Sari la conținut

Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100


Postări Recomandate

.... Sunt simple ca ciocanu' si cam la fel de fiabile.

 

Păi asta e ideea

În anii 70-80 se fiabilitatea era prima pe wishlist

Acum avem 3, 4 sau chiar 5 computere de bord, totul asistat, totul automatizat, 3 setări pentru suspensii, dinamica motorului si aderență si rezultatul e că nu mai poți merge in sălbăticie fără să-ți țâțâie anusul că se defectează vreo componentă

Pentru că sunt făcute să se strice. Și se strică

Care ați fost anul ăsta la întrunirea africanelor la Vălenii de Munte știți despre ce moto vorbesc

Am amic care a dat bani grei pe bavareză și care a pățit de i s-a oprit motorul pe autostradă la prima ploaie (noroc că era in garanție și au venit în 2 ore să-l scoata din rahat)

Conceptul adventure include fiabilitate, obligatoriu

Honda, chiar daca a avut modele nereușite sau cu vânzări slabe, în niciun caz nu au avut aceste probleme din cauza fiabilității, ci a marketingului, care e muuult sub cel de la BMW

Honda își bazeaza marketingul în mare parte pe reputație, ori asta nu mai ajunge în zilele noastre, trebuie să-ți cunoști publicul țintă

Dacă nu-l cunoști lansezi transalpul de 700 și mori cu el în showroom

Nu, dragilor, CRF1000L va fi o motocicleta foarte bună. Să vedem dacă Honda va ști să o vândă

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am zis-o si o mai zic, Planned Obsolescence si prime pt. shareholders. Toti is o apa si un pamant, toyota, GM, VW, BMW, Honda etc etc. Anul acesta in primavara BMW avea probleme serioase la franarea sub 10kmh, eefctiv au troznit cateva masini in fabrica si vreo 2cumparatori in garaj/parcare. Au musamalizat totul, era plin werkul de masini blocate. VW a poluat

Cei de pe ADV au facut un poll dragut,dezamagiri Honda:

  1. Tubed tires instead of tubeless
    135 vote(s)
    45.8%
  2. Horsepower : less than 94HP
    52 vote(s)
    17.6%
  3. Torque: 'only' 72.3 Lb-Ft
    33 vote(s)
    11.2%
  4. Weight: 530 lbs
    206 vote(s)
    69.8%
  5. Cross over front brake line
    33 vote(s)
    11.2%
  6. Smallish fuel tank (4.96 gallons)
    98 vote(s)
    33.2%
  7. Parallel Twin and not V-Twin
    26 vote(s)
    8.8%
  8. Cable Clutch
    61 vote(s)
    20.7%
  9. Non adjustable suspension (rear)
    106 vote(s)
    35.9%
  10. Lack of Cruise Control
Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu niste exceptii,aia de pe ADVrider imi par nsite idioti, in general, strainezi tipicari care doar comenteaza....

 

cum sa te plangi ca are tube tyres, dar de ce nu se plang oare ca are si spite,nu vroiau oare si jante turnate pe ea?, la fel cu cable clutch....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buggy, am vazut si eu cateva "relicve" prin Belgia. Nu stiu, aia au o clima de cacao si aerul mai sarat si vechiturile lor (anii '80) arata ca modele din 2000 de pe la noi. Daca ar fi dupa mine as face loc in garaj si de un GS din asta si si de un R. Sunt simple ca ciocanu' si cam la fel de fiabile.

Pai si le intretin...cand vine vb de service nu se dau la intors...platesc cat face si au ce trebuie...la noi mai dificil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi asta e ideea

În anii 70-80 se fiabilitatea era prima pe wishlist

 

Asa e si acum stai linisitit.

 

Acum avem 3, 4 sau chiar 5 computere de bord, totul asistat, totul automatizat, 3 setări pentru suspensii, dinamica motorului si aderență si rezultatul e că nu mai poți merge in sălbăticie fără să-ți țâțâie anusul că se defectează vreo componentă

 

Vorbesti in cunostiinta de cauza sau asa din auzite si impresii ?

 

Pentru că sunt făcute să se strice. Și se strică

 

Lucrezi in partea de proiectare pt vre-un mare producator din industria moto sau doar hatereala ieftina?

 

Care ați fost anul ăsta la întrunirea africanelor la Vălenii de Munte știți despre ce moto vorbesc

Am amic care a dat bani grei pe bavareză și care a pățit de i s-a oprit motorul pe autostradă la prima ploaie (noroc că era in garanție și au venit în 2 ore să-l scoata din rahat)

Conceptul adventure include fiabilitate, obligatoriu

Honda, chiar daca a avut modele nereușite sau cu vânzări slabe, în niciun caz nu au avut aceste probleme din cauza fiabilității, ci a marketingului, care e muuult sub cel de la BMW

 

Inteleg din ce scrii tu ca mai nou mobrele se strica din cauza marketingului insuficient?

 

Honda își bazeaza marketingul în mare parte pe reputație, ori asta nu mai ajunge în zilele noastre, trebuie să-ți cunoști publicul țintă

Dacă nu-l cunoști lansezi transalpul de 700 și mori cu el în showroom

Nu, dragilor, CRF1000L va fi o motocicleta foarte bună. Să vedem dacă Honda va ști să o vândă

 

Apreciez in mod special ultima propozitie, doar vine din partea cuiva care a lucrat la R&D si apoi a calarit modelul peste 50k Km, deci stie ce vorbeste, nu de alta, dar nu as da 2 parale pe vorbele cuiva care lauda o mobra fara sa o fi vazut.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

Apreciez in mod special ultima propozitie, doar vine din partea cuiva care a lucrat la R&D si apoi a calarit modelul peste 50k Km, deci stie ce vorbeste, nu de alta, dar nu as da 2 parale pe vorbele cuiva care lauda o mobra fara sa o fi vazut.

 

Nici eu n-as da 2 parale pe vorba cuiva care o denigreaza fara sa o fi vazut (daca intelegi unde bat)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ma intrebam unde-i trollERU de servici...

 

Mda, tipic pt fanii care nu vad mai departe de lungul nasului. In pana de argumente, vin cu jocuri de cuvinte, luate din integramele din revista gradinitei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca au avut mai multa activitate BMW-istii si KTM-istii aici decat Hondistii :)))

Mai postam, mai spargem o samanta, e caterinca. :alcy:

 

Daca e sa o luam pe bune ar trebui sa posteze doar cei dispusi sa-si cumpere o mobra noua. Ce marca e cea din dotare nu este relevant (da stiu exista si fani infocati).

Editat de Green_Alex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ERUle esti trollerul tipic

 

"Trollul tipic" este forma corecta.

 

Unde mai pui ca-ti lipseste total simtul umorului

 

Parerea ta, in cazul asta nediscutabila.

 

Cine te pune sa iei in serios tot ce scriu eu?

 

Nu iau in serios pe oricine, dar de la unii, [si aici esti inclus] am pretentii, cumva si scrisul ala cu verde de la profil, indeamna la a fi luat in serios.

Sunt deja satul de clone si sfertodocti, care nu sunt in stare sa duca o discutie bazata pe argumente, ca de injurat pe forum, din spatele unui user poate orice sfertodoct[a se vedea cloaca de la social si politica].

 

In cazul in care din pozitia de moderator, imi spui ca forumul asta e "de caterinca", imi cer scuze naticipat.

:troll:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si totusi, de aia e forum si de aia avem libertatea de exprimare.

De unde vin eu i se zice dezbatere, pahar de vorba etc etc. Cand va ajunge la clienti si se vor aduna km pe tahometru definitiv se va transforma topicul .

Designul face toti banii la noua AT! parerea mea, nu dati cu pietre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ERU, acuma serios, scrisul verde nu ma face mai user decat tine sau altul, e o chestie temporara de care nu am facut caz si nu am abuzat niciodata. Mi s-a cerut ajutorul si am acceptat

 

Poate ca pe alte topicuri se scrie mai din rarunchi, dar pe unde scriem noi, posesorii pasionati de AT, scriem din postura de oameni relaxati

Recunosc ca mai sunt si derapaje, dar na, suntem doar oameni

De examplu chestia cu trollerul, rad de prostia mea :)

Trollule :D


» Post actualizat in 23 Sep 2015 14:06

Cred ca au avut mai multa activitate BMW-istii si KTM-istii aici decat Hondistii

 

Important e ca ne "batem" doar aici

Pe sosea ne salutam si ne respectam :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu, dar tu ești cel mai înfocat fan de pe aici,doar ca ai cam greșit modelul...Atâta te iei de o motocicleta care a apărut doar în filme de prezentare. Chiar așa de frica iți e ca africana asta va spulbera minunatul gs800,chiar așa de frica iți e ca ți se devalorizează mobra?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi-e teama ca 800GS-ul e o varianta similara cu noua AT, insa muuult mai ieftina.

Pai inteleg ca F800le pleaca de la 9140euro iar noua AT de la 12100euro ambele fara TVA.

Din socotelile mele parca nu as da 3000 euro in plus pe o furca mai capabila si 25kg in plus. Dar e doar parerea mea si nu am luat in calcul designul(mai frumoasa AT-ul), care la o mobra de adventure conteaza si nu prea - dar poate vrei cu ea la terasa si na, te bati in alta liga, deci merita. :blbl:

 

"Honda has announced a starting price of €12,100 (£8,510) plus local taxes and says it will be on sale across Europe from late this year in a choice of four colour schemes. See our full gallery at the bottom of this story."

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

It's about passion

Ăsta e topic despre o motocicletă Honda, și la fel cum voi, bmw-iștii, tunați și fulgerați dacă alții spun ceva rău de preaiubitele voastre bavareze, și noi pârjolim ogoarele și otrăvim fântânile în calea voastră :D

Amicul meu cu R1200GS ADV nu înțelege nici în ruptul capului de ce aș plăti 15000 pe noua AT și nu aș plăti 10000 pe F800GS (cifrele sunt exemplificative - habar nu am de prețurile reale)

Da, atunci cand a apărut F800GS (sper să nu greșesc, nu cunosc numele exact și complet) cel echipat cu roată de 21 pe față și pregătit cât de cât de endureală, m-am entuziasmat și am afirmat în gura mare că dacă se va construi o nouă Africa Twin cam așa va arăta, iar intâmplarea face că am avut dreptate

Așa cum eu și alții suntem încântați de ea fără să o vedem sau să o testăm, și voi o criticați în aceleași condiții, nu ați văzut-o, nu ați auzit-o

Așa că suntem chit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XTR black, vezi nu ai fost atent la specificatiile tehnice, ATul cu ABS la plin 232kg (cifra de pe motorcycle.com) are aceeasi greutate cu F800GS 229kg (cifra de pe siteul BMW)

 

dar are 200cm cubi in plus, aproape 5l in plus si mai multi cai si mai mult cuplu. deci banii in plus sunt meritati.

 

PS uitasem sa spun de furca fata reglabila. ceea ce ii lipseste cel mai mult lui mister800

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cavalere, vezi ca ala e f800gsA - care pare o cotzcarie :)


» Post actualizat in 23 Sep 2015 19:41

Da, atunci cand a apărut F800GS (sper să nu greșesc, nu cunosc numele exact și complet) cel echipat cu roată de 21 pe față și pregătit cât de cât de endureală, m-am entuziasmat și am afirmat în gura mare că dacă se va construi o nouă Africa Twin cam așa va arăta, iar intâmplarea face că am avut dreptate

 

aaand 7 years after... daca voiai ceva si asteptai dupa honda, o mobra isi traia viata in intervalul asta ... zic si eu

 

Așa cum eu și alții suntem încântați de ea fără să o vedem sau să o testăm, și voi o criticați în aceleași condiții, nu ați văzut-o, nu ați auzit-o

Așa că suntem chit

 

electroni pierduti ca sa zic asa ... in afara de cazurile dubioase gen mobra marketed off road cu garda de 2 dejte si roti de 17 lumea ar tre' sa se abtina de la comentarii grave pana nu calareste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

It's about passion

Ăsta e topic despre o motocicletă Honda, și la fel cum voi, bmw-iștii, tunați și fulgerați dacă alții spun ceva rău de preaiubitele voastre bavareze, și noi pârjolim ogoarele și otrăvim fântânile în calea voastră :D

Amicul meu cu R1200GS ADV nu înțelege nici în ruptul capului de ce aș plăti 15000 pe noua AT și nu aș plăti 10000 pe F800GS (cifrele sunt exemplificative - habar nu am de prețurile reale)

Da, atunci cand a apărut F800GS (sper să nu greșesc, nu cunosc numele exact și complet) cel echipat cu roată de 21 pe față și pregătit cât de cât de endureală, m-am entuziasmat și am afirmat în gura mare că dacă se va construi o nouă Africa Twin cam așa va arăta, iar intâmplarea face că am avut dreptate

Așa cum eu și alții suntem încântați de ea fără să o vedem sau să o testăm, și voi o criticați în aceleași condiții, nu ați văzut-o, nu ați auzit-o

Așa că suntem chit

 

Nu vorbi la general pt ca pe mine m-ai facut "troller". NU ma consider BMW-ist sau BMW fan boy pt ca:

  1. Detin o Yamaha WR450F [si am mai avut un motor Yamaha outboard]
  2. Detin un motor Honda BF20
  3. Am expus clar si concis punctele slabe ale motociletei pe care o am.
  4. Am modificat BMW-ul ala de nu-l mai recunoaste nimeni [nu e atitudine de fanboy, astia considera ca tot ce a iesit pe poarta fabricii e perfect si se acepta doar accesoriile de la aceeasi firma]

Tu ce experienta ai relativ la KTM respectiv BMW?

 

E mult mai usor/acceptabil sa critici o mobra pe baza unor date tehnice decat sa o lauzi. Pana la urma fabricantul iti da specificatiile alea si o face in asa fel incat sa-si puna produsul intr-o lumina cat mai buna, prefer sa-l cred pe unul care critica sau e sceptic decat pe unul care o decreteaza nemaipomenita fara sa o fi vazut.

 

Revenind de la general la particular eu am fost deziluzionat de mobr asta pt ca:

  1. Are specs mai slabe decat Ktm-ul 990 care a iesit pe piata acum peste 10 ani
  2. E foarte grea fata de asteptarile pe care Honda mi le-a creat.

Daca in continuare consideri ca suntem chit, astept o argumentatie pertinenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu nu uite linkul e f 800 gs toata ziua, stiu si eu sa citesc , dar nu am stiu sa citesc greutatea :D my bad are 214kg - http://www.bavaria-bmw-motorrad.ro/f-800-gs/

cavalere, vezi ca ala e f800gsA - care pare o cotzcarie :)

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...