Sari la conținut

Yamaha WR 250 R


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 189
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cred ca iti vei lua in curand roti de enduro, daca nu le ai deja :)

 

Are roti de supermoto pe ea, da' se da mai mult pe soft enduro. Sa am o jucarie de asta, as pune roti de enduro 21-18 sau 17 si gume duale, gen TCK80 sau K60. Ar merge decent si pe asfalt si pe off, ca-i nu-i grea si o scoti usor din namoale daca nu mai ai aderenta.

Editat de alex_xt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are roti de supermoto pe ea, da' se da mai mult pe soft enduro. Sa am o jucarie de asta, as pune roti de enduro 21-18 sau 17 si gume duale, gen TCK80 sau K60. Ar merge decent si pe asfalt si pe off, ca-i nu-i grea si o scoti usor din namoale daca nu mai ai aderenta.

 

Eu nu i-as pune niciodata K60. TKC sau Karoo maxim dar cred ca mult mai probabil as pune pe ea gume de cross. Oricum la mine va fi a doua mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu i-as pune niciodata K60. TKC sau Karoo maxim dar cred ca mult mai probabil as pune pe ea gume de cross. Oricum la mine va fi a doua mobra.

 

Da, TKC sau Karoo ar fi o alegere buna, avand in vedere ca pana la padure mai trebuie sa mergi si pe asfalt, uneori chiar pe distante destul de mari. Cu crosurile nu ar fi tocmai indicat si nici nu stiu daca sunt omologate pentru uz stradal. Ar mai fi si Mitas E 09, care se comporta foarte bine in off (tractiune excelenta cam pe orice teren, se descarca foarte bine de noroi), dar trebuie atentie pe asfalt ud si/sau rece cu ele. Sunt si ceva mai ieftine decat primele doua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Mi-a sosit si mie jucaria - WR250R 2008.

E primul model de enduro pe care-l am (asta daca exclud aprilia et50 de-acu' 16-17 ani :) ).

Prima impresie - super fun. Foarte manevrabila si controlabila, putere OK in ture medii-mari, simt ca pot s-o duc pe orice fel de teren. :D

Am bagat-o ieri prin noroi mai usurel, gropane, dealuri si drumuri de camp la 80 km/h - se comporta super (bine, tineti cont si de faptul ca-s incepator la genul asta si ca n-am cu ce sa compar). Testat un pic si pe asfalt, la 120 km/h e stabila si mai poate mai mult.

Daca o mai tine vremea asa.. probabil in decembrie o s-o testez si pe bordurile din minunata noastra capitala.

Am coborat-o din suspensii sub 2 cm incat sa ating jos la limita cu ambele varfuri.

 

Poze dupa ce-o curat de balariile de stickere cu care-a venit si eventual ii dau o vopsea albastra.

 

Urmeaza partea distractiva in care bag bani in ea: kit lant, yamalink, cauciucuri noi (probabil Dunlop D606), roti sm, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luata din Italia (subito.it).

Pret 1900E cu tot cu transport (1650E + 50E demolarea acolo + 200E transport) - am pe cineva acolo care s-a ocupat de cumparare.

Cumparata marti, gasit transport in aceeasi zi, incarcata miercuri, descarcata in Bucuresti vineri, dusa pe remorca in provincie sambata, schimbat ulei/filtru + coborat suspensia + dat pe coclauri duminica (ieri), turbat luni (azi) ca mai sunt 4 zile pana ne revedem. :D

 

Am atasat o poza - asa arata cand am cumparat-o.

post-17493-0-32191800-1353936621_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cati km? Cred ca ai luat-o ultra bine eu am gasit una de curand la 2900 euro si ma batea un gand desi nu prea e momentul prielnic sa fi in fundul gol dpdv financiar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

totul depinde de cat de sensibil esti. cu cat esti mai sensibil, cu atat motociclismul (vazut ca si mers pe strada + off) devine mai rar si mai nesatisfacator.

s-a mers cu junghiuri rusesti pana la capatu lumii si inapoi doar pt ca s-a vrut. cu o a motoreta d-asta ca si cu multe altele poti cutreiera de sa uiti si unde stai daca n-ai orgolii foarte mari.

Editat de adiy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are aproape 19k km, unic proprietar - un pusti care-a cazut cu ea si s-a cam speriat, si-a luat masina si nu prea o mai folosea.

are heat shield (aparatoarea toba) zgariata, scarita pasager dreapta lipsa. reviziile par a fi fost facute la ~6000 km (am cartea).

probabil statea de ceva luni cu ea nevanduta si-a vrut sa scape - pretul listat initial era 2300 insa deja de la telefon zisese 1.9-2000.

 

stiu ca e mult sub piata, si eu am avut ceva dubii insa am calculat ca in banii astia am loc si de reparat eventuale chestii neprevazute. din fericire insa pare a fi totul OK iar motoreta e super fun. perioada asta pentru cumparat mobre din italia mi se pare optima - fix acu' un an mi-am luat si vstrom-ul la super pret. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cui ii pasa de 2~3 zgarieturi . Banuiesc ca daca ai Vstrom pe asta ai luat-o ca sa te dai pe coclauri . Deci ii vei adauga si tu zgarieturi ; cat despre scarita pasagerului asta oricum nu e mobra de mers cu pasager.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, clar pentru coclauri am luat-o. Plus ca ma stresa fi'miu sa-mi iau motor de enduro ca el si sa ne plimbam impreuna (el are PW50 :D). Glumesc, asta cu fi'miu e doar o scuza. De cand am luat Vstrom-ul am oscilat mult intre vstrom si drz, Si de-atunci tot repetam in familie: motocicleta ideala e cel putin doua. :D

Nu ma afecteaza zgarieturile pe care le are, oricum vreu s-o colorez albastra - povesteam de ele doar ca sa dau mai multe detalii despre starea ei.

Sunt curios cum o sa mi se para in Bucuresti si ce-o sa aleg pentru naveta zilnica intre asta si Vstrom (si cu bivolul asta urc borduri cand traficul o cere). :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Deocamdata nu am multe detalii, piciorul stang inca in recuperare nu m-a lasat sa fac un test ride ca sa-mi dau cu parerea. Nu e virgina, mai degraba matura dar cu experienta putina ( 2008, 1300km ), ceva chestii de rezolvat ( identificare / ITP etc ) si una alta de bibilit ( lant ruginit dar il scot eu la lumina - macar sa vad cum ma inteleg cu raportul original, mai o oglinda lipsa, mai un surub sparlit etc ).



Eu tocmai ma gandeam sa ma duc sa ma joc de-a mesteritul pe la a mea.

 

Ziceai ca vrei s-o faci albastra?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ziceai ca vrei s-o faci albastra?

 

Deocamdata am facut-o alba complet - am dat jos tot ce insemna sticker. Urmeaza sa-i pun plasticele la loc sa vad cum arata. Ma gandesc s-o fac un albastru-negru-alb, am vazut ceva variante de mi-au placut - o sa pun poze/linkuri.

 

Zilele astea ureaza si schimbul de kit de lant si filtru aer. Am mers pe raport 13/47 si x-ring de la primary drive (95 usd din state). Cred ca o sa ma bag si la ceva free mods (airbox/flapper/ais removal). Va tin la curent. :)

 

Ah, uitasem.. i-am luat si roti de SM. :D Imi lipseste doar etrierul de SM (probabil o sa-l iau tot din state) ca sa am kit-ul schimbabil rapid intre SM si enduro.

Editat de diles
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat-o cu o singura oglinda, pe partea stanga. Nu e originala. Oricum nu-mi place. Cautand folding am dat in boala filetelor... Conform tuturor ar trebui sa aiba filet normal pe stanga si filet invers pe dreapta ( cu un adaptor )... Tampenia e ca din ce vad la a mea, fara nici un adaptor, filetul in prinderi e invers ( antiorar ) pe stanga si normal ( orar ) pe dreapta... Diles, la tine cum sunt filetele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si a mea are tot o singura oglinda - pe stanga - si e ceva aftermarket prinsa pe ghidon si nu pe prinderea originala.

Incerc sa ajung azi la ea si-ti zic daca ma prind cum e cu filetele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WRRuuuuum WRRuuuum ... hop si eu pe aici.

S-o stapanesti sanatos si fara incidente la persoana! hai spune-ne si noua cat de bine ai negociat jucarica.....sunt tare curios!

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin - suportul de oglinda pe stanga e cu filet normal (righty tighty).

La cel de pe dreapta n-am avut cu ce sa probez - adaptorul de-l aveam pe stanga e cam larg si nu intra pe dreapta datorita pompei de frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...