! bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...