Sari la conținut

Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100


Postări Recomandate

 

 

 

Apreciez in mod special ultima propozitie, doar vine din partea cuiva care a lucrat la R&D si apoi a calarit modelul peste 50k Km, deci stie ce vorbeste, nu de alta, dar nu as da 2 parale pe vorbele cuiva care lauda o mobra fara sa o fi vazut.

 

Nici eu n-as da 2 parale pe vorba cuiva care o denigreaza fara sa o fi vazut (daca intelegi unde bat)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Chiar ma intrebam unde-i trollERU de servici...

 

Mda, tipic pt fanii care nu vad mai departe de lungul nasului. In pana de argumente, vin cu jocuri de cuvinte, luate din integramele din revista gradinitei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca au avut mai multa activitate BMW-istii si KTM-istii aici decat Hondistii :)))

Mai postam, mai spargem o samanta, e caterinca. :alcy:

 

Daca e sa o luam pe bune ar trebui sa posteze doar cei dispusi sa-si cumpere o mobra noua. Ce marca e cea din dotare nu este relevant (da stiu exista si fani infocati).

Editat de Green_Alex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ERUle esti trollerul tipic

 

"Trollul tipic" este forma corecta.

 

Unde mai pui ca-ti lipseste total simtul umorului

 

Parerea ta, in cazul asta nediscutabila.

 

Cine te pune sa iei in serios tot ce scriu eu?

 

Nu iau in serios pe oricine, dar de la unii, [si aici esti inclus] am pretentii, cumva si scrisul ala cu verde de la profil, indeamna la a fi luat in serios.

Sunt deja satul de clone si sfertodocti, care nu sunt in stare sa duca o discutie bazata pe argumente, ca de injurat pe forum, din spatele unui user poate orice sfertodoct[a se vedea cloaca de la social si politica].

 

In cazul in care din pozitia de moderator, imi spui ca forumul asta e "de caterinca", imi cer scuze naticipat.

:troll:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si totusi, de aia e forum si de aia avem libertatea de exprimare.

De unde vin eu i se zice dezbatere, pahar de vorba etc etc. Cand va ajunge la clienti si se vor aduna km pe tahometru definitiv se va transforma topicul .

Designul face toti banii la noua AT! parerea mea, nu dati cu pietre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ERU, acuma serios, scrisul verde nu ma face mai user decat tine sau altul, e o chestie temporara de care nu am facut caz si nu am abuzat niciodata. Mi s-a cerut ajutorul si am acceptat

 

Poate ca pe alte topicuri se scrie mai din rarunchi, dar pe unde scriem noi, posesorii pasionati de AT, scriem din postura de oameni relaxati

Recunosc ca mai sunt si derapaje, dar na, suntem doar oameni

De examplu chestia cu trollerul, rad de prostia mea :)

Trollule :D


» Post actualizat in 23 Sep 2015 14:06

Cred ca au avut mai multa activitate BMW-istii si KTM-istii aici decat Hondistii

 

Important e ca ne "batem" doar aici

Pe sosea ne salutam si ne respectam :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu, dar tu ești cel mai înfocat fan de pe aici,doar ca ai cam greșit modelul...Atâta te iei de o motocicleta care a apărut doar în filme de prezentare. Chiar așa de frica iți e ca africana asta va spulbera minunatul gs800,chiar așa de frica iți e ca ți se devalorizează mobra?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi-e teama ca 800GS-ul e o varianta similara cu noua AT, insa muuult mai ieftina.

Pai inteleg ca F800le pleaca de la 9140euro iar noua AT de la 12100euro ambele fara TVA.

Din socotelile mele parca nu as da 3000 euro in plus pe o furca mai capabila si 25kg in plus. Dar e doar parerea mea si nu am luat in calcul designul(mai frumoasa AT-ul), care la o mobra de adventure conteaza si nu prea - dar poate vrei cu ea la terasa si na, te bati in alta liga, deci merita. :blbl:

 

"Honda has announced a starting price of €12,100 (£8,510) plus local taxes and says it will be on sale across Europe from late this year in a choice of four colour schemes. See our full gallery at the bottom of this story."

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

It's about passion

Ăsta e topic despre o motocicletă Honda, și la fel cum voi, bmw-iștii, tunați și fulgerați dacă alții spun ceva rău de preaiubitele voastre bavareze, și noi pârjolim ogoarele și otrăvim fântânile în calea voastră :D

Amicul meu cu R1200GS ADV nu înțelege nici în ruptul capului de ce aș plăti 15000 pe noua AT și nu aș plăti 10000 pe F800GS (cifrele sunt exemplificative - habar nu am de prețurile reale)

Da, atunci cand a apărut F800GS (sper să nu greșesc, nu cunosc numele exact și complet) cel echipat cu roată de 21 pe față și pregătit cât de cât de endureală, m-am entuziasmat și am afirmat în gura mare că dacă se va construi o nouă Africa Twin cam așa va arăta, iar intâmplarea face că am avut dreptate

Așa cum eu și alții suntem încântați de ea fără să o vedem sau să o testăm, și voi o criticați în aceleași condiții, nu ați văzut-o, nu ați auzit-o

Așa că suntem chit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XTR black, vezi nu ai fost atent la specificatiile tehnice, ATul cu ABS la plin 232kg (cifra de pe motorcycle.com) are aceeasi greutate cu F800GS 229kg (cifra de pe siteul BMW)

 

dar are 200cm cubi in plus, aproape 5l in plus si mai multi cai si mai mult cuplu. deci banii in plus sunt meritati.

 

PS uitasem sa spun de furca fata reglabila. ceea ce ii lipseste cel mai mult lui mister800

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cavalere, vezi ca ala e f800gsA - care pare o cotzcarie :)


» Post actualizat in 23 Sep 2015 19:41

Da, atunci cand a apărut F800GS (sper să nu greșesc, nu cunosc numele exact și complet) cel echipat cu roată de 21 pe față și pregătit cât de cât de endureală, m-am entuziasmat și am afirmat în gura mare că dacă se va construi o nouă Africa Twin cam așa va arăta, iar intâmplarea face că am avut dreptate

 

aaand 7 years after... daca voiai ceva si asteptai dupa honda, o mobra isi traia viata in intervalul asta ... zic si eu

 

Așa cum eu și alții suntem încântați de ea fără să o vedem sau să o testăm, și voi o criticați în aceleași condiții, nu ați văzut-o, nu ați auzit-o

Așa că suntem chit

 

electroni pierduti ca sa zic asa ... in afara de cazurile dubioase gen mobra marketed off road cu garda de 2 dejte si roti de 17 lumea ar tre' sa se abtina de la comentarii grave pana nu calareste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

It's about passion

Ăsta e topic despre o motocicletă Honda, și la fel cum voi, bmw-iștii, tunați și fulgerați dacă alții spun ceva rău de preaiubitele voastre bavareze, și noi pârjolim ogoarele și otrăvim fântânile în calea voastră :D

Amicul meu cu R1200GS ADV nu înțelege nici în ruptul capului de ce aș plăti 15000 pe noua AT și nu aș plăti 10000 pe F800GS (cifrele sunt exemplificative - habar nu am de prețurile reale)

Da, atunci cand a apărut F800GS (sper să nu greșesc, nu cunosc numele exact și complet) cel echipat cu roată de 21 pe față și pregătit cât de cât de endureală, m-am entuziasmat și am afirmat în gura mare că dacă se va construi o nouă Africa Twin cam așa va arăta, iar intâmplarea face că am avut dreptate

Așa cum eu și alții suntem încântați de ea fără să o vedem sau să o testăm, și voi o criticați în aceleași condiții, nu ați văzut-o, nu ați auzit-o

Așa că suntem chit

 

Nu vorbi la general pt ca pe mine m-ai facut "troller". NU ma consider BMW-ist sau BMW fan boy pt ca:

  1. Detin o Yamaha WR450F [si am mai avut un motor Yamaha outboard]
  2. Detin un motor Honda BF20
  3. Am expus clar si concis punctele slabe ale motociletei pe care o am.
  4. Am modificat BMW-ul ala de nu-l mai recunoaste nimeni [nu e atitudine de fanboy, astia considera ca tot ce a iesit pe poarta fabricii e perfect si se acepta doar accesoriile de la aceeasi firma]

Tu ce experienta ai relativ la KTM respectiv BMW?

 

E mult mai usor/acceptabil sa critici o mobra pe baza unor date tehnice decat sa o lauzi. Pana la urma fabricantul iti da specificatiile alea si o face in asa fel incat sa-si puna produsul intr-o lumina cat mai buna, prefer sa-l cred pe unul care critica sau e sceptic decat pe unul care o decreteaza nemaipomenita fara sa o fi vazut.

 

Revenind de la general la particular eu am fost deziluzionat de mobr asta pt ca:

  1. Are specs mai slabe decat Ktm-ul 990 care a iesit pe piata acum peste 10 ani
  2. E foarte grea fata de asteptarile pe care Honda mi le-a creat.

Daca in continuare consideri ca suntem chit, astept o argumentatie pertinenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu nu uite linkul e f 800 gs toata ziua, stiu si eu sa citesc , dar nu am stiu sa citesc greutatea :D my bad are 214kg - http://www.bavaria-bmw-motorrad.ro/f-800-gs/

cavalere, vezi ca ala e f800gsA - care pare o cotzcarie :)

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XTR black, vezi nu ai fost atent la specificatiile tehnice, ATul cu ABS la plin 232kg (cifra de pe motorcycle.com) are aceeasi greutate cu F800GS 229kg (cifra de pe siteul BMW)

 

dar are 200cm cubi in plus, aproape 5l in plus si mai multi cai si mai mult cuplu. deci banii in plus sunt meritati.

 

PS uitasem sa spun de furca fata reglabila. ceea ce ii lipseste cel mai mult lui mister800

 

Greutatea listata pe site-ul BMW pt modelul F800GS este de 191 kg, pt modelul curent. Pt modelul pe care-l detin este de 187 kg.

 

BMW F800GS 85hp@7500rpm si 83Nm@5750rpm

 

sursa: http://www.bmwmotorcycles.com/us/en/index.html?content=http://www.bmwmotorcycles.com/us/en/bike/enduro/2012/f800gs/f800gs_data.html&prm_action=&notrack=1

 

Poti sa fii mai concret cu datele tale si sa precizezi si sursa.

 

Intr-adevar furca de la 800 este slaba si da nu are nici un reglaj, ce poti sa-mi spui despre amortizorul spate de la CRF1000, asa ca sa fim obiectivi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Eru: m-am corectat intre timp si am oferit linkul de unde aveam informatia pentru BMW, Atentie discutam de o comparatie la plin.

 

doar informatii gasite pe net despre amortizorul spate al noii AT: Showa rear shock has hydraulic spring-preload adjustment.

 

despre f800gs stiam ca are o furca slaba si fara reglaje, comparativ tdmul de la prima serie din '91 avea reglaje pe furca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasati-l pe ERU, e in lumea lui.

 

Se dezice de titlu de ''troller'',dar se comporta fix ca unul... Nu-i place sa fie luat la p@#$, insa face arogante gratutie fara sa argumenteze...


In lumea lui totul se reduce la cifre,specificatii, nu vedeti cu cata ardoare vi le serveste pe tava?

De cand experienta pe care o ai pe o motocicleta se reduce doar la niste cifre si statistici...?

 

E usor sa afirmi ca ti-e mai usor sa crezi pe unul care denigreaza o mobra pe care n-a vazut-o decat pe altul care o lauda (tot fara sa o fi vazut), si sa te dezici de titlu de fanboy sau inflacarat dupa o marca, mai ales dupa ce recunosti ca ai modificat mult mobra/modelul pe care l-ai detinut (insa cumva in paralel nu concepe afinitatea unor persoane ce detin un model de mobra, fata de un model ulterior scos pe piata...

 

aaa...ma bucur ca-s pe ignore liste-ul lui,ca astfel,nevazand ce postez, nu risca sa intoxice si mai tare topicul asta incercand sa-mi dea si mie o ''replica'....

 

 

aaa si last but not least, ma pis pe BMW :)) toate GS urile lor (in afara de 650 poate) sunt adresate burtosilor cu bani sau arogantilor care cred ca nu poti face adv touring decat cu o mobra de 20.000 eur incarcata cu accesorii penibile la preturi nesimtite (aici am fost troller,la acelasi nivel cu ERU :) )

 

KTM macar face motociclete serioase...

Editat de Bogdan03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan03 eu ii dau dreptate lui Eru, daca era fanboy nu investea atatia bani in bmw ca sa-l modifice. si alta optiune pt adventure nu prea ai, asa ca investesti in ce ai sau ce crezi tu ca e acolo si o aduci acolo unde iti doresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan03 eu ii dau dreptate lui Eru, daca era fanboy nu investea atatia bani in bmw ca sa-l modifice. si alta optiune pt adventure nu prea ai, asa ca investesti in ce ai sau ce crezi tu ca e acolo si o aduci acolo unde iti doresti

 

exista doua feluri in care poti privi aspectul asta. Eu vad fanboyism sa modifici mult o motoreta pt a fi ceea ce-ti doresti,cand poti cauta alta,care prezinta o baza solida mai apropiata de ceea ce vrei...

 

Acu depinde de ceea ce vrea fiecare...

 

E ca si cum as modifica eu RD03 ul meu in speranta ca ajunge vreun pui de KTM 690 (ma refer la masa,suspensii etc)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti hai sa nu ne certam. ERU-le imi cer scuze ca am fost prea acid cu comentariile (era doar de dragul glumei), Bogdane, tu esti acid (si atat :crack: , cu tine-mi permit ca esti africanist si ne certam mai tare cu un pet de bere la urmatoarele intruniri). In privinta Africanelor (atat a astora vechi cat si a celei noi), din ce vad eu e asa: cine nu a detinut una (nu a mers cativa km cu una) va spune ca e o plita (ceea ce si este), cei care detin una stiu si sunt multumiti de tinuta de drum/ciclistica, de perspectiva unui offroad light catre ceva hardcore (in functie de experienta si caucioace), de problemele cunoscute si simptomele lor; un prieten cu un TDM 900,injectie, tot carcoteste ca am o plita si ca bag bani in ea (la cati am bagat in ea+valoarea ei, puteam sa iau si BMW si KTM mai nou), dar cand am facut schimb si i-am dat pe Cheia a fost incantat de vaca asta veche si obosita. Cred ca intr-acolo se merge si cu CRF-ul asta, din "buletin" e o plita, cam putini cai, cam multe kile, suspensii si frane ce nu vor excela (probabil),dar vor face treaba buna pe drumuri cu "asfalt" romanesc, pe un pic de offroad. Pana la urma toti suntem fani ai modelului pe care incalecam zilnic, pentru ca altfel nu l-am incaleca. ERU-le, ma intorc la tine, e misto ca iti permiti sa detii o mobra adventure (in Romania nici nu ar trebui sa existe altceva la ce trafic si ce strazi avem), dar si o mobra care sa iti satisfaca pofta de offroad; gandeste-te totusi ca sunt unii care nu isi permit poate sa aibe 2 mobre sau pur si simplu, nu vad niciun motiv sa o faca; DA, nr. ideal de motociclete din garaj e N+1 (unde N=nr. de mobre deja detinut). Hai sa fim noi sanatosi ca cei de la Honda stiu ei ce scot si DA, cred ca in era capitalista orice mobra e facuta in spirit consumerist (cum ai la BMW revizia la 1000km la motoarele noi, cum ai la unele modele KTM pompa de benzina infecta,care mai si costa o groaza de bani si e compatibila cu pompa de pe Vitara, cum la Super Tenere 1200 nu ai catadicsit sa puna din fabrica un scut calumea si au spart unii baia de ulei intr-un test al modelelor ADV) asa ca Honda nu se va dezice de aceasta moda, poate CRF va fi cea cu cele mai putine vizite necesare in service-ul autorizat, but(t) that's just wishful thinking.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(cum ai la BMW revizia la 1000km la motoarele noi,

 

Toate mobrele noi ar trebui sa aiba revizie la o mie de km: schimbi uleiul si mai verifici suruburi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...