Sari la conținut

Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100


Postări Recomandate

dupa mine ce vad pana acuma pe motor arata bine. comparatia cu GS sau Vstrom nu are nici o legatura. Cu Ktm, da, dar cu restu de nici un fel. roti 21 cu 18, ghidon flat 28 cu 22, furca USD, sunt doar cateva diferente. diferente care fac diferenta (cacofonie) in favoarea noii Africane.

 

Au creat un motor de Adventure si eu zic ca le-a cam iesit. 2 in linie e cel mai reusit. chiar daca ma plimb cu un 2 in v, acest gen de motor e depasit.

au reusit sa o faca supla si sa aibe saua de rally. e un plus mare pentru mine (chiar dintre africane cea mai reusita era rd 03 pentru rezervor, il tii bine pe off).

6 viteze +. as incerca si un "dct" cica foarte bun pe off road. din curiozitate.

elementele de protectie, scut, handguard m-i se par ok din fabrica.

intinzatorul de lant nu e cel mai reusit, da na, nu umbli toata ziua.

 

singura discutie ar ramane cea referitoare la greutate. am impresia ca s-a creat un curent/perceptie ca cel mai bun motor de adeventure ar fi un miar pe la 180 de kile. n-o sa apara prea curand.

eu unul prefer kilele alea in plus stiind ca o fac mai fiabila. n-as vrea probleme la cadru/subcadru te mir pe unde. sunt exemple nenumarate cu motoare de 6/7/8/900 cu codita rupta de la bagaje. as vrea sa cred ca o parte din kile sunt acolo. poate daia si cadru de otel. s-au mai sudat cadre si suspensii printre noi si nu e cea mai placuta situatie tocmai la cucurigu in lume. si asta pentru ce? sa fie usor? parca de pe la 200 de kile in sus nu mai conteaza cifrele :)

 

oare cand primul drive test la noi? as sta la coada de la 5 dimineata ca la lapte pe vremuri....... si la final iau lapte praf.

Editat de capusang
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pe mine clar nu ma convinge sa vand 800le....cu un plus de 25 kg si doar 9CP, as mai lua 800le o data.

Nu zic cai rea, insa asteptarile probabil erau prea sus. Sa vedem scorul.

 

La paritatea asta, să fiu sincer aș mai renunța la 9 poate chiasr 18 cai de la F800 pt 25 respectiv 50 kg în minus. Dar nu mă ajută nici un producător.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca eu am oscilat intre vechiul ST si vechia AT, atunci cand m-am hotarat sa trec la bicilindru pt touring, acum, daca ar fi sa aleg intre noul ST si noua AT, as lua AT, datorita impresiei mult mai enduro, in ciuda greutatii mari si a motorului mai "lesinat".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, clar se va bate cu 800gs si 800XC. Are motor de 1000 dar ca si cp este intre cele doua.

800gs - 0,405cp/kg

Noua AT - 0,41cp/kg

800XC - 0,44cp/kg

Are lumea ce are cu bmw-u da pana o lanseaza astia de la honda, iese noul model de 800 si cu siguranta va fi mai atragator....acum se fac 8 ani de la lansare si-l schimba astia radical.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde stau eu pare ca cineva s-a inspirat....nu spun care si cum, dar carenele alea sunt doar colorate altfel.....nu as pune ca una e hidoasa iar alta e sublima, ca nu m-ar crede nimeni :P


» Post actualizat in 31 Jul 2015 09:30


https://lh3.googleusercontent.com/2Ar4SjCdKqP1HDSUQZZAJxQXXbWD8wEFK5LJ_9fzqy0=w1024-h477-no

 

dar sincer si mie tot AT-ul imi place ceva mai mult

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are ulei separat pt cutie?

probabil nu se pune uleiul pe la joja si d-aia are doo

» Post actualizat in 31 Jul 2015 09:37

Daca eu am oscilat intre vechiul ST si vechia AT, atunci cand m-am hotarat sa trec la bicilindru pt touring, acum, daca ar fi sa aleg intre noul ST si noua AT, as lua AT, datorita impresiei mult mai enduro, in ciuda greutatii mari si a motorului mai "lesinat".

noul ST nu are nici o treaba cu ce vrei tu, defapt cred ca are numele gresit! practic este un TDM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack:

detinatorii de honda cica arata mai bine honda

 

cred ca problema se pune care arata mai bine zgariat, plin de praf si noroi, daca se pune

si carenele alea vopsite dragut nu le vad prea bine nici pe un drum pietruit, mai sare cate o piatra

 

tot nu inteleg cine ar trebui sa cumpere motorul asta

daca vrei sa te dai singur peste tot monocilindricele din ziua de azi au destula putere pentru autostrada (mai multa decat vechea africana) dar sunt cu 50-60 de kg mai usoare

daca vrei cu pasager si bagaje, il poti controla in offroad? stiu ca exista big wan si altii asemenea, dar aia sunt exceptii

 

pare motor de terase si plimbari prin alpi pe autostrada, dar aia au deja 12gs

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack:

detinatorii de honda cica arata mai bine honda

 

cred ca problema se pune care arata mai bine zgariat, plin de praf si noroi, daca se pune

si carenele alea vopsite dragut nu le vad prea bine nici pe un drum pietruit, mai sare cate o piatra

 

tot nu inteleg cine ar trebui sa cumpere motorul asta

daca vrei sa te dai singur peste tot monocilindricele din ziua de azi au destula putere pentru autostrada (mai multa decat vechea africana) dar sunt cu 50-60 de kg mai usoare

daca vrei cu pasager si bagaje, il poti controla in offroad? stiu ca exista big wan si altii asemenea, dar aia sunt exceptii

 

pare motor de terase si plimbari prin alpi pe autostrada, dar aia au deja 12gs

 

 

Daca nu intelegi inseamna ca nu ti se adreseaza..

 

Carene vopsite dragut au toate motocicletele din fabrica. Cred ca mai mult carenaj avea fosta Africa twin, decat asta. Pana acum nu am vazut motoreta care sa nu aiba carenaj deloc...

 

Daca sustii ca monocilindrul e the shit, atunci nu ar trebuie sa existe nici un F800 GS, nici un Super Tenere1200, nici un Tiger 800/1200,nici KTM 950/990/1190 etc

 

Lumea a acceptat si cumparat motocicletele dual sport de cilindree mai mare de 600 si cu mai mult de un cilindru de multa vreme, de cand au aparut acu 20 si ceva de ani... Daca tu acum descoperi subit,odata cu aparitia CRF1000L ca-s inutile....ce sa zic, tough luck...

 

Presupun ca daca vreau sa merg intr-o calatorie cu prietena cu 2 genti si un rucsac si vreau sa merg si pe drumuri accidentate,camp,forestiere etc... ar trebui sa nu fac asta pt ca nu se poate controla o motocicleta pe asa ceva nu?

 

Evident ca intr-un fel merg pe sleauri cu noroi singur, si in alt fel cand ai pasager si bagaje...tocmai de aia nu te bagi cu heavy load + pasager in locuri unde te bagi cu un KTM 450 sau un monocilindru usor...

 

Vad ca unii aveti niste conceptii f inguste vis a vis de utilitatea acestor motociclete, si daca niste snobi cu 1200GS le parcheaza doar la terase si prin Alpi,nu inseamna ca mobrele astea sunt capabile doar de atata..

 

Si chiar si-asa, pana la urma e banu' lor si aroganta lor sa faca ce vor... cred ca e mai ok o plimbare prin Alpi cu 1200GS decat ce fac majoritatea bikerilor la noi din tara cu speed-urile prin oras la terase....

 

Get your facts straight...

Editat de Bogdan03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bi?

merge si in 3 :)))))

 

LE: un 950 super enduro, cu tobe aftermarket (cat mai usoare),si ce altceva se mai poate cheli la el? jante mai usoare? ...se duce in 175? bine..rezervoru e penibil de mic am impresia...

» Post actualizat in 31 Jul 2015 10:39

Prafau, tu vorbesti serios? Te-ai urcat macar o data in viata ta pe o Africa Twin?.

 

Daca s-a urcat e tot degeaba, trebuie sa si mergi pe ele (si nu doar la AT ma refer)...

Editat de Bogdan03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merge si in 3 :)))))

 

LE: un 950 super enduro, cu tobe aftermarket (cat mai usoare),si ce altceva se mai poate cheli la el? jante mai usoare? ...se duce in 175? bine..rezervoru e penibil de mic am impresia...

 

La 950 SE nu se mai poate cheli nimic, e gata chel. Singura chestie pe care o poti face este să-i schimbi bateria cu una mai usoară. Chiar si asa 950 SE are 185 kg dacă-mi aduc bine aminte.

După asta ca sa o aduci la stadiul de adventure doar adaugi greutate, rezervor/are fairing etc.

 

L.E.

 

HP2 -ul e cu 10 kg mai usor.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci ceea ce cauti este unicorn :) it does not fucking exist :D

 

In anul de gratie 2005 cand a fost scos pe piată HP2E, 175 kg era tot ceea ce se putea, atunci, adică acum 10 ani.

După 10 ani mi se pare penibil că nici un producător nu poate să egaleze acea, "minune a tehnologiei".

 

Incă mai astept să vad ce face blue team.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ridicol....19000 de nou, si acum e ca branzerurile frantuze

Insa nu s-a ridicat nici o alta aventuriera la acel nivel. Probabil nu se poate😩

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate ridica dar nu e fezabil... HP2 enduro a fost doar un exercitiu din partea BMW....

 

Bag mana in foc ca orice producator (KTM, Honda, Yamaha) ar putea scoate o mobra gen HP2 Enduro ( ca raport masa/putere/suspensii) insa ar costa prea mult ca sa fie o optiune viabila pt careva..

 

Sa fim seriosi,cat dar da 19/20 mii pe o mobra?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...