Sari la conținut

Postări Recomandate

http://p1.bikepics.com/pics/2003%5C12%5C20...s-89658-320.jpg

 

Hehe... aveam pe GS o blanita de miel, era foarte buna. Da nici asta nu arata rau...

Mesaj completat

041420101.jpg

 

Am hotarat ca numai asta o s avada motorul meu :love:

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna seara,

As avea si eu o problema....din pacate acum 2 zile am luat o cazatura cu RT-ul meu...nimic grav....doar cateva mici julituri la motor...eu intreg total.(m-am aplecat pe un viraj de 90 de grade prea mult si aveam viteza mica :love: )

Ideea este ca de atunci tot imi clipocesc becurile de ABS,stand pe loc,si in mers,tot timpul.Stiu ca asta indica o neregula la ABS si ca acesta nu mai functioneaza cat clipocesc becurile.

Ce e de facut? Nu prea ma pricep la mecanica. :love:

 

Multumesc.Sanatate multa la toti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai putea incerca sa il resetezi in prima faza, apoi sa mai vezi. Nu tine de mecanica, mai mult de electrica, iar resetarea aia nu e asa de complicata :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara,

As avea si eu o problema....din pacate acum 2 zile am luat o cazatura cu RT-ul meu...nimic grav....doar cateva mici julituri la motor...eu intreg total.(m-am aplecat pe un viraj de 90 de grade prea mult si aveam viteza mica :love: )

Ideea este ca de atunci tot imi clipocesc becurile de ABS,stand pe loc,si in mers,tot timpul.Stiu ca asta indica o neregula la ABS si ca acesta nu mai functioneaza cat clipocesc becurile.

Ce e de facut? Nu prea ma pricep la mecanica. :love:

 

Multumesc.Sanatate multa la toti!

 

 

Salut,

Si eu am avut aceeiasi problema cu ABS-ul am rezolvat prin resetare. Daca nu s-a spart cind ai cazut nici unul dintre senzori sau nu s-a rupt vreun cablu de la ABS la unitatea centrala o sa rezolvi prin resetare mai mult ca sigur.

Editat de cretescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://p1.bikepics.com/pics/2003%5C12%5C20...s-89658-320.jpg

 

Hehe... aveam pe GS o blanita de miel, era foarte buna. Da nici asta nu arata rau...

Mesaj completat

041420101.jpg

 

Am hotarat ca numai asta o s avada motorul meu :love:

 

Salve

Ti-am vazut comentariul si tinem legatura. In orice caz un admin a mutat postul la "cumparari-altele" :love: :) :D De parca daca mi-as fi dorit sa vopsesc motorul as fi postat la cumparari-altele. Whatever...

 

Daca cumva auziti pe cineva ca are colant carbon rosu sa-mi fac RT-ul va rog sa ma contactati. Nu cumpar colantul ci vreau sa imi colantez carenele. Deci solicit service, cum s-ar zice! Sfaturi legate de motor. OK?

 

Danke!

 

PS: Pofta buna la RT, Dane, dar nu l-am vazut pe aici. :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul in care nu gasesti nicicum... poti incerca sa dai un telefon la folieauto-cluj.ro.

 

Lucreaza si cu autocolant carbon-look si chiar face treaba faina omu ala, am vazut personal cum lucreaza si masini / motoare gata facute de el.

 

Eventual te poate indruma spre unde gasesti autocolantu, dar din cate stiue eo, 3M e cea mai buna calitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci, scos autobuzu la plimbare :love:

i-am pus baterie noua, schimbat filtru de benzina, montat xenonu de la Luigi :love: ( in sfarsit, dupa 1 an 1/2) si montat releu pt anularea erorii de initializare a ABS ului :love:

foarte multumit, merge brici

cine e interesat poate sa vada aici pareri http://www.largiader.com/abs/absfault.html si aici detaliile cu poze http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/ABS_Low_Voltage_Fix.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Is chiar curios cum merge dracia cu releu...

 

Poate poate se merita mai bine decat o baterie noua :love:

Asta iarna mi-am pus bateria pe un incarcator balshoi, 100% rusesc, timp de 8 ore cu intreruperi. Cand am pus-o pe motor, la 0 grade, a pornit "la sfert", cu ABS cu tot. A venit aproape imediat o zapada si multe zile cu temperaturi sub 0, iar la doua saptamani dupa am incercat din nou s-o pornesc. A trebuit sa iau curent de la masina. Acum, chiar si la 20 de grade imi da eroare ABS-ul. Zilele astea sa-mi fac timp s-o pun din nou la incarcat, are doar un an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asta e prostia... o baterie cu gel pe mobrele noastre tine cativa ani buni, da problema cu initializarea ABS-ului poate sa apara si la cateva luni dupa ce ai pus baterie noua. Chiar nu imi dau seama de ce au setat pragul ala de tensiune asa de sus, e de-a dreptul enervant.

 

Ma gandesc serios sa imi fac si eu mod-ul asta, cu prima ocazie cu care dau carenele jos :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Is chiar curios cum merge dracia cu releu...

 

Poate poate se merita mai bine decat o baterie noua :love:

 

merge la fel, tre sa te obisnuiesti cu noua imagine din bord :love: doar becu de sus aprins, atunci cand pui contactu'.

cum porneste motoru ... blinkane ambele tzuzamen :love:

foarte tare faza, mie mi-a placut mult.

doar ca e mult de demontat pana ajungi la acel cablu de ABS. in rest e simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok...am inteles : Resetare

Si cum se face asta (pe romaneste) cat mai explicit.

Multumesc.

Ground the center connector after removing the blue terminator, turn on ignition and hold the ABS button

for 8 seconds. Turn off ignition, remove ground wire, replace blue terminator.

Here's the long winded procedure:-

1. Make sure the ignition is off.

2. Remove pillion and rider seats.

3. Locate the 3 wire plug by the toolkit and remove the blue

termination. (It's for diagnostics so is not connected to anything).

4. Insert one end of wire into the *middle* connection.

5. Clip the other end to a known good ground.

6. Turn ignition on. Note that the two ABS lights continue flashing alternately.

7. Hold ABS button down for 8 seconds. The bottom ABS light should stay on, the top one off.

8. Release the ABS button.

If the reset is successful, both ABS lights come on.

If you didn't count to 8 or your ground is not good, then the top ABS light stays off. Start again and/or try

pressing the ABS button before turning ignition on.

9. Turn ignition off, remove wire, reconnect plug and refit blue termination.

 

 

Nu ii pe romaneste da te descurci tu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

03112010.jpg

 

Bisulfura de molibden cat cuprinde in ea :love:

Mesaj completat

Eu asta folosesc la caneluri, bucsi si pe suruburile ce le dau jos, inainte le fac o baie in WD40, apoi le inmoi filetu in ea si le insurubez. E pentru viteze de rotatie mica si solicitari mecanice mari. E foarte groasa, ca mierea de albine la 0 grade :love:

 

O sa ma uit pe cutie sa vad tipul, dar daca nu gasesti, iti pot eu face rost.

 

LGEM 2/ 0.4 kg SKF :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai... dupa faza cu releul sta aprins numa ala de sus sau ce? Ca mie imi palpaie amandoua, cand alternativ, cand concomitent :love:

 

dupa ce am pus releu, cand pun contactul se aprinde doar becul de sus. dupa ce pornesc motorul, se aprind ambele si blinkane frumos, ambele, impreuna , asa cum trebe, iar dupa ce te misti se initializeaza ABSul si se sting cu zgomotul de rigoare :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul trecut cand sa pornesc motorul am avut bateria moarta.

Am cumparat de la Yamaha o VARTA cu acid nou-nouta. Am mers cu ea anul trecut. Peste iarna motorul a stat in garaj. Cand s-o pornesc anul asta, bateria KAPUT!

Ce naiba sa ma fac ca trebe sa cumpar in fiecare primavara baterie noua?

Acum am luat o Yuasa/Toplite cu gel. Sper sa ma tina mai mult.

 

Ca sa reusesc sa incarc bateria veche fara sa demontez carenele am facut o ghidusie.

Am cumparat doua cabluri de alea rosu+negru cu clesti si patru papuci electrici cu gaura de 8mm. Am taiat cablele la 60cm si le-am pus papucii la ambele capete. Unul din capete le-am legat la baterii iar celelalte le-am izolat cu o manta de cauciuc si stau fain-frumos sub sea. Asa ca acum ca sa incar, daca o fi cazul dar stiu ca la gel nu este, pot incarca bateria usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

03112010.jpg

 

Bisulfura de molibden cat cuprinde in ea :lol:

Mesaj completat

Eu asta folosesc la caneluri, bucsi si pe suruburile ce le dau jos, inainte le fac o baie in WD40, apoi le inmoi filetu in ea si le insurubez. E pentru viteze de rotatie mica si solicitari mecanice mari. E foarte groasa, ca mierea de albine la 0 grade :laugh:

 

O sa ma uit pe cutie sa vad tipul, dar daca nu gasesti, iti pot eu face rost.

 

LGEM 2/ 0.4 kg SKF :wacko:

 

M-am uitat pe siteul astora si il recomanda pentru macarale si alte utilaje care au viteza mica la sarcina mare, pe cand la cardan e cam invers ... o sa mai intreb si la un magazin auto sa vad ce imi recomanda si ei :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...