zis_ungureanu Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Ia uita-te ce te-am intrebat io mai inainte. Cat e protectia de injectoare. La care ai raspuns 50 EUR.Daca e cineva care nu a inteles bine,ala esti tu. murgule....Am inteles eu gresit.Dar unde ai citit tu ca am protectii injectoare de vanzare? Mesaj completat Si tu esti 100% sigur ca magnetii is la locul lor? Ai citit articolu ala? Ai desfacut tot ce se putea desface la el?Mesaj completat Iara o informatie relevanta ar fii sa imi zici cand pui contactu cati V are bateria si la cati V scade cand dai la automat acum am venit de la service de la Caore un japonez cu care tre sa vb in engleza ca nu stie romana. Dupa ce a curatat electromotorul si a constata ca nu are nimic si ca totul merge bine a incarcat bateria si acum porneste. Cica bateria nu era incarcata,desi aia la varta arata ca e. acum cica ma costa curatarea asta 1,5 mil. Nu ma grabesc sa ii dau ca nu mi se pare curata treaba. Unde am gresit eu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Am coborat o panta la Rucar cca 20 min cu motorul oprit si cu farurile si proiectoarele pornite ca era noapte. Dar care a fost de fapt ideea??? Ai vrut sa faci economie la benzina?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 (editat) Editat Iunie 16, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Dar care a fost de fapt ideea??? Ai vrut sa faci economie la benzina?? Cum am ajuns in ipostaza asta ingrata ,adica sa nu mi porneasca mobra vara si sa vb engleza cu un Japonez? Am vrut Sa ascult "natura" dar si sa fac economie de ce sa nu zic,ca de asta mi se pare injust sa platesc 150 ron pe un serviciu ce nu trebuia facut de la inceput. Daca eram un BMW owner inrait mi se parea ca am scapat ieftin ,scoteam cardul si gata,dar cum sunt doar"de wekend"mi se pare mult. Mai puneam 50 ron si mi luam baterie Varta de 19 amp noua. Japonezul cica platesc pt a avea experienta. Eu consider ca experienta tre sa o plateasca el ca el a facut o munca de cercetare care l va ajuta in viitor sa solutioneze mai rapid probleme de genul asta. Cica a stat 2 zile sa si dea seama ce are.Pai si daca statea 2 saptamani asta insemna ca ma costa 1000e? Gresesc eu? Mesaj completat SalutMa bucur sa aud ca te-ai lamurit. Eu mi-am schimbat singur clapeta din dreapta si nu sunt mecanic. Am platit 70E pe unul second de pe Ebay care s-a dovedit a fi exact cum era descris. Apoi Cata mi-a trimis niste oringuri de la Cluj din care mai am doua. Mi-am cumparat un aparat de sincronizat cu 40E de pe Ebay. Si am facut singur toata treaba. Super! PS: "Bucale"? Mai, tu esti ardelean! Sal. Nu pot face si eu reglajul vacumului daca tot ai aparatul asta de pe ebay si daca stam in b amandoi? eu ma tot uit de 1100 GS miercurea la arc dar nu vine nimeni sa mai impartim din m,esterelile noastre si la altii. vreau sa mi pun o toba sport. Parca nu consuma destul... Mesaj completat Hai la semnale baietii. Hai sa scap de lada asta. Pe alese,sigilate...hai baietii...3 la 10 mii.la buchet la buchet. 1200 , 1150 , 1100,F 650 GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Da si tu un pret pentru 2 perechi de 1150. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 Da si tu un pret pentru 2 perechi de 1150. Pai jumatate din pretul de achizitie de la bavaria.150 ron perechea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 (editat) . Editat Iunie 17, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macarov Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 ..asta numesti tu ulei ieftin?? ..nu pot sa cred!...e foarte scump!!..eu folosesc de ani de zile ulei auto ELF-SPORTY-20W50-MINERAL si p[ina acum si-a facut datoria mult mai bine decit orice alte fineturi ce am bagat in el!...si ma costa doar 50lei/bidon de 4l... asta e uleiul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristialex Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Sa-mi dai adresa de email celui ce ai vandut tabla aia indoita.Am un tricou cu idiotul anului si nu stiam cui sa-l decernez. eu is idiotul anului... cred ca amu te-ai lamurit la ce se referea... inca nu le-am montat ca azi au venit.. la prima vedere par ok. iti trimit pe pm adresa sa imi trimiti tricoul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 (editat) ..asta numesti tu ulei ieftin?? ..nu pot sa cred!...e foarte scump!!..eu folosesc de ani de zile ulei auto ELF-SPORTY-20W50-MINERAL si p[ina acum si-a facut datoria mult mai bine decit orice alte fineturi ce am bagat in el!...si ma costa doar 50lei/bidon de 4l... asta e uleiul? ..da, asta-i!...e foarte bun si suficient de ieftin incit sa-l schimbi la 5.000.km.. ...mii de scuze!!..au scumpit porcii uleiul!..acum e 62lei/4l!.. ...dar nu-i problema, mai este inca un ulei ce-mi place foarte mult cum se comporta, LIQUI MOLLY-20W50-CU BISULFURA DE MOLIBDEN !!!..eh, ala este iarasi un super ulei!..daca nu gasesti 20w-50 e ok si 20w-40!.. Editat Iunie 18, 2010 de GIV 32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Pai jumatate din pretul de achizitie de la bavaria.150 ron perechea. sau 100 ron bune dar din dezmebrari Mesaj completat sau 100 ron bune dar din dezmebrari Semnale,hai la semnale baietii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Hai la semnale baietii.Hai sa scap de lada asta. Pe alese,sigilate...hai baietii...3 la 10 mii.la buchet la buchet. 1200 , 1150 , 1100,F 650 GS Cit costa 2 semnale de F650 GS ? Dar 4 ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 sau 100 ron bune dar din dezmebrariSemnale,hai la semnale baietii alo, domnu' ...ati incurcat topicul de bursa? mai intelegem un mesaj in topicul celor interesati, dar tu deja ne spamuiesti.... Si on-topic, ca tot se cheama grupul posesorilor de BMW.... Am primit azi de la o cititoare a acestui forum un cadou frumos. Istoria BMW, intitulata Never Stand Still - Alexandru Dobai. Habar n-aveam de cartea asta, dar dupa ce am primit-o am gasit usor cu google despre ea.... Pentru cei pasionati de tot ce inseamna BMW (incepand cu fabrica de avioane din 1913, masini, moto si incheind cu niste proiecte moderne "mersul pe apa" - masini pe hidrogen, revolutia Formula 1 si renasterea Rolls Royce Phantom si Mini Cooper) sunt 302 pagini de istorie care nu numai ca merita citite, dar chiar sunt un "must". Un mic preview.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macarov Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Am auzit si eu de ea , si am inteles ca are unele greseli la modele. Eu nu am vazut,nu am apucat sa o rasfoiesc inca. Am gasit-o in format electronic,cine doreste. http://motorscope.com//Files/BMW_Hystory/index.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 Cit costa 2 semnale de F650 GS ? Dar 4 ? Multumesc costa fix jumatate din pretul celor de la bavaria. Numai ca astea sunt si flexibile si nu se mai rup. Dar suna ma ca are dreptate ca suntem of topic. 0724131953 Mesaj completat Odata pornita mobra, masoara incarcarea. Tre sa fie 13.7-14.4. A mea sta la 13.8 oricat as tura-o, oricati consumatori as avea. Daca nu reusesti sa o pornesti, da jos frumos electromotorul si vezi de nu s-au dezlipit magnetii. Un tutorial care te-ar ajuta ar fi asta : http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/squeaking_starter.pdf Desfa si vezi ce ai acolo. Dupa care ne tii la curent, si o scoatem la capat cumva Dar inainte de toate... verifica sigurantele sa nu fie arse si zi-mi daca se aude pompa de benzina cand pui contactu De la Caore japonezul am plecat cu concluzia clara ca electromotorul e in perfecta stare caci la curatat iar alternatorul incarca 14 v indiferent de consumatori. De dimineata mi a pornit foarte balbait ce i drept dupa ce a stat 3 zile. Azi am facut cca60 km pe langa B adica nu am exagerat cu opririle si pornirile deci avea timp sa se incarce bateria. Cand eram sigur ca o sa ma tina ca la ultimele 2 porniri nu mai balbaia deloc am constatat ca nu porneste nici cu fire de la baterie-de 110 a- nici cu motorul pornit. Asa ca am impin so si de abia am reusit sa o pornesc in \tr a 3 a.Mai mare rusinea. Sa se fi distrus bateria ?Dar atunci de ce arata bine pe testerul de la Varta?Daca iau alta baterie si nu e de aici? Voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Eu ti-am zis sa desfaci electromotorul si sa vezi daca nu s-au dezlipit magnetii de pe el. Ai facut asta? L-ai curatat? Mesaj completat Electromotorul e ala care iti invarte volanta si porneste motorul. Alternatorul e ala care iti incarca bateria. El poate l-a curatat doar la suprafata, fara sa desfaca carcasa aia la magneti. Asta trebuie sa faci tu ACUM, pana nu e prea tarziu si magnetii iti "mananca" din infrasurari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Eu ti-am zis sa desfaci electromotorul si sa vezi daca nu s-au dezlipit magnetii de pe el. Ai facut asta? L-ai curatat?Mesaj completat Electromotorul e ala care iti invarte volanta si porneste motorul. Alternatorul e ala care iti incarca bateria. El poate l-a curatat doar la suprafata, fara sa desfaca carcasa aia la magneti. Asta trebuie sa faci tu ACUM, pana nu e prea tarziu si magnetii iti "mananca" din infrasurari. ...am patit-o si eu!..de 2 ori!... ...auzi dane, a reusit sa-l porneasca impins in a 3-a!!!!....uauuuu!....i-ti dai seama cit a frecat guma de asfalt?... ..in mai putin de a 4 nici nu ma gindesc sa incerc sa-l pornesc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Eu pot sa il invart cu mana in a 5-a Adeca GS-ul puteam, la RT nu am incercat da banuiesc ca pot si la asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitac2005 Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Eu pot sa il invart cu mana in a 5-a Adeca GS-ul puteam, la RT nu am incercat da banuiesc ca pot si la asta .... sal Dane ! ma iar am dat de dracu...gol , am resetat ABS cum m ai indrumat cu link trimis, a mers bine cam 20 de zile, azi de dimineata a pornit cam greu si am observat ca ABS iar nu mai munceshte, iar cand am oprit si am luat contactul a ramas pe mers motorashul de la ABS, la fel ca atunci cand am zis ca sa dus bacteria, dar ....asta e noua, a functionat ok dupa resetare......si acum ???? am verificat bateria 12,87 parca avea, zic ca e ok, si am mai observat ceva, asa cu ABS peste cap porneste mai usor decat cand functiona normal, ???, mai da mi te rog ceva sfaturi daca mai poti, normal, ca am mai vreificat una alta dar nu i am dat de cap, iti multumesc ! Si ceilalti sunt rugati sa ma ajute cu porcaria asta, va multumesc all. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Sa inteleg ca porneste greu motorul, si ABS-ul iti palpaie alternativ in bord? E normal sa fie asa, ca iti goleste bateria, la fel patesc si eu in diminetile reci. Prima data vezi de ce porneste greu. Ce poti sa faci este sa desfaci si tu electromotorul si sa il cureti, sa desfaci sa vezi de magnezi, cum i-am zis si la Ungureanu. Cam are sens sa fie asa, adica asta sa fie hiba, e destul de des intalnita problema si atrage alte probleme dupa ea. Asa ca vezi de electromotor, mai exact de magnetii din el sa nu fie desprinsi. Oricum e intotdeauna o idee buna sa il desfaci si sa il cureti periodic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitac2005 Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Sa inteleg ca porneste greu motorul, si ABS-ul iti palpaie alternativ in bord? E normal sa fie asa, ca iti goleste bateria, la fel patesc si eu in diminetile reci. Prima data vezi de ce porneste greu. Ce poti sa faci este sa desfaci si tu electromotorul si sa il cureti, sa desfaci sa vezi de magnezi, cum i-am zis si la Ungureanu. Cam are sens sa fie asa, adica asta sa fie hiba, e destul de des intalnita problema si atrage alte probleme dupa ea. Asa ca vezi de electromotor, mai exact de magnetii din el sa nu fie desprinsi. Oricum e intotdeauna o idee buna sa il desfaci si sa il cureti periodic. .... Am sa fac maine treaba cu electromotorul, dar nu am inteles de ce dupa ce am luat contactul inca functiona motorashul de la ABS sau ce e ala negru, deci cu cheia scoasa din contact ala tot mergea, ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Sau vezi sa nu fie corodate contactele la baterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 .... Am sa fac maine treaba cu electromotorul, dar nu am inteles de ce dupa ce am luat contactul inca functiona motorashul de la ABS sau ce e ala negru, deci cu cheia scoasa din contact ala tot mergea, ??? ...in primul rind as vrea sa stiu ce motor ai?....daca ai rt, nu ai cum sa vezi nimic din toate astea ca sunt ascunse sub carene!....daca ai gs, ceea ce poti vedea relativ usor este in situat in partea stinga a motoretei ascuns sub un capac de plastic, electromotorul!..deci, ce motor ai?..complecteaza-ti datele la profil ca sa stim si noi! ...in alta ordine de idei, "Motorasele" , sub adevarata lor denumire..MODULATOARE de la abs sunt situate sub rezervor la orice model de bmw cu motor boxer!...sunt ascunse de intemperii acolo impreuna cu aprinderea si calculatorul de la injectie!...alea nu ai cum sa le vezi fara sa demontezi o buna parte din motor!... ..considerind ca ceea ce ai auzit tu ca mergea si dupa oprirea motorului sunt aceste modulatoare, cel mai bine este sa verifici starea releelor din cutia cu sigurante!,,,toate aceste chestii de pe motor au cite un releu in prealabil ascuns in cutia cu sigurante iar daca acesta se duce pe p___a, urmarile sunt usor de imaginat!...teoria este valabila la ambele "motorase", atit la cele de la abs cit si electromotor.. ...daca ceea ce ai auzit tu mergind dupa oprirea motorului este electromotorul(cel situat in stinga, oarecum mai la vedere) desfa-l si curata-i contactele, de asemenea verifica si functionarea releului de pornire!.. ...spor la treaba!.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Banuiesc ca e vorba de un K, care are modulatoarele alea de ABS pe laterala si scrie ABS pe ele Asa-i? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Salutare, Am patit ceva similar cu BMW-ul meu RT... magnetii desprinsi si faceau scurt...pe deasupra mi-a stricat si rotorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.