Sari la conținut

Prima motocicleta - YZF R1


dodo
 Share

Postări Recomandate

..nici macar nu ma chinui sa raspund la commenturile deloc interesante...da , mi-a ramas mica , da..suna bine sa spui ca ai caucicuri "de curse" , da..da mai bine cbr-u la terase...da da da .. si mult bla bla bla...m-am saturat din 10 replay-uri sa vad 9 de c*c*t..e cum ziceti voi...o dau pentru simplu fapt ca e mult mai grea decat cbr-ul , si vreau ceva pe injectie pentru incut..asta cu carburatoare e putin prea brutala...si vreau ceva mai nou , minim 2006/2007...e vreo problema in asta ?

 

...daca era sa ma iau dupa voi , "inteligentii" de pe toate topic-urile acum eram de mult mort.dar uite ca am facut si cateva mii de km si nu am cazut , am putut sa ma si abtin la ceea ce am zis la inceput si nu am depasit 120-130 km/h...!!! asa ca ... inca o data va rog , inceputati in mama ei de treaba cu prostiile daca nu isi au locul !

 

multumesc cmd...chiar multumesc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 172
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

:))

discutiile astea o sa continue pana te cureti de tot(de pe forum) sau de caracterul care te face sa alegi in continuare gresit si sa te certi aiurea.

daca erai un talentat nu puneai intrebarile care le-ai pus si nu dadeai raspunsurile care le-ai dat si erai deja la a x-a pereche de cauciucuri tocite pe exterior.

abia atunci probabil poti sa-ti pui r1 sau rr la semnatura fara sa fi luat la misto.

vezi ca e un agusta f4 pe bursa, poti sari direct la ultimul nivel. nu se compara cu niciuna din alea pe care te-ai urcat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand ca n-ai apucat sa mergi cu ea cat sa stii ce poate. Cate mii de km ai facut tu in 3 luni?

Zici ca e prea grea. Pai are 205kg la plin. Asa au toate. CBR-ul de 600 are intre 190 si 202kg si ala de 1000 intre 200 si 211kg, in functie de an. E adevarat ca ala de 600 pare mai usor pentru ca e mic, dar 5-10kg nu-i o diferenta pentru care sa schimbi motocicleta.

http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_yzf-r1_1999.php

http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBR1000RR

http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBR600RR

Crezi tu ca o sa scapi de morcov pe CBR? 120 cat mergi tu prin toate in treapta 1 daca vrei si ajung acolo la fel de repede, cam 3 secunde. Crezi ca daca ai facut 1000-2000km ai scapat? N-ai tavalit-o ca ti-a fost frica sa ii dai. Cand o sa-ti treaca frica si o sa crezi ca ai invatat sa mergi incepe distractia.

http://www.sportrider.com/performance_numbers/146_motorcycle_performance_numbers/honda.html

 

Ti-a zis lumea sa nu-ti iei R1 ca nu-i de tine si ti-ai luat. Mergi cu maxim 120 cu ea. Adica asa cum ai fi mers si cu un GS500, doar ca mai stresat.

Ti-ai luat cauciucuri de curse. Pune o poza cu ele sa vedem la ce ti-au folosit.

Acum iti iei 1000rr mai puternic decat R1 ca ai auzit tu ca e bland CBR-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. vreau sa fiu primul: rip dodo. era un baiat bun, stia sa se dea si era cerebral, respekt! pentru cei care comenteza: da, era incepator si avea r1, dar va dadea clase la multi d-astia batrani, va invartea casca pe cap cand trecea pe langa voi. a avut ghinion in ziua aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..nici macar nu ma chinui sa raspund la commenturile deloc interesante...da , mi-a ramas mica , da..suna bine sa spui ca ai caucicuri "de curse" , da..da mai bine cbr-u la terase...da da da .. si mult bla bla bla...m-am saturat din 10 replay-uri sa vad 9 de c*c*t..e cum ziceti voi...o dau pentru simplu fapt ca e mult mai grea decat cbr-ul , si vreau ceva pe injectie pentru incut..asta cu carburatoare e putin prea brutala...si vreau ceva mai nou , minim 2006/2007...e vreo problema in asta ?

 

...daca era sa ma iau dupa voi , "inteligentii" de pe toate topic-urile acum eram de mult mort.dar uite ca am facut si cateva mii de km si nu am cazut , am putut sa ma si abtin la ceea ce am zis la inceput si nu am depasit 120-130 km/h...!!! asa ca ... inca o data va rog , inceputati in mama ei de treaba cu prostiile daca nu isi au locul !

 

multumesc cmd...chiar multumesc....

 

Esti la inceput, ti-e frica, e ok. Ce te faci insa atunci cand vei crede ca incepi sa stapanesti mobra, vei face 1-2 ani de mers si vei avea senzatia ca le stii pe toate ? Momentul ala e cel mai periculos... in rest, asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers pe R1 '99 si mi-a placut. Fata de un FZR600 din 90 cu ciclistica pe careo avea NOE la arca ... R1 e bomboana.

 

Am mers pe R6 2002..parea mai agresiva in gaz, probabil pentru ca provenea de pe circuit si sigur avea un -1.

 

Am mers pe ZX9R '99. StreetFighter. Am stat demoralizat 2 zile si am finalizat cu-n plans. Ce e drept, amortizorul de ghidon punea multe plusuri...dar pe total, o ciclistica cum nici acel R1 nu avea. Frumos..si sunetul, tot.Cat cuplu..frate, ce de-a cuplu. Si iarasi, ce sunet avea toba aia. Nu urla, dar din mers se auzea magnific.

 

 

Nu stiu, am fost tentat o perioada sa trec pe miar, dar nu am bani. asa ca mai trag un sezon de batranul FZR...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

smile.gif)

discutiile astea o sa continue pana te cureti de tot(de pe forum) sau de caracterul care te face sa alegi in continuare gresit si sa te certi aiurea.

daca erai un talentat nu puneai intrebarile care le-ai pus si nu dadeai raspunsurile care le-ai dat si erai deja la a x-a pereche de cauciucuri tocite pe exterior.

abia atunci probabil poti sa-ti pui r1 sau rr la semnatura fara sa fi luat la misto.

vezi ca e un agusta f4 pe bursa, poti sari direct la ultimul nivel. nu se compara cu niciuna din alea pe care te-ai urcat.

Ba coae! Cati ani ai? Ori tu esti mic ori, ti-a ramas mic creierul. Ca sa dai sfaturi legate de moto unora ar trebuii sa ai macar una din cele doua calitati care tie iti lipsesc cu desavarsire:experienta pe moto sau inteligenta. Faptul ca ai dat comenturi care au uns la "colon" pe mai greii forumului si esti digerat pe aici iti da tie impresia ca vorbele alea care iti intorc invective in vitata de zi cu zi sunt numai bune de servit din spatele calculatorului. Ai luat carnetul anu asta, ti-ai luat un cazan si vad ca nu-ti mai incapi in piele daca nu otravesti si pe altii cu lumina intunericului din teasta ta. Deabia mergi pe motoreta aia a ta si deja stii tu cum e cu toate motoarele si ce motor ii vine mai bine unuia sau altuia. Lasa-l ma pe om sa isi ia ce vrea el ca nu isi ia motocicleta din pensia lu bunica-ta. Sfatuiesti lumea sa toceasca cauciucurile pe exterior pe drumurile publice si pe urma te miri ca prostu la accidente din cauza vitezei. Eu zic ca tu degeaba faci 100 de mii ca km ca la cat esti de dus nu esti in stare sa pricepi nimic din ei ca sa poti sfatuii pe altcineva...asa ca mai bine abtine-te! N-ai fost in stare sa faci jaloane cu un F4i si stii tu cum e cu R1 asta. Te-am mai vazut pe un topic cand la fel ca si aici il jigneai pe unu care nu stiu ce motor mai tare ca al tau isi luase si il provocai sa faca intrecere cu tine pe Cheia ca sa vada ca .....aici tu sa ne spui ce trebuia sa rezulte in urma acelei provocari. Fi sincer ...ti-ai luat un Bandit mai mult ca sigur cu peste 50-60 de mii de km pt ca pe asta ti l-ai permis si ai un gust amar de fiecare data cand vezi pe unu care isi permite sa se joace cu motoare la care tu doar visezi momentan. Nu e nimic rau in a fi aspirational dar nu e bine sa fii hater.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai de plm cum m-ai citit ba spartule ba.

in primu rand ar trebui sa frunzaresti putin topicu asta sa vezi de ce e luat omu la baza.

in al doilea rand, threadu in care provocam posesorii de ss era pt ca erau d-astia care si-au luat miare si merg cu ele doar in oras. vroiam sa-i scot afara ca sa se distreze mai bine decat intre semafoare si ca sa invete si ei ca mersu cu mobra e mai mult decat blana si frana pe bulevard.

 

restu postului tau in care ma categorisesti fara sa ne cunoastem il ignor.

sper doar sa ajungi sa faci diferenta intre sfat si caterinca. poti sa-mi citesti si sfaturile aruncate pe diverse topicuri si poate pe urma iti mai schimbi parerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai de plm cum m-ai citit ba spartule ba.

in primu rand ar trebui sa frunzaresti putin topicu asta sa vezi de ce e luat omu la baza.

in al doilea rand, threadu in care provocam posesorii de ss era pt ca erau d-astia care si-au luat miare si merg cu ele doar in oras. vroiam sa-i scot afara ca sa se distreze mai bine decat intre semafoare si ca sa invete si ei ca mersu cu mobra e mai mult decat blana si frana pe bulevard.

 

restu postului tau in care ma categorisesti fara sa ne cunoastem il ignor.

sper doar sa ajungi sa faci diferenta intre sfat si caterinca. poti sa-mi citesti si sfaturile aruncate pe diverse topicuri si poate pe urma iti mai schimbi parerea.

In afara de greselile lui gramatiecale si limbajul bolovanos il inteleg pe om. Si-a luat motorul pe care si l-a dorit, fara sa-i pese de parerea unor necunoscuti de pe forum, a intrat aici, a pus niste poze pentru ca, pentru asta pare sa fie topicul, dupa care au inceput sa ii umple asa zisii comunitari, frigiderul de injurii ca de ce si-a luat ce si-a luat, ca pe unde merge cu motorul si de ce merge pe acolo ..etc. Il inteleg ca la un moment dat a inceput sa aibe acelasi ton in replici ca si cei care ii scriau, adica ca tine. De ce trebuie sa tina omu cont de parerea ta sau a altora ca tine? Nu mai are voie omu sa aleaga gresit ca imedat apare ceata de duri ai forumurilor sa il puna la punct. Problema cu tine si astia ca tine e ca mimati ingrijorarea fata de persoane necunoscute doar ca pretext pentru a va rabufni ura si frustrarile. E oare o coincidenta ca aia care sunt cei mai agresivi in limbaj la adresa noilor veniti si a celor care teoretic"aleg prost", sunt si cei mai prezenti cu comenturi injurioase la adresa unor decedati la rubrica accidente. Nu ma refer numai la tine ca sunt foarte multi comunitari care rasufla amar de plictiseala seara cand deschid forumul si nu dau macar de un mort fresh la rubrica accidente sau macar de cate un debutant al forumului pe care sa il atace in haita cu veteranii. Sunt si eu curios: Tu de unde stii cum sta treaba cu R1 si cu motocicletele ss asa de bine incat sa poti deduce daca sunt o alegere buna sau proasta pentru cineva? Poti sa spui ceva din ce ai constatat tu in legatura cu motoarele ss sau doar reciclezi parerile unora care recileaza parerile altora si tot asa....inception style?

Legat de provocarea debutantilor pe ss, tu nu i-ai invitat la o plimbare ca intre prieteni ci la o intrecere care teoretic ar fi trebuit sa ateste, practic, cat de breaz esti tu in raport cu ei. Era genul de provocare pe care stiai sigur ca nimeni ( cand zic nimeni te includ si pe tine) nu o va accepta, ceva in genul colegului de forum, care pe topicul despre motociclistii care au incasat-o la Tuzla se lauda cat de shaolin e el si incepuse sa-i ameninte pe contestatari cu mostre de kung fu pe viu in cazul in care ii mai dezminteau aptitudinile declarate in scris pe forum. Iti dau eu tie un sfat: trateaza-i pe aia noi, sau fraieri sau cum ii mai vezi tu cu blandetea cu care ti-ar fi placut si tie sa fii tratat atunci cand ai pus o intrebare mai aiurea sau...ai prins ideea. Punctul 3 ar fi ala legat de dilema ta si a altora in legatura cu aia care merg pe ss in oras. Raspunsul e destul de simplu: ala e motorul pe care il au si ala e locul in care traiesc. Majoritatea motociclistilor lucreaza de dimineata pana seara si in weekend au multe alte panuri, treburi si obligatii astfel incat ajung destul de rar sa iasa pe circuti sau in drumetii. Pasiunea e pasinune si fiecare isi ia ce-i place si ce-si permite. Mie personal mi se pare mult mai practica in oras orice motocicleta ss fata de un enduro-touring, sau chopper mare care e foarte greu si relativ dificil de manevrat la viteze mici. Poate mi se pare asa si pentru ca foarte rar am mers pe altceva decat ss. Problema pozitiei pe ss e foarte relativa in oras unde nu legi mai mult de 2-3 minute pana sa prinzi alt semafor rosu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..baieti , nu va mai certati...pana la urma , am intrat aici in dorinta de a fi indrumat in drumul bun...am fost , mai mult sau mai putin...pana la urma , tot motociclistii din lumea reala , din oras mi-au dat cele mai bune sfaturi , si au fost cei care chiar m-au invatat de bine ce si cum..multumesc celor din KAMIKAZE RIDERS MC pentru toata rabdarea lor cu mine , un pustan idiot , (cuvant urat) si redus mintal , cum am fost numit destul de des p-aici...in fine..motocicleta e la vanzare , si nu o sa renunt la SS , tot un motor de 1000 imi voi lua , dar acum optiunile sunt 3 : R1 , CBR RR si 1098....DA , motociclete care ma pot omora in secunda 2 in care le-am gresit...dar asta vreau , asta imi voi lua !!!

 

valabil : motocicleta inca e de vanzare : 2000e + o casca AGV marimea M !!!!

Editat de dodo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

las puiu, ca ai fost tratat cu blandete. Eu mi-am luat 900 er er acu fo ... 6 ani parca. Primul motor. Am crezut ca mor din 2 motive: 20% ma omoara motorul deoarece era muuuuuuult peste ce putem eu, si 80% ca ma linseaza forumistii. Intre timp s-au mai calmat si fac situatia cu carne mai mult virtual asa. E mai fara batai de cap sa zici in gand o imprcatie decat sa apesi :"post reply", s-o scrii si apoi din nou "post" apoi edit de teama "grammar nazi's" etc...

Asta mai ales cand lumea s-a mai maturizat, insurat si nu mai trebuie sa demonstreze lu' pisilina pasagera wannabe ce troleaza forumurile undercover, cat de genial literar este dansul in exprimare astfel incat sa aiba biata fata reveneala la popu toata ziulica pana la 18:30.

Editat de ranga
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie personal mi se pare mult mai practica in oras orice motocicleta ss fata de un enduro-touring, sau chopper mare care e foarte greu si relativ dificil de manevrat la viteze mici. Poate mi se pare asa si pentru ca foarte rar am mers pe altceva decat ss.

 

:laugh:

orice trecere - de la touring la vitezana sau invers - necesita o perioada de acomodare. eu ma "resetez" in cateva minute de mers, poate la unii dureaza mai putin sau mai mult...in orice caz, pe moment senzatia e dubioasa fiindca esti invatat intr-un anume fel. da' odata ce ti-ai facut incalzirea tre sa fii lipsit de logica sa spui ca ss-ul e mai practic in oras decat enduro-touring. oras nu inseamna doar mers la 10 noaptea pe kiseleff.

 

..baieti , nu va mai certati...pana la urma , am intrat aici in dorinta de a fi indrumat in drumul bun...am fost , mai mult sau mai putin...pana la urma , tot motociclistii din lumea reala , din oras mi-au dat cele mai bune sfaturi , si au fost cei care chiar m-au invatat de bine ce si cum..multumesc celor din KAMIKAZE RIDERS MC pentru toata rabdarea lor cu mine , un pustan idiot , (cuvant urat) si redus mintal , cum am fost numit destul de des p-aici...in fine..motocicleta e la vanzare , si nu o sa renunt la SS , tot un motor de 1000 imi voi lua , dar acum optiunile sunt 3 : R1 , CBR RR si 1098....DA , motociclete care ma pot omora in secunda 2 in care le-am gresit...dar asta vreau , asta imi voi lua !!!

 

valabil : motocicleta inca e de vanzare : 2000e + o casca AGV marimea M !!!!

 

bravo tie ca esti cocos, poti sa-ti iei si motor de 2000 :), asta nu schimba cu nimic faptul ca o sa progresezi foarte greu (daca te intereseaza aspectu) si ca iti cresti mult sansele s-o mierlesti. atata vreme cat esti constient in ce te bagi, da-i bataie :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice trecere - de la touring la vitezana sau invers - necesita o perioada de acomodare. eu ma "resetez" in cateva minute de mers, poate la unii dureaza mai putin sau mai mult...in orice caz, pe moment senzatia e dubioasa fiindca esti invatat intr-un anume fel. da' odata ce ti-ai facut incalzirea tre sa fii lipsit de logica sa spui ca ss-ul e mai practic in oras decat enduro-touring. oras nu inseamna doar mers la 10 noaptea pe kiseleff.

Cel mai tare la enduro ma omara frana fata. Avand centrul de greutate mai sus mi se pare ca se incarca mult ma greu si ca are la o deceleratie mult mai mica tendinta de a se bascula, pentru un stoppie frumos. Si la capitolul manevrabilitate n-am reusit sa intorc un enduro (BMW F650) dintr-o bucata pe strada mea care are o latime de vreo 5-6 m...nu zic ca nu se poate dar atunci cand o inclini tare la viteza foarte mica mi se pare greu de redresat cu piciorul fiind mult mai greu motorul. Pana la urma fiecare se descurca cel mai bine pe motorul cu care s-a obisnuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...