Sari la conținut

Postări Recomandate

http://www.reliabilitydirectstore.com/Grea...kf-lgem%202.htm

 

Eu zic ca e numai potrivita pentru mobrle noastre. Cea mai importanta e rezistenta la apa.

Mesaj completat

Am schimbat uleiu in cutie; o intrat cat o zis in manual, adeca ~ 800 ml.

 

Pe surub era adunat namolu specific, fara aschii mari sau ceva.

 

Cel mai porno o fost cand am scapat saiba de la surub in colectoru de ulei. Traiasca Dan (in garaju caruia am facut operatiunea) cu degetele lui dibace care o reusit sa o scoata la lumina, printr-o gaura ce nu avea mai mult de 3 cm :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

Am gasit pe moto.it un K 1200RS din '98 sau '99 cu 55000 km la 2500 Eur. E ok?

 

Intreb, pentru ca mi se pare destul de putin.

 

Modelul este cunoscut ca avand ceva probleme?

 

 

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat de la Yamaha o VARTA cu acid nou-nouta. Am mers cu ea anul trecut. Peste iarna motorul a stat in garaj. Cand s-o pornesc anul asta, bateria KAPUT!

Ce naiba sa ma fac ca trebe sa cumpar in fiecare primavara baterie noua?

 

Iti spun ce mi-au zis si mie la service BMW: orice baterie ai avea, daca nu o incarci la cca 1 luna, moare iremediabil.

Cu atat mai mult cu cat, chiar daca sta in garaj, nu stiu daca aveai si incalzire... si chiar daca ai...

 

Un incarcator de baterie la BMW costa cca 100 euro si te va scuti de bani cheltuiti aiurea si griji. Doar il conectezi la priza originala BMW si gata. Asta este varianta cea mai simpla si mai buna.

Alta varianta: tot la ei am vazut ca iti pot monta "iesire" pt borne ca sa o incarci si cu redresor normal (cu cleme) fara sa umli la baterie care nu este tocmai usor de accesat.

 

Eu am bateria de cand am luat moto (iunie 2007) si se pare ca a fost noua; ce vreau sa spun este ca daca ai grija de ea, poate sa tina mult mai mult. Iarna imi tin moto la ei la garaj (temeperatura constant pozitiva) si o data pe luna mi-o incarca. Deci, a functionat. Chiar acum am facut service mare de 40k si le-am zis clar sa-mi schimbe si bateria daca e cazul; au zis ca inca nu e cazul. Nu cred ca nu ar fi vrut banii mei...

Mesaj completat

Am gasit pe moto.it un K 1200RS din '98 sau '99 cu 55000 km la 2500 Eur. E ok?

 

Cam putin... poate avea ceva probleme... sau, nu...

Dar vezi daca are si ABS, in Italia au mai rar... si e chiar pacat s-o iei fara, si pt siguranta ta si pt ca o vei revinde mult mai greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, Am gasit pe moto.it un K 1200RS din '98 sau '99 cu 55000 km la 2500 Eur. E ok?

Intreb, pentru ca mi se pare destul de putin.Modelul este cunoscut ca avand ceva probleme?Bafta !

 

Pretul gasit de tine este "la limita minima" pentru piata din Italia.

Ai grija ca la ei se ia in considerare anul de punere in circulatie, nu anul real de fabricatie...

Poate fi ff. important !

La fel si ce zice Vlad: In Italia nu prea "se poarta ABS"-ul... Musai, ia-l cu ABS

si cu cartea de service "la zi", altfel poate fi "bai mare"... Si in privinta rulajului real, si in privinta starii generale...

 

Sfatul meu:

Nu te bucura la "chiftele"...

Mai pune un ban si ia un model peste 2001, an de fabricatie (semnale fatza pe carene, nu pe oglinzi)

si cu toate dotarile incluse in pret.

 

Ceva probleme la primele serii ar fi:

 

2000 BMW K1200RS

ENGINE AND ENGINE COOLING:ENGINE

VEHICLE DESCRIPTION: MOTORCYCLES. A SPRING-LOADED THERMOSTATIC ELEMENT IN THE OIL THERMOSTAT HOUS...

 

1999 BMW K1200RS

ENGINE AND ENGINE COOLING:ENGINE

VEHICLE DESCRIPTION: MOTORCYCLES. A SPRING-LOADED THERMOSTATIC ELEMENT IN THE OIL THERMOSTAT HOUS...

 

1998 BMW K1200RS

ENGINE AND ENGINE COOLING:ENGINE

VEHICLE DESCRIPTION: MOTORCYCLES. THE CYLINDER HEAD CONTAINS TWO SEALING PLUGS COVERING HOLES IN ...

 

1998 BMW K1200RS

ENGINE AND ENGINE COOLING:ENGINE

VEHICLE DESCRIPTION: MOTORCYCLES. A SPRING-LOADED THERMOSTATIC ELEMENT IN THE OIL THERMOSTAT HOUS...

 

1998 BMW K1200RS

FUEL SYSTEM, GASOLINE:STORAGE:TANK ASSEM

VEHICLE DESCRIPTION: MOTORCYCLES. DURING EXTENDED OPERATION IN HIGH AMBIENT TEMPERATURE CONDITIONS...

 

1998 BMW K1200RS

SERVICE BRAKES, HYDRAULIC

VEHICLE DESCRIPTION: MOTORCYCLES. THE ADJUSTING SCREW FOR THE PRESSURE POINT OF EITHER THE BRAKE...

 

CURAJ...

si...

SUCCES !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu ma uitasem la K 1200RS. Era intra 3800 si 5500 euro. Pe mine m-ar interesa un model din 2000-2001 dar sub 4000-4500 de euro rar am gasit echipat asa cum as fi dorit eu ( abs, manere incalzite, coburi laterale)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti spun ce mi-au zis si mie la service BMW: orice baterie ai avea, daca nu o incarci la cca 1 luna, moare iremediabil.

Cu atat mai mult cu cat, chiar daca sta in garaj, nu stiu daca aveai si incalzire... si chiar daca ai...

 

Un incarcator de baterie la BMW costa cca 100 euro si te va scuti de bani cheltuiti aiurea si griji. Doar il conectezi la priza originala BMW si gata. Asta este varianta cea mai simpla si mai buna.

Alta varianta: tot la ei am vazut ca iti pot monta "iesire" pt borne ca sa o incarci si cu redresor normal (cu cleme) fara sa umli la baterie care nu este tocmai usor de accesat.

 

Eu am bateria de cand am luat moto (iunie 2007) si se pare ca a fost noua; ce vreau sa spun este ca daca ai grija de ea, poate sa tina mult mai mult. Iarna imi tin moto la ei la garaj (temeperatura constant pozitiva) si o data pe luna mi-o incarca. Deci, a functionat. Chiar acum am facut service mare de 40k si le-am zis clar sa-mi schimbe si bateria daca e cazul; au zis ca inca nu e cazul. Nu cred ca nu ar fi vrut banii mei...

Mesaj completat

 

 

Cam putin... poate avea ceva probleme... sau, nu...

Dar vezi daca are si ABS, in Italia au mai rar... si e chiar pacat s-o iei fara, si pt siguranta ta si pt ca o vei revinde mult mai greu.

Intotdeauna bateriile sau piesele originale, din fabrica sunt beton. Dupa aia and ajungi sa le schimbi nu mai au aceeasi calitate. Oricum sunt dezamagit fiindca la scuterul vecinului meu, made in China, a pornit la sfert. A mea nici macar fassss nu a facut.

Acum cu asta noua cu gel nu cred ca va ceda asa usor. Oricum iarna in garaj e cu 10+. Oricum dupa ce vei schimba bateria originala o sa vezi ca ce spun eu e real.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum dupa ce vei schimba bateria originala o sa vezi ca ce spun eu e real.

 

Din pacate te anunt ca nu ai deloc dreptate; motocicleta am luat-o s.h. si am cerut bateria noua ca sa fiu sigur ca nu o sa am probeme cu ABS. Deci, evident, bateria (originala) a fost pusa din stocul de baterii al lor, adica alea pe care tu le consideri din start inferioare celor pe care le pun la o moto noua. Si iata ca, avand grija de ea, am inceput al 4-lea sezon fara sa o schimb.

 

Asdar... lasa preconceptiile! Oricum, eu nu pot crede ca o "baterie originala" la o moto noua este mai prosta decat o "baterie originala" luata ulterior ca piesa de schimb si asta valabil, bineinteles, pt orice alta "piesa originala".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt la primul motor. La cel anterior (VS 1400) bateria a tinut 4 ani fara sa fie nevoie de incarcat. Am luat motorul tot sh. Am tinut motorul in acelasi garaj in aceleasi conditii ca BMW-ul. La BMW a murit dupa aprox. 6 luni de folosire si inca 4 de stat. Asa ca daca bateriile sunt facute sa fie permanent incarcate daca nu sunt folosite atunci asa e cum spui tu. Si sa nu uitam ca eu vorbesc de VARTA. Sau mai e cazul in care bateria era veche si cineva dorea sa scape de ea. Desi a functionat ok tot timpul cat am mers cu motorul, chiar daca statea cateodata si o saptamana.

Nu sunt idei preconcepute ci constatari. Si nu numai la moto ci si la auto. Placutele de frana de fabrica de eexmplu, de la masina, au tinut 25.000. Cele urmatoare cumparate de la firma care mi-a vandut masina de noua, Nissan, le schimb la 10.000. Si vorbim de placute originale nu chinezarii sau turcisme. Made in Japan.

Ma rog, exista si la asta o explicatie: pe langa industria auto/moto mai trebuie sa traiasca si altii. Asta e circuitul...

Oricum multumesc de sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Cumparati-va un incarcator inteligent de baterie.

Pe Louis gasiti incepind de pe la 25 euro.

Unul performant este cam 30-45 euro si face exact acelasi lucru ca cel de 100 e de la BMW.

Daca insa va zvircoliti noaptea in insomnii pentru ca incarcatorul nu are sigla BMW puteti arunca si cu 100 euro aiurea.

O zi buna.

luigi

PS:@renegade..cu incarcatorul de care povesteam puteai sa incarci bateria direct prin prizele motocicletei(la RT doua la numar).

Se stie ca BMW -ul este mare halitor de baterii.

Cu incarcatorul ala practic scapi de probleme, il tii tot timpul in priza motocicletei in garaj.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu!

 

Am primit asa un incarcator insa nu am avut ocazia sa il testez. O sa il las peste iarna cuplat permanent la baterie, sa vedem daca e asa de destept :wacko:

 

Cum de ai 2 prize la RT? Al meu are numai una, pe bord... Din cate stiu eu, 2 prize au alea de la politie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Dane, incarcatorul ala il poti lasa in priza lui TOT TIMPUL, indiferent de iarna/vara.

Nu are ce sa-i strice, de aia este inteligent, face ciclu complet incarcare/descarcare si tine bateria in parametri tot timpul.

Garantat.

La al meu mai avea o priza, in dreptul coburului stanga, cum stai pe moto, cam unde este plasticul acela triunghi care se da jos, in dreptul manerului de cric.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da stiu, dar acu chiar nu are sens, ca in garaj e cald tot timpul, folosesc mobra in fiecare zi si nu am probleme cu ABS-ul nici daca nu o pornesc numa la 2 zile.

Mesaj completat

I can do you stanchions for £75 - not italian copies, good british made items.

 

 

PM pentru mai multe detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puneti Oddissey. Eu o am de cateva luni si nu a dat un singur rateu.Temperaturile noaptea sunt de 1-2 grade,bateria veche se descarca si la 5 grade. Ma rog,era veche. La 95 EUR mi se pare o afacere buna. Plus garantie 5 ani,ala de unde am luat-o a zis ca-mi da 10 ani garantie insa nu stiu daca o sa mai am atunci mobra asta :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@luv, zi si mie ce inseamna incarcator inteligent, macar sa stiu pe sa dau banii :laugh:

ca la 25 de euro nu mi se pare prea multa inteligenta :wacko:

eu tocmai am schimbat bateria, am luat din germania una cu gel, INTACT, 90 de euro, la noi cea mai ieftina era de la Yuasa, care de fapt era TOP lite, parca, 120 euro. la AB era 750 ron

Editat de nashulor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E super intelijent, iti zic eo :wacko:

 

Il bagi in priza si apoi il legi la bricheta.

 

Dupa care bateria se incarca pana ce atinge un anumit praf, de 14V sa zicem, dupa care se opreste din incarcat. Apoi se descarca bateria incet, in timp, si cand ajunge la 13V sa zicem, iar o incarca, si tot asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@luv, zi si mie ce inseamna incarcator inteligent, macar sa stiu pe sa dau banii :laugh:

ca la 25 de euro nu mi se pare prea multa inteligenta :wacko:

eu tocmai am schimbat bateria, am luat din germania una cu gel, INTACT, 90 de euro, la noi cea mai ieftina era de la Yuasa, care de fapt era TOP lite, parca, 120 euro. la AB era 750 ron

am luat eu intelicharger la 25euro de pe luis,dar nu e bun de nimic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...desi discutia asta despre baterii a mai fost cu citeva zeci de pagini mai devreme, ma simt obligat sa va spun ca exista la noi in tara, mai exact in Zalau o firma care se ocupa cu importul de baterii EXIDE si TUDOR!...

...EXIDE este marca care doteaza motocicletele bmw din fabrica si se ascunde in spatele codurilor de piesa originala de la bmw..

...va las nr de tel al baiatului de la firma respectiva..0741076797-norbert!...sunati-l si nu veti regreta, au preturi cu adevarat bune!

..cu referire la redresoarele cele mai bune, eu zic ca e totuna cu ce incarci bateria atit timp cit o faci in parametrii suportati de bateria respectiva!...de exemplu, eu am un incarcator SAITO de la louis care a costat 9 euro, arata ca un incarcator de telefon si probabil incarca tot asa!...0,1a/h..

...important este ca daca pun bateria la incarcat dupa vreo o saptamina este super bine incarcata si merge asa de 4 ani!...asta e mult pt o baterie la bmw!..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da Florine, asa e, EXIDE e baterie buna, si pretul e bun la Zalau, numai sa o si aiba in stoc :laugh:

zdai seama ca am vb cu el, dar n-a putut sa-mi zica o data cand ar aduce. :wacko:

asa ca am fost nevoit sa o comand afara, ca asa ne trebe dc traim in romanica :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e pretul la un Exide?

 

Asta e userul ce importa exide /index.php?...0&start=690

eu am cumparat anul trecut cu aprox 80 euro de la ei,acumulator cu gel de 19 ah,super pret,mi-a ajuns in 2 zile prin curier rapid.

Trimite-i pm sa vezi de pret.Pe aceasi baterie in Italia dadeam 130 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...