Sari la conținut

Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100


Postări Recomandate

Multumesc tuturor pt. comentarii!

 

Gixu, foarte faine cuvintele despre testul facut...exact asa am gadit si eu - 990 ktm mi-a placut enorm si am cochetat cu gandul sa-mi iau unul dupa Vstrom, dar Africana este exact ce trebuie....

 

Legat de gume, oscilez intre TKC 70 si K60 scout....TKC-ul l-am avut pe Vstrom si mi-au placut insa cu Africana vreau ceva mai mult OFFroad, unde sunt destul de novice, asa ca tind sa cred ca intre cele 2 gume, K60 scout-ul este net superior.

 

Ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Dupa ce m-am ferit tot anul trecut sa o iau la un test, anul asta am cedat(sunt slab) si am fost la Onda sa ma plimb cu noua Africa.

 

 

 

Ca sa pot face o comparatie cvasi valabila, am fost calare pe vaca din dotare.

 

Verdictul este ca anul viitor cel mai probabil voi avea un CRF 1000.

 

Accelereaza corespunzator, sta decent pe viraj si cu dadaca dezactivata devine un SM supradimensionat.

 

Suspensia m-a surprins placut. E un 990 Adv facut de Honda.

 

Revenind la parerile impartite aici, comparatia cu un GS LC e inutila. GS-ul e stelar pe strada, asta si datorita celor x sisteme,pardon, dadace.

 

@ Adi, o sa te distreze f tare mobra, tipic Honda, totul pica perfect in palme, arata premium si functioneaza in consecinta.

 

Controlul tractiunii este discret ciobanesc, dar poate fi domolit :)

 

Un minus evident,desi am doar 1.70, a fost parbrizul subdimensionat.attachicon.gifIMG_20170227_113922.jpgattachicon.gifIMG_20170227_112210.jpgattachicon.gifIMG_20170227_113942.jpg

Mersi Gixule. Abia astept sa-mi vina , mi-au facut o super surpriza cei de la Honda Timisoara cu termenul de livrare. Azi am fost la Dual Tours sa ma uit de accesorii , ce pot pune pe ea in materie de topcase si side-case-uri. In cele din urma am sa merg pe un topcase de aluminiu pe spate , de 42 litri si pe laterale ceva textile avand in vedere ca am doua concedii pe an .Te salut

 

Dupa V-Strom 650, DRZ 400, EXC 400, YZF250 , Husaberg FE550, KTM 690, Varadero , KTM 990 in materie de enduro ,enduro touring, cross si supermoto , dupa 13 ani , cred ca o sa mi se potriveasca precum o manusa CRF-ul de 1000.

Editat de blue_nightwishX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are rost comparația între TKC70 și K60 în offroad, iar pe asfalt Conti s-ar putea să fie mai aderent în condiții combinate de ud/rece, însă K60 este o anvelopă foarte potrivită pentru adventure. O recomand, chiar dacă mulți ani am fost anti-K60, foarte combatant împotriva utilității acestui model.

Combinația care îmi place cel mai mult pentru o motocicletă adventure/enduro-touring este TKC80 pe față și K60 Scout pe spate. Ai longevitate și aderență în toate condițiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La bagaje eu am optat pentru o varianta duala: acelasi rack pe care pot monta si securiza (quick lock) atat coburii de aluminiu cat si cei soft. Bumot ..

» Post actualizat in 09 Mar 2017 10:09

Scuze pentru poze .... :(

» Post actualizat in 09 Mar 2017 10:17

La aluminiu au posibilitatea 31L + 35L, 36L + 40L , 41L + 45L iar la soft sunt 31L + 35L. Eu am optat la ambele pentru 31L + 35l deoarece au latimea totala de 93cm montat pe mobra , sub latimea ghidonului :) deci pe unde trece ghidonul nu-ti mai faci griji de coburi ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La bagaje eu am optat pentru o varianta duala: acelasi rack pe care pot monta si securiza (quick lock) atat coburii de aluminiu cat si cei soft. Bumot ..

» Post actualizat in 09 Mar 2017 10:09

Scuze pentru poze .... :(

» Post actualizat in 09 Mar 2017 10:17

La aluminiu au posibilitatea 31L + 35L, 36L + 40L , 41L + 45L iar la soft sunt 31L + 35L. Eu am optat la ambele pentru 31L + 35l deoarece au latimea totala de 93cm montat pe mobra , sub latimea ghidonului :) deci pe unde trece ghidonul nu-ti mai faci griji de coburi ...

vin frumos rau cele de textil . frumos accesorizata , da da .

» Post actualizat in 11 Mar 2017 15:36

intrebare : Voua cand v-au venit motocicletele , le-ati luat din reprezentanta gata ansamblate sau v-au venit acasa la palet si v-ati descurcat voi mai departe cu ansamblatul lor ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Complet asamblate, gata de drum ...

» Post actualizat in 12 Mar 2017 07:37

Daca tenteaza pe cineva: Pirelli MT90 AT, uzura 10% DOT 2016: 300 lei perechea, 90/90/21 , 150/70/18 adica de pe africana mea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pt. comentarii!

 

Gixu, foarte faine cuvintele despre testul facut...exact asa am gadit si eu - 990 ktm mi-a placut enorm si am cochetat cu gandul sa-mi iau unul dupa Vstrom, dar Africana este exact ce trebuie....

 

Legat de gume, oscilez intre TKC 70 si K60 scout....TKC-ul l-am avut pe Vstrom si mi-au placut insa cu Africana vreau ceva mai mult OFFroad, unde sunt destul de novice, asa ca tind sa cred ca intre cele 2 gume, K60 scout-ul este net superior.

 

Ce ziceti?

Daca vrei mai mult Off, atunci clar TKC 80, Karoo, Karoo T, Mitas E09, adica caramelate! K60 (Scout) sunt un compromis bun, pentru cei care fac asfalt dar mai intra si pe un drum de pamant. Scout are compozitie optimizata pentru asfalt ud, dar nu ai ce sa te bagi cu el prin noroaie. Nu se descarca si devine slick. Concluzie: daca vrei sa faci mai mult off si nu vrei sa te chinui, cramponate! Pe asfalt vei merge cu grija.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt nedumerit de un lucru : motocicleta cand imi vine de noua, dealerul nu are obligatia sa o livreze gata montata sau o primesti acasa la palet si e treaba ta mai departe cu ansamblatul acesteia ?

pai eu sunt constructor sau utilizator ? bine ca nu o livreaza pe piese sa ma puna pe mine sa ii pun si cadrul pe motor, sa o iau de la 0 cu totul. Daca din greseala o montez eu gresit nu imi pierd garantia oare ?

Am inteles ca vine pe un palet de carton pe cadru metalic cu roata fata demontata, parbrizul, bateria, oglinzile ,etc .Daca nu am service in fata casei , si nici trusa de scule, si nici remorca, ce fac ? mi-o iau singur la spinare pana la reprezentanta in Bucuresti sa mi-o monteze ?

ma refer si intreb cu privire la faptul ca imi vine tocmai de la Timisoara.

Pe nicaieri pe forumul asta n-am citit o chestie despre ce si cum sa faci cand cumperi un motor de nou din reprezentanta . Ce obligatii au reprezentantele, respectiv dealerii fata de cumparatori si cum trebuiesc facute lucrurile astea ? Daca-mi vine motorul acasa unde-i completez garantia ? Etc etc, discutiile astea nu le-a dezbatut nimeni pe aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Romania :))

 

Cum decurg lucrurile in mod normal :

 

Primesti un termen de livrare

 

Esti invitat la un birou

 

Iti sunt prezentate si inmanate cheile si actele

 

De obicei primesti cadou din partea vanzatorului si o atentie, de obicei o sticla de vin.

 

Impreuna cu reprezentantul te deplasezi catre locul unde e motocicleta

 

Ti se prezinta in detaliu toate functiile ei si obligatiile tale pe perioada garantiei.

 

Esti felicitat inca o data, primesti jucaria(100% ready ) :)

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Romania :))

 

Cum decurg lucrurile in mod normal :

 

Primesti un termen de livrare

 

Esti invitat la un birou

 

Iti sunt prezentate si inmanate cheile si actele

 

De obicei primesti cadou din partea vanzatorului si o atentie, de obicei o sticla de vin.

 

Impreuna cu reprezentantul te deplasezi catre locul unde e motocicleta

 

Ti se prezinta in detaliu toate functiile ei si obligatiile tale pe perioada garantiei.

 

Esti felicitat inca o data, primesti jucaria(100% ready ) :)

nu cred. De la Honda Timisoara o primesc tocmai. Sa zic sarutmana pentru transport ca nu ma costa nimic , nu ? dar ma bucur degeaba, ca o trimit ca pe LEGO la cutie.

Astept pe cei care si-au cumparat de noi motociclete sa ma lumineze si pe mine cum e cu chestia asa. Pe tot forumul asta n-am gasit nimic despre cum procedezi cand cumperi o motocicleta de noua, acte , chestii , una alta.

» Post actualizat in 12 Mar 2017 22:44

Vorba colegului de mai sus, nu cumva trebuie să montez eu și injectoarele?

pai d-asta zic. mi se pare ciudata faza asta. Asa e si cand cumpar o masina ? imi vine demontata si eu o montez acasa, motorul, rotile, capota , instalatia electrica, etc. Pai ce am facut ? Am cumparat puzzle sau motocicleta ?

Pe bune, ca-i tare ciudat. Mi se pare normal sa o primesc gata ansamblata, eu decat sa incalec si sa-i dau prima cheie, nu sa stau sa surubaresc la ea.

Editat de blue_nightwishX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred. De la Honda Timisoara o primesc tocmai. Sa zic sarutmana pentru transport ca nu ma costa nimic , nu ? dar ma bucur degeaba, ca o trimit ca pe LEGO la cutie.

Astept pe cei care si-au cumparat de noi motociclete sa ma lumineze si pe mine cum e cu chestia asa. Pe tot forumul asta n-am gasit nimic despre cum procedezi cand cumperi o motocicleta de noua, acte , chestii , una alta.

» Post actualizat in 12 Mar 2017 22:44

pai d-asta zic. mi se pare ciudata faza asta. Asa e si cand cumpar o masina ? imi vine demontata si eu o montez acasa, motorul, rotile, capota , instalatia electrica, etc. Pai ce am facut ? Am cumparat puzzle sau motocicleta ?

Pe bune, ca-i tare ciudat. Mi se pare normal sa o primesc gata ansamblata, eu decat sa incalec si sa-i dau prima cheie, nu sa stau sa surubaresc la ea.

 

Tinand cont ca o primesti tocmai din Timisoara, nu cred sa fie alta varianta de livrare (ca sa-ti ajunga si intreaga, fara zgarieturi sau lovituri). Si daca ai cumparat-o din Timisoara, alt vanzator de Honda nu cred ca are obligatia sa ti-o monteze, dar cu ceva stimulent material cred ca se poate rezolva.

Pe de alta parte, nu e atat de departe si daca nu vrei cu remorca poti zbura la Timisoara si sa te intorci calare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat-o pe a mea tot noua de la Timisoara, nu stiu daca e aceeasi firma, eu am luat-o de la Paul moto care este dealer Honda. Pretul a fost bun, mi-a dat si o reducere si a adus-o repede comparativ cu promisiunile celorlalti dealeri. Culoarea si modelul dorit. Am vrut sa o iau personal de la ei asa ca am luat trenul (vagon de dormit - 120 lei) si m-am intors pe ea. Totul a decurs normal, cand am ajuns acolo era deja montata si cu accesoriile pe ea. Am mai cumparat ceva de la ei si am plecat acasa. Singura chestie putin ciudata a fost faptul ca mi-am luat numere rosii de acasa, nu mi s-a dat inmatriculata provizoriu. Inmatricularea a durat foarte putin, eu fiind de langa Pitesti, la RAR am stat maxim o ora iar la Politie cam 10 minute, am avut numarul in aceeasi zi in care m-am apucat de inmatricularea ei.

Editat de TheHuskyCrobats
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discuta cu Paul sa ti-o dea cu cartea de identitate facuta si cu numere rosii altfel la ce-i in ziua de astazi cu programarea RAR te apuca toamna ... :( :( :( Exagerez un pic dar e jale-n tara cu programarile la RAR ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

no offence,

dar daca nu sti sa montezi roata fata la mobra si cateva accessori nu te poti numi biker adevarat.

ca sa nu zic ca nu esti barbat adevarat daca nu stii sa asamblezi un amarat de dulap de la Ikea

plin de lumbersexuali, metrosexuali samd. o cheie nu stiu sa tina in mana

post-43689-0-90508200-1489408508_thumb.jpg

ps: sa stapanesti sanatos mobra, te afli in febra de dinaintea cadoului, iti pui probleme existentiale inexistente

pps: heavyduties au crashbaruri faine si solide

ppps: sa nu uiti de casco

pppps: fa poze la toate subansamblele, au fost ceva probleme la Honda din cauza cutremurelor si calitatea lasa de dorit, doar in caz ca e nevoie de garantie

ppppps: vreau si eu una, dar inca ma intreb ce caut cu babuta din 91 care nu coopereaza cu viata mea

 


» Post actualizat in 13 Mar 2017 12:49

parca la masini-moto noi nu e nevoie de RAR, in ideea in care nu trebuie sa te duci cu masina acolo. trimiti actele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Cu chef de mișto, recunosc, dar nu era mai simplu sa îl suni pe Paul și sa lămurești... :)))?

No offence :)

Sa o stăpânești cu placere;)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu vrei sa imi faci in ambitie s-o fac eu din setul Lego , sa iti arat ca stiu sa pun o roata, etc etc, dar daca nu intra in sarcina mea asta , de ce sa imi bat capul aiurea ?

Acum 8 ani tin minte ca eram cu un drz 400 pe la Campina pe Muscel si am luat un cui si am fost nevoit sa imi remediez problema singur. Noroc ca aveam la purtator set de 2 petice prin trusa de scule, ca altfel, nu mai reuseam sa captusesc camera. Toate cele bune.

» Post actualizat in 13 Mar 2017 13:03

Cu chef de mișto, recunosc, dar nu era mai simplu sa îl suni pe Paul și sa lămurești... :)))?

No offence :)

Sa o stăpânești cu placere;)!

L-am sunat azi dimineata. O sa ma duc eu dupa ea pana la urma, imi va trimite documentele pt numere rosii , ii iau tabla , ma urc in tren si vin cu ea pe roti. A ramas ca ma suna cum vine la ei motocicleta, sa stabilim ulterior pe ce varianta merg.

Baiat de nota 20.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Îți recomand avionul de la București la Tm. În funcție de nr de pasageri/aeronava zborul durează 55 sau 70 de minute. Zborurile de we nu sunt anulate mai niciodată din lipsa de pasageri. Altele, în timpul săptămânii, mai sunt dar îți dau variante înlocuitoare.

Numai sa mergi cu timp la controlul de securitate fiindcă băieții aia de la servicii sunt foarte pătrunși de misiunea lor în slujba noastră și atâta mângâie toate bagajele de cala de parca ar fi vreo firma de terapie.

Ajungi seara, scoți nasoalele de prim Tm la un suc, dacă sunt în tara te scot eu bătrâneste la un restaurant (ca între colegi :) ;)), dormi ca omul și a doua zi te pui la drum, liniștit și fără stres.

Părerea mea.

Eu am făcut drumul invers, cu trenul. Bineînțeles că nu am dormit deloc de nerăbdare, am plecat obosit la drum, etc, etc. Ca sa inchid, eu unul nu recomand trenul. De gustibus.

» Post actualizat in 13 Mar 2017 14:10

Bagajele de cabina am vrut sa zic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...