Blockman Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Salutare tuturor, Este primul topic creat si din pacate il creez din cauza ca am o mica problema cu pompa de benzina de la baba mea....am nevoie de una noua sau sh...astept o oferta. Multumiri anticipate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giucu Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 ce problema ai la ea?...am ai eu un f4 si am patit sa nu-mi mai alimenteze corect motorul,vezi k pompa are niste pastile care cupleaza una pe alta la un anumit interval de timp...freaca pastilele alea cu smirghel fin k probabil s-au oxidat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Sau daca sunt prea subtiri sa stii ca gasesti platini noi de cumparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Salutare tuturor, Este primul topic creat si din pacate il creez din cauza ca am o mica problema cu pompa de benzina de la baba mea....am nevoie de una noua sau sh...astept o oferta. Multumiri anticipate trebuie sa dai mai multe detalii,cum ti-ai dat seama ca nu functioneaza,simptome,fara suparare dar multi din necunostinta de cauza trag concluzii gresite,am un F 3 de 4 ani si am intalnit destule probleme minore pe la el si pe toate le-am rezolvat,asa ca stiu motocicleta si simptomele ei pe dinafara. Daca esti din Bucuresti te invit sa o verificam impreuna,am si un kit de pompa de rezerva sh dar bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 cred ca deja a uitat pe unde a postat, oricum sunt curios si eu cum se manifesta cand pompa e pe duca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Pompa mea curge....deci cumpar urgent o pompa de benzina...un beep pe 0729123111 si resun eu..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blockman Postat August 3, 2012 Autor Share Postat August 3, 2012 trebuie sa dai mai multe detalii,cum ti-ai dat seama ca nu functioneaza,simptome,fara suparare dar multi din necunostinta de cauza trag concluzii gresite,am un F 3 de 4 ani si am intalnit destule probleme minore pe la el si pe toate le-am rezolvat,asa ca stiu motocicleta si simptomele ei pe dinafara. Daca esti din Bucuresti te invit sa o verificam impreuna,am si un kit de pompa de rezerva sh dar bun. Din pacate am creat topicul si am uitat sa-l mai verific . Pana acum am patit-o de mai multe ori cu ea. Pompa are toane. Cand merge, cand nu merge. In primul rand cand e pe duca (cel putin in cazul meu) iti fluctueaza turatia cand esti in relanti sau cand stai pe loc si da semne sa-ti moara motoru (senzatia este aceeasi cu cea cand ramai fara benzina si trebuie sa o treci pe rezerva). In cazul meu pana acum ii dadeam ture apoi o lua. Dar mi sa intamplat sa moara definitiv si sa o ia din nou dupa ce ii "administram" niste socuri (ii dadeam mici lovituri direct in partea metalica) si o lua din noi. Din pacate aseara m-a lasat de tot deci ANUNTUL este inca de actualiatea. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Vezi ce specificatii are, cati l/ora si la ce presiune, cumpara una facet noua si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blockman Postat August 3, 2012 Autor Share Postat August 3, 2012 trebuie sa dai mai multe detalii,cum ti-ai dat seama ca nu functioneaza,simptome,fara suparare dar multi din necunostinta de cauza trag concluzii gresite,am un F 3 de 4 ani si am intalnit destule probleme minore pe la el si pe toate le-am rezolvat,asa ca stiu motocicleta si simptomele ei pe dinafara. Daca esti din Bucuresti te invit sa o verificam impreuna,am si un kit de pompa de rezerva sh dar bun. Am scris un pic mai jos simtomele ei. Stii ca atunci cand ii bagi cheia in contact si dai sa o pornesti ar trebuii sa se auda un mic sunet (acel sunet pe care il face pompa cand se alimenteaza electric). Ei bine acel sunet nu se aude. Batrana da sa porneasca dar nu are cum sa se alimenteze cu benzina, din pacate am nevoie de una noua . Ziceai ceva de un kit de pompa...ce banii vrei pe el si ce contine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Din cate imi aduc eu aminte la f3 pompa pleaca dupa ce porneste motorul.Nu se initiaza doar cand pui contactul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blockman Postat August 3, 2012 Autor Share Postat August 3, 2012 Din cate imi aduc eu aminte la f3 pompa pleaca dupa ce porneste motorul.Nu se initiaza doar cand pui contactul. Ce am observat eu e ca atunci cand ii pui contactul se aude foarte usor un sunet dinspre ea si cand ii dai start se aude un click puternic. Daca e maine postez niste filmulete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Ce am observat eu e ca atunci cand ii pui contactul se aude foarte usor un sunet dinspre ea si cand ii dai start se aude un click puternic. Daca e maine postez niste filmulete. Salut. Problema ta are o sursa simpla. Ti s-au tocit acele placute (platine,patine - cum vrei sa le spui) din mecanismul de declansare a pompei - situat sub capacul de plastic - ce seamana cu un leagan/balansoar. Ca sa intelegi cum functioneaza chestia asta, pompa ta este un pistonas inconjurat de o bobina cu o membrana la un capat, iar sus la celalat capat are acest balansoar/leagan legat de piston. Cand pompa e (mai) noua patinele alea sunt destul de groase, cam cate 1+ mm sus si jos pe o lamela care oscileaza in balansoar iar cand face "kilometrii" aceste placute devin din ce in ce mai subtiri pana cand se aplatizeaza de tot. Declansarea in sine se face prin acest balansoar in functie de presiunea din pompa cum urmeaza: daca ai presiune in pompa dupa membrana adica este plina de benzina, pistonasul este impins sus, si lamela cu placute nu atinge leaganul. Pe masura ce presiunea din pompa scade - cand carburatoarele o "beau" pistonasul coboara incet pana cand lamela de care este legat atinge partea de jos a balansoarului cu acele placute. In momentul asta, ea se declanseaza, bobina arunca pistonasul inapoi sus lasand sa intre putina benzina dupa care ciclul se repeta pana cand presiunea din pompa va tine pistonasul (lamela) sus. O pompa care functioneaza corect cand pui contactul va face zgomot gen "tac" deoarece presiunea mai scade in timp. In cazul tau insa, placutele fiind tocite nu mai fac contact cu baza balansoarului cand ar trebui ci doar cand presiunea din pompa este foarte foarte scazuta, lucru pe care il simti ca si cand trebuie sa treci pe rezerva, practic alimenteaza prea tarziu sau deloc carburatoarele. Chestia asta se "remediaza" pe loc daca iei-pui contactul pt ca o fortezi sa faca o verificare, sau prin socuri fizice. Daca vrei sa te "carpesti" in cel mai mare stil, poti sa desfaci capacul si sa infasori pe acea lamela o bucata de sarma (nu litata) cat sa maresti grosimea acolo unde era candva placuta. O sa te tina o vreme (e testata) dar nu recomand. Poti sa cumperi in principiu orice alta pompa de la modele cum ar fi honda f1,f2,f3,f4 sau hornet, kawsaki zx6r si or mai fi si altele dar tine minte ca iti trebuie pentru carburatie, sa nu iei pompa de injectie pt ca functioneaza diferit. Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebyteo Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 trebuie sa dai mai multe detalii,cum ti-ai dat seama ca nu functioneaza,simptome,fara suparare dar multi din necunostinta de cauza trag concluzii gresite,am un F 3 de 4 ani si am intalnit destule probleme minore pe la el si pe toate le-am rezolvat,asa ca stiu motocicleta si simptomele ei pe dinafara. Daca esti din Bucuresti te invit sa o verificam impreuna,am si un kit de pompa de rezerva sh dar bun. salut, am si eu o problema cu pompa de benzina (cbr f3) ma ajuti s-o verific? e scoasa de pe motor, stau cu ea in mana de cateva zile.... ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Decembrie 21, 2013 Share Postat Decembrie 21, 2013 Am avut si eu probleme cu pompa la un CBR F1 dar am reusit sa o repar provizoriu pana cumpar un kit de reparatie (85 lei) Am demontat pompa de pe motor dupa care am desfacut capacu negru din spatele pompei, acolo sunt niste contacte care seamana cu platina si trebe demontate si scos arcul din interior dupa care o sa se sepate piesele una de alta ca sa putem lucra la ele. Dupa ce le demontati aveti nevoie de un pistol de lipit, o bucata de fir litat, cositor si smirghel pentru a indeparta mizeria de pe contactul pompei pe care vrem sa il cositorim. Eu am cositorit pe contactul de jos o bucata de fir litat dupa care am asamblat tot mecanismul inapoi pe pompa, mai multe vedeti in poze. Pozele cu pompa de benzina mitsubishi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rbu_tuninq Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 (editat) asa zisa POMPA e cu siguranta pompa? sau doar asa ii zice ? ..intreb pt ca am desfacut si curatat asa zisa pompa [cbr f4]...si nu face decat sa fie o supapa de sens pt benzina....nu face presiune...ba mai mult am testat si fara "pompa", adica am trecut benzina direct in carburator si motorul functioneaza si mai ales porneste perfect... salut.. Editat Ianuarie 3, 2014 de rbu_tuninq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 Este pompa si face presiune atunci cand merge.La F4 pompa functioneaza atunci cand a pornit motorul. Iar daca tu ai eliminat-o o sa-ti porneasca moto si o sa functioneze ok la relanti,dar cand o sa intre motorul in sarcina nu o sa mai ai debit de benzina. Incearca fara pompa sa vezi pentru curiozitatea ta pana la ce viteza o sa ajungi...o sa fii surprins! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rbu_tuninq Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 (editat) ....nu am testat sa vad ce viteza poate sa atinga...nusht ceva de gen 140-160 am mers maxim...tragea normal...a fost doar ca test... oricum ...presupun ca nu a fost montata acolo degeaba si am montat exact cum era inapoi de fabrica... acum am inteles...merci..salut Editat Ianuarie 3, 2014 de rbu_tuninq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 ....nu am testat sa vad ce viteza poate sa atinga...nusht ceva de gen 140-160 am mers maxim...tragea normal...a fost doar ca test... oricum ...presupun ca nu a fost montata acolo degeaba si am montat exact cum era inapoi de fabrica... acum am inteles...merci..salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.