Sari la conținut

Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100


Postări Recomandate

Ciudatica descrierea pe mobile.de

 

  • Standard Ausführung sehr begrenzt verfügbar !!!
  • ABS/HSTC/LED Blinker/Handschutz/Alu Bodenplatte + 600,- €
  • DCT Getriebe + 1.120,- €

Asta ar insemna ca pretul e de fapt 12.700 euro - din cate stiu ABS-ul va fi deja obligatoriu de la anul, si refuz sa cred ca un bashplate si niste handguard-uri costa atat :D

In rest, suna foarte bine. S-o incalecam la test, eu cel putin deabia astept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

pai nici nu se merita sa iei o motocicleta fara ABS, parerea mea si nu numai. Am stat si eu mult si m-am gandit si am intrebat in stanga si indreapta oameni cu mai mult experienta si am ales unul cu ABS in final.

 

sincer numai ABSul merita aia 600 de eur in plus. considera restul de accesorii bonus la ABS :)

 

in concluzie va fii 13.000 aproximativ

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci iti iei Africa Twin sau te referi la TDM-ul actual?

 

pai nici nu se merita sa iei o motocicleta fara ABS, parerea mea si nu numai. Am stat si eu mult si m-am gandit si am intrebat in stanga si indreapta oameni cu mai mult experienta si am ales unul cu ABS in final.

 

sincer numai ABSul merita aia 600 de eur in plus. considera restul de accesorii bonus la ABS :)

 

in concluzie va fii 13.000 aproximativ


» Post actualizat in 03 Sep 2015 08:50

Deci 12.700 cu ABS (si TC care foloseste senzorul de ABS de pe spate).

Eu zic ca e un pret bun pentru cine cauta o motocicleta noua din clasa Adventure, adica la pretul asta devanseaza clar Vstrom-ul, Super Tenere-le si 1050 Adventure si are o buna marja de pret pana la "bibelourile" clasei - 1200GS, 1299Adventure sau Multistrada.

Bine, daca poti trai cu remuscare eterna ca pentru cateva mii de euro in plus ai fi putut accede intr-un club select de "aventurieri"

 

Ciudatica descrierea pe mobile.de

 

  • Standard Ausführung sehr begrenzt verfügbar !!!
  • ABS/HSTC/LED Blinker/Handschutz/Alu Bodenplatte + 600,- €
  • DCT Getriebe + 1.120,- €

 

Asta ar insemna ca pretul e de fapt 12.700 euro - din cate stiu ABS-ul va fi deja obligatoriu de la anul, si refuz sa cred ca un bashplate si niste handguard-uri costa atat :D

 

In rest, suna foarte bine. S-o incalecam la test, eu cel putin deabia astept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci iti iei Africa Twin sau te referi la TDM-ul actual?

 

» Post actualizat in 03 Sep 2015 08:50

Deci 12.700 cu ABS (si TC care foloseste senzorul de ABS de pe spate).

Eu zic ca e un pret bun pentru cine cauta o motocicleta noua din clasa Adventure, adica la pretul asta devanseaza clar Vstrom-ul, Super Tenere-le si 1050 Adventure si are o buna marja de pret pana la "bibelourile" clasei - 1200GS, 1299Adventure sau Multistrada.

Bine, daca poti trai cu remuscare eterna ca pentru cateva mii de euro in plus ai fi putut accede intr-un club select de "aventurieri"

 

ce anume iti aduce in plus clubul ala select? miile alea de euro bagate in CRF se traduc prin beneficii mai importante decat sa faci parte din nu stiu ce 'tagma'...

 

Niciodata n-am inteles contrele astea intre posesorii de diverse marci/modele.... trebuie sa fii inapt sau retardat sa starnesti polemici din astae in ziua de azi,cand exista suficienti producatori care ofera modele competitive...

 

Vrei V2 si off, te duci pe KTM, vrei mai mult confort si touring, iei un GSA....vrei stradal mai mult, iei un Caponord, Vstrom, 1050 KTM, etc...

 

Sa ai bani de ele, ca in rest, fiecare te duce frumos... si sa fii realist sa o iei pt scopurile pt care a fost create.... Nu sa-i ceri sa faca ceea ce fac mobre la jumatatea din masa/greutatea ei...

Editat de Bogdan03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci iti iei Africa Twin sau te referi la TDM-ul actual?

 

» Post actualizat in 03 Sep 2015 08:50

Deci 12.700 cu ABS (si TC care foloseste senzorul de ABS de pe spate).

Eu zic ca e un pret bun pentru cine cauta o motocicleta noua din clasa Adventure, adica la pretul asta devanseaza clar Vstrom-ul, Super Tenere-le si 1050 Adventure si are o buna marja de pret pana la "bibelourile" clasei - 1200GS, 1299Adventure sau Multistrada.

Bine, daca poti trai cu remuscare eterna ca pentru cateva mii de euro in plus ai fi putut accede intr-un club select de "aventurieri"

 

la TDM-ul actual. AT-ul este peste puterea mea de cumparare.

» Post actualizat in 03 Sep 2015 09:40

ce anume iti aduce in plus clubul ala select? miile alea de euro bagate in CRF se traduc prin beneficii mai importante decat sa faci parte din nu stiu ce 'tagma'...

 

Niciodata n-am inteles contrele astea intre posesorii de diverse marci/modele.... trebuie sa fii inapt sau retardat sa starnesti polemici din astae in ziua de azi,cand exista suficienti producatori care ofera modele competitive...

 

Vrei V2 si off, te duci pe KTM, vrei mai mult confort si touring, iei un GSA....vrei stradal mai mult, iei un Caponord, Vstrom, 1050 KTM, etc...

 

Sa ai bani de ele, ca in rest, fiecare te duce frumos... si sa fii realist sa o iei pt scopurile pt care a fost create.... Nu sa-i ceri sa faca ceea ce fac mobre la jumatatea din masa/greutatea ei...

 

Cred ca nu ai sesizat ironia din scrierea lui Marcone.

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de ABS, absolut de acord Cavaleru. Nici prin cap nu mi-ar trece sa cumpar o mobra fara ABS (pentru uz pe sosea bineinteles). Il propovaduiesc de atata timp incat am obosit :)

Dupa cum am zis, s-o vedem, dar deocamdata pare a fi varful clasei Adv 1000 la un pret mai mult decat corect. Europencele din clasa superioara sunt in cu totul alta liga dpdv al dotarilor, fara discutie, dotari care bineinteles au un pret.

 

Pana la urma, avem din ce alege, ceea ce este excelent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa te dai cu o motocicta care are frane fabuloase gen 1200gs ca sa intelegi ce inseamna si de ce iti trebuie niste frane faine. Nu am inteles de ce as vea nevoie de suspensii pana ce m am dat cu o motocicleta care avea cu adevarat suspensii samd!

Bogdan...urca-te pe o alta motocicleta si ai sa vezi despre ce vorbeste lumea. Am avut RD03 si inca imi place maxim rd03 -- si ai sa traiesti o viata fericit cu ea...dar dc ai sa te dai cu altceva...ai sa vezi diferenta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

brembo in loc de nissin, marzocchi, ohlins, wp in loc de showa, mai un bosch msc, mai un skyhook

si un 50-60 de cai

asta cam pe la aceeasi greutate

 

am detinut si motocicleta italianca (cu brembo & shit) si vad ca toata lumea cand aude de brembo ohlins se umezeste si crede ca e un fel de ''holly grail'' al gadget-urilor sau al tehnologiei...

 

cand o sa intelegeti ca ceea ce aveti pe motoarele de serie nu e ''pinnacle'' of motorsports technology.....

 

Vedeti cat costa un Ohlins ca lumea sau un etrier beringer si dupa o sa va dati seama de faptul ca nu aveti cine stie ce minune pe motocicleta...

 

Nu detin KTM, dar cu care am mai vb si are KTM (gen 690 etc) au spus ca suspensiile cum vin stock nu sunt cine stie ce...

 

Discutia legata de cai e una care oricum n-o sa duca nicaieri (pt cei obsedati de cai putere)...

 

Pt majoritatea (chiar covarsitoare), puterea dezvoltata de propulsorul de pe CRF1000 e arhisuficient (adica pt aia care-s sinceri cu ei si cu skill-urile lor si cu exploatarea motocicletei...)

 

Ce mi se pare misto intr-adevar este cornering ABS de la bosch (si msc) (adica ala e util pe strada, unde de voie de nevoie, ne mai petrecem timpul)..

 

dar lipsa lui nu este un deal breaker (decat poate pt unii care isi aleg mobra doar in functie de prezenta acestui feature)...

» Post actualizat in 03 Sep 2015 12:20

trebuie sa te dai cu o motocicta care are frane fabuloase gen 1200gs ca sa intelegi ce inseamna si de ce iti trebuie niste frane faine. Nu am inteles de ce as vea nevoie de suspensii pana ce m am dat cu o motocicleta care avea cu adevarat suspensii samd!

Bogdan...urca-te pe o alta motocicleta si ai sa vezi despre ce vorbeste lumea. Am avut RD03 si inca imi place maxim rd03 -- si ai sa traiesti o viata fericit cu ea...dar dc ai sa te dai cu altceva...ai sa vezi diferenta!

 

Marius nu inteleg de ce aduci in discutie mobra pe care o detin..

 

Compari o mobra din 89 cu una din 2015/2016...

 

Nu poti face abstractie de faptul ca am Africa Twin?

 

Eu nu fac parte din targetul CRF1000 pt ca nu e in plaja mea de preturi (de posibilitate financiara). Si nici banii sa am de ea, poate nu i-as da (am o strangere de inima sa dau 10.000+ eur pe o mobra)

 

Exista mobre moderne si scumpe care lasa de dorit la capitolul suspensii (citisem un thread de-al lui ERU) in care se plangea de suspensia varza de pe F800GS (care nu poti spune ca e o mobra orientata pt asfalt)....

 

 

Repet: singurul motiv pt care m am bagat in seama pe topicul asta este pt ca nu m am putut abtine cand am vazut atata aversiune fata de ceva ce inca n-a atins nimeni....

Editat de Bogdan03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha, deci ti-a spus unu ca nu-i plac suspensiile de pe 690-ul lui

pai asta schimba totul, de ce n-ai spus asa de la inceput?

 

nu e singurul care mi-a ''spus'' ... daca-mi amintesc si mrrwhite de pe forum aici a umblat la interne la 690 ul lui....dar in fine, vad ca intelegi doar ce vrei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu detin KTM, dar cu care am mai vb si are KTM (gen 690 etc) au spus ca suspensiile cum vin stock nu sunt cine stie ce...

 

...

 

Exista mobre moderne si scumpe care lasa de dorit la capitolul suspensii (citisem un thread de-al lui ERU) in care se plangea de suspensia varza de pe F800GS (care nu poti spune ca e o mobra orientata pt asfalt)....

 

 

Repet: singurul motiv pt care m am bagat in seama pe topicul asta este pt ca nu m am putut abtine cand am vazut atata aversiune fata de ceva ce inca n-a atins nimeni....

 

Bogdane, tre sa intelegi ca aceasta calitate a componentelor se judeca relativ, este in functie de asteptari.

Poate omul ala a zis ca suspensiile de pe 690 nu sunt cine stie ceva pentru ca el se gandea ca a dat niste bani (nu putini) si cumpara cel mai tare dual sport (cel putin pe partea de offroad). Ba se poate ca unu cu un tenere sa fie mai multumit de suspensiile cu care s-a ales tocmai pentru ca nu se astepta sa mearga la cross cu utilajul ala.

La fel si cu 800GS-ul, multa lume se plange ca suspensiile (mai ales fata) sunt slabe....sunt slabe comparativ cu restul mobrei si pretul ei, deci in comparatie cu asteptarile. Totul e relativ.

 

 

Lumea de pe forumuri (asta si altele mai titrate) a sarit de funt in sus cu noua CRF tocmai pentru ca cei de la Honda au creat asteptari nerealist de mari. Asta nu inseamna ca mobra e proasta.

Pentru a da un verdict mobrei trebuie sa avem pretul final si mai ales sa o calarim, si atunci vom vedea unde sta in grupul de mobre Adv-touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc ca Honda a scos din motorul ala doar 90-100 de cai nu pentru ca nu puteau ci pentru ca vor o fiabilitate legendara.... dar totusi la nivelul actual de tehnologie nu prea poti sa vii cu un motor asa "lesinat" fata de concurenta directa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdane, tre sa intelegi ca aceasta calitate a componentelor se judeca relativ, este in functie de asteptari.

Poate omul ala a zis ca suspensiile de pe 690 nu sunt cine stie ceva pentru ca el se gandea ca a dat niste bani (nu putini) si cumpara cel mai tare dual sport (cel putin pe partea de offroad). Ba se poate ca unu cu un tenere sa fie mai multumit de suspensiile cu care s-a ales tocmai pentru ca nu se astepta sa mearga la cross cu utilajul ala.

La fel si cu 800GS-ul, multa lume se plange ca suspensiile (mai ales fata) sunt slabe....sunt slabe comparativ cu restul mobrei si pretul ei, deci in comparatie cu asteptarile. Totul e relativ.

 

 

Lumea de pe forumuri (asta si altele mai titrate) a sarit de funt in sus cu noua CRF tocmai pentru ca cei de la Honda au creat asteptari nerealist de mari. Asta nu inseamna ca mobra e proasta.

Pentru a da un verdict mobrei trebuie sa avem pretul final si mai ales sa o calarim, si atunci vom vedea unde sta in grupul de mobre Adv-touring.

 

Sa nu fim hilari. (da,ai dreptate la ce spui, partial)

 

DAR: Honda nu este primul producator care vine si promite ceva.....si lasa cu ochii in soare. Asta inseamna marketing,prosteala etc....

 

In final ca si client, de aia ai cap pe umeri, ca sa vezi, sa cantaresti, sa pui in balanta, sa testezi si in final sa iei decizia care te coafeaza pe tine (daca esti genul mai pe off, te duci evident pe un KTM sau ceva, nu pe un 1200GS sau SuperTenere de 1200, daca vrei comfort, iei GS, sau ce o mai fi...)

» Post actualizat in 03 Sep 2015 12:52

Ma gandesc ca Honda a scos din motorul ala doar 90-100 de cai nu pentru ca nu puteau ci pentru ca vor o fiabilitate legendara.... dar totusi la nivelul actual de tehnologie nu prea poti sa vii cu un motor asa "lesinat" fata de concurenta directa...

 

Eu cred (si aici e strict parerea mea subiectiva) ca la un motor din categoria adventure/touring conteaza mai mult fiabilitatea decat caii putere in plus... (eu asa vad lucrurile)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine si-o ia si-o configureaza cum doreste si fii sigur ca vor fii oameni care or sa puna un rezervor suplimentar, vor schimba carenajul etc. fiecare cu pasaricile lui dar multi, sau chiar foarte multi si-o vor cumpara pt ceea ce zice numele, Africa Twin: o legenda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine si-o ia si-o configureaza cum doreste si fii sigur ca vor fii oameni care or sa puna un rezervor suplimentar, vor schimba carenajul etc. fiecare cu pasaricile lui dar multi, sau chiar foarte multi si-o vor cumpara pt ceea ce zice numele, Africa Twin: o legenda.

 

pe aia ii compatimesc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa nesfarsite dezbate mai mult sau mai putin on topic si multe atacuri mai mult sau mai putin personale :shootingsmilie: vad ca s-a lasat linistea.

Acum asteptam sa apara si fierul la showroom si mai ales la probe...pentru runda doi.

Editat de Green_Alex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...