Sari la conținut

Probleme pornire la rece Hornet 2001


Postări Recomandate

Salut,

 

De ieri sunt posesor al unei Honda Hornet 600 PC34 din 2001. Am mers ieri cu ea, toate bune si frumoase.

Relantiul sta cam in 1300 de ture si nu fluctueaza, motorul suna bine, trage cursiv.

Azi dimineata, cand am incercat sa o pornesc, am dat socul la maxim si i-am dat cheie insa nu a pornit din prima, nici din a doua.

La a treia incercare a pornit, dar fluctua in jurul a 500 de ture si murea motorul. Am dat socul mai mic, acelasi lucru: pornea, dar fluctua tot prin 500 de ture si murea.

Singura solutie a fost sa tin din acceleratie pe undeva pe la 2000 de ture.

Pe parcurs, daca incercam sa nu mai accelerez, murea motorul indiferent de pozitia socului (minim/maxim).

Dupa vreo 2 minute s-a incalzit si a fost OK.

Carburatie cred ca e ok, din moment ce dupa ce s-a incalzit nu fluctueaza relanti-ul si de tras trage cursiv, nu se ineaca si nici nu trage tare "din senin".

Banuiesc ca e o problema cu socul.

Imi poate sugera cineva ce sa verific la ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

De ieri sunt posesor al unei Honda Hornet 600 PC34 din 2001. Am mers ieri cu ea, toate bune si frumoase.

Relantiul sta cam in 1300 de ture si nu fluctueaza, motorul suna bine, trage cursiv.

Azi dimineata, cand am incercat sa o pornesc, am dat socul la maxim si i-am dat cheie insa nu a pornit din prima, nici din a doua.

La a treia incercare a pornit, dar fluctua in jurul a 500 de ture si murea motorul. Am dat socul mai mic, acelasi lucru: pornea, dar fluctua tot prin 500 de ture si murea.

Singura solutie a fost sa tin din acceleratie pe undeva pe la 2000 de ture.

Pe parcurs, daca incercam sa nu mai accelerez, murea motorul indiferent de pozitia socului (minim/maxim).

Dupa vreo 2 minute s-a incalzit si a fost OK.

Carburatie cred ca e ok, din moment ce dupa ce s-a incalzit nu fluctueaza relanti-ul si de tras trage cursiv, nu se ineaca si nici nu trage tare "din senin".

Banuiesc ca e o problema cu socul.

Imi poate sugera cineva ce sa verific la ea?

 

e pus relanti-ul prea mic...sau sokk-ul pus la maxim nu da suficienta benzina.il ti din acceleratie 1-2minute si gata. :cheers:

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uitate la carburatoare si tragi soc-ul, se misca ceva? (daca mi amintesc in pastea stanga)

 

la rece, cand pornesti dai si un picut de gas, si ar trebuie sa porneasca din prima daca soc-ul merge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uitate la carburatoare si tragi soc-ul, se misca ceva? (daca mi amintesc in pastea stanga)

 

la rece, cand pornesti dai si un picut de gas, si ar trebuie sa porneasca din prima daca soc-ul merge

M-am uitat si se misca o clapeta care trage un fel de cui (tijã) in afara, ceea ce ar insemna ca ar trebui sa lase intre mai multa benzina.

Totusi, la rece, cu socul dat la maxim, dimineata am reusit sa o pornesc cu putin ajutor din acceleratie, dar tot a fost nevoie sa tin acceleratia ca sa nu moara motorul.

Altfel, daca nu tineam acceleratia, statea cu socul tras la maxim in aproximativ 500 de ture, oscila si murea.

Editat de razvan.fitiila
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am obs si eu situatia asta in sensul in care daca dau socul maxim porneste mai greu si dupa 1 min scade turatia singura chiar si cu socul tras maxim iar daca inchid atunci socul da sa moara :angryfire:...ceea ce zice vlm450 am obs si eu socul e cel mai eficient undeva 75% si acolo oricat il las nu mai scade turatia decat daca inchid socul... :friends:

Editat de ionutz_bv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu duminica am venit diin italia , toate bune,, ieri dimineata a pornit , dupa 5 secunde s-a oprit, am descarcat bateria am tras masina si i-am dat curent, nimic. am mers la magazin am luat 4 bujii (160lei) a pornit din prima , ce sa zic incearca situ

Salut,

 

De ieri sunt posesor al unei Honda Hornet 600 PC34 din 2001. Am mers ieri cu ea, toate bune si frumoase.

Relantiul sta cam in 1300 de ture si nu fluctueaza, motorul suna bine, trage cursiv.

Azi dimineata, cand am incercat sa o pornesc, am dat socul la maxim si i-am dat cheie insa nu a pornit din prima, nici din a doua.

La a treia incercare a pornit, dar fluctua in jurul a 500 de ture si murea motorul. Am dat socul mai mic, acelasi lucru: pornea, dar fluctua tot prin 500 de ture si murea.

Singura solutie a fost sa tin din acceleratie pe undeva pe la 2000 de ture.

Pe parcurs, daca incercam sa nu mai accelerez, murea motorul indiferent de pozitia socului (minim/maxim).

Dupa vreo 2 minute s-a incalzit si a fost OK.

Carburatie cred ca e ok, din moment ce dupa ce s-a incalzit nu fluctueaza relanti-ul si de tras trage cursiv, nu se ineaca si nici nu trage tare "din senin".

Banuiesc ca e o problema cu socul.

Imi poate sugera cineva ce sa verific la ea?

 

a mea nu vrea sa porneasca cu socu tras , de cind o am am pornito fara soc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu ceva asemanator. Dar la mine se pare ca ar fi cumva legat de caldura de afara. Cand e mai racoare afara porneste ok cu socul tras. Acuma, daca trag socul, nu-mi porneste daca nu trag un pic si de acceleratie. Am constatat ca mai bine pornesc cu socul netras. Sta cateva secunde sub 1000 de ture, apoi urca si e ok.

Poti incerca si tu asa, sa vezi daca iti merge. Dar asta direct de la prima pornire, nu de la a treia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu ceva asemanator. Dar la mine se pare ca ar fi cumva legat de caldura de afara. Cand e mai racoare afara porneste ok cu socul tras. Acuma, daca trag socul, nu-mi porneste daca nu trag un pic si de acceleratie. Am constatat ca mai bine pornesc cu socul netras. Sta cateva secunde sub 1000 de ture, apoi urca si e ok.

Poti incerca si tu asa, sa vezi daca iti merge. Dar asta direct de la prima pornire, nu de la a treia.

Azi dimineata am incercat sa o pornesc cu socul undeva intre 50 si 75% si a pornit la cheie :), deci gata misterul :)

Multumesc tuturor pentru sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie i-ar mi-a facut figura ieri, a pornit si dupa 5 secunde s-a oprit, nu a mai vrut sa porneasca , am crezut ca-i inecata , am scos o bujie.... uscata. i-am dat curent de la masina , bateria ei a murit, am fortat putin pornirea cam 30 de secunde si a pornit.... ce sa fie?

 

parca nu se alimenta cu benzina (rezervorul plin)

 

daca a mai patit cineva sa-mi dea un sfat......... cineva din SALAJ sunteti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Honretul meu si inca la 2 horneturi pe care le-am vazut (deci ar putea fi o trasatura generala), socul functioneaza de fapt intre 50-100%, adica jumate de cursa este moarta, neinfluentand deloc carburatia!

Deci toata cursa activa vine de la mijloc si pana la capat, astfel al o actionare APARENTA a socului la 75%, de fapt el este la 50%.

 

Motocicleta nu porneste mai greu cand e cald, dar e mai mofturoasa, pentru ca fiind destul de calda, ii trebuie foarte putin timp sa se incalzeazsca "pe intrare", astfel ca daca o tii putin mai mult tinde sa se inece.

 

Eu pornesc motorul astfel:

la temperaturi sub 15 grade:

soc actionat la maxim, vreo 15-20 secunde, dupa care in functie de comportamentul relantiului scad treptat spre 50% din cursa (care corespunde cu aproape 0% actionare REALA). Toata procedura de pornire+inclazire cu soc, dureaza intre 2 si 4 minute in funtictie de temperatra de afara.

 

la temperaturi de vara:

soc acitonat cam la 65-75% din cursa (ceea ce corespunde unei actionari REALE de 30-50%), o tin 10-15 secunde, dupa care retrag socul si las motorul la relanti 1-2 minute, suficient cat sa ma echipez si sa se incalzeasca motorul nitel.

 

 

Cu socul actiionat la maximum, nu porenste nici la mine vara, si nici nu ar avea de ce sa porneasca, caci cand socul e inchis, intra foarte putin aer in amestec => perciol mare de udat bujii (alta distractie la hornet)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

De ieri sunt posesor al unei Honda Hornet 600 PC34 din 2001. Am mers ieri cu ea, toate bune si frumoase.

Relantiul sta cam in 1300 de ture si nu fluctueaza, motorul suna bine, trage cursiv.

Azi dimineata, cand am incercat sa o pornesc, am dat socul la maxim si i-am dat cheie insa nu a pornit din prima, nici din a doua.

La a treia incercare a pornit, dar fluctua in jurul a 500 de ture si murea motorul. Am dat socul mai mic, acelasi lucru: pornea, dar fluctua tot prin 500 de ture si murea.

Singura solutie a fost sa tin din acceleratie pe undeva pe la 2000 de ture.

Pe parcurs, daca incercam sa nu mai accelerez, murea motorul indiferent de pozitia socului (minim/maxim).

Dupa vreo 2 minute s-a incalzit si a fost OK.

Carburatie cred ca e ok, din moment ce dupa ce s-a incalzit nu fluctueaza relanti-ul si de tras trage cursiv, nu se ineaca si nici nu trage tare "din senin".

Banuiesc ca e o problema cu socul.

Imi poate sugera cineva ce sa verific la ea?

 

man .... sunt posesor de PC34 /2001 . porneste-l fara soc ca e cald afara , tu cand dai socul la maxim o ineci pe caldura asta !!! doar apesi butonul si in momentul cand a pornit dai gaz si gata ( o sa mearga cateva momente inecat apoi isi revine )

sau incearca cu socul pe la jumate , eu am pornit-o in seara asta dupa ce a stat o zi in soare fara soc si a stat in prima secunda la relanti fara sa dau gaz .

 

am citit acum ce scria mettal86 ! are dreptate , socul de la jumatate in sus functioneaza ( se simte si la mana ) dupa ce o pornesti cu socul il lasi mai jos abia atunci cand relantiul creste ........

Editat de adolf_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Am si eu o intrebare de incepator. Am un hornet PC34 din 2000 si ma gandeam in cazul in care incercarea de pornire la rece esueaza si motorul se ineaca, care e procedura de a-l "scoate la mal" ? La dacie tin minte ca daca o lasai 10-20 de minute si incercai iarasi, o lua. (poate depinde si de dacie). Cu siguranta nu se aplica si la motoare. Ce e de facut in cazul asta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! vin si eu cu o problema. in toamna, inainte sa bag motoreta la iernat m-am trantit un pic cu viespea mea si am indoit ghidonul. avand unul de rezerva, l-am schmbat cu tot cu comenzile de pe el, inclusiv cablul de acceleratie. ei bine, pana la locul unde trebuia sa o duc, a mers ca unsa, fara nici o problema nici macar la pornire, desi gtemperatura era de vreo 5 grade doar. sambata asta am incercat sa o pornesc. 12 grade afara, am tinut-o la soare un pic sa mai ia caldura, o ia cu socul tras la aprox 50-60% din prima. o las sa mearga vreo cateva minute, dau socul la zero si o accelerez.... dupa ce revine la ralanti moare si nu mai reusesc sa o pornesc.. se inecase. sa fie de la faptul ca am schimbat cablul de acceleratie odata cu ghidonul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

salutare! vin si eu cu o problema. in toamna, inainte sa bag motoreta la iernat m-am trantit un pic cu viespea mea si am indoit ghidonul. avand unul de rezerva, l-am schmbat cu tot cu comenzile de pe el, inclusiv cablul de acceleratie. ei bine, pana la locul unde trebuia sa o duc, a mers ca unsa, fara nici o problema nici macar la pornire, desi gtemperatura era de vreo 5 grade doar. sambata asta am incercat sa o pornesc. 12 grade afara, am tinut-o la soare un pic sa mai ia caldura, o ia cu socul tras la aprox 50-60% din prima. o las sa mearga vreo cateva minute, dau socul la zero si o accelerez.... dupa ce revine la ralanti moare si nu mai reusesc sa o pornesc.. se inecase. sa fie de la faptul ca am schimbat cablul de acceleratie odata cu ghidonul?

Posibil sa ai cablu de shoc intins,sau reglat incorect si sa ramana deschis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TNG, nu stiu daca ar fi asta problema. o sa ma uit sambata viitoare sa verific. dupa cum am zis: am pornit-o cu socul tras pe la vreo 50- 60%, l-am dat inapoi dupa cateva minute... mi-a coborat la ralanti turatia, dupa care am accelerat-o. dupa ce am luat mana de pe acceleratie, a murit. eu ma intreb daca s-au putut deregla carburatoarele de la sine sau daca are vreo treaba faptul ca am schimbat cablul de acceleratie (desi toamna, dupa ce l-am schimbat, am mers cu ea vreo 5 km pana la garajul unde am lasat-o peste iarna si nu a avut probleme).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

Am si eu o problema... Motocicleta nu mai porneste si face niste zgomote ciudate.

A fost frig toata saptamana, am pornit-o acum 5 zile, a pornit mai greu da a pornit. 4 zile a stat in frig cu husa peste ea, am vrut sa o pornesc astazi si face niste zgomote ciudate. De la ce poate sa fie? Bateria am masurat-o si imi indica 11,5V. Este un Hornet PC36 / 2006

 

https://www.youtube.com/watch?v=mPKxzW5A6Rw&feature=youtu.be

 

Am tras socul, are benzina :) Ca sa nu ma intrebe lumea.

Editat de Animads
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Acumulatorul este descarcat, 11,5 V este o valoarea sub limita de 12,7 V( am scris mai sus in topicul "baterii" despre valori si mai multe...) Deconecteaza acumulatorul de pe motocicleta si conecteaza-l la redresor. Citeste in topic ce trebuie sa faci, acolo ai si foto cu montaje de verificare/masurare). Zgomotul este de la releul de pornire, acumulatorul fiind sub limita, curentul de pentru pornirea demarorului este mic, de asemenea si forta de atractie a armaturii mobile a releului, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am mai mers cu ea pentru ca nu curata astia drumurile asa cum trebuie. Doar am pornit motorul. Am sperat ca o sa fie ca anul trecut... Ultima oara am mers cu ea inainte de ploaia aia inghetata, m-a prins 2 km pe moto dar am ajuns intreaga acasa :) Pana una, alta, are cineva un redresor ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa o pornesc ca sa o duc la garaj sa doarma. Sa o duc pe rotile ei.

Plus ca i-am luat toba noua, o sa o montez in garaj si trebuie sa o aud dupa aceea, asa ca am nevoie de baterie :|

Am inteles ca are un vecin redresor, asa ca o sa incerc la el. Multumesc frumos de ajutor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...