Sari la conținut

Accident mortal morarilor-sos pantelimon


Razvan1
 Share

Postări Recomandate

actiunea declansatoare a accidentului asta a fost cea a proastei de la volan. ca riderul avea 500 la ora si ca daca mergea mai incet putea sa franeze sau sa evite accidentul (adica sa inlature EL urmarile nefaste a actiunii PROASTEI) e altceva. fiecare are partea lui de vina, ca intotdeauna, dar proasta a fost cea care a produs accidentul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 230
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

actiunea declansatoare a accidentului asta a fost cea a proastei de la volan. ca riderul avea 500 la ora si ca daca mergea mai incet putea sa franeze sau sa evite accidentul (adica sa inlature EL urmarile nefaste a actiunii PROASTEI) e altceva. fiecare are partea lui de vina, ca intotdeauna, dar proasta a fost cea care a produs accidentul.

 

 

sunt sigur ca familia cadavrului e acum la picnic de bucurie ca "PROASTA" e vinovata :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

forumul te invata ca daca bagi mana in gaz si esti ghostrider ai toate sansele sa ajungi ingeras..si se intampla in fiecare zi, este realitate si nu fictiune.

 

bgood.gif.....desi iar citesc de la altii: Ce rost au discutiile astea?

Bine punctat ROB!

 

 

 

Multi invata asta din copilarie, pe bicicleta. Te dai la vale cu viteza, faci buba la genunchi. Daca tu ai invatat asta pe forum..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am aproximat viteza tot pe acolo in urma afirmatiei colegului nostru, dar masina aia nu arata ca si cum o motocicleta ar fi izbit-o cu 150 km/h.

 

Probabil pentru ca motocicleta + riderul = ~250 kg, iar punctul de impact a fost undeva la stalpul din fata a masinii. Daca era direct in portiera, probabil ar fi fost mai sifonata masina. Cel putin asa cred eu...

 

@costi_pci - crede-ma ca am altceva mai bun de facut decat sa trag concluzii pripite. Stiu ca sunt cu musca pe caciula majoritatea care si-o ard stil bamboo de la semafor la semafor dupa ce-au vazut imaginile de aseara. Oricat de mult te ataci, sa stii ca nu am nimic cu motociclistul! Dumnezeu sa-l ierte!. Si app...nu dau verdicte! Doar mi-am exprimat punctul de vedere. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai fost si tu? bere, mici, ceva?

 

 

Toate astea + faptul ca am nimerit langa un Huligan obraznic care povestea ceva de mers tare prin oras, mai ales cand vii pe prioritate, ca n-are ce sa ti se intample. Semne, nemes, mennes, cam asa ceva...I-am dat trei capace si a fugit plangand la ma-sa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar ajungem la discutiile astea... Vina e impartita:

1. Daca aia nu intorcea, accidentul nu se producea.

2. Daca omul mergea mai incet, accidentul nu se producea.

 

Discutiile astea au mereu acelasi tipar, istoria se repeta si nimeni nu invata nimic:

 

Un motociclist se loveste de un automobilist. Unul mergea mult prea tare, altul a intors aiurea. Unul nu intelege ca pe strada oricine poate intoarce oriunde, ca o linie continua nu e un zid continuu, altul nu pricepe ca pe strazi circula rachete si ca manevrele se efectueaza incet, cu multa atentie sau deloc, in locuri nepermise, pentru ca pot lua o viata de om cu ceea ce - cred ei - e o contraventie banala, o greseala minora, pe care TOTI O FAC. Se ciocnesc doua realitati diferite, pe care un catraliard de marsuri de constientizare sau reclame la televizor nu le vor alinia niciodata.

 

Un baiat ne zice p-aici "baaa, motociclisti de tastatura, habar n-aveti cum se merge!" Poate. Eu poate franez mai greu, poate n-am pus genunchiul jos niciodata, poate am gumele nusticum, franele proaste, motorul vechi sau mai stiu eu ce. Dar, pe langa astea, am intre urechi cateva idei simple, care ma aduc acasa la persoanele dragi:

 

1. Nu te duce unde nu vezi TOT.

2. Mai incet unde nu poti anticipa TOT.

3. Presupune intotdeauna ceea ce este mai rau.

4. Nimeni nu te vede, nimeni nu te aude, nimeni nu te respecta. Tot ce vine peste ideea asta e un bonus placut, dar nu ma bazez pe nimeni altcineva decat mine.

5. Nu ai prioritate niciodata, culoarea verde e orientativa, linia continua e doar o idee. "Codul rutier" e o conventie si respectarea ei e ARBITRARA nu O LEGE A NATURII.

6. Cwaie umflate, oase rupte, capete sparte, tendoane intinse, hematoame bogate. (Proverb chinezesc)

7. Fix cand crezi ca esti nemuritor, mai ai cateva secunde pana la derularea filmului.

8. Mergi mai incet si ajungi mai devreme.

9. Niciodata nu e doar vina altuia.

10. Exista bun simt si respect in trafic si functioneaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce puii mei sa mai zici...

De la 2-3 pe sezon, acum se moare cate 2-3 pe saptamana, si la cum "evolueaza" lucrurile, se va incepe la 2-3 pe zi.

 

Lasati fratilor aronganta, abandonati-va orgoliu si imaginea de zeitati in devenire...

pe moto esti doar o gramada de carne care face spash pe asfalt in max 3 sec... mai multa modestie si moderare in trafic....

nu vei ajunge rege pe youtube, dar vei ajunge intreg la destinatie... in viata reala, de la an la an, "regii" sunt din ce in ce mai putini!!

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Punctul 10 nu se intelege cu 4 si 5 dar in rest: VALABIL!

 

Reformulez, poate nu s-a inteles:

 

10. Daca ai respect si bun simt in trafic, ai sanse mult mai mari sa te intorci acasa.

 

Exemplificare: mergi pe banda 2, pe banda 1 observi un obstacol. Soferul paralel cu tine de pe banda 1 da semnal stanga. Nu trebuie sa-i acorzi prioritate, dar o faci, pentru ca ai bun simt si-l respecti. Asta duce la 2 avantaje:

a. un sofer bine-dispus, care-ti pune avariile ca multumire, si care data viitoare va privi motociclistii cu mai multa intelegere si indulgenta (daca e si el om, bineinteles).

b. evitarea unui accident, pentru ca ala poate e dobitoc, trage brusc de volan si intra peste tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Iar ajungem la discutiile astea... Vina e impartita:

1. Daca aia nu intorcea, accidentul nu se producea.

2. Daca omul mergea mai incet, accidentul nu se producea.

 

Discutiile astea au mereu acelasi tipar, istoria se repeta si nimeni nu invata nimic:

 

Un motociclist se loveste de un automobilist. Unul mergea mult prea tare, altul a intors aiurea. Unul nu intelege ca pe strada oricine poate intoarce oriunde, ca o linie continua nu e un zid continuu, altul nu pricepe ca pe strazi circula rachete si ca manevrele se efectueaza incet, cu multa atentie sau deloc, in locuri nepermise, pentru ca pot lua o viata de om cu ceea ce - cred ei - e o contraventie banala, o greseala minora, pe care TOTI O FAC. Se ciocnesc doua realitati diferite, pe care un catraliard de marsuri de constientizare sau reclame la televizor nu le vor alinia niciodata.

 

Un baiat ne zice p-aici "baaa, motociclisti de tastatura, habar n-aveti cum se merge!" Poate. Eu poate franez mai greu, poate n-am pus genunchiul jos niciodata, poate am gumele nusticum, franele proaste, motorul vechi sau mai stiu eu ce. Dar, pe langa astea, am intre urechi cateva idei simple, care ma aduc acasa la persoanele dragi:

 

1. Nu te duce unde nu vezi TOT.

2. Mai incet unde nu poti anticipa TOT.

3. Presupune intotdeauna ceea ce este mai rau.

4. Nimeni nu te vede, nimeni nu te aude, nimeni nu te respecta. Tot ce vine peste ideea asta e un bonus placut, dar nu ma bazez pe nimeni altcineva decat mine.

5. Nu ai prioritate niciodata, culoarea verde e orientativa, linia continua e doar o idee. "Codul rutier" e o conventie si respectarea ei e ARBITRARA nu O LEGE A NATURII.

6. Cwaie umflate, oase rupte, capete sparte, tendoane intinse, hematoame bogate. (Proverb chinezesc)

7. Fix cand crezi ca esti nemuritor, mai ai cateva secunde pana la derularea filmului.

8. Mergi mai incet si ajungi mai devreme.

9. Niciodata nu e doar vina altuia.

10. Exista bun simt si respect in trafic si functioneaza.

Si ai mis ca trebuie sa vezi horoscopul pentru ziua respectiva

Din 3 bubuieli ale mele am invatat un singur lucru

Dai cu buca de asfalt fix atunci cand nu esti o secunda atent,nu e nevoie de mai mult timp,doar o secunda

ca ai o zi proasta si nu te poti concentra la trafic,mergand din reflex dar neavand capacitatea de a putea anticipa sau de a urmari traficul prea bine...da avem si astfel de zile

ca te-ai certat cu cineva si pleci cu motorul

ca nu te simti bine

pur si simplu e picatura aia care schimba totul intr-o secunda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multi invata asta din copilarie, pe bicicleta. Te dai la vale cu viteza, faci buba la genunchi. Daca tu ai invatat asta pe forum..

 

sound like pissing contest, brah. :)

Se referea la cu totul altceva, la ceva nu ar trebuie sa experiementeze pe propria piele; nu la condusul motorului.

Multi invata asta din copilarie, pe bicicleta. - dar nu toti au avut bicicleta in copilarie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai fost si tu? bere, mici, ceva?

 

Eu chiar nu va inteleg, chiar conteaza daca era indreptatit sau nu sa mearga cu 150km/h pe drumul cu prioritate, chiar conteaza daca a murit cu dreptatea in mana sau nu. Conteaza doar ca a murit, si, eu zic ca este destul de nasol mai ales pentru cei pe care i-a lasat in urma.

 

Singura diferenta ar fi doar ca, daca o comiti din vina ta ''doar'' il marchezi pe viata pe cel care te-a omorat, daca este el de vina, atunci il bagi si la puscarie. Singurii conservari care i-au in considerare posibilitatea unei motociclete sunt fix cei care au si ei A-ul. Restul sunt complet paraleli iar, majoritatea bucurandu-se de RCA si CASCO chiar nu au nici un motiv sa se streseze. Cum pe mine nu ma incanta sa mor cu dreptatea in mana prefer sa-i evit eu pe ei chiar si cand as avea prioritate. Nici macar nu-mi mai fac draci in trafic in ultima vreme pentru ca nu merita, oricum, daca noi nu avem grija noi insine ce pretentie sa avem de la altii.

 

Spunea cineva ca viteza nu face diferenta, eu zic ca face toata diferenta. Daca baiatul avea 150km/h, dupa cum se zicea mai sus, a franat 25m, s-a dus taras 25m si impactul s-a produs la 70km/h = fatal ... daca avea 70 probabil oprea complet sau se ducea in masina cu 2 km/h = doar orgoliul ranit.

 

Aceastea sunt lectiile pe care toata lumea ar trebui sa le invete in urma unui eveniment atat de tragic.

 

Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La noi, insa, e "pă Âşmecherie". "Da' ce ba, sunt prost sa-l las p-ala?" "Da-l in mortii lui sa astepte cand iese de pe o strada laterala!" "Da-l in plm de mos pe trecere, are timp, e la pensie" etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar ajungem la discutiile astea... Vina e impartita:

1. Daca aia nu intorcea, accidentul nu se producea.

2. Daca omul mergea mai incet, accidentul nu se producea.

 

Discutiile astea au mereu acelasi tipar, istoria se repeta si nimeni nu invata nimic:

 

Un motociclist se loveste de un automobilist. Unul mergea mult prea tare, altul a intors aiurea. Unul nu intelege ca pe strada oricine poate intoarce oriunde, ca o linie continua nu e un zid continuu, altul nu pricepe ca pe strazi circula rachete si ca manevrele se efectueaza incet, cu multa atentie sau deloc, in locuri nepermise, pentru ca pot lua o viata de om cu ceea ce - cred ei - e o contraventie banala, o greseala minora, pe care TOTI O FAC. Se ciocnesc doua realitati diferite, pe care un catraliard de marsuri de constientizare sau reclame la televizor nu le vor alinia niciodata.

 

Un baiat ne zice p-aici "baaa, motociclisti de tastatura, habar n-aveti cum se merge!" Poate. Eu poate franez mai greu, poate n-am pus genunchiul jos niciodata, poate am gumele nusticum, franele proaste, motorul vechi sau mai stiu eu ce. Dar, pe langa astea, am intre urechi cateva idei simple, care ma aduc acasa la persoanele dragi:

 

1. Nu te duce unde nu vezi TOT.

2. Mai incet unde nu poti anticipa TOT.

3. Presupune intotdeauna ceea ce este mai rau.

4. Nimeni nu te vede, nimeni nu te aude, nimeni nu te respecta. Tot ce vine peste ideea asta e un bonus placut, dar nu ma bazez pe nimeni altcineva decat mine.

5. Nu ai prioritate niciodata, culoarea verde e orientativa, linia continua e doar o idee. "Codul rutier" e o conventie si respectarea ei e ARBITRARA nu O LEGE A NATURII.

6. Cwaie umflate, oase rupte, capete sparte, tendoane intinse, hematoame bogate. (Proverb chinezesc)

7. Fix cand crezi ca esti nemuritor, mai ai cateva secunde pana la derularea filmului.

8. Mergi mai incet si ajungi mai devreme.

9. Niciodata nu e doar vina altuia.

10. Exista bun simt si respect in trafic si functioneaza.

 

Ma regasesc;

Stai sa vezi cati carcotasi comenteaza acum! Exista bun simt si respect in trafic si functioneaza - moarte coservarilor, ar zice!

beer.gif

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu chiar nu va inteleg, chiar conteaza daca era indreptatit sau nu sa mearga cu 150km/h pe drumul cu prioritate, chiar conteaza daca a murit cu dreptatea in mana sau nu. Conteaza doar ca a murit, si, eu zic ca este destul de nasol mai ales pentru cei pe care i-a lasat in urma.

Nu contesta nimeni vinovatul, viteza aia de 150 conteaza enorm in situatia asta. A facut diferenta intre viata si moarte, tu spui ca nu conteaza sau nu daca era intreptatit sa aiba viteza respectiva. Poate n-a avut-o, eu personal nu cred ca avea mai mult de 80-90

Editat de dayro_25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La noi, insa, e "pă Âşmecherie". "Da' ce ba, sunt prost sa-l las p-ala?" "Da-l in mortii lui sa astepte cand iese de pe o strada laterala!" "Da-l in plm de mos pe trecere, are timp, e la pensie" etc.

hahahaha...buna asta cu pensia!

Editat de KOS36
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi nu se sesizeaza nici un moderator sa inchida topicul asta??? Cel putin temporar....din respect pentru baiatul decedat.

Deja s-a dezbatut cam tot ce se putea dezbate si acum nu facem decat sa aruncam cu noroi in stanga si in dreapta!!!

Editat de costi_pci
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu contesta nimeni vinovatul, viteza aia de 150 conteaza enorm in situatia asta. A facut diferenta intre viata si moarte, tu spui ca nu conteaza sau nu daca era intreptatit sa aiba viteza respectiva. Poate n-a avut-o, eu personal nu cred ca avea mai mult de 80-90

 

Din pacate nu cunosc toate detaliile impactului ca sa pot sa ma pronunt sigur. Oricum, am vazut ca multa lume confunda viteza pe care o avea motocicleta in momentul in care a inceput franarea (daca a existat) cu cea in momentul impactului. Daca ai 80-90 si putin timp de reactie ca sa mai scazi din ea pana pe la un 40-50 poate scapi ... daca, in schimb, viteza in momentul impactului este de 90 km/h (nu ai apucat sa reactionezi deloc sau ai scazut viteza de la un ipotetic 150km/h) atunci nu prea mai ramane nimic din tine.

 

 

Ce prosti sunteti majoritatea.

 

Mai elaboreaza si tu putin ideea ca nu prea am inteles cum vine treaba:

- suntem prosti ca avem motoare puternice si ne e frica sa le forjam = precauti

- suntem prosti ca avem motoare puternice si gonim ca nebunii prin orase = kamikaze

- suntem prosti ca ne dam cu parerea pe forum cand un om a murit dar defapt, cand iesim in trafic nu schimbam absolut nimic

 

Deci, care dintre ele e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R.I.P!Dumnezeu sa il ierte!

E groaza cu femeile astea la volan!Ieri dimineatza in fata la spitalul Victor babes eu venind de la dristor am oprit la trecerea de pietoni cum e normal si m-am trezit lovit de o donsoara blonda cu un santa fe!

stiti care a fost replica ei cand am intrebat-o ce facea?

a zis ca se uita la telefon!am avut noroc ca am auzit cand a franat brusc,am dat drumul la frana si am pus picioarele jos de m-am dus pe liber in fata!daca donsoara venea putin mai tare si eu tineam frana cam cum ma facea?

e vb de neatentie la volan ca le doare undeva de ceilalti in trafic!

si noi mai gresim cand mai scapam mana in ea dar nu trebuie sa fim omorati pt asta!o motoreta la 100km pe ora se vede si se aude ca vine daca iti casti ochii si urechile ca pt asta le ai!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rose: RIP petru motociclist.

 

 

NB: De tot gunoiul asta scris aiurea aici, de pareri personale exprimate mai mult sau mai putin pertinent, sunt de vina moderatorii. Ar trebui sa cenzureze orice altceva ce nu e legat de accidentul in cauza. Parerile personale se scriu la rubrica de "discutii generale"; sfaturile si inidcatiile se scriu la "incepatori" sau la "sfaturi".

Nu obisnuiesc sa scriu ceva la accidente, in general citesc fara sa ma implic, dar mi s-a umplut paharul.

Incetati gunoiul asta de discutie. Incetati-l la toate accidentele. Nu isi au rostul, nu aici!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...