Sari la conținut

Pompa benzina Honda CBR F3 97


Postări Recomandate

Salutare tuturor,

 

 

Este primul topic creat si din pacate il creez din cauza ca am o mica problema cu pompa de benzina de la baba mea....am nevoie de una noua sau sh...astept o oferta. Multumiri anticipate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce problema ai la ea?...am ai eu un f4 si am patit sa nu-mi mai alimenteze corect motorul,vezi k pompa are niste pastile care cupleaza una pe alta la un anumit interval de timp...freaca pastilele alea cu smirghel fin k probabil s-au oxidat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

 

Este primul topic creat si din pacate il creez din cauza ca am o mica problema cu pompa de benzina de la baba mea....am nevoie de una noua sau sh...astept o oferta. Multumiri anticipate

trebuie sa dai mai multe detalii,cum ti-ai dat seama ca nu functioneaza,simptome,fara suparare dar multi din necunostinta de cauza trag concluzii gresite,am un F 3 de 4 ani si am intalnit destule probleme minore pe la el si pe toate le-am rezolvat,asa ca stiu motocicleta si simptomele ei pe dinafara.

Daca esti din Bucuresti te invit sa o verificam impreuna,am si un kit de pompa de rezerva sh dar bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

trebuie sa dai mai multe detalii,cum ti-ai dat seama ca nu functioneaza,simptome,fara suparare dar multi din necunostinta de cauza trag concluzii gresite,am un F 3 de 4 ani si am intalnit destule probleme minore pe la el si pe toate le-am rezolvat,asa ca stiu motocicleta si simptomele ei pe dinafara.

Daca esti din Bucuresti te invit sa o verificam impreuna,am si un kit de pompa de rezerva sh dar bun.

 

 

 

Din pacate am creat topicul si am uitat sa-l mai verific :rolleyes: .

 

Pana acum am patit-o de mai multe ori cu ea. Pompa are toane. Cand merge, cand nu merge. In primul rand cand e pe duca (cel putin in cazul meu) iti fluctueaza turatia cand esti in relanti sau cand stai pe loc si da semne sa-ti moara motoru (senzatia este aceeasi cu cea cand ramai fara benzina si trebuie sa o treci pe rezerva). In cazul meu pana acum ii dadeam ture apoi o lua. Dar mi sa intamplat sa moara definitiv si sa o ia din nou dupa ce ii "administram" niste socuri (ii dadeam mici lovituri direct in partea metalica) si o lua din noi. Din pacate aseara m-a lasat de tot deci ANUNTUL este inca de actualiatea.

 

Asfalt uscat :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa dai mai multe detalii,cum ti-ai dat seama ca nu functioneaza,simptome,fara suparare dar multi din necunostinta de cauza trag concluzii gresite,am un F 3 de 4 ani si am intalnit destule probleme minore pe la el si pe toate le-am rezolvat,asa ca stiu motocicleta si simptomele ei pe dinafara.

Daca esti din Bucuresti te invit sa o verificam impreuna,am si un kit de pompa de rezerva sh dar bun.

 

 

Am scris un pic mai jos simtomele ei. Stii ca atunci cand ii bagi cheia in contact si dai sa o pornesti ar trebuii sa se auda un mic sunet (acel sunet pe care il face pompa cand se alimenteaza electric). Ei bine acel sunet nu se aude.

Batrana da sa porneasca dar nu are cum sa se alimenteze cu benzina, din pacate am nevoie de una noua :( .

Ziceai ceva de un kit de pompa...ce banii vrei pe el si ce contine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate imi aduc eu aminte la f3 pompa pleaca dupa ce porneste motorul.Nu se initiaza doar cand pui contactul.

 

 

Ce am observat eu e ca atunci cand ii pui contactul se aude foarte usor un sunet dinspre ea si cand ii dai start se aude un click puternic. Daca e maine postez niste filmulete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce am observat eu e ca atunci cand ii pui contactul se aude foarte usor un sunet dinspre ea si cand ii dai start se aude un click puternic. Daca e maine postez niste filmulete.

 

Salut.

Problema ta are o sursa simpla. Ti s-au tocit acele placute (platine,patine - cum vrei sa le spui) din mecanismul de declansare a pompei - situat sub capacul de plastic - ce seamana cu un leagan/balansoar.

Ca sa intelegi cum functioneaza chestia asta, pompa ta este un pistonas inconjurat de o bobina cu o membrana la un capat, iar sus la celalat capat are acest balansoar/leagan legat de piston. Cand pompa e (mai) noua patinele alea sunt destul de groase, cam cate 1+ mm sus si jos pe o lamela care oscileaza in balansoar iar cand face "kilometrii" aceste placute devin din ce in ce mai subtiri pana cand se aplatizeaza de tot.

Declansarea in sine se face prin acest balansoar in functie de presiunea din pompa cum urmeaza: daca ai presiune in pompa dupa membrana adica este plina de benzina, pistonasul este impins sus, si lamela cu placute nu atinge leaganul. Pe masura ce presiunea din pompa scade - cand carburatoarele o "beau" pistonasul coboara incet pana cand lamela de care este legat atinge partea de jos a balansoarului cu acele placute. In momentul asta, ea se declanseaza, bobina arunca pistonasul inapoi sus lasand sa intre putina benzina dupa care ciclul se repeta pana cand presiunea din pompa va tine pistonasul (lamela) sus.

O pompa care functioneaza corect cand pui contactul va face zgomot gen "tac" deoarece presiunea mai scade in timp.

In cazul tau insa, placutele fiind tocite nu mai fac contact cu baza balansoarului cand ar trebui ci doar cand presiunea din pompa este foarte foarte scazuta, lucru pe care il simti ca si cand trebuie sa treci pe rezerva, practic alimenteaza prea tarziu sau deloc carburatoarele. Chestia asta se "remediaza" pe loc daca iei-pui contactul pt ca o fortezi sa faca o verificare, sau prin socuri fizice.

Daca vrei sa te "carpesti" in cel mai mare stil, poti sa desfaci capacul si sa infasori pe acea lamela o bucata de sarma (nu litata) cat sa maresti grosimea acolo unde era candva placuta. O sa te tina o vreme (e testata) dar nu recomand.

Poti sa cumperi in principiu orice alta pompa de la modele cum ar fi honda f1,f2,f3,f4 sau hornet, kawsaki zx6r si or mai fi si altele dar tine minte ca iti trebuie pentru carburatie, sa nu iei pompa de injectie pt ca functioneaza diferit.

 

Numai bine,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

trebuie sa dai mai multe detalii,cum ti-ai dat seama ca nu functioneaza,simptome,fara suparare dar multi din necunostinta de cauza trag concluzii gresite,am un F 3 de 4 ani si am intalnit destule probleme minore pe la el si pe toate le-am rezolvat,asa ca stiu motocicleta si simptomele ei pe dinafara.

Daca esti din Bucuresti te invit sa o verificam impreuna,am si un kit de pompa de rezerva sh dar bun.

salut,

 

am si eu o problema cu pompa de benzina (cbr f3) ma ajuti s-o verific?

 

e scoasa de pe motor, stau cu ea in mana de cateva zile....

 

ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Am avut si eu probleme cu pompa la un CBR F1 dar am reusit sa o repar provizoriu pana cumpar un kit de reparatie (85 lei)

 

Am demontat pompa de pe motor dupa care am desfacut capacu negru din spatele pompei, acolo sunt niste contacte care seamana cu platina si trebe demontate si scos arcul din interior dupa care o sa se sepate piesele una de alta ca sa putem lucra la ele. Dupa ce le demontati aveti nevoie de un pistol de lipit, o bucata de fir litat, cositor si smirghel pentru a indeparta mizeria de pe contactul pompei pe care vrem sa il cositorim.

Eu am cositorit pe contactul de jos o bucata de fir litat dupa care am asamblat tot mecanismul inapoi pe pompa, mai multe vedeti in poze.

 

 

Pozele cu pompa de benzina mitsubishi

 

post-68612-0-38314800-1387662703_thumb.jpgpost-68612-0-01906800-1387662725_thumb.jpgpost-68612-0-13337900-1387662741_thumb.jpgpost-68612-0-76874800-1387662761_thumb.jpgpost-68612-0-01191500-1387662779_thumb.jpgpost-68612-0-88896800-1387662800_thumb.jpgpost-68612-0-50560000-1387662823_thumb.jpgpost-68612-0-99337100-1387662849_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

asa zisa POMPA e cu siguranta pompa? sau doar asa ii zice ?

 

..intreb pt ca am desfacut si curatat asa zisa pompa [cbr f4]...si nu face decat sa fie o supapa de sens pt benzina....nu face presiune...ba mai mult am testat si fara "pompa", adica am trecut benzina direct in carburator si motorul functioneaza si mai ales porneste perfect...

salut..

Editat de rbu_tuninq
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este pompa si face presiune atunci cand merge.La F4 pompa functioneaza atunci cand a pornit motorul.

Iar daca tu ai eliminat-o o sa-ti porneasca moto si o sa functioneze ok la relanti,dar cand o sa intre motorul in sarcina nu o sa mai ai debit de benzina.

Incearca fara pompa sa vezi pentru curiozitatea ta pana la ce viteza o sa ajungi...o sa fii surprins!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....nu am testat sa vad ce viteza poate sa atinga...nusht ceva de gen 140-160 am mers maxim...tragea normal...a fost doar ca test...

 

oricum ...presupun ca nu a fost montata acolo degeaba si am montat exact cum era inapoi de fabrica...

 

acum am inteles...merci..salut

Editat de rbu_tuninq
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....nu am testat sa vad ce viteza poate sa atinga...nusht ceva de gen 140-160 am mers maxim...tragea normal...a fost doar ca test...

 

oricum ...presupun ca nu a fost montata acolo degeaba si am montat exact cum era inapoi de fabrica...

 

acum am inteles...merci..salut

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...