Cavaleru Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 Mihai, nu stiu unde ai gasit-o dar e foarte tare, imi place maxim, mai ales datorita farurilor duble rotunde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 mai ales datorita farurilor duble rotunde It was love at first light! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 (editat) Mihai,deci pana la urma ti-ai gasit o enduroaica mai old,asa cum cautai. Seamana cu a mea nitel si la an,e tot '93 cu 33.500 de km,doar ca a mea are un pic de carena la faruri. si e si asemnatoare la motorizare si piese, doar ca e ceva mai nervoasa, probabil de la pompa de sprit....bine, nu are racire pe lichid a mea. Seamana la faruri pt ca ambele sunt editie pt Japonia, daca nu ma insel...parca si AX-1 a fost facut doar pt Japan, nu? E un review aici si fac comparatie intre Xr250 si nx250 http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_xlr250r_baja%2090.htm Editat Septembrie 11, 2015 de mihai.i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 Mihai, ti-am citit postul atunci cand inca nu se uscase cerneala si, cu ocazia asta, l-am gasit si pe cel vechi...frumoasa baja ta. Daca mai faci astfel de iesiri...si nu tii neaparat sa mergi singur, da un semn cu cateva zile inainte..sigur vor fi multi care vor dori. Eu as fi unul...pana la anul sper sa fac si eu scramblerul. Kevinn, sanatate omule! Am vazut ce ai patit. Nu am avut rabdare sa citesc tot topicul, sunt curios cine era la volan. Sa stii ca motoarele cele mai distractive si bune la toate (mai putin drumuri lungi) sunt monocilindrele. Si ar fi pacat de zona in care stai sa te mai dai cu vreun transalp ...ma gandesc ca, cu un monocilindru ar fi auzit toanta sau tontul care a intors fara sa se asigure... Eu, cand nu sunt pe monocilindru, casc ochii si incerc sa anticipez miscarile celor cu 4 roti. Daca-s pe mono, chiar daca asculta manele la maxim si ma fac auzit. Nu mi-a taiat fata niciodata o masina cat am fost pe mono. Insa cu shadowul la greu. De asta cu el merg mereu cu faza lunga cat timp e lumina...mai incet si mai atent. nx250 e un motor cam mic...dupa ce calaresti transalp, va fi ca dupa ce cobori de pe cal si urci pe magar... monosuspensia spate nu e facuta sa tina si sa-si faca si treaba cu multe kg. Daca te hotarasti la el, va trebui sa o schimbi...cu ocazia asta iti iei una care sa o si inalte. Inca ceva, daca iti place cum se aude un monocilindru, sa stii ca nx250 suna mai mult a transalp, nicidecum a mono. Parca ar fi electric...comparand cu celelalte monouri. Nu da pe afara de putere, dar nici nu te lasa la greu. Va trebui sa schimbi iarasi roata spate, ca e pe 16, daca nu ma insel..parca ar avea loc de 18 chiar, dar macar un 17 ai nevoie. De 17 sigur are loc. In rest numai de bine despre ea. E, klx-ul e altceva...mi-as lua si eu. Eu iti recomanda motorul la care ma gandesc de ceva vreme honda xr 400 si care si mie mi-a tot fost recomandat. Merg cu racire pe aer si prin padure si prin bucuresti. Nu are nici pe naiba...si monocilindrul meu a ajuns la venerabilii lui 76k fara sa fie deranjat ca nu are racire pe aer » Post actualizat in 11 Sep 2015 15:21Husqvarna si Husaberg sunt motoare faine si fiabile. Asta se vede si in pretul uneia de 10 ani comparat cu altele de aceeasi varsta si uzura. Am un prieten cu un 450te care se joaca mereu prin munti, weekend de weekend. Nu face nazuri si e foarte fun. Si nu are prea mare grija de ea... Nu am vazut vreun nx250 ax-1...e putin altfel. Cristian, daca ai decarena-o in jurul farului macar ar arata ceva mai bine, cred. Cel putin dupa gusturile mele. Ar semana cu baja lui Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 /index.php?/topic/730198-aventurile-vanatorului-de-culori-dupa-un-an-de-asia/ Desi nu scrie pe el, eu cred ca e nx250 in varianta asiatica. Deci e bun de enduro-adventure-touring... Cred ca avantajul achizitiei unui nx250 e ca desi au trecut anii peste el, nu a fost prea fost folosit off road, iar de a fost, totusi, nu hard...spre deosebire de altele mici cu care s-a cam facut hard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 125? polivalent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 Daca ai dispune de ceva banuti, un wr450 dupa 2008 ar fi bijuterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 Nx 250 pica din lista lui Kevin pt ca are racire pe apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 ventomoto avea cateva motoare praf in urma cu cativa ani...s-au chinuit serios sa vanda 2 motoare, le-au scos timp de cativa ani la vanzare si, chiar de aveau pret de iarna in plina vara, tot nu le lua nimeni au si circuit de cross...asa ca proaspat aduse din germania nu inseamna ca nu au circulat si pe circuitele lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 tot ce-i ieftin, fiabil, economic si versatil se gaseste in america de sud sau asia... ca si baja lui Mihai. in europa doar sa ai noroc sa prinzi o astfel de mobra. una de asta mi-as dori si eu noi, europenii, 'avem nevoie' de jdemii de cai putere, de cei mai multi dintre noi nefolositi decat pe jumatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 Oricum e inalt Kevin,iar NX-ul de 250,avand 810 mm la sa cu roti de 19' si 16',e un motor mic pentru el. Off-topic:Mezutule,facem ceva namoale pe maine?Ca vremea se indreapta de azi. Nope.am un eveniment maine.Poate saptamana viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 Nope.am un eveniment maine.Poate saptamana viitoare. cred ca ai gresit topicul... o corectura...prietenul are 450fe, nu 450te cum am spus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 mie imi place asta: http://www.moto.it/moto-usate/yamaha/wr-250-r/wr-250-r/6157721 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Honda Crf 230 pentru cei care cauta motoare mici. @ Kevin: O sa iti albeasca parul pe un 125-250, daca vrei mai mult de 100-150 de km pe zi, care sa includă si asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 O sa iti albeasca parul pe un 125-250, daca vrei mai mult de 100-150 de km pe zi, care sa includă si asfalt. 650-800 suna bine? km, adica. dar... mdea... 250 e cam exagerat pt asta... desi sunt 250 si 250... tot 250 sunt si cand te ia amocu' pe curbe cu v6 in fatza care trage pe linie dreapta dar sta pe frane in curbe e frustrant » Post actualizat in 14 Sep 2015 18:41 Cred ca o sa astept sa vad daca reusesc sa gasesc o Yamaha XT 600 E cat mai putin "obosita" si la un pret rezonabil, e putin mai grea decat as vrea, dar in rest pare ok. Sau un Suzuki DR 650 SE. mai mari sanse sa gasesti din prima... » Post actualizat in 14 Sep 2015 18:45 http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_xtz250%20tenere%2011.htm O bijuterie, evident vanduta doar pe alte piete. nu prea... numerele nu suna bine raportat la alte chestii cu care m-am dat... 21 cai, 5 viteze, 140kile si gramada de chestii inutile pana la viteza la care te duce ea... » Post actualizat in 14 Sep 2015 18:47 tot ce-i ieftin, fiabil, economic si versatil se gaseste in america de sud sau asia... ca si baja lui Mihai. in europa doar sa ai noroc sa prinzi o astfel de mobra. una de asta mi-as dori si eu dc? ca-i ieftina? si un wrr sh e ieftin. noi, europenii, 'avem nevoie' de jdemii de cai putere, de cei mai multi dintre noi nefolositi decat pe jumatate vb de 250 4t? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Stiu Cred ca o sa astept sa vad daca reusesc sa gasesc o Yamaha XT 600 E cat mai putin "obosita" si la un pret rezonabil, e putin mai grea decat as vrea, dar in rest pare ok. » Post actualizat in 14 Sep 2015 18:33 Sau un Suzuki DR 650 SE. Daca ai urcat cu cautarile la categoria asta poti sa te uiti si la ttr600, e mai buna pe off decat XT-ul, are suspensii mult mai bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Kevinn, ia-ti un klr650 si nu vei regreta... Cred ca e cel mai ieftin motor nou. Cu asta chiar faci enduro-touring adventure. Si e foarte fiabil. La aceeasi bani cu care ai putea lua un dr650, xt600 sau ttr600 gasesti un klr650 ceva mai nou si nu la fel de folosit in off. » Post actualizat in 15 Sep 2015 19:03Revin cu ideea de klr650 http://www.advpulse.com/adv-bikes/top-10-adventure-bikes-for-new-adventure-riders/6/ http://dirtbikemagazine.com/home-features/kawasaki-klr650 'The KLR can be anything you want. Just understand that there’s still a pre-Cambrian reptile under it all.' Are rezervorul de 23 litri si o autonomie de 450 de km 650-800 suna bine? km, adica. dar... mdea... 250 e cam exagerat pt asta... desi sunt 250 si 250... tot 250 sunt si cand te ia amocu' pe curbe cu v6 in fatza care trage pe linie dreapta dar sta pe frane in curbe e frustrant » Post actualizat in 14 Sep 2015 18:41 mai mari sanse sa gasesti din prima... » Post actualizat in 14 Sep 2015 18:45 nu prea... numerele nu suna bine raportat la alte chestii cu care m-am dat... 21 cai, 5 viteze, 140kile si gramada de chestii inutile pana la viteza la care te duce ea... » Post actualizat in 14 Sep 2015 18:47 dc? ca-i ieftina? si un wrr sh e ieftin. vb de 250 4t? Da, acum am vazut. WR250 nu costa prea mult second, desi nou e aproape de wr450...peste 10k de euri. Nu m-a interesat asa mica, ma uitasem doar la 450, care pastreaza un pret destul de ridicat second. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 din cate stiu eu, ulei iti va consuma la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Al meu a fost facut in Italia, si e din 96. Seria sasiu e ZDCRD08....... Am cam avut mici probleme cu el - segmentii pusi aiurea de italieni, cadru de bord rupt la suduri, suportul de care se prinde cadrul de bord rupt de la sudura. dar nu m-a lasat niciodata in drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Aia cu uleiul e cam asa.Si NX 250-ul ce-l avem,papa nitel ulei! cam cat ulei iti consuma? estimativ la nr de kilometri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 (editat) Daca tot iti iei din categoria 600-650 eu in locul tau as alege xt sau dr. Dominatorul e mai greu un pic si mai are si carene.carene care nu prea se pupa cu ce vrei tu sa faci cu motorul. Editat Septembrie 18, 2015 de mezutu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Ați derapat rău față de cerințele inițiatorului. Părerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Da, acum am vazut. WR250 nu costa prea mult second, desi nou e aproape de wr450...peste 10k de euri. Nu m-a interesat asa mica, ma uitasem doar la 450, care pastreaza un pret destul de ridicat second. e fo 7k noua wrr de 250. cand am luat tenere-ul ala a fost o lada de bere sub 7k si wrr era poate 5-6 lazi mai jos... e drept ca intre timp a crescut tva dar tot pe la 7k ar fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Da, am derapat rau...abia ieri am citit postul de la cap la coada... Cred ca trebuia facut un alt topic. Am vazut ca te-ai razgandit de la 250 la 450...eu nici nu m-am gandit la 250...ci doar la 450. Ca as fi vrut sa te intreb cum e sa faci pe ea Bucuresti-munte-Bucuresti intr-o singura zi...ca la remorca, ca si tine, nici nu ma gandesc. Cu 450-ul nu cred ca e chin. ERU...ai ce as vrea si eu...mai ales 450ul. Desi am inteles ca suspensia fata 800gs lasa de dorit. Parca tot pe tine te citeam pe undeva pe aici. Poti sa ne spui cum e 450ul?...ce diferente sunt? Mie mi se pare ca e motorul care se potriveste cel mai bine topicului...dintre cele care inca se fabrica. Sau, daca ai scris deja despre, da-ne doar un link. Kevinn, nu ar trebui sa iei, totusi, un motor care nu se mai fabrica din 90 si toamna. Mai ales ca, cel putin la noi in tara, a fost folosita destul de des in off. Eu zic sa te mai gandesti la klr650. Ieftin, bun la toate, fiabil. Numai incerca unul. E mare, totusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 b374...eu asa vazusem, nu mai stiu pe unde. Nu as vrea sa iau un 250, pentru ca nu stiu cum e sa faci 250 de km pe sosea cu el... Nu sunt vreun maestru si nu fac hard enduro. Ca pret e mult mai ok...si poate fi un vis realizabil. Gasisem o lista cu preturi acum vreo 2 zile, un buyer guide fara detalii prea multe...cu preturi in dolari canadieni? Nu cred, poate americani. Cand vreau sa cumpar un motor, imi doresc sa fiu american... » Post actualizat in 18 Sep 2015 20:00a, si lista http://www.royaldistributing.com/index.php?option=com_content&view=article&id=7973:2014-off-road-dual-sport-adventure-touring-and-supermoto-buyer-s-guide&catid=39&Itemid=1263 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.