razvan.fitiila Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 Salut, De ieri sunt posesor al unei Honda Hornet 600 PC34 din 2001. Am mers ieri cu ea, toate bune si frumoase. Relantiul sta cam in 1300 de ture si nu fluctueaza, motorul suna bine, trage cursiv. Azi dimineata, cand am incercat sa o pornesc, am dat socul la maxim si i-am dat cheie insa nu a pornit din prima, nici din a doua. La a treia incercare a pornit, dar fluctua in jurul a 500 de ture si murea motorul. Am dat socul mai mic, acelasi lucru: pornea, dar fluctua tot prin 500 de ture si murea. Singura solutie a fost sa tin din acceleratie pe undeva pe la 2000 de ture. Pe parcurs, daca incercam sa nu mai accelerez, murea motorul indiferent de pozitia socului (minim/maxim). Dupa vreo 2 minute s-a incalzit si a fost OK. Carburatie cred ca e ok, din moment ce dupa ce s-a incalzit nu fluctueaza relanti-ul si de tras trage cursiv, nu se ineaca si nici nu trage tare "din senin". Banuiesc ca e o problema cu socul. Imi poate sugera cineva ce sa verific la ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marga_iulian Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 Salut, De ieri sunt posesor al unei Honda Hornet 600 PC34 din 2001. Am mers ieri cu ea, toate bune si frumoase. Relantiul sta cam in 1300 de ture si nu fluctueaza, motorul suna bine, trage cursiv. Azi dimineata, cand am incercat sa o pornesc, am dat socul la maxim si i-am dat cheie insa nu a pornit din prima, nici din a doua. La a treia incercare a pornit, dar fluctua in jurul a 500 de ture si murea motorul. Am dat socul mai mic, acelasi lucru: pornea, dar fluctua tot prin 500 de ture si murea. Singura solutie a fost sa tin din acceleratie pe undeva pe la 2000 de ture. Pe parcurs, daca incercam sa nu mai accelerez, murea motorul indiferent de pozitia socului (minim/maxim). Dupa vreo 2 minute s-a incalzit si a fost OK. Carburatie cred ca e ok, din moment ce dupa ce s-a incalzit nu fluctueaza relanti-ul si de tras trage cursiv, nu se ineaca si nici nu trage tare "din senin". Banuiesc ca e o problema cu socul. Imi poate sugera cineva ce sa verific la ea? e pus relanti-ul prea mic...sau sokk-ul pus la maxim nu da suficienta benzina.il ti din acceleratie 1-2minute si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.fitiila Postat Iulie 11, 2012 Autor Share Postat Iulie 11, 2012 e pus relanti-ul prea mic...sau sokk-ul pus la maxim nu da suficienta benzina.il ti din acceleratie 1-2minute si gata. Pai, relanti-ul nu e prea mic, caci dupa ce se incalzeste sta in 1300 de ture bine. Probabil soc-ul trebuie reglat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leandro Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 uitate la carburatoare si tragi soc-ul, se misca ceva? (daca mi amintesc in pastea stanga) la rece, cand pornesti dai si un picut de gas, si ar trebuie sa porneasca din prima daca soc-ul merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.fitiila Postat Iulie 11, 2012 Autor Share Postat Iulie 11, 2012 (editat) uitate la carburatoare si tragi soc-ul, se misca ceva? (daca mi amintesc in pastea stanga) la rece, cand pornesti dai si un picut de gas, si ar trebuie sa porneasca din prima daca soc-ul merge M-am uitat si se misca o clapeta care trage un fel de cui (tijã) in afara, ceea ce ar insemna ca ar trebui sa lase intre mai multa benzina. Totusi, la rece, cu socul dat la maxim, dimineata am reusit sa o pornesc cu putin ajutor din acceleratie, dar tot a fost nevoie sa tin acceleratia ca sa nu moara motorul. Altfel, daca nu tineam acceleratia, statea cu socul tras la maxim in aproximativ 500 de ture, oscila si murea. Editat Iulie 11, 2012 de razvan.fitiila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 Nici hornetul meu din 2000 nu porneste cu socul tras la maxim. Incearca sa il tragi undeva la 75% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz_bv Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 (editat) Salut am obs si eu situatia asta in sensul in care daca dau socul maxim porneste mai greu si dupa 1 min scade turatia singura chiar si cu socul tras maxim iar daca inchid atunci socul da sa moara ...ceea ce zice vlm450 am obs si eu socul e cel mai eficient undeva 75% si acolo oricat il las nu mai scade turatia decat daca inchid socul... Editat Iulie 11, 2012 de ionutz_bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 eu duminica am venit diin italia , toate bune,, ieri dimineata a pornit , dupa 5 secunde s-a oprit, am descarcat bateria am tras masina si i-am dat curent, nimic. am mers la magazin am luat 4 bujii (160lei) a pornit din prima , ce sa zic incearca situ Salut, De ieri sunt posesor al unei Honda Hornet 600 PC34 din 2001. Am mers ieri cu ea, toate bune si frumoase. Relantiul sta cam in 1300 de ture si nu fluctueaza, motorul suna bine, trage cursiv. Azi dimineata, cand am incercat sa o pornesc, am dat socul la maxim si i-am dat cheie insa nu a pornit din prima, nici din a doua. La a treia incercare a pornit, dar fluctua in jurul a 500 de ture si murea motorul. Am dat socul mai mic, acelasi lucru: pornea, dar fluctua tot prin 500 de ture si murea. Singura solutie a fost sa tin din acceleratie pe undeva pe la 2000 de ture. Pe parcurs, daca incercam sa nu mai accelerez, murea motorul indiferent de pozitia socului (minim/maxim). Dupa vreo 2 minute s-a incalzit si a fost OK. Carburatie cred ca e ok, din moment ce dupa ce s-a incalzit nu fluctueaza relanti-ul si de tras trage cursiv, nu se ineaca si nici nu trage tare "din senin". Banuiesc ca e o problema cu socul. Imi poate sugera cineva ce sa verific la ea? a mea nu vrea sa porneasca cu socu tras , de cind o am am pornito fara soc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 Am si eu ceva asemanator. Dar la mine se pare ca ar fi cumva legat de caldura de afara. Cand e mai racoare afara porneste ok cu socul tras. Acuma, daca trag socul, nu-mi porneste daca nu trag un pic si de acceleratie. Am constatat ca mai bine pornesc cu socul netras. Sta cateva secunde sub 1000 de ture, apoi urca si e ok. Poti incerca si tu asa, sa vezi daca iti merge. Dar asta direct de la prima pornire, nu de la a treia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.fitiila Postat Iulie 12, 2012 Autor Share Postat Iulie 12, 2012 Am si eu ceva asemanator. Dar la mine se pare ca ar fi cumva legat de caldura de afara. Cand e mai racoare afara porneste ok cu socul tras. Acuma, daca trag socul, nu-mi porneste daca nu trag un pic si de acceleratie. Am constatat ca mai bine pornesc cu socul netras. Sta cateva secunde sub 1000 de ture, apoi urca si e ok. Poti incerca si tu asa, sa vezi daca iti merge. Dar asta direct de la prima pornire, nu de la a treia. Azi dimineata am incercat sa o pornesc cu socul undeva intre 50 si 75% si a pornit la cheie , deci gata misterul Multumesc tuturor pentru sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 mie i-ar mi-a facut figura ieri, a pornit si dupa 5 secunde s-a oprit, nu a mai vrut sa porneasca , am crezut ca-i inecata , am scos o bujie.... uscata. i-am dat curent de la masina , bateria ei a murit, am fortat putin pornirea cam 30 de secunde si a pornit.... ce sa fie? parca nu se alimenta cu benzina (rezervorul plin) daca a mai patit cineva sa-mi dea un sfat......... cineva din SALAJ sunteti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 La Honretul meu si inca la 2 horneturi pe care le-am vazut (deci ar putea fi o trasatura generala), socul functioneaza de fapt intre 50-100%, adica jumate de cursa este moarta, neinfluentand deloc carburatia! Deci toata cursa activa vine de la mijloc si pana la capat, astfel al o actionare APARENTA a socului la 75%, de fapt el este la 50%. Motocicleta nu porneste mai greu cand e cald, dar e mai mofturoasa, pentru ca fiind destul de calda, ii trebuie foarte putin timp sa se incalzeazsca "pe intrare", astfel ca daca o tii putin mai mult tinde sa se inece. Eu pornesc motorul astfel: la temperaturi sub 15 grade: soc actionat la maxim, vreo 15-20 secunde, dupa care in functie de comportamentul relantiului scad treptat spre 50% din cursa (care corespunde cu aproape 0% actionare REALA). Toata procedura de pornire+inclazire cu soc, dureaza intre 2 si 4 minute in funtictie de temperatra de afara. la temperaturi de vara: soc acitonat cam la 65-75% din cursa (ceea ce corespunde unei actionari REALE de 30-50%), o tin 10-15 secunde, dupa care retrag socul si las motorul la relanti 1-2 minute, suficient cat sa ma echipez si sa se incalzeasca motorul nitel. Cu socul actiionat la maximum, nu porenste nici la mine vara, si nici nu ar avea de ce sa porneasca, caci cand socul e inchis, intra foarte putin aer in amestec => perciol mare de udat bujii (alta distractie la hornet) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Iulie 14, 2012 Share Postat Iulie 14, 2012 dar eu pina acum nu am pornit niciodata cu socu tras. o sa incerc cu socu tras sa vad am incercat cu socu tras si a pornit bine. dimineata am pornit fara soc , nu mai stiu nimic ,,, vom vedea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Iulie 14, 2012 Share Postat Iulie 14, 2012 (editat) Salut, De ieri sunt posesor al unei Honda Hornet 600 PC34 din 2001. Am mers ieri cu ea, toate bune si frumoase. Relantiul sta cam in 1300 de ture si nu fluctueaza, motorul suna bine, trage cursiv. Azi dimineata, cand am incercat sa o pornesc, am dat socul la maxim si i-am dat cheie insa nu a pornit din prima, nici din a doua. La a treia incercare a pornit, dar fluctua in jurul a 500 de ture si murea motorul. Am dat socul mai mic, acelasi lucru: pornea, dar fluctua tot prin 500 de ture si murea. Singura solutie a fost sa tin din acceleratie pe undeva pe la 2000 de ture. Pe parcurs, daca incercam sa nu mai accelerez, murea motorul indiferent de pozitia socului (minim/maxim). Dupa vreo 2 minute s-a incalzit si a fost OK. Carburatie cred ca e ok, din moment ce dupa ce s-a incalzit nu fluctueaza relanti-ul si de tras trage cursiv, nu se ineaca si nici nu trage tare "din senin". Banuiesc ca e o problema cu socul. Imi poate sugera cineva ce sa verific la ea? man .... sunt posesor de PC34 /2001 . porneste-l fara soc ca e cald afara , tu cand dai socul la maxim o ineci pe caldura asta !!! doar apesi butonul si in momentul cand a pornit dai gaz si gata ( o sa mearga cateva momente inecat apoi isi revine ) sau incearca cu socul pe la jumate , eu am pornit-o in seara asta dupa ce a stat o zi in soare fara soc si a stat in prima secunda la relanti fara sa dau gaz . am citit acum ce scria mettal86 ! are dreptate , socul de la jumatate in sus functioneaza ( se simte si la mana ) dupa ce o pornesti cu socul il lasi mai jos abia atunci cand relantiul creste ........ Editat Iulie 14, 2012 de adolf_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reder_marius Postat Februarie 22, 2014 Share Postat Februarie 22, 2014 Am si eu o intrebare de incepator. Am un hornet PC34 din 2000 si ma gandeam in cazul in care incercarea de pornire la rece esueaza si motorul se ineaca, care e procedura de a-l "scoate la mal" ? La dacie tin minte ca daca o lasai 10-20 de minute si incercai iarasi, o lua. (poate depinde si de dacie). Cu siguranta nu se aplica si la motoare. Ce e de facut in cazul asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanstef Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 salutare! vin si eu cu o problema. in toamna, inainte sa bag motoreta la iernat m-am trantit un pic cu viespea mea si am indoit ghidonul. avand unul de rezerva, l-am schmbat cu tot cu comenzile de pe el, inclusiv cablul de acceleratie. ei bine, pana la locul unde trebuia sa o duc, a mers ca unsa, fara nici o problema nici macar la pornire, desi gtemperatura era de vreo 5 grade doar. sambata asta am incercat sa o pornesc. 12 grade afara, am tinut-o la soare un pic sa mai ia caldura, o ia cu socul tras la aprox 50-60% din prima. o las sa mearga vreo cateva minute, dau socul la zero si o accelerez.... dupa ce revine la ralanti moare si nu mai reusesc sa o pornesc.. se inecase. sa fie de la faptul ca am schimbat cablul de acceleratie odata cu ghidonul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 salutare! vin si eu cu o problema. in toamna, inainte sa bag motoreta la iernat m-am trantit un pic cu viespea mea si am indoit ghidonul. avand unul de rezerva, l-am schmbat cu tot cu comenzile de pe el, inclusiv cablul de acceleratie. ei bine, pana la locul unde trebuia sa o duc, a mers ca unsa, fara nici o problema nici macar la pornire, desi gtemperatura era de vreo 5 grade doar. sambata asta am incercat sa o pornesc. 12 grade afara, am tinut-o la soare un pic sa mai ia caldura, o ia cu socul tras la aprox 50-60% din prima. o las sa mearga vreo cateva minute, dau socul la zero si o accelerez.... dupa ce revine la ralanti moare si nu mai reusesc sa o pornesc.. se inecase. sa fie de la faptul ca am schimbat cablul de acceleratie odata cu ghidonul? Posibil sa ai cablu de shoc intins,sau reglat incorect si sa ramana deschis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanstef Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 TNG, nu stiu daca ar fi asta problema. o sa ma uit sambata viitoare sa verific. dupa cum am zis: am pornit-o cu socul tras pe la vreo 50- 60%, l-am dat inapoi dupa cateva minute... mi-a coborat la ralanti turatia, dupa care am accelerat-o. dupa ce am luat mana de pe acceleratie, a murit. eu ma intreb daca s-au putut deregla carburatoarele de la sine sau daca are vreo treaba faptul ca am schimbat cablul de acceleratie (desi toamna, dupa ce l-am schimbat, am mers cu ea vreo 5 km pana la garajul unde am lasat-o peste iarna si nu a avut probleme). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Animads Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 (editat) Am si eu o problema... Motocicleta nu mai porneste si face niste zgomote ciudate. A fost frig toata saptamana, am pornit-o acum 5 zile, a pornit mai greu da a pornit. 4 zile a stat in frig cu husa peste ea, am vrut sa o pornesc astazi si face niste zgomote ciudate. De la ce poate sa fie? Bateria am masurat-o si imi indica 11,5V. Este un Hornet PC36 / 2006 https://www.youtube.com/watch?v=mPKxzW5A6Rw&feature=youtu.be Am tras socul, are benzina Ca sa nu ma intrebe lumea. Editat Decembrie 2, 2014 de Animads Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 Salut, Acumulatorul este descarcat, 11,5 V este o valoarea sub limita de 12,7 V( am scris mai sus in topicul "baterii" despre valori si mai multe...) Deconecteaza acumulatorul de pe motocicleta si conecteaza-l la redresor. Citeste in topic ce trebuie sa faci, acolo ai si foto cu montaje de verificare/masurare). Zgomotul este de la releul de pornire, acumulatorul fiind sub limita, curentul de pentru pornirea demarorului este mic, de asemenea si forta de atractie a armaturii mobile a releului, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Decembrie 3, 2014 Share Postat Decembrie 3, 2014 Chiar ai mers pe motoreta, sau doar o pornesti de plictiseala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Animads Postat Decembrie 3, 2014 Share Postat Decembrie 3, 2014 Nu am mai mers cu ea pentru ca nu curata astia drumurile asa cum trebuie. Doar am pornit motorul. Am sperat ca o sa fie ca anul trecut... Ultima oara am mers cu ea inainte de ploaia aia inghetata, m-a prins 2 km pe moto dar am ajuns intreaga acasa Pana una, alta, are cineva un redresor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Decembrie 3, 2014 Share Postat Decembrie 3, 2014 Avem, dar e mai usor daca spui unde ai nevoie de redresor. Si nu are rost sa pornesti motoreta daca nu o folosesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Animads Postat Decembrie 3, 2014 Share Postat Decembrie 3, 2014 Vreau sa o pornesc ca sa o duc la garaj sa doarma. Sa o duc pe rotile ei. Plus ca i-am luat toba noua, o sa o montez in garaj si trebuie sa o aud dupa aceea, asa ca am nevoie de baterie :| Am inteles ca are un vecin redresor, asa ca o sa incerc la el. Multumesc frumos de ajutor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 3, 2014 Share Postat Decembrie 3, 2014 (editat) 2 fire de la masina e de ajuns Editat Decembrie 3, 2014 de G B V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.