Sari la conținut

Postări Recomandate

Sanatate, oameni buni! Hai ca vin si eu cu o problema minora ( gen PARANOIA). In momentul in care iau mana din gaz, mansonul de acceleratie, nu mai revine rapid pe pozitia inchis gaz. Mai clar explicat: accelerez, apoi merg constant cu viteza x. Iau mana dreapta de pe ghidon, dar acceleratia ramane fixa, cat timp nu sunt ceva gropi pe drum. Daca sunt denivelari, revine pe pozitia de relanty.

Daca aveti ceva sfaturi si pentru mine, va multumesc! Daca nu aveti sfaturi, va multumesc!

Lucian

 

ce repede au sarit cu solutiile :moron: , mai bine o lasi asa si ai cruise control :) .... gratis. altii dau bani multi pt asa ceva :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare oameni buni!

Am si eu o problema cu un F 650 GS din 2000 injectie. Imi da cite o intrerupere in mers. Daca plec de la semafor linistit si apoi bag mina in ea brusc are o intirziere , nu raspunde la acceleratie imediat si mai da si cite un rateu din cind in cind. daca plec mai turat si o tin din ambreiaj nu mai astfel de probleme

Nu cred ca are a face mersul neregulat cu rateurile, dar... Prima datra schimba filtrul de benzina. Ce zici tu acolo pare sa fie filtru de benzina murdar sau furtun de tur obturat partial. Pompa nu cred ca e stricata, ca aia ori merge ori nu merge :peace: Si chiar daca ar fii stricata pompa, o sa fi uimit de ce poate sa faca o pompa de logan cu 80 RON pe motocicletele BMW :) Referitor la rateuri... poate sa fie apa din rezervor (se aduna ceva... ai fi uimit sa vezi cat :moron: ). Poate sa dea rateuri daca ai schimbat toba cu una goala, si/sau iti intra aer pe la imbinari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare oameni buni!

Am si eu o problema cu un F 650 GS din 2000 injectie. Imi da cite o intrerupere in mers. Daca plec de la semafor linistit si apoi bag mina in ea brusc are o intirziere , nu raspunde la acceleratie imediat si mai da si cite un rateu din cind in cind. daca plec mai turat si o tin din ambreiaj nu mai astfel de probleme

 

S-ar putea ca ambreiajul sa fie pe duca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea ca ambreiajul sa fie pe duca.

 

 

salutare de unde pot cumpara mansoane pentru un r1200rt nu ma trimiteti la bavaria e criza au preturi prea mari mansoanele mele vechi sant uzate sa ros cauciucul poate gasesc unele sa le imbrac pe cele vechi astept sfaturi soluti multumesc mult sanatate o zi buna Pompi

Mesaj completat

salutare nam putut sa tac am 1200000km cu rt meu majoritatea facuti la drum lung am vrut sal vand dar dupa ce iam facut revizia iam scchimbat lichidile inclusiv lichidul de frana ramane cu mine am vazut multe impreuna ramanem impreuna si motorul mere ceas eu nu merg cu el in oras e o motocicleta adevarata si eu nu sar calul cine a mers cu mine stie te salut cu stima Pompi :peace:

post-20188-1274243716_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare de unde pot cumpara mansoane pentru un r1200rt nu ma trimiteti la bavaria e criza au preturi prea mari mansoanele mele vechi sant uzate sa ros cauciucul poate gasesc unele sa le imbrac pe cele vechi astept sfaturi soluti multumesc mult sanatate o zi buna Pompi

...ceau pompi!...de mult nu te-am mai vazut!...cum esti, ce mai faci?..

...hai sa-ti dau eu rezolvarea saracului la problema ta cu mansoanele!...du-te la un magazin specializat in articole de tenis de cimp si ia-ti un set sau 2 de banda care se pune la minerele de la racheta de tenis!...vezi ca sunt de mai multe grip-uri!!...eu asa am facut si a fost ok!... :laugh: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea :D

 

Vreau sa schimb placutele de frana pe spate ca au inceput sa huruie...

La Bavaria sunt 200 lei...

La un magazin on-line din Cluj am gasit placute spate STD LUCAS la 135 lei...

Voi ce parere aveti?

 

P.S. Operatiunea vreu sa o fac eu....intrebarea este daca e greu.Mentionez faptul ca am mai schimbat la auto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...ceau pompi!...de mult nu te-am mai vazut!...cum esti, ce mai faci?..

...hai sa-ti dau eu rezolvarea saracului la problema ta cu mansoanele!...du-te la un magazin specializat in articole de tenis de cimp si ia-ti un set sau 2 de banda care se pune la minerele de la racheta de tenis!...vezi ca sunt de mai multe grip-uri!!...eu asa am facut si a fost ok!... :laugh: :D

 

 

sa traiesti multumesc ma duc maine si caut magazinul minune nu sunt milionar sa dau vreo 5 milioane pe ele eu in general traiesc nefind bani nu prea am mai calatorit cred sigur ca merg la garmich restul nimic nou ma lupt cat se poate cu criza incerc ca toata lumea so scot la capat te salut cu stima Pompi :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea :D

 

Vreau sa schimb placutele de frana pe spate ca au inceput sa huruie...

La Bavaria sunt 200 lei...

La un magazin on-line din Cluj am gasit placute spate STD LUCAS la 135 lei...

Voi ce parere aveti?

 

P.S. Operatiunea vreu sa o fac eu....intrebarea este daca e greu.Mentionez faptul ca am mai schimbat la auto.

Nimic mai usor!

 

Daca crezi ca esti nesigur, citeste articolul asta inainte, dar e foarte usor...

 

http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/BFDRear2.1.1.pdf

 

 

Acelasi lucru si pt fata :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La GS am luat tot timpul de la reprezentanta Aprilia din Cluj. Is seriosi baietii, dai azi comanda si maine vin, cred ca din Ungaria le aduc.

 

Daca imi amintesc bine, erau 110 RON setul, si tineau destul de mult. Acuma depinde de fiecare cum se da cu motorul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pe fata am pus Lucas si de cand le-am pus (10000 km)scartaie incontinuu,pe spate am schimbat de 1 sapt. si am pus Brembo-36 euro,si e total alta treaba.Sunt perfecte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare cam mult ce ai tu acolo... Poate fi din 2 cazuri: ori ai suspensii aftermarket, ori ai joc la cric, acolo unde se prinde. Pune ceva sub talpa cricului, cum ar fi un puc :D

 

 

Multam, am vazut ca am joc in axul pe care este montat cricul lateral

A. Popovici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti monta o saiba intre cris si suportul lui, de dimensiunea potrivita :D Trebuie sa dai cu ceva vaselina acolo, sa aiba tot timpul, altfel se "mananca" si deia iti apare jocul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, e cumva un 0 in plus? 1.200.000 sau 120.000 ? Pura curiozitate :laugh:

Cred ca de fapt is 160.000

 

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...005-246249.html

 

:D

Mesaj completat

Azi mi-am mai luat o motocicleta... un R1150R, e nou nout, in cutie... 0 km!! E din 2009 cred, dupa cum era prafu pe cutie, asa apreciez...

 

Am o singura poza cu ea

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

 

 

05212010.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata!

 

Am schimbat "carburatorul" ala sau cum se numeste, throttle-body. Pas cu pas frumos. Pana cand i-am dat de cap cu demontatul a fost mai greu. Ca dupa aia a fost usor. Si montatul la loc a mers usor. Cu ocazia asta ma vazut ca acele coliere nu erau stranse destul. Pe ambele parti.

Dupa aceea folosind sincronizatorul si cateva filmulete de pe youtube am si sincronizat cele doua TB-uri. Cam complicat dar pana la urma i-am dat de cap.

Merge k lumea acum. Totusi am mici rateuri rare. Acum nu stiu daca in filtru sau in toba. Parca undeva sus se aud pe la filtru. Dar nu permanent. Am strans colierele toate sa nu ia aer fals. Daca ar mai putea fi ceva spuneti-mi. Poate sa ma uit la bujii si la fishele dela bujii.

 

Apoi, ca tot era desfacuta am completat cu ulei la suspenis ad epsate sa fie putin mai tare ca mergea cam lasata. Dupa pozele lui Cata a mers snur. Acum e tare!

 

Merci baieti! Treaba e buna!

Multumesc Dan_Cata!!!!

Editat de RENEGADE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca am greshit cu postatul, am bagat mai jos :)).

Sunt nou posesor de BMW R 850R, va salut si va intreb , oare de ce imi este sa ma obishnuiesc de pe japoneza pe germana ? am o saptamana si inca imi este greu cu ea, nu credeam ca imi va fi.......sa nu zic greu e cam mult spus dar e o senzatie asa de neputintza sau nu stiu cum sa exprim, am mai avut mobra pe cardan, un VX800 Suzuki, dar parca nu era asa mersul pe ea, in fine e problema mea, ce as vrea sa va mai intreb, ce ulei de motor din cele existente sa folosesc, adica ce imi recomandati, cel de dinaintea mea a folosit AGIP ????? asta stiu ce e firma de benzinarie, dar la uleiuri........in manual zice la benzina de 95, eu bag 100omv, nu cred ca e vreo problema, nu ? in rest nu va mai deranjez, poate cu alta okazie, va multumesc anticipat pt sfaturi si poate ma lamureshte cineva cei cu diferenta asta de obishnuinta de la japanez la bavarez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca am greshit cu postatul, am bagat mai jos :)).

Sunt nou posesor de BMW R 850R, va salut si va intreb , oare de ce imi este sa ma obishnuiesc de pe japoneza pe germana ? am o saptamana si inca imi este greu cu ea, nu credeam ca imi va fi.......sa nu zic greu e cam mult spus dar e o senzatie asa de neputintza sau nu stiu cum sa exprim, am mai avut mobra pe cardan, un VX800 Suzuki, dar parca nu era asa mersul pe ea, in fine e problema mea, ce as vrea sa va mai intreb, ce ulei de motor din cele existente sa folosesc, adica ce imi recomandati, cel de dinaintea mea a folosit AGIP ????? asta stiu ce e firma de benzinarie, dar la uleiuri........in manual zice la benzina de 95, eu bag 100omv, nu cred ca e vreo problema, nu ? in rest nu va mai deranjez, poate cu alta okazie, va multumesc anticipat pt sfaturi si poate ma lamureshte cineva cei cu diferenta asta de obishnuinta de la japanez la bavarez.

Salut, de ulei poti sa pui 20W50, sa aibe indicele API SE SF sau SG. Acuma ce gasesti... este Castrol pe louis, este ulei BMW pt boxere la un pret apropiat (Castron rebranduit :crack: ).

 

In cutie si/sau cardan poti sa pui 80W90, e plin supermarketurile de ele, dar atentie, sa fie GL5!! Desta eu am folosit pana acum la toate motoarele mele Castrol, e 25 ron / litru.

 

De ce sa bagi benzina de 100, cand pe buson scrie clar 95. Nu mai baga de 100.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, de ulei poti sa pui 20W50, sa aibe indicele API SE SF sau SG. Acuma ce gasesti... este Castrol pe louis, este ulei BMW pt boxere la un pret apropiat (Castron rebranduit :) ).

 

In cutie si/sau cardan poti sa pui 80W90, e plin supermarketurile de ele, dar atentie, sa fie GL5!! Desta eu am folosit pana acum la toate motoarele mele Castrol, e 25 ron / litru.

 

De ce sa bagi benzina de 100, cand pe buson scrie clar 95. Nu mai baga de 100.

...COMPLECTARE!!...verifica presiunea in roti permanent!...multe modele de bmw boxer au o problema de manevrare si de ciclistica daca se respecta presiunea recomandata de fabricant!....NU este buna cea recomandata de ei, TREBUIE PRESIUNE MAI MARE!!!!...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...