andrei belcic Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Dap, am gresit. 13/43 e echivalent cu 14/46 si cu 15/50. Bineinteles ca trebuie lant mai lung daca vrei sa protejezi patina. Se calculeaza pinion fata / pinion spate. Asa e correct. Pentru fiecare tura a pinionului fata, cate ture face roata spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 timpul pt caucicuri noi… pareri, opinii pe incercate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 (editat) timpul pt caucicuri noi… pareri, opinii pe incercate? Arunca un ochi pe topicul destinat pneurilor on/off. Banuiesc ca folosesti motoreta mai mult pe macadam si off road. In acest caz, ar fi indicat sa bagi ceva cramponat. Pe nisa asta am experienta mai mare cu Mitas E09. Foarte bune pe drumurile de pamant si pietris, noroi, iarba. Tractiunea este excelenta pe suprafetele astea si descarca foarte bine noroiul. Pe asfalt uscat se comporta bine, insa mare atentie pe asfalt ud si/sau rece!!! In acest sens, as atrage atentia asupra unui aspect despre care nu se prea vorbeste pe topicurile destinate pneurilor: presiunea corecta. In acest sens recomand respectarea presiunilor indicate de producatorul motocicletei sau al pneului (atunci cand acesta face precizari in acest sens). In cazul lui E09, pe suprafete ude, este important sa ai o presiune corecta. Editat Mai 27, 2014 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 Arunca un ochi pe topicul destinat pneurilor on/off. Banuiesc ca folosesti motoreta mai mult pe macadam si off road. In acest caz, ar fi indicat sa bagi ceva cramponat. Pe nisa asta am experienta mai mare cu Mitas E09. Foarte bune pe drumurile de pamant si pietris, noroi, iarba. Tractiunea este excelenta pe suprafetele astea si descarca foarte bine noroiul. Pe asfalt uscat se comporta bine, insa mare atentie pe asfalt ud si/sau rece!!! In acest sens, as atrage atentia asupra unui aspect despre care nu se prea vorbeste pe topicurile destinate pneurilor: presiunea corecta. In acest sens recomand respectarea presiunilor indicate de producatorul motocicletei sau al pneului (atunci cand acesta face precizari in acest sens). In cazul lui E09, pe suprafete ude, este important sa ai o presiune corecta. am aruncat, adica l-am citit pe tot as zice in suturi, da' stii cum e… mai uita omul sau nu-si mai aduce aminte ce a citit acum un an dar nu se pupa cu ce mergea atunci… intrebam aici pt dimensiunile mai specifice. eventual chiar din gama cu care poti sa te prezinti la un itp eu as baga off 90-10 daca as sta la brasov sau sibiu dar nu stau… mitas e09 e cam same pattern ca t63 si nici nu e exact pe talon… nu ca as tine neaparat… nu ca ar fi neaparat toate pe dimensiuni exacte, dar finala la mine pare t63 ( or mitas e09 ) vs mt21 vs d606 vs tkc80 vs ce nu stiu dar stie altcineva… Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 E09 si toate cele mentionate de tine sunt omologate pentru uz stradal. Asadar, nu este problema la ITP cu ele. Problema este sa gasesti pe dimensiuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 (editat) E09 si toate cele mentionate de tine sunt omologate pentru uz stradal. Asadar, nu este problema la ITP cu ele. Problema este sa gasesti pe dimensiuni. dap. stiu ca sunt. si m-am uitat si la d-alea de nu-s dar le-am rejectat pe motiv ca pana la ploiesti raman fara ele, nu de organ… in cel mai rau caz organul verifica dimensiunile… daca le verifica si pe alea, am trecut filtru rar cu dimensiuni total neconforme pe xt… s-au uitat doar la uzura. ziceam doar ca dimensiunile stock sunt un bonus. nu ca ar fi criteriu de alegere. la dimensiuni, cred ca doar up mult nu-mi convine ca fura din snaga. Editat Mai 27, 2014 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 T63 e similar cu Karoo simplu ca agresivitate a profilului. E09 e similar cu KarooT, TKC80, adica mai stradale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 22, 2014 Share Postat Iunie 22, 2014 tocmai ma felicit ca am luat-o p-asta intr-o tura in loc de tenere. daca e greu, merita... daca e forestier viteza, nu. renthal fatbar rc high coming next... gume, nu mai sunt pretentios, cu mizeriile stoc uzate tot face treaba - orice cramponat o fi mai bun si comportamentul pe asfalt nu-s cat mai conteaza ca oricum n-ai ce sa cox prea mult +3 pe foaie - nu e must, dar pare the way to go, astept sa se duca chitul asta... merge si asa, pana se duce lantu' curent... da semne. saua... mai mult de 500 pe zi dai in maso. dar o tin asa cum e ca suspectez ca disconfortul e din ghidon prea spre mine, prea jos care nu permite mers mult in picioare.... am avut azi vise umede in mers referitoare la pivotpegz. poate. duda majora la mers mixt (si nerezolvabila) - de ce drac n-or fi pus un motoras de 400 sau in genul pe asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 duda majora la mers mixt (si nerezolvabila) - de ce drac n-or fi pus un motoras de 400 sau in genul pe asta? Ar fi fost mai grea si, oricum, exista DRZ, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 12, 2014 Share Postat Iulie 12, 2014 Ar fi fost mai grea si, oricum, exista DRZ, nu? am dubii ca ar fi iesit mult mai grea. nu, drz nu exista din punctul meu de vedere. exista doar drz-uri cazute si distruse sau drz-uri la pret aproape de nou in stare buna... cam ca si xr-urile. ce nu se mai vinde de nou are pret de specula sh chiar pt mobre cazaturi. » Post actualizat in 12 Jul 2014 13:56 renthal fatbar rc high coming next... ze shit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 12, 2014 Share Postat Iulie 12, 2014 Oricum, WR 250R e cu vreo 10 kg mai greu decat un WR 450F.... Renthal sucks, o spun si eu.... Magura e muuult peste Renthal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Iulie 12, 2014 Share Postat Iulie 12, 2014 Ptr saua aia tip scandura vorbeste cu user-ul motodan de la timisoara. Face treaba buna din cate am vazut. Am umblat la saua de xchallenge si a iesit bine si comoda( pe loc, asa Ce e mai nasol e ca nu am apucat sa ma dau cu ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 Ptr saua aia tip scandura vorbeste cu user-ul motodan de la timisoara. Face treaba buna din cate am vazut. Am umblat la saua de xchallenge si a iesit bine si comoda( pe loc, asa Ce e mai nasol e ca nu am apucat sa ma dau cu ea... acum cred ca nu mai e problem. a fost cat aveam ghidon stock / geometrie aiurea. 1.94 nu se impaca bine cu el si cam stai in sa. si incasezi. » Post actualizat in 13 Jul 2014 20:26 Oricum, WR 250R e cu vreo 10 kg mai greu decat un WR 450F.... Renthal sucks, o spun si eu.... Magura e muuult peste Renthal. ai rezolvat cu bujia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 T63 e similar cu Karoo simplu ca agresivitate a profilului. E09 e similar cu KarooT, TKC80, adica mai stradale. e09 este mai agresiv decat karooT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Dap. E spre Karoo simplu si T63. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 karoo, karoo t, e09 ... who cares - alea nu-s in dimensiuni apropiate... c'mon... » Post actualizat in 31 Jul 2014 21:06Blestemul pompei de benzina m-a lovit. "Oficial" e 3xxE + VAT pt fuel pump assembly. Se poate mai ieftin. Exact pompa, adica elementul futut, variaza.... intre pompa gasita pe alibaba cu ceva de genul 12$ bucata daca comandam 10, prin state cu vreo 129$ pe bucata, pana la ebay.co.uk unde am gasit pe la 29GBP + 10GBP shipping. Pompa scoasa din assembly cred a e exact ce am gasit pe alibaba ca pe aia moarta scrie made in china si first hit la code de pe ea e exact alibaba... o sa revin cu update de cum mere ce vine. daca mere oricum cred ca mai comand una de rezerva ca par chinezarii. » Post actualizat in 20 Aug 2014 10:16o sa revin cu update de cum mere zbarnaie. 10% din pretul OEM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 zbarnaie. 10% din pretul OEM. un link? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 un link? http://stores.ebay.co.uk/UK-Fuel-Pump?_rdc=1 sau alibaba... dar de acolo trebuia sa iau vreo 10 bucati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Sau pune-ti vacumatica, ca mine, la Africana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Sau pune-ti vacumatica, ca mine, la Africana. Nu cred ca merge la motoare cu injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Oops! Nasol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Oops! Nasol. Eh, e mai ieftina decat o membrana de carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 Pare identica cu cea de la mobra mea ! http://piesektm.ro/index.php?route=product/search&filter_name=60012088100 nu e. asta-i pompa propriu zisa si in jurul ei mai e montura de plastic cu fire and stuff. http://www.ebay.co.uk/itm/New-Fuel-Pump-for-Yamaha-WR250R-WR250RB-WR250X-WR250F-2008-2011-/261526884974?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item3ce437926e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 Aaa ... la mine e mult mai simplu ! Trebuie doar ,,pompa propriu zisa" si un rahat de cauciuc care o tine fixata de restul mobrei ... pai si la wr doar aia se poate strica... restul, n-are ce... doar ca da yamaha la ansamblu doar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Hei, hei, hei!!! Sa inviem si noi un topic... ERU si-a luat 450-ul si e nemultumit, ca tre' sa faca mai multe modificari. Cu 250-ul, chiar si X, se poate ajunge cam oriunde... cu 19 pe fata https://www.facebook.com/groups/thehubb/permalink/853135084783096/ cu latimea de 100 sau mai mare... M-am hotarat sa-mi iau si eu una, dar mai intai tre' sa vand unu' din motoare. Am vazut preturi foarte bune 2000 si ceva de euro pentru modele 2009 sau 2010. Am gasit una din 2014 la 2500 de euro cu 7000 de km, dar nu am bani acum. Am vrut sa dau linkul, dar nu mai e. Probabil ca de aseara s-a si vandut. http://www.moto.it/moto-usate/yamaha/wr-250-r/wr-250-r/6212314 2014 la 3400 euro cu 6k km. Probabil ca, la negociere, iti scoti si banii de transport. In Nemtia sunt scumpe rau. Dintre posesori...ce puteti sa-mi spuneti despre ele? Ce an ar trebui sa evit? Ce an ar fi de cautat? Si ce ar trebui verificat cand o cumpar? Intrebare: este un topic de wr250r pe undeva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.