Vizitator moshnegutzu Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 salut la toata lumea, si imi cer scuze ca ma bag in seama aici pt ca nu topicul de vanzari. as avea o geaca de piele BMW si am zis sa incerc aici poate vreounu dintre voi vrea sa aiba echipament identic cu motorul. geaca este intro stare foarte buna, are formoar pt pantaloni, este marimea 56 pe eticheta. geaca vine pe cineva care poarte marimea 54-56-58. acum in functie de fiecare (in raport cu inaltime/Kg) imi cer scuze inca odata.. pt detalii ma gasiti pe mess la acelasi id ca aici, sau la telefon 0747803556 sau 0764565455 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 bulb/intrerupator de ulei de Dacia xxxx o sa merg dimineata pe acolo sa intreb daca mai au Se pare ca nu mai au asa ceva Mi-a si aratat tot ce are, si toate erau cu filet mare; o sa mai caut si daca gasesc ceva va dau de stire . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinbarbone Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Se pare ca nu mai au asa ceva Mi-a si aratat tot ce are, si toate erau cu filet mare; o sa mai caut si daca gasesc ceva va dau de stire . ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Sincronizeaza injectoarele Uite ceva care o sa te ajute: http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/TBS4Dv1.0.pdf - cum sa faci si, /index.php?...t&p=1919717 Ca sa nu trebuiasca sa cumperi twinmax da .interesant.dar prea complicat pt mine.daca nu iese treaba cu bujiile si benzina ma duc la mecanic.mulltumesc frumos pt raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinbarbone Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 (editat) da .interesant.dar prea complicat pt mine.daca nu iese treaba cu bujiile si benzina ma duc la mecanic.mulltumesc frumos pt raspuns. vezi ca e un tip pe bike shop,care mi-a sincronizat si mie,e de la noi din bucale si nu e scump Editat Martie 15, 2010 de florinbarbone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 (editat) BMW r 1100 rs. Mesaj completat BMW r 1100 rs. Florian mi-a trimis poza............. Editat Martie 18, 2010 de Lucianggg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabel629 Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Adevarata . . Foarte reusita... ! Numai putere ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 ...foarte sexi!...asa fara hainutze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 (editat) Gata! Am reusit sa fac bucsile ce tin locul rulmentilor cu ace dintre grup si cardan. E vorba de "Paralever bushings", subiect discutat si rasdiscutat pe forumurile specifice de afara. Arata cam asa: Iar AICIeste un tutorial despre cum se monteaza Asadar, daca aveti joc la roata spate, si nu e din cauza rulmentului mare din grup ci din cei doi cu ace, bucsile astea sunt solutia Se pot folosi la: K11 R1100RT , (0418) K13 K1200RS , (0554) K41 K1200GT , (0558) K41 K1200RS , (0557) K61 R100GS , (0478) K61 R100PD , (0479) K63 K1 , (0535) K63 K100RS , (0533) K64 K1100LT , (0536) K64 K1100RS , (0532) K66 R100GS , (0488) K66 R100PD , (0489) K67 R100MYS , (0497) K67 R100R , (0487) K68 R1100RS , (0416) K69 R1100GS , (0409) K70 R1100R , (0407) K70 R850R , (0406) K75 R1100S , (0432) K76 K1200LT , (0555) K76 K1200LT/M , (0559) K80 R1150GS , (0495) K81 R1150RT , (0499) K82 R1150R , (0439) K82 R1150R/Rocks , (0318) K87 R1150RS , (0498) K89 R1150Adv , (0492) Partea exterioara este din inox, iar cea interioara din bronz grafitat sinterizat. Dupa ce le-am instalat, jocul la roata a disparut complet, si motorul se simte mult mai bine pe curbe Deci in principiu, un set de bucsi costa 290 RON, fata de rulmentii OEM care sunt 400 RON si tin o vreme, dupa care efectiv mananca din rulment, facand sa apara jocul. Bucsile astea sunt lifetime Dan. 0747294113 Editat Martie 21, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinbarbone Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Prima zi la mare,pe anul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Prima zi la mare,pe anul asta Bine ca a venit caldura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashulor Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 salutare, am reusit sa dau intr-una din miile de gropi din bucurestiul asta murdar si am strambat janta fata. stie cineva unde as putea sa o indrept? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 25, 2010 Admin Share Postat Martie 25, 2010 Iti dau eu pont, doar sa ma suni.. Luigi Vicol PS:Nu stii ca, atunci cind dai de greu, trebuie sa-i suni pe-astia mai batranii?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Iti dau eu pont, doar sa ma suni..Luigi Vicol PS:Nu stii ca, atunci cind dai de greu, trebuie sa-i suni pe-astia mai batranii?! ...mosuleee!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashulor Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Iti dau eu pont, doar sa ma suni..Luigi Vicol PS:Nu stii ca, atunci cind dai de greu, trebuie sa-i suni pe-astia mai batranii?! hai bai luigi, ce dk, deja te vezi mosh? io stiam ca ai sange-n tine de junior in vene. te sunat, te sun oricand cu placere btw, am rezolvat janta, la Gabi (0721792532). super baiat, a facut-o ca noua. cine are nevoie(Doamne fereste) sa apeleze la el cu incredere. acum lucreaza la o vulcanizare langa Riviera, dar de la 1 aprilie se muta langa semanatoarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macarov Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Salutare... Sunt proaspatul si fericit proprietar a unui Bmw R 1100 RT si nu prea am gasit multe informatii despre acest moto. Daca este cineva dispus sa imi ofere cateva detalii despre aceasta vacuta as fi foarte recunoscator (intretinere,service cu preturi ok,detalii tehnice si orice altceva) Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Scrie-mi pe messenger si iti dau manualul si de acolo aflii absolut ORICE vrei despre el. Pentru ce nu intelegi in manual, intrebi aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macarov Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 daca fisierul se numeste asa BMW_R1100_RT_RS_GS_R_2000_Manual_de_reparatie_www.manualedereparatie.info il am deja....si mai am si altele.....dar vroiam info de la cei care au deja unu,ceva ce nu gasesc in carti . merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 @dan cata: Ai un manual asa complet de RT? eu am mizeria aia care e pt toate 1100 ( are vreo 400 si ceva pagini ) dar este incredibil de prost facut. Daca il compari cu manualele haynes pe care le folosim la alte moto, pare o gluma proasta, in cel mai bun caz. Si acum ontopic o intrebare...cand pun contactul, chiar daca imi arata "0" la treapta de viteza, nu porneste pana nu se aprinde becul verde de la Neutral. Care uneori se aprinde imediat, alteori cam stau dupa el. Ce minune de senzor mai asteapta si ala, are cineva idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 @dan cata: Ai un manual asa complet de RT? eu am mizeria aia care e pt toate 1100 ( are vreo 400 si ceva pagini ) dar este incredibil de prost facut. Daca il compari cu manualele haynes pe care le folosim la alte moto, pare o gluma proasta, in cel mai bun caz. Si acum ontopic o intrebare...cand pun contactul, chiar daca imi arata "0" la treapta de viteza, nu porneste pana nu se aprinde becul verde de la Neutral. Care uneori se aprinde imediat, alteori cam stau dupa el. Ce minune de senzor mai asteapta si ala, are cineva idee? Mie sincer mi s epare f util manualul ala asa cum e el; da e generic, dar daca e ceva deosebil al un model fata de regula generala, scrie: "[RT, RS] Remove fairing" sau mai stiu eu ce. Am invatat foarte multe de la forumistii din afara, USA si UK. Pot face orice la boxere 850/1100/1150 fara manual sau altceva, mai putin sa schimb pistoanele si chestii in cutie, cu care nu am avut de-a face pana acum. A, si abs-ul este un lucru ~ nou pentru mine, dar nu pentru mult timp Referitor la indicatorii de treapta si de neutral, ei se afla pozitionati in partea din spate a cutiei, si is f greu accesibili (in sensul ca deloc), daca nu dai jos cardanul. Costa destul de mult, si sunt 2: unu pt RID si unu pentru becul de "N"-eutral din bord. Eu am invatat sa traiesc fara ei la GS (treapta nu era indicata corect, dar N-ul mergea bine. ) Ca sa elimini treaba cu becul la neutral, pune mobra pe cricu central, dupa care tragi ambreiaju si dai cheie. Daca intr-adevar esti la neutral, o sa se aprinda imediat si o sa poti lasa de ambreiaj. Reguli importante: Nu lasati motorul pe cricul central, pornit si in viteza; niciodata! Nu anulati intrerupatorul de la cric prin suntare. E acolo cu un scop si viata voastra poate depinde de el. Dan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 RT, Dane? WTF?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 RT, Dane? WTF?! He went into the shadow. Force is weak with this one. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Folosesc mobra preponderent pentru touring F rar ies de pe asfalt, numai cand nu am de ales. Sa fac eu offroad de buna voie f rar mi s-a intamplat. Totusi mi-e dor de demarajul gs-ului. RT e mai lent in accelerare, si casc bine ochii inainte sa depasesc. Pe curbe tot asa merg cu RT-ul, ca si cu GS-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Daca are radio esti pe jumatate iertat. Pentru cealalta jumatate trebuie sa ajungi sa faci 60 de ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashulor Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 @dan cata: Ai un manual asa complet de RT? eu am mizeria aia care e pt toate 1100 ( are vreo 400 si ceva pagini ) dar este incredibil de prost facut. Daca il compari cu manualele haynes pe care le folosim la alte moto, pare o gluma proasta, in cel mai bun caz. Si acum ontopic o intrebare...cand pun contactul, chiar daca imi arata "0" la treapta de viteza, nu porneste pana nu se aprinde becul verde de la Neutral. Care uneori se aprinde imediat, alteori cam stau dupa el. Ce minune de senzor mai asteapta si ala, are cineva idee? la RT uri, motorul nu porneste dc cricul lateral e jos. mai are si acolo un microintrerupator. la rt 1200, merge si pornirea in sprijin pe cricul lateral, la 1100, nu. e chestie de echilibrare a arborelui. la 1100 cand stai pe loc si accelerezi, simti cum se inclina motoru din inertie, e o chestie care mie imi place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.